За мнозина този модел на германската премиум марка е символ на качество и надеждност. Екземпляри от него се продават по света за баснословни суми, но има и такива, които не са в много добро техническо състояние, които струват много малко пари. Като цяло моделът, въпреки, че вече е стар, се ползва с особена популярност в България.
От W124 се произвеждат седани, комбита, купета и кабриолети, като последните са най-скъпи. Ние обаче решихме да проверим кой е най-скъпият стандартен седан, продаващ се на територията на България. За целта направихме справка в най-големия сайт за автoмобили mobile.bg.
Седанът, който спря вниманието ни е от модификацията 400E. Мощността на V8 мотора е 280 конски сили, а пробегът - 311 694 километра. Въпреки немалкия пробег, продавачът твърди, че колата е в отлично техническо състояние и иска за нея 26 400 лв. Повече за най-скъпия Mercedes W124 в mobile.bg, можете да видите ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Марио
10:40 26.02.2020
2 Мнение
Коментиран от #7
10:43 26.02.2020
3 Бай гащи с чорапи
Коментиран от #36
10:49 26.02.2020
4 qwerty
10:52 26.02.2020
5 Кефф
10:54 26.02.2020
6 Бай Тошо
Коментиран от #10, #50
11:02 26.02.2020
7 гост
До коментар #2 от "Мнение":
Това не е за "нормален човек", а за колекционери и истински фенове които ценят оригиналното фабрично състояние и спецификация. Самото усилие да опазиш такава кола 30 години в това състояние струва много като психическо и емоционално натоварване, и цената рефлектира това. Иначе изгнили 124-ки на газ за по 2000 лева има бол, обаче вътре като седнеш може да лепнеш някоя болест.Коментиран от #22, #34, #49
11:11 26.02.2020
8 Ввв
Коментиран от #13, #17
11:14 26.02.2020
9 Guest10
11:26 26.02.2020
10 турбо
До коментар #6 от "Бай Тошо":
Дачия11:36 26.02.2020
11 истински коли
11:43 26.02.2020
12 клаааас
Даже не е "турил газчица", а си е карал с кеф на бензин като бял човек и зад него не се е носела миризма на вкиснало зеле.
11:46 26.02.2020
13 111
До коментар #8 от "Ввв":
Не може да струва малко защото 400Е е малкия брат на прословутото Чочоне (500Е). Почти същия М119 двигател с по-малка кубатура (4.2 вместо 5.0), същото шаси сглобявано от Порше, оригиналните раздути предни калници и т.н. Ако беше на по-малко километри, сигурно щеше да гони 60 бона. Ако пък беше 500Е на малко километри в автентично състояние, над 100 бона.Коментиран от #16, #41
11:51 26.02.2020
14 124
Коментиран от #15
12:07 26.02.2020
15 Повярвах ти
До коментар #14 от "124":
Аз пък взех BMW от вторични суровини и се оказа М1,та сега си пиша от верандата пред моравата на замъка ми в Бояна.12:12 26.02.2020
16 Флинстоун
До коментар #13 от "111":
4.2 литра в8 малко над 300 коня.Смех пълен.Каменна ера ей.Коментиран от #18, #19
12:13 26.02.2020
17 111
До коментар #8 от "Ввв":
Редовите 6-цилиндрови също държат в пъти по-висока цена от масовите 4-цилиндрови. 280Е, 300Е, Е 320 и 300D с легендарния ОМ603.12:19 26.02.2020
18 Ръбъл
До коментар #16 от "Флинстоун":
Разхода вероятно се измерва в брой туби на 100км.12:20 26.02.2020
19 111
До коментар #16 от "Флинстоун":
Тия коне са истински и расови, има ги през целия диапазон на оборотите, няма турбо или механичен компресор, няма нужда да я цедиш за да върви, единствено скоростната кутия е доста ретро.Коментиран от #23, #26
12:31 26.02.2020
20 ЧИЧО МИТКО
Коментиран от #21
12:43 26.02.2020
21 Също така
До коментар #20 от "ЧИЧО МИТКО":
отпред едно Е60.12:50 26.02.2020
22 Нормален човек
До коментар #7 от "гост":
Пълни глупости пишеш. Усилие да я запази и т.н.Имам познати, които искат невероятни суми за неща дето не струват и 1/10 от реалното, пишат едни описания на продуктите, да те разплачат чак и се кефят че има по техните думи балъци да ги купуват..
Но не е луд който яде баницата.
