Last news in Fakti

11 Януари, 2011 12:17 12 513 107

Honda показа новия Civic

  • honda civic

Когато японците лансираха сегашното поколение на Civic, поеха доста голям риск. Известно е, че повечето потенциални клиенти на марката не си падат по толкова смел дизайн. Точно поради тази причина от Honda се застраховаха, като на практика пуснаха в продажба два различни Civic-а. Вариантът хечбек с пет врати беше с изключително революционен и авангарден дизайн, докато версията седан беше направена в доста по-консервативен стил.

Но в случая рискът на Honda се оказа съвсем оправдан, защото продажбите на футуристичния хечбек потръгнаха отлично, което от своя страна доведе и до по-високата му цена в сравнение с тази на седана. Времето обаче си тече и търсенето на екстравагантния Civic започна да намалява, а в Япония дори беше спрян от продажба. С други думи дойде ред на новата генерация Civic - тя беше показана на автосалона в Детройт.

Трябва да отбележим, че това, което японците показват зад Океана, не е серийната версия на модела, а концептуална разработка. И въпреки всички очаквания за още по-авангардна осанка, стана ясно, че Honda отново се връща към по-консервативните дизайнерски линии. В крайна сметка новият модел няма да е революционен, както предшественика си. Явно в момент на световна икономическа криза, от компанията са решили да не предприемат излишни рискове.

Новият слоган на марката, предназначен за следващата генерация Civic, гласи "Civic for all people" ("Градски за всички хора"). За гамата от двигатели е все още рано да се говори. От компанията казаха, че конкретна техническа информация ще бъде официално оповестена след няколко месеца. Японците обаче все пак съобщиха, че в САЩ новият модел ще се предлага с бензинови двигатели и с такива, работещи на природен газ. Освен това ще се появи и хибридна версия.

В Детройт Honda показа седан с четири врати и двуврато купе, което е обозначено с индекс Si. Именно на тези два варианта ще се набляга в САЩ. По-късно обаче японците ще покажат и хечбек, който ще бъде предназначен за европейските пазари.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 111

    41 44 Отговор
    Добре изглежда! Ако са запазили и прочутото си хондовско качество, ще бъде едно добро попадение
  • 2 dm

    62 67 Отговор
    Още един японски грозник !

    Коментиран от #46

  • 3 Дошо

    39 38 Отговор
    Ми Хондата е срахотна направо.Ама нещо неразбирам какво и е новото?Това май е някакъв феислифт на Сивик СИ.Интериора на тая кола е много, много добър дано не го променят драстично.Както и да е - Japan power!

    Коментиран от #21

  • 4 x

    44 27 Отговор
    Червената бие на пежо, а бялата на нищо :D
  • 5 гост

    51 24 Отговор
    скука
  • 6 4UK

    43 26 Отговор
    Otpred e kato otsechena, tvurde sku4en dizain spored men li4no
  • 7 Дошо

    24 22 Отговор
    АД бял цвят не и отива, ама червеното и пасва идеално.
  • 8 Марто

    53 13 Отговор
    И къде е разликата от стария?
  • 9 Марто

    60 12 Отговор
    И къде е разликата от стария? Поредното НЛО на пътя
  • 10 Гостенин

    22 66 Отговор
    Хаха "на нищо не прилича". Кое пролича? Голф 6? Или някое Ауди ? Японските коли са бъдещето!
  • 11 H

    67 55 Отговор
    ЯПОНСКИТЕ КОЛИ СА КОЛИ ЗА ВТОРИЧНИ СУРОВИНИ ОЩЕ КАТО НОВИ - БОКЛУЦИ И ГРОЗЛЯЦИ !

    Коментиран от #101

  • 12 DM ЗА 11

    57 37 Отговор
    и за вторични суровини не стават драги - ламарината им е кьопава - докато ги занесеш на пункта и всичко е в мощна ръжда - абе - пълна - скрап !
  • 13 Chicho Vi

    28 16 Отговор
    Izglejda tromava ot zad. Sigurno zaradi malki te kolelca. Prili4at mi na 15-ki. Tiq JA-poncite neshto ne mi haresva kakvo pravqt. E za ka4estvoto sym siguren, 4e e na nivo. Koito iska ka4estveno, no grozno da zapovqdq
  • 14 DM

    15 25 Отговор
    даже руснаците са по-добри в дизайна - иначе става за евтин подарък!
  • 15 Дошо

    42 29 Отговор
    Тука май са се събрали дечурлигата дето играят пред блока и си пишат съчинения.Номер 11 е типичен представител на гимназиалната възраст.За да наречеш японски автомобил и особено Хонда боклук трябва да си доста непросветен по темата за автомобилостроенето.

    Коментиран от #72

  • 16 docenta

    31 18 Отговор
    Нещо от към дизайна и куца,в сравнение с другите коли от този клас,не ми допада.
  • 17 mtlb

    26 11 Отговор
    Какво не ви харесва белият сивик?Страхотен е.Относно червения съм съгласен че е доста постен.
    Ако искате красиво взимайте Ауди,ако искате качество Хонда.

    Коментиран от #18

  • 18 Дошо

    33 26 Отговор

    До коментар #17 от "mtlb":

    Ама последните Хонди - новите Сивик и Акорд от 2008 са със страхотни интериори.И дизайна им е доста добър.ЗА какви Аудита говорим?ВЯрно доста добре изглеждат и правят интериори ама има хора дето с тия немски бараки се чудят има ли живот извън сервиза.

