Last news in Fakti

4 Март, 2020 16:52 26 658 69

В Германия се продава ВАЗ-2103 на 5500 км

  • ваз-
  • lada-
  • 2103-
  • обява-
  • продажба
В Германия се продава ВАЗ-2103 на 5500 км - 1

До този момент на никого освен на руснаците не е хрумвало да наричат старите "лади" на базата на FIAT 124 "класика". В чуждестранните сайтове за търговия с употребявани автомобили обаче все по-често се появяват обяви за продажбата на съветски олдтаймери като този ВАЗ-2103.

В Германия се продава ВАЗ-2103 на 5500 км

Бялата Lada 1500, както е по-известен моделът България, е произведена през далечната 1976 г., но възрастта не ѝ личи изобщо. За 44 години седанът е изминал едва 5 500 км и се намира в превъзходно състояние.

В Германия се продава ВАЗ-2103 на 5500 км

Всички части по колата без "шикозния" линолеум на пода на салона са оригинални. "Тройката" е сменила двама собственици, които са я пазили като очите си. Особено приятно впечатление прави хромът по каросерията, който е като нов.

В Германия се продава ВАЗ-2103 на 5500 км

Под предния капак на "класиката" работи 1.5-литров двигател с мощност 75 к.с., съчетан с четиристепенна ръчна предавателна кутия. Според официалните данни ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 19 секунди, а максималната скорост е 150 км/ч.

В Германия се продава ВАЗ-2103 на 5500 км

Автомобилът се намира в немския гр. Ращат, недалеч от Щутгарт до самата граница с Франция. Продавачът иска само €6 500 и предлага като бонус две оригинални гуми от съветско време.

В Германия се продава ВАЗ-2103 на 5500 км

В Германия се продава ВАЗ-2103 на 5500 км

В Германия се продава ВАЗ-2103 на 5500 км

В Германия се продава ВАЗ-2103 на 5500 км

В Германия се продава ВАЗ-2103 на 5500 км

В Германия се продава ВАЗ-2103 на 5500 км


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 38 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Komapak

    68 31 Отговор
    Продава се.... Добре. Купува ли се? 😂😂😂
  • 2 гост

    52 34 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Всички части по колата без "шикозния" линолеум на пода на салона са оригинални.Точно балатума ми се струва най-хубавото.

    Коментиран от #10, #17, #45, #52

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Митко

    57 10 Отговор
    📌 На такава преди 30 години съм взел шофьорска книжка! За онова време не беше лоша кола, но няма да я купувам сега!
  • 5 1234567

    39 24 Отговор
    Ами то и нашите говеда му викат класика на това и сънуват подобни суми, за които могат да се купят истински класики.
    Вярно, беше най-хубавият съветски автомобил, спор няма, но си остава дърво в сравнение с колите на Запад от Желязната завеса.
  • 6 111

    48 9 Отговор
    2103 за времето си през 70-те не е била много по-лош автомобил от масови западни коли като Форд Таунус и Рено 16. В сравнение с 2101 има много по-луксозен вид като салон и външни детайли като лайсни, решетки, брони. Просто се усеща някакъв италиански чар при тази кола, цветовете в които се произвежда са по-специални (жълто, червено, зелено, черно) за разлика от копейката.

    Коментиран от #22, #24, #28

  • 7 гост

    35 37 Отговор
    83г.си купих такава "хубавица"нова от Мототехника,но малко по-нова версия.Ех какво обикаляне падна по Автосервиза докато и отстаняваха 10-тината заводси дефекта.Въпреки това много и се кефих мислех си че много върви,като самолет направо,но след 8 години си купих истинска кола ,която макар и на старо не прояви дефекти и наистина вървеше като самолет БМВ 323 Е21.
  • 8 Муаха-ха-ха-ха...

    31 29 Отговор
    Модели -1500,1600 вдигат 180 км.! Жигулата е до 160 ! Къде ги измислихме тия 150 ?

    Коментиран от #11

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Венцислав

    20 2 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    И на мен ми се видя че е балатум
  • 11 авто

    44 12 Отговор

    До коментар #8 от "Муаха-ха-ха-ха...":

    Абе те някай Лади вдигаха и по 200 ама в кръчмата и след някалко ракии.
  • 12 Анонимен

    9 32 Отговор
    Всички малоумици на времето караха очукани лади а след това се прехвърлиха на бмвта.З а сведение карах 70те години голф гти 1.8 112hp сив с червен кант по решетката ( един от първите в БГ) и всички го гедаха като самолет