Коментиран от #27, #30
13:34 26.02.2020
23 Ретро
До коментар #19 от "111":
Скоростната кутия и всичко останало са не ретро, а морално остарели.13:35 26.02.2020
24 Потник
Коментиран от #25, #28, #31
13:45 26.02.2020
25 Komapak
До коментар #24 от "Потник":
A не е ли бмв? 😂😂😂14:41 26.02.2020
26 Хахаха
До коментар #19 от "111":
Какво върви ти луд ли си за колко прави 100.Никаква еластичност няма в атмосферните двигатели.Върви както кану по течението на река.МъртвецКоментиран от #35
15:02 26.02.2020
27 111
До коментар #22 от "Нормален човек":
Кое да са глупости. Колата най-вероятно е на оригинална боя, с оригинални джанти, първи собственик швейцарец с един куп запазени швейцарски документи, не изглежда да има квартални побългарявания откакто е в България, а отдолу шасито е безупречно и не се вижда петънце ръжда. Личи си, че е притежавана от заможен човек и е държана в гараж, а не от някой цървулко със скъсани чорапи който да я човърка пред блока.Иначе мечтатели с мърляви 15-годишни "уникати" има бол, но тази кола не попада в тази категория първо заради възрастта, и второ заради автентичния вид.
Коментиран от #44
15:11 26.02.2020
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 AMG
15:28 26.02.2020
30 AMG
До коментар #22 от "Нормален човек":
ти по добре си сложи ник / ненормалния човек/ много ще ти пасва да знаеш , продавали си колите , ама те ако са били 16 пъти блъскани и товарени безбожно и са ги заглабяли на село в гората и от доле е грамофон свири а маика плаче няма как да се купят тези коли щото народа не е малоумен , а то се вижда какви са колите визуално и като направиш едно кръгче на колата , веднага ще можеш да установиш какво и е изобщо ., има някои терикати лъжат в километри други годината на производство е по нова , а аз по белеги ще им кажа че не е така , има един продаваше една 190-тка в Благоевград , и беше писал произведена 1994 година , да ама производството им е до 93 , нама махагон по таблото , няма АБС, волана е от старите не е с АИРБЕГ , и много други неща мога да го хвана как лъже , ама аиде със здраве има балъци колко то си щеш.15:47 26.02.2020
31 ПЕРНИШКИО
До коментар #24 от "Потник":
ти маи си циганин тука с бмвето.15:53 26.02.2020
32 Старата школа
17:18 26.02.2020
33 Старата школа
17:24 26.02.2020
34 АLFA Q 4
До коментар #7 от "гост":
НЕЩО СМИСЛЕННИ И ОТ ТЕБ.19:19 26.02.2020
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Бай Ганьо
До коментар #3 от "Бай гащи с чорапи":
E това е манталитета на българина , нормално като си продадете нивите по селата и с тия пари да си купите по нова S класа за да сте турбо гъзари в градовете и кифлите да припадат по вас. Това са коли вече за колекционери и за хора с пари , така ,че бизнесмен който ги изкарва на месец тия пари с удоволствие би си купил нещо такова.07:28 27.02.2020
37 Мики маусНикога вече герб
08:12 27.02.2020
38 Телевизора на Елвис
08:56 27.02.2020
39 Б. Б
08:59 27.02.2020
40 мазен спекулант
10:14 27.02.2020
41 мазен спекулант
До коментар #13 от "111":
Точно Е420 (400E) e минал с 200 покрай Порше, оригинално няма раздувки на калниците, нито "големия" скоростомер, всичко си му е стандартно. Взе едно да кажеш, че БМВ 540 е малкият брат на M5.10:18 27.02.2020
42 Тоя ни взе за балъци
12:29 27.02.2020
43 Уха
12:32 27.02.2020
44 222
До коментар #27 от "111":
Продавачо, документите ти са италиански не сюис, тоя горублянски гроб за 3000лв кво си взел да го пишеш уникат бе12:34 27.02.2020
45 Да попитам
16:04 27.02.2020
46 мани мани
16:12 27.02.2020
47 Гххт
18:00 27.02.2020
48 БМВ фен
18:26 27.02.2020
49 мДа
До коментар #7 от "гост":
Този пък, никой колекциорен няма дори и да отвори обявата, след като е видял че е на 311 694км.18:28 27.02.2020
50 Зайко Байко многознайко
До коментар #6 от "Бай Тошо":
Купете си Дачия Дъстер , КИА или Хюндай , но няма да бъде Мерцедес Бенц! Имам две W 124 , E 300 D, с двигатели ОМ 606-910 и OM 606-912. Окачване, возия, здравина, качествена изработка. Друга но от по висок клас е W 140 ( Мечката), това са двата най-качествени автомобили за мен!05:45 28.02.2020