    Коментиран от #20

  • 19 sandman

    13 30 Отговор
    Еех че кисело грозде!
  • 20 mtlb

    25 17 Отговор

    До коментар #18 от "Дошо":

    Абсолютно съм съгласен.Аз съм с такъв Акорд макар че и модела преди 2008г.не е никак лош.А за Сивик,когато го видях за пръв път 2004г.останах с отворена уста.
    Да поясня също че никога не съм бил фен на Хонда.
  • 21 scar

    25 14 Отговор

    До коментар #3 от "Дошо":

    Колата е достатъчно добра според мен, за да правят генерална реконструкция на визията и, може би за сметка на техническите нововъведения под ламарините.
  • 22 koko

    24 14 Отговор
    kvoto i da govorite kolata e 4UK. dai boje vseki mu edna takava "grozotiq"... a na tiq lapetii im daite SUPERCARS ako moje s tunning i 3 turbota... te ne mogat da ocenqt srednata klasa ;)
  • 23 user

    20 28 Отговор
    Любезно напомняме на собствениците на японски превозни средства отново да посетят сервизите, за да бъдат подменени поредните дефектни компоненти на качествените им коли. МПС-тата с най-много дефекти са именно японските - само дефектните тойоти са към 9 млн. Затова да говориш за японско МПС и за качество е меко казано смешно. Посредственост облечена в реклама, по която си падат Андрешковците - хем по-качествено, хем по-евтино, хем докарано от майната си - тц тц - хитрец си ти Андрешко, хитрец си ха ха Щом ви харесват японските имитации на автомобили - карайте си ги, но посещавайте редовно сервизите - застрашавате и нас - собствениците на немски лимузини, които се движат по пътищата, а не висят по сервизите за "подмяна на стелките" ха ха

    Коментиран от #24

  • 24 mtlb

    18 18 Отговор

    До коментар #23 от "user":

    Хахаха.Ти изби рибата.Да не би да имаш акции във VAG.

    Коментиран от #30

  • 25 Mr.Zion

    6 18 Отговор
    Адски прилича на LEGEND, след 2 месеца ще кажат, че и платформата е същата .. Пълен фалш са тия Новите Хонди .. Това е якия пример, как една марка със славата на супер здрави коли и двигатели, си ебава майката заради иновациите си ..
    Хондите през 90-те наистина бяха супер машини, красиви, бързи за времето и класа си и ценовата рамка.. Ама сега, ако искаш да караш здрава Хонда трябва да дадеш 70-80 бона за LEGEND .. Всичко друго е пълен боклук, излиза от магазина и се започват.. Електроники на първо място, скоростни кутии, Ходова част.. И Какво правим? А Ценовия пад е един от най-големите .. даваш 50 бона за Civic Type S и след 2 години (Още гаранционна) вече струва 20 000лв. WTF?! Дори А-класата на Мерцедес не струва толкова 2-ра ръка след 2 години и то с базово ниво.. А-класа .. Дето е още по-голям боклук от Сивика .. Ако не бяха вкарали толкова пари в японските коли за Хибридни задвижвания и Електрически Plug In .. досега щяха да са с още 4-5 места на долу в класациите .. Само това ги крепи в момента .. Щото първи те започнаха да правят хибриди в СЕРИЙНО ПРОИЗВОДСТВО ! .. Но не става така .. Мой авери си патиха от нови Сивици.. Карайте си ги .. Дори КИА са много по добри на този етап от Хонда .. Даже толкова добри, че продажбите им в Европа дишат във врата на VW и компания ...
    Навремето се правеха спорти Хонди и тнт. сега Сивик от 2009г. със 150к.с. го мачкам по пътя със Prelud 93-та със 133к.с. .... WTF? Безстепенни скоростни кутии и автоматики и незнам си какво .. всичко умира след 3 дена .. Тая безтепенна скоростна кутия, всички я намразиха дето си купиха Хонда ..
  • 26 фиат

    22 27 Отговор
    хонда винаги е била кенеф ! дефект след дефект - особено грозницата Акорд
  • 27 ..

    15 9 Отговор
    ЯЙЧИЦЕ :D:D:D
  • 28 ACURA

    26 21 Отговор
    Завистливи момченца погледнете класациите и вижте добре ! Може като поровите по дълго и да намерите някоя в която HONDA да не е на първо място ! УСПЕХ промити мозъци с ограничена обща култура !
  • 29 total power

    17 24 Отговор
    Собствениците на Хонда се появяват сред хора само когато трябва да сменят консумативи за разлика от колегите си с немски автомобили които имат много приятели в сервизите !!!

    Коментиран от #31

  • 30 Driver

    14 5 Отговор

    До коментар #24 от "mtlb":

    Ima HEMEROIDI!
  • 31 Дошо

    17 18 Отговор

    До коментар #29 от "total power":

    ДА човек прав си.Мен по едно време адски ме беше срам като собственика на един сервиз казваше:Ето го редовния ми клиент.Аз с А4 Б5 много хубавата немска кола бях редовен клиент на автосервиз, защото от немските коли по-хубави няма.Оттогава постепенно взе да ми идва акъла и някой ден ще си купя Хонда.Може и Тойота, ама засега Хонда е основната ми цел.Дотогава ще се радвам на всеки изминал месец без Аудито ми да ходи по ремонти.За малко над 3 години и половина вече трети месец не съм се влачил по автосервизите и съм щастлив, че хубавата ми немска кола удържа толкова време без нещо да се счупи.Ако направи 5000км без да се счупи нещо ще почерпя по случая.
    А на Фиата номер 26 ще му кажа, че измисления му макаронаджийски кош никога няма да доближи качествените автомобили ХОНДА.Не е ли смешно човек дето кара Фиат да плюе ХОНДА?