    Коментиран от #16, #31, #39

  • 13 Миризлив пор

    71 11 Отговор
    Преди около 10 години братовчеда като се зажени кръстника му му подари на майтап точно такава за сватбата. Малко след това отиде да работи у немско и колата замина за там с автовоз... Това което каза е, че за 5 години експлоатация там не е чул нито един лош коментар за колата, хората са я виждали като атракция и много често му се е случвало да вози любопитни немци от време на време. Май великото хейтене го има само тук, иначе колата за годините в които е произведена си е доста в крак с времето си.
  • 14 Този бонус

    9 4 Отговор
    от две оригинални гуми от съветско време направо е...
  • 15 Борис

    7 49 Отговор
    Само беззъбите черноработниците на времето караха лади и жигули. Баща ми беше ръководител на предприятие и успя да открадне достатъчно за да си купи 123ка бенц. Добре живяхме тогава

    Коментиран от #18, #34, #40

  • 16 гост

    18 7 Отговор

    До коментар #12 от "Анонимен":

    Ако визираш мен приятелю ,Ладата си беше чисто нова от Мототехника,а за голф и самолет е смешно ,направи си справка за БМВ-то което съм писал ,а то заводски е 142кс. тунинговано в Австрия и вписано в талона 165кс. сам си го купих от там.
  • 17 куку руку ку

    15 8 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Пропуснали са дървената скоба на акумулатора.
    И да, балатумът е трепач, защото това си е йофтин балатум.
  • 18 2103

    40 2 Отговор

    До коментар #15 от "Борис":

    Точно такава Лада далеч не всеки можеше да си купи. Продаваха се основно в Кореком и най-често ги купуваха с долари от Либия, моряци или международни шофьори. Била си е класи над ЗАЗ, Москвич и Трабант.
  • 19 SAAB

    62 1 Отговор
    Хубава или лоша ..... това имаше с това се возехме ! Е и пристигахме до местоназначението ........другото е снобария и тогава и сега :)
  • 20 Радо

    42 4 Отговор
    Това беше първата кола на моите родители през `76-та г....млади инженери на по 30 години.
  • 21 ВАЗко

    5 28 Отговор
    Същият бял боклук го имах от 14-та до 30-тата му година. Най- хубавото нещо беше скоростната кутия.
  • 22 Кефф

    7 22 Отговор

    До коментар #6 от "111":

    Че те италианските коли са боклуци къде ги сравни с Рено.Добее че бяха Пежо да ги вземат да не фалират.

    Коментиран от #67

  • 23 ПЕРНИШКИО

    13 15 Отговор
    абе колата за времето си не е била толкова лоша , само малко има един проблем , защо тогава русняците набутаха този карборатор , не е ли имало някои да им вдене в главите да сложат ижекцион , те тогава щеше да е пушка , както и лада 1600 , както и останалите други , с тоя карбуратор сие много зле бе харчеше бензин като побъркано , един западен автомобил от същата кубатура ще харчи двапати по малко гориво , за това имат предимство западните коли по този повод , ние имахме Жигули ваз 2101 , 1100 кубика , харчеще 8, 9/100 , а после си взех мерцедес у демокрацията и тои 2000 кубика инжекцион харчи даже и по малко от жигулата .

    Коментиран от #26

  • 24 Борис

    8 5 Отговор

    До коментар #6 от "111":

    Как можа да сравниш Таунуса с лада ? Дали возията или вървенето и е като на Таунуса?
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 ник3900евро

    25 4 Отговор

    До коментар #23 от "ПЕРНИШКИО":

    Ти болен ли си какъв инжексион те гони 76г .За времето си беше супер автомобил и единственния който не се разваляше постоянно защото Руснаците купиха цялата поточна линия на Фиат, всички други опити да направят автомобил не се получиха само боклуци.

    Коментиран от #53, #56

  • 27 Пешо

    16 2 Отговор
    Явно за някои ладата си остава мокър сън.
  • 28 225

    24 9 Отговор

    До коментар #6 от "111":

    Вижте масовите западни коли от 70-те.
    Ще ви се доповръща, някакви хем ръбати, нелогично скосени, на места ни в клин, ни в ръкав заоблени елементи и дялани с тесла вътре, точно като тази. А и едва ли ще видите някоя запазена. Тази за времето си е супер, без значение руска или италианска ще я наречете.
  • 29 АВЕ ЛАДАТА СИ Е

    27 4 Отговор
    ЛАДА...ЗА ВРЕМЕТО СИ БЯХА ЕДНИ ОТ НАЙ-НАДЕЖНИТЕ АВТОМОБИЛИ...
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 перничанин

    23 0 Отговор

    До коментар #12 от "Анонимен":