    Коментиран от #32

  • 32 scar

    12 7 Отговор

    До коментар #31 от "Дошо":

    Кое ти правеше проблем най-често? Защото познати имащи vw или ауди се оплакват често от скоростни кутий, алуминиевото окачване, дюзите при дизела или неработещи механизми на прозорците и ли чистачките.

    Коментиран от #40

  • 33 Марто

    5 7 Отговор
    Не знам за вас но аз лично притежавам сеат сордоба 94" 2.0 от 6 години и освен ремък, масло,гуми и дискове и накладки отпред друго не съм сменял, другата ми кола е волво с80 2002" 2.4т и я имам от 2 години-само гуми и масло съм сменял и не мога да се оплача нито от немската техника, нито от шведската.Не знам не съм имал хонда да кажа наистина ли е толкова здрава, но един приятел си взе сивик 96" въздушния му филтър е 30 лв, а на сеатчето 15, при което колкото и да е по-добър този на хондата за тези пари взимам 2 и пак ми е добре, така че ходенето веднъж в годината на сервиз със някоя хонда излиза поне колкото 2-3 такива с немец :)
  • 34 simple

    9 7 Отговор
    Mr.Zion ти май не си карал никога Хонда...за какви скоростни кутии и ходови части говориш? Аз карам акорд и за 2 години е на 180 000 км и не съм пипнал нищо по него... Скоро му правиха тест на амортисиорите и са на 97%, което било в рамките на грешката... практическата грешка.. Така че нека пишат само хора, който наистина са запознати. Аз също не съм фен на Хонда
  • 35 soichiro

    10 1 Отговор
    do 32 - trudno e bratle da se izbroqt vsichki problemi na audi A4 / A6, ama da probvame: okachvaneto kara tochno godina po BG patishtata (pri gore-dolu redovno polzvane na avtomobila) a za da go smenish si podgotvi 4-cifrena suma; sled 8-ta / 10-tat godina vsichko el. po kolata se e.ava; dori i da ne e sduhan dvigatelq, pak si harchi po 500 grama maslo na 1000-1500 km (gledaite si redovno prachkata za masloto ako karate Audi, az sam imal sluchai da dolivam po 2 litra bez vaobshte da se poqvi sleda ot maslo na shtekata, bez da imam techove ot dvigatelq); ima razni problemni marku4i za hidravlikata, za koito dazhe i po morgite iskat po 250 kinta, shtoto znaqt che nqma A4 ili A6 koeto da ne kasa vaprosnia markuch, pompata na hidravlikata e ot plastelin i se pree..va, sashtoto se otnasq za gorivnta i za vodnata pompa.. i t.n. Dizelite imat prez edin qdove s turboto, sashto i benzinovia 1,8 T. Naj-golemiq problem e, che targovcite na chasti mnogo se kefqt na dupenca s audi A4/A6 i slagat super cenichki - v obshti linii x2, dori x3 na narmalnite ceni, dazhe i na neshta za koito nqma realno obqsnenie kade e po-golqmata stoinost. Naprimer staklo - ne moga da hvana logikata zeleno predno staklo za A4 da e blizo 2 pati po-skapo ot tova za Toyota Avensis. Sashtoto se otnasq za amortisiori, lageri, garnituri, i vaobshte kakvoto se setish. Az karah edna benzinova 4-ka ot 98-ma, prosto nema takav kenef - kato q prodadoh cherpih zdravo... Sled mnogo konsultacii za nov avtomobil se nasochih kam Iaponsko. Vzeh nov Honda Accord 2.4 benzin ot Bultraco, ne bqh fen na markata do tozi moment, osnovno zaradi dizaina, ama Accord modela ot 2005-ta, i osobeno sled face-lifta i sas sportnite extri e qko zloben avtomobil. Karal sam dosta novi koli ot tozi klas, predimno nemski, a ot Iaponskite Avensis, no Accorda gi bie vav vsichko - dosta pipnat avtomobil. Ot izvanzemnia Civic obache imam priqtel, koito ne e mnogo na kef - plati go gore-dolu na parite, koito az dadoh za accorda, ama Civica si ima kusuri - smeni mu garancionno ESP blok na 30K kilometra, sashto mu izbqga osvetlenieto na chast ot tabloto, gasnaha mu ksenonovite farove na pat, a i dosta se oplakva ot ne mnogo kachestvenite materiali i sglobka na interiora. Sled negolqm probeg tapiceriata pochva da skarca, osven tova e sravnitelno shumen. Za otbelqzvane e che Civica za Evropa se pravi v Angliq, Accordite idvat ot Iaponia.

    Коментиран от #36

  • 36 scar

    6 4 Отговор

    До коментар #35 от "soichiro":

    Оле мале, според обширното резюме, което направи, браво за което стана ясно, че единственото здраво нещо е каросерията. Напълно ти вярвам за това, тьй като съм чувал за същите проблеми не веднъж. Най-интересното е, че винаги им се намира пазар, въпреки многобройните проблеми:)
  • 37 Benz

    11 4 Отговор
    На червената задницата нещо не ми харесва. Не съм имал японска кола за да коментирам, но имам Е-класа 290ТД на 476000 хил.километъра. Взех я на 235000 от Германия и ремонтите,които съм правил досега са смяна на гарнитура за 50 лева и платка на предна ел.седялка срещу 70 лева.
    Не знам дали съм късметлия, но ако питате мен немското не е за подценяване.
  • 38 mediator37

    15 10 Отговор
    Не ме грабна нещо този дизайн.
  • 39 Prelude

    11 6 Отговор
    От Хонда искам да видя нещо ново при двигателите, и нямам предвид поредния хибрид. Това беше компанията която предлагаше толкова много на хората с бензин в кръвта. Какво стана в последните години?! Искам да видя това което всеки който се интересува от автомобили знае колко добре правят - леки пъргави високооборотни бегачки!

    Коментиран от #41

  • 40 Дошо

    12 12 Отговор

    До коментар #32 от "scar":

    Колегата по-горе много точно е описал проблемите на А4.Аз лично съм сменял турбо, водна помпа, ремонт на кормилна рейка, лагери заедно с едната главина отзад, биалети, носачи(добре че напипах един човек, който внася комплекти за 340лв.)иначе преди това за два носача Лемфьордер плащах по 440лв.Лошото, е че небеше само веднъж ами няколко пъти.Светлините по таблото съм правил, дроселовата клапа ми създаваше проблеми, течовете от хидравликата колегата soichiro от пост 35 много правилно ги и отразил.Разхода на масло също смятам е коректно отразен.Салона беше позахабен(не скъсан а избелял) и купих кожен та и там се навътрих.Постоянно ми показва грешка в еърбега на шофьорското място, къде ли не ходих, изчистят я и след ден два пак се появи.Общо взето тая кола е кошмарна.Къде ли не съм го писал ама пак ще го напиша.ЗА 40000км са хвърлени 3500лв за ремонти.Понастоящем турбината пак нещо щрака и издава странни звуци.Това е Ауди!
  • 41 111

    13 7 Отговор

    До коментар #39 от "Prelude":

    Мда говорим за VTEC системата, позволила без турбо и компресии да извади същите коне като конкурентните турбинирани и компресирани двигатели - при това доста издръжливи двигатели. Годините на CRX 1990г. - 1.6 -150к.с. Prelude 1994г. - 2.2 - 197к.с.
    За жалост 20 годишните пичове нямат пари, за да диктуват пазара и следователно производството. Диригентската палка е в ръцете на 40-50 годишни паралии, довели до недоразумения като дизелово четириврато порше...
  • 42 111

    10 6 Отговор
    За останалите заблудени, нискоинтелектуални и бутафорно-мозъчни индивиди, както и на малките момченца, Моля, като виждане че това не е статия за любимите ви BMW, Vag или Merc, просто не коментирайте!
  • 43 Дошо

    16 8 Отговор
    Е недей така колега.Защо обиждаш?Нека се види, че немското качество е вече стар спомен, а японските автомобили са на доста по добро ниво.Някой беше писал наскоро: Магаре и космос - немски коли(магаре), японски коли(космос)
  • 44 scar

    9 3 Отговор
    Благодаря за изчерпателните отговори на колегите soichiro и Дошо. По едно време много се бях запалим на темата А4 авант TDI, но вече тотално се разубедих:) Относно колегата, който каза че кара бенц 290, малко по-горе искам да му кажа че не подценявам ни най-малко немските автомобили, и аз карам същата, само че с 2.5 Д 20v и няма проблеми. Ставаше въпрос за VAG.
  • 45 111

    5 11 Отговор
    Гарантирам ти, че голяма част от тях не са го разбрали като обида :)
  • 46 zzz

    8 9 Отговор

    До коментар #2 от "dm":

    siguren sam 4e taq kola e po krasiva ot tebe be
  • 47 за 46

    10 10 Отговор
    хондаджия - чалгаджия - все едно - няма хубава хонда - всичкото е кич и грозота

    Коментиран от #48

  • 48 Дошо

    14 4 Отговор

    До коментар #47 от "за 46":

    ДА бе да най-брутално цигански накичени и налепени с разни лепенки са най-често голф, астра и БМВ Е36.
  • 49 SIS

    11 1 Отговор
    Очевидно, че част от коментарите са тип "нашия отбор е по-добър от вашия и следователно вашите са скапаняци" :) т.е. критики без никакви примери ...
    От собствен опит мога да ви кажа че като собственик на Civic Aerodeck 1,5 Vtec `98 година за 70 000 километра навъртяни от мен ( и незнайно колко преди мен) съм сменил 2 карета по 30 лв. и шарнири + накрайници за окло 120 лв. или иначе казано съм направил ремонт за 200 лв. извън това което се брои за обслужване (масла, филтри и т.н.). Много се смях на мненията че притежателите на Хонда са постоянни клиенти на сервизите и харчат безумни пари. Също искам да отбележа , че колата няма никакъв шум в купето, тапицерията е без забележки а таблото и корите не дрънчат на кухо както в повечето немски коли (изключвам големия клас). Наскоро я продадох за 4000 лв. което за 12-13 годишна кола май не е "огромен срив" в цента :)Сега се оглеждам за Акорд след 2004 година ... ако проверите за такава кола свястна оферта под 15000 лв. няма :) аз си направих труда да проверя и по европейските сайтове какво е положението и познайте и там си държат цени доста над средните за този клас/модел/година. По отношение на рязкото падане на цената на 2 годишните коли това е факт за всички марки :)
    По отношение на статията мога да кажа че дали е хубав или не външния вид на каквото и да било е чисто субективен въпрос - на едни им харесва на други не. Мен лично ми харесва но бих се возил и на по грозна кола (от моя гледна точка) стига да ми харесва по качества :)
  • 50 Prelude