    Няма как да си карал 70-те години GTI точно тоя със 112к.с. след като производството му започва 1983г. За Голфовете в Перник знаем всичко :)) И аз изкарах книжка на такава Лада 1500 , хубави спомени имам от нея, но след нея се качих на Голф 2 1,6 75к.с. е нямат нищо общо. Голфа със същите коне вървеше 2 пъти повече и беше три пъти по-стабилен в завой, а и не ръждясваше толкова. Макар че , като пишем за ръжда , Лада 2105 (по-новата 1300 S) може да учи на ръждясване дори и старите Опели.
  • 32 Гост

    11 1 Отговор
    Едва ли вече някой знае, че тази кола беше кръстена Пирин-Фиат 125 и трябваше да се произвежда в Ловеч. Само че братушките ни натресоха мускала а те го взеха в Толиати! Справка Съвременни автомобили 1968г. от Ст Петров.
  • 33 аяая

    6 20 Отговор
    Това ако ще и от завода да излиза на 0км - няма да го купя!
    Морално остаряла бангия без серво и вози като каруца - била е нещо за нашите соц предци понеже не са могли да си купят бмв или мерцедес, са се радвали на това през варбург и запорожец, но хора сега сме 21 век - ера на електрически коли - водородни и тн.
    Моля приберете си бангиите в музея не ги пробутвайте за бесни суми на хората! Бих купил кола от началото на 20-ти век, а не това! Това не е достатъчно старо и достатъчно култово!

    Коментиран от #35, #38

  • 34 Коцето

    13 3 Отговор

    До коментар #15 от "Борис":

    баща ти бил ръководител на предприятие :)
    А дедо ми беше директор на две фабрики и един завод и активен!
    Сега да си ги мериме ли искаш - що го вадиш твоя ?
  • 35 Сссс

    4 7 Отговор

    До коментар #33 от "аяая":

    Би купил кола от началото на 20-ти век ? 1905 или 1910 са по-добри.
    Ако се целиш в началото на 21-ви век, то 20 годишна кола е тъкмо за боклука в масовия случай.
    Тази кола от 1976 е остаряла морално и то много, като всичко от същата година, ако ще и Порше да е.
  • 36 Отлична бизнес инвестиция

    16 0 Отговор
    Бащата купи нова 2102 за 6100 лева от мототехника а на изхода прекупвачи му даваха веднага 12000 че и повече....Свидетел съм.

    Коментиран от #62

  • 37 Старата школата

    20 0 Отговор
    ВСЕКИ АВТОМОБИЛ СЕ ПРОИЗВЕЖДА С ТЕХНОЛОГИИТЕ ЗА ВРЕМЕТО СИ.ТОВА, ЧЕ ИМА СЪХРАНЕНИ ЕКЗЕМПЛЯРИ ДО ДНЕС НЕ ЗНАЧИ,ЧЕ СА ЛОШИ.ТЕЗИ КОЛИ СА ЗА ЦЕНИТЕЛИ,А НЕ ВСЕКИ Е ТАКЪВ И НЕ Е ЗАДЪЖИТЕЛНО.КОЙТО НЕ МУ ХАРЕСВА ДА МЕ ЧЕТЕ

    Коментиран от #59

  • 38 перничанин

    13 1 Отговор

    До коментар #33 от "аяая":

    В заблуда си, има серво.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 тодор

    14 0 Отговор
    трябва сегашните курсове за шофьори да се карат на такива коли.Та да станеш шофьор а не на сегашните бъкани със системи.
    МОЖЕШ ЛИ ДА КАРАШ ТАКАВА -ЩЕ МОЖЕШ ДА КАРАШ ВСИЧКО
  • 42 Кико

    9 8 Отговор
    Като се роди дете и му правеха вноска за кола та като се ожени може и да си купи! Ако ти разпише и Партийния Секретар и ако се наведе женати може да те пуснат до Югославия наразходка! Мръсни Руски подлог!
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Коко

    8 14 Отговор
    Няма да е лошо да престанете да се правите на интересни с тези руски боклуци. Това анти автомобил. Както всичко руско....