    6 1 Отговор
    ха ха, нито си виждал Хонда, нито Хондаджия. Да не се бъркаш с Мерцедес? Там кичът и циганията са точно както си ги описал :)
  • 51 Prelude

    4 1 Отговор
    горното беше отговор на 47-мия умник
  • 52 Mr.Zion

    0 6 Отговор
    Много се радвам пич, не казвам че АБСОЛЮТНО всички Хонди правят проблеми.. Аз карам Хонда, но стара и също съм доволен, но донякъде от нея .. Но не може да има сравенение м/у Акорд 2008 и Prelude 93, Но въпроса със скоростните кутии и ходовата част ми е познат от приятели, познати, които карат Хонди и знам за какви ядове става дума.. Сега, че ти си минал толкова километри и всичко е ок. радвам се, както казах не всички коли са с проблеми .. Но не го казвам просто така, а съм виждал за какво става дума и съм карал и продължавм да карам Хонда .. + това има и голямо значение какъв двигател караш .. При едни нещата са по-добре, при други не чак толкова, като при всички коли .. Но Твърдя едно просто нещо, Хонда не са същите като едно време, докато други марки се изкачат на горе, Хонда пада все по на долу .. Както дадох и пример с КИА .. Изобщо не съм фен на КИА, но те от ниското се качиха на високо и това е ОК, ама от високо да падаш на Ниско, не е никак добре ..

    Коментиран от #53, #54

  • 53 1.8i LS VTec

    8 1 Отговор

    До коментар #52 от "Mr.Zion":

    ВИЖ вземи говори за неща дето разбираш

    Коментиран от #55

  • 54 mtlb

    2 1 Отговор

    До коментар #52 от "Mr.Zion":

    Какво ще рече че не може да има сравнение между новия Акорд и Прелюд?Че Акорда не струва ли??Как го реши?За дизелов двигател не съм запознат доколко са добри,но за бензиновия не съм съгласен.Все пак има световна застрахователна статистика и там най-добре си проличава кое е качествено и кое не?

    Коментиран от #56

  • 55 Mr.Zion

    0 6 Отговор

    До коментар #53 от "1.8i LS VTec":

    Като разбираш говори бе.. Аз Казвам това което мисля и от което имам наблюдение .. Карам Хонда и си казвам мнението, бях голям фен на тая марка, като си купих Хондата, но сега мога да кажа, че има повече минуси от колкото плюсове по тая кола.. Говоря лично за моята кола .. Имам наблюдение и върху други модели на Хонди, на мои приятели, щото знам какви ядове са имали .. Така че ти ми говори за нещата от които разбираш, а не да изплюеш едно изречение, без да имаш каквато и да било идея и поглед на автомобила си или над автомобилите!!
  • 56 Mr.Zion

    2 4 Отговор

    До коментар #54 от "mtlb":

    Точно обратното имам предвид в случея.. В Коментара си казвам, че сравнение м/у двете коли не може да има, защото отговорих на един колега които говореше за неговия Акорд, така че това си беше лично за неговия коментар..
    А ако говорим по принцип, съм на мнение, че старите Хонди са много по качествени от колкото новите! Понеже Хондите взеха да дават яко проблеми по електрониката си.. Старите също ги имат, но не толкова ..
  • 57 mtlb

    3 0 Отговор
    Не знам възможно е за в бъдеще да имам проблеми с електрониката.Макар че не знам какво толкова може да се развали като модела ми е Елеганс.В случая нямам доста скъпи екстри с потенциален риск от повреди.То вече излиза че трябва да си карам старата Ланчиа,която е на 13г.и повече от 210000км.(и все още е с заводските амортисиори,водна помпа,термостат,динамо,релета и т.н).Отколкото да се чудиш какво да взимаш за да не си абонат в сервизите.Тази кола никога не ме е оставяла на пътя,явно съм имал късмет с нея.
  • 58 Mr.Zion

    0 6 Отговор
    Виж, то не е задължително на всяка цена да имаш проблеми.. От друга страна съвременните коли винаги ще имат повреди с електрониката без изключение, просто защото я имат, а това си е финна техника и при наличието на толкова много асистент системи и глезотии наблъскани в една кола, няма начин да не се повреди нещо.. Аз абсолютно не искам да кажа, че на всяка цена Хондите имат проблеми, карал съм и Голфове и Мерцедес и френски боклуци и Хонда карам сега и винаги съм имал ядове с електрониките, макар и малки .. Ама имам един типичен пример за мои приятел със Сивик 2008 за която даде около 50 000лв с най-високите нива на обурудване и колата стоя 3 месеца в сервиз.. тръгва и след 50км. колата спира на пътя .. Това в продължение на 3 месеца, след което колата излиза вече оправена и след 2 месеца колата отново е в свервиза с още по сериозни проблеми.. Накрая колата беше пътник и се продаде за 26000лв !! На 90-100 000км. Тука вече ми е болната тема за пазарната стойност на такава кола с такъв пробег и километри.. Туку що разработена, още в гаранция и на 2 години кола на 50% и повече при продажба.. Смятай за какво става дума ... Аз карам Прелюд 93-та Обиколих абсолютно всички сервизи в околността на Хонда, защото просто не ми бачка АБС-а, колата пали, тръгва и след 5 секунди ми свети лампата за АБС.. Проверявах датчици, глупости, всичко което можех да направя сам, го направих, след това вече почнаха сервизи и тнт. и никаде не ми дават отговор на въпроса, само във Варна ми казаха че искат да видят дали не могат да я закачат на компютър за да я проверят и се оказа, че хората нямали техника и софтуер за толкова стари Хонди, като чели са започнали да правят коли след 2005г. Ей това ме нерви .. И така си я карам.. Без АБС и за това и си натроших носача, заради тоя АБС ..
    Дано да нямаш проблеми с Акорда, както каза, май е по доибре да си караме старите брички за да не плащаме яко в сервизите .. За това винаги казвам, че има само една кола и това е Мерцедес .. просто тука не мога да кажа нищо лошо за тия коли, особенно за някой модели.. от 7 години имам 124-ка и трябва да ти кажа, че досега нищо, ама абсолютно нищо не съм и барал по тая кола, само консумативи и върви по добре от всяка една Хонда със близли показатели ..
    Имам много приятели по сервизите и тнт. щото там горя и съм свидетел как Акорд 2009г. му тече масло и губи спирачно масло, след 6 месеца колата имаше дефектни датчици за гориво и електронно стабилизираща система, след което човека я продаде и при огледа на куповача, човека дето я гледа за да я купува намери корозия .... Други пък казват, че нямат никакви ядове с Акордите си ... Даже са супер доволни и си ги карат без грам проблеми още от както са ги взели .. незнам на какво се дължи, ама ако ще даваме по50-60 000лв. за кола и да играем руска ролетка.. Благодаря ..
  • 59 1.8i LS VTec

    7 1 Отговор
    Хондите си ги виждал само когато те издухват с 124-ката,а сравненията ти са не уместни между 2-та класа.

    Коментиран от #61

  • 60 QPO

    9 0 Отговор
    ЯПОНСКАТА СИЛААА!!! Не съм чул някога да се е счупил двигател на Хонда. А вие чули ли сте за двигател на немска? :). Тука някав е написал, че кара мерцедес и немските не били за подценяване. Чакай бе каде е мерцедес каде са другите. На колегите с проблемите ще кажа, че тука търговците просто вкарват най-евтиното което намерят навън, затова имате проблеми с колите. А иначе всеки знае, разликата м/у японска кола и немска (за френски и т.н. няма да говорим въобще). Окачването е здраво, самата кола е по евтина, по-бърза, разхода (Ооо Разхода), вътре комфорта- немските отвътре са квадратни дървета. Ами как ще си пускаш фаровете от някакво кранче залепено за таблото отпред. Единственото което считам за сериозен недостатък са по-скъпите части, но е нормално за коли които рядко се трошат. Просто вземи един CRX покарай малко и пак ще говорим. МНОГО ВЪРВИИИИИИИИ!

    Коментиран от #62

  • 61 Mr.Zion

    0 5 Отговор

    До коментар #59 от "1.8i LS VTec":

    Абе лапе, не ми казвай кои Хонди съм гледал и кои не съм, малко повече стаж ти трябва ми се струва.. Щото карам Prelud и много добре знам колко върви, карал съм и 2.2V-Tec и също знам колко върви.. И 124-ката издухва Preluda, макар и с малко .. Така че не ми кавай кое колко вървяло, ами започни да караш и тогава ела да ми спориш.. Смешник .. Като се качите в една кола и за вас после тя е най-бързата! Не ми се прави на много важен, щото в Интернет всеки може да е Номер 1 .. Хондата ми върви и не споря за това .. Ама да ми казваш че 124-ката не върви.. Ходи се гръмни .. Ела да те видя с тоя 1.8V-Tec на какво приличаш.. После пак ще лаеш ли или ще спреш да влизаш изобщо тука .. Дори си нямаш предства как е направен двигателя на една 124-ка ..
  • 62 Mr.Zion

    0 4 Отговор

    До коментар #60 от "QPO":

    Абе за какъв комфорт ми говориш бе?! За какви двигатели, за какво чудо.. Айде като си толкова отворен ще ти задам само един въпрос и изобщо няма да си правя труда да ти давам примери и да те нареждам, щото си безнадежден случей, айде кажи ми една японска кола която да е по-здрава, по-комфортна и с по-малко разход на гориво от един идентичен Мерцедес с горе-долу същите параметри, модификация и тнт. като Японската с която ще ми дадеш пример.. Нали ще си говорим с факти..
    Пак го подчертавам, Карам японски автомобил и му се кефя адски много, ама всеки втори сополанко се качва в първата си кола и за него няма по яка кола на тоя свят или харесва японските коли и всичко друго е боклук, това е във всеки форум, всяка интернет страница за автомобили, винаги е било така, просто сте лапета и незнаете как работят колите ви!!! В тоя ред на мисли, бъдете малко по обективни и гледайте малко по-реално на нещата бе .. Лаеш ми тука за CRX щото караш такъв и си се качвал в още 10 коли максимум и край, всичко свършва до там ... Тая глава на раменете ви не е за украса!! Мислете малко като пишете в публични страници! ..
  • 63 1.8i LS VTec