    Коментиран от #50

  • 45 Щеше да е много fancy

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Ако не беше гнусен балатум а паркет... щеше да е готино.
  • 46 Гост 2

    8 1 Отговор
    Бетонната ганьовска тиква , знае само едно - ГОУФ !!!
  • 47 Алфа Ромео

    7 2 Отговор
    Красавица, братовчед ми навремето беше дал на негов приятел заем и той нямаше пари да му го върне и му даде една такава Лада неразличима от нова. Червена беше, хром боя всичко блестеше като ново, имаше някви хромирани пръстени около тасовете, черен салон, много красива беше. Братовчед ми няколко пъти си идва от Чехия с нея, от тук после до Украйна и пак обратно до Чехия, без кахъри.
  • 48 Бирхан

    6 4 Отговор
    А сектир направо като нашта кола е ве като бях малък.Обаче на татко беше синя Лада.Вътре имаше перденца отзад отпред слънчезащитник лайсни,антената,Абе беше шест направо.Таз бялата няма обаче пак е хубава запазена,зарадвах са КАТ я видях
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 незнайко

    9 0 Отговор
    Прекрасен и стилен за времето си автомобил. Жалко, че ламарините гниеха толкова много.
  • 52 незнайко

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Прочетах поста Ви . Наистина този автомобил се продаваше с мокет а не балатум. Линолеума се продаваше както сегашните допълнителни стелки .
  • 53 ПЕРНИШКИО

    4 1 Отговор

    До коментар #26 от "ник3900евро":

    ти маи си по болен , сега лада 2107 е с ижекцион , кои коли са били боклуци от ладите че нещо не те разбрах , само не ми харесва 2110 , защото е като настъпена жаба и с тия скрити калници е ужасна ,даже няма никаква форма , за наи новите незнам , защото не съм карал , това което не карам не коментирам .
  • 54 Шаран БГ

    4 1 Отговор
    Идеална кола за колекционери ! Тя със позлатени лайсни да е, си е морално беавъзвратно остаряла, и като купе, и като двигател със всичките му екстри !
  • 55 Шофьор

    3 0 Отговор
    И балатума оригинал, съветцки
  • 56 ПЕРНИШКИО

    6 0 Отговор

    До коментар #26 от "ник3900евро":

    абе бастун , ти недеи да се бъркаш с полския фиат 124п, оня с големите стопове , фиат 124 е като ваз2101 едно към едно , само има малка разлика на броните нема буфери , и дръжките на вратите , полския фиат му е по друго таблото има 3 основни лагера на коленовия вал и от заде е също с дискови спирачки , тия бяха 2 модела , разликата бяха в стоповетеединия беше вертикален стоп а другия квадратен голям , а тая лада ми прилича на некаква японска кола , ама не мога да се сетя коя баш беше , и не се убъркваите с полския и италянския фиат , нямат нищо общо.

    Коментиран от #68

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 vasik atanasova

    13 1 Отговор
    на тази лада как кълвяха мацикте през 80 те години мале мале
    беше си като БМВ
  • 59 ПЕРНИШКИО

    8 0 Отговор

    До коментар #37 от "Старата школата":

    естественно , децата и да им го обясняваш винаги няма да те разберат , ман и скания всеки може да кара , но зил и краз не всеки може , а от там се става шофьор.
  • 60 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "????????????":

    епа да си се родил у германия , кво цвилиш тука като удовица за хуи.
  • 61 Бай Ганя Балкански

    2 0 Отговор
    И дървото на бактерията кърти !
  • 62 Джамбаз

    2 1 Отговор

    До коментар #36 от "Отлична бизнес инвестиция":

    Да, за да не чакат 10-15 години, да им излезе реда, са давали 2 пъти повече от цената и в магазина.
  • 63 Михаил

    1 0 Отговор
    Двигател 2103продавам.с.фактура.250лв
  • 64 Димитър

    1 1 Отговор
    Тази кола е ремонтирана и пребоядисана. Багажникът й и моторът показват, че е на много километри. Тапицерията и подът са скоро подменени. Навярно подът е бил цялостно изкърпен. По броните има съмнителни петна. Относно цената не коментирам, но когато колите се намират в Германия или Белгия стават златни.

    Коментиран от #65, #66

  • 65 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #64 от "Димитър":

    да не я е пребоидисвал брат ти Стефко , у с.Шума Митака щеше да я направи по убава , или Боби панджин.
  • 66 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #64 от "Димитър":

    а Владко Пахоми беше цар на боядисването.
  • 67 охобохо

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "Кефф":

    Сегашните италиански коли нямат нищо общо с тогавашните , карал съм по онова време ФИАТ 2300 и 124 много добри машини!
  • 68 охобохо

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "ПЕРНИШКИО":

    Другата разлика е в двигателя ,на 124та разпределителният вал е долу в блока а на жигулката е горе в главата!!

    Коментиран от #69

  • 69 ПЕРНИШКИО

    1 0 Отговор

    До коментар #68 от "охобохо":

    знам бе , нали сменяваме клапаните и гуми
    чките ,и нов разпределителен вал, с баща ми , туриме немски гимички и заспа, верига не сме сменявали само обтегача и успокоитела .