    4 1 Отговор
    Я отворко ми обясни подробно как заради АБС проблема потроши носача на хондата и после ще говорим кой кво кара,и е карал някога.Това че на теб фантазиите и въображението са взели превест пред компетентноста не съм аз виновен,А как бил направен простия като фасул двг на 124 тука просто неможиш да ме барниш на тая тема

    Коментиран от #64

  • 64 Mr.Zion

    0 6 Отговор

    До коментар #63 от "1.8i LS VTec":

    Носача на прелюда + джанта, гума и праг ги разбих, след като ABS-а отказа да работи и спирачките станаха неефективни "отворко" и след като ме засичат на завой, или по точно един тъпак изпреварваше в завои и то доста остър и в момента в който го видях насреща си, естествено натискаш спирачките и колата без АБС просто си блокира и се заби в бордюрите, щото тъпата система отказа и до ден днешен нито един сервиз на Хонда не я оправи .. А ремонта и излезе доста скъп! Частите за тая кола се намират адски трудно! .. Ето така заради АБС-а си разбих Хондата ..
    А за 124-ката изобщо не искам да ми говориш, щото ми е болно когато ей такива като теб оплюват машини за които трябва да се пишат книги вече.. Щото мотора и може да е прост, но може и да е доста сложен, много зависи от двигателя който е сложен на тая 124-ка .. И Ако отидеш в държава извън свинштината по отношение на автомобили България.. Страни като Германия от кадето излиза 124-ката и питаш случайните хора за нея, ще ти говорят за нея като за синовете си.. И 80% от хората които са карали 124-ки в живота си ще ти кажат само хубави работи за нея ..
    Аз мога да кажа и много хубави работи за Хондите.. Особенно за V-Tec двигателите .. Щото са наистини качествени и здрави, но не и толкова добри за каквито ги изкарват..
  • 65 1.8i LS VTec

    1 0 Отговор
    За 124-ката несъм казал една лоша дума никога.Тук пак нещо обаче се опитваш да ме пързаляш или ми правиш тест за интелигентност.Извън населено място бордюри няма а има мантинели,значи ти си се движел в населено място при огр-50-60 и след засичането ти блокират гумите щото АБС отказва поднасяш и се удряш,с автомобил който при тая скорост без АБС има спирачен път около 5 метра.Незнам !!!!.Ти си карал и ти най добре знаеш какво си направил,дано на 124-ката при такъв лосов тест носача джантата гума и прага да излезнат по здрави от бордюра
  • 66 Mr.Zion

    0 2 Отговор
    Полза да те лъжа нямам, особенно тук, Кого да пързалям себе си или ..? не виждам логика, поне за себе си.
    Сега и да описвам къде е станало, няма смисал, незнам от каде си и дали го знаеш, за да разбереш, че няма мантинели, а бордюр, мястото е м/у Варна и Златни Пясъци.. Междуградски път, със доста скапан завой, скоростта ми е около 60-70 (Плюс,минус) Удара не беше силен, понеже успях да намаля колкото е възможно, Носача и прага са естествено счупени предвид това че е Prelud и ти знаеш колко е ниска .. А дали на 124-ката носача и прага ще са по здрави от бордюра .. нямам какво да ти кажа..
    Само ще ти кажа че на тоя Прелюд му платих около 600лв. ремонт за това!
    Иска ми се да ти разкажа за японската сила на двигателите, предвид номера който ми спретна тази кола преди около година, но се спирам, понеже използвам реалния си Nick Name и вече казах, че съм от региона на Варна, а това не е добре, понеже тази кола я продавам в момента и доста хора могат да свържат Nick-a със колата и тнт. Разбираш ме.. Но има и по фрапантни случеи с "Японската издържливост"
  • 67 bobsan

    10 0 Отговор
    до коментар 58 на Mr.Zion

    Човече, за какъв Civic 2008-ма говориш в коментара си No.58, за какъв приятел... за каква корозия по Акорд 2009-та. Нещо не се връзва в цялото ти изказване - първо за 'приятеля' ти със Civic и за сериозния му проблем - ако въобще има такъв случай, значи приятеля ти е супер незапознат с това, как да си отстоява правата. Ако колата е 2008-ма и я е взел за 50 000 лв и отгоре, значи я е взел нова, или минимум е била гаранционна (2008-ма Honda даваха за всичките си модели международна гаранция 3 години или 100 000 км, сега имат и вариант 5 години / 150 000 км. При евентуална продажба, гаранцията се прехвърля на новия собственик, а изпълнител по гаранцията е локалния оторизиран дилър, т.е. за България - Бултрако). По гаранционните условия и по директивите за защита на потребителя, при повтарящ се гаранционен дефект (над 2 пъти) по колата в рамките на гаранционния период, търговецът е длъжен или да смени колата с нова такава, а при нежелание на клиента да се възползва от подмяна на колата, търговеца е длъжен да върне цялата сума на купувача. Същото важи и за сумарен престой на автомобила в сервиз (или в неизправно състояние) по гаранционни причини с повече от 1/10 от целия период на гаранцията. Та в тази връзка, този твой приятел явно е бая заблуден.. смисълът да купиш нова кола, или такава в гаранция е именно в повишената защита на правата ти... Та ако е имало такава ситуация, твоя човек веднъж не е логично да губи 50 % от стойността на колата, втори път могло е да застави Honda (чрез местния оторизиран дилър) да му покрие всички понесени загуби, дори и косвени такива - т.е. дори на кяр е щял да излезе.. Дори и да е имало някакъв отказ от страна на Хонда / Бултрако, има си начини да си браниш интереса, а не да се примириш като п.тка и да загубиш с лека ръка над 25 бона. По случая с тоя Civic, ако е реален, питай твоя приятел и прати в обратен коментар номера на шасито на колата. В Бултрако по този номер излиза всичко по сервизната история на колата. Аз карам Акорд 2008-ма и другата седмица съм в Бултрако за обслужване - имам си приказка с шефа на сервиза, ще ми е интересно да получа неговата гледна точка по случая.. Ако излезне вярно ще черпя едно шише уиски по твой избор.
    А за корозия по Акорд 2009-та мога да ти дам същия коментар - не ми звучи логично на автомобил хонда на 1 година да се появи корозия, а дори и да се случи, има си гаранция, при това международна. В моята сервизна книжка пише 3 години за покритията и 12 години гаранция за вътрешна корозия по каросерията. Твоите познати не могат да четат, не са достатъчно умни да си гонят интересите, или..??? А ако мислиш, че Хондите гният, ела в сряда 10:30 другата седмица пред Бултарко (или коя да е вечер в района на медицинска академия) и огледай моя Акорд, който не е от 2009-та, а от по-ранната 2008-ма (Юли), каран е доста при зимни условия по нашите пътища (скиор съм..), и ако откриеш и едно петно ръжда по колата, ще ти оставя Акорда като подарък.

    Коментиран от #69

  • 68 Prelude

    9 0 Отговор
    Отг. на Зион.

    "айде кажи ми една японска кола която да е по-здрава, по-комфортна и с по-малко разход на гориво от един идентичен Мерцедес с горе-долу същите параметри"

    Относно здравината отговорът е елементарен - всяка Хонда е по здрава от който и да е Мерц. Това показва личния ми опит, този на много други хора, и многобройните статистики (базирани на този опит).

    Много смешни неща прочетох от теб! Твърде малко разбираш и е подходящо повече да слушаш какво ти говорят. Нито си карал нито си се качвал в Prelude VTEC (не се пише V-Tec). Коя 124-ка го издухва? Някой V8-ак ще бие с малко (както сам казваш) 4-цилиндров Прелюд. Ми браво това на нормалните хора говори колко добра е Хондата, а не Мерцедеса! За парите пък да не говорим. Направи си труда да се поровиш за обща култура. Какво колко струва (това да ти е общия знаменател) и после виж как върви, колко харчи и т.н. За комфорт няма да говорим защото това е субективно. Аз примерно се чувствам комфортно в спортна кола и се чувствам некомфортно в скучна кола.

    Коментиран от #73, #74

  • 69 mtlb

    2 0 Отговор

    До коментар #67 от "bobsan":

    Колега имал ли си някакви проблеми с Акорда досега.Какъв ти е двигателя бензинов или дизел?
  • 70 bobsan

    7 0 Отговор
    Дo mtlb - акорда ми е бензинов 2,0 vtec, 156 к.с. 2008-ма, малко преди да почнат да продават новия модел,от Бултрако бяха пуснали промоционални цени за предишния модел с пакет екстри (графитени джанти 17', карбон по таблото, кожен салон, ксенони и т.н. - в общи линии доста високо оборудване). Като ходих първия път да се пазарим имаха дизелова 2.2 с тези екстри за 52ооо и 2.4 бензин за 55ооо. Почти се бях навил за дизела, но изчаках да им излезне ценовата листа за новия модел и първата партида поръчани за склад. Гледах новия акорд, правих му тест драйв (бензинов пак), но нещо не ме грабна с дизайна, предимно интериора, а и освен това за кола с екстрите, които исках цената качваше над 60ооо, базовия почваше от 49ооо. Междувременно бяха вкарали бройки от предня модел /лимитираната серия с екстри/ с 2,0 двигател, така че в крайна сметка се насочих към него.. цената след отстъпка беше 46К с подарък каско.
    Колата няма никакви ядове, в момента е за 60000 км обслужване, никакви оплаквания. Единственото, което мога да кажа като минус е сравнително високия разход - в града с моето каране си държи 12, имам приятел с акорд със същия двигател, но малко по-спокоен стил каране - дава му около 10,5 градско. Другия минус е по принцип верен за всички нови коли с ангажимент за гаранционно обслужване - малко скъпо излиза в Бултрако смяна на масла и филтри, аз на моя и накладки предни и задни съм сменял. Друго не съм пипал. В Юби ко дават малко по-добри цени за гаранционни обслужвания, но ми се струват малко непрофесионални.
    За дизел нямам наблюдения - принципно винаги съм правил асоциацията Хонда / Бензин, но като купувах колата обмислях и за дизел и бях чел че с i-ctdi имаха спечелена награда за най-добър дизелов двигател.
  • 71 mtlb

    2 1 Отговор
    Мерси за отговора,колега.И моя двигател е същия,като твоя.Засега съм само на 6000 км.и дано да нямам изненади по нататък.Разхода ми градско е около 10л.но все още съм в процес на разработване на двигателя.Това ,което не ми харева при моя е че няма никакви подкалници на задните колела и следователно там се пълни с мръсотия.Защо са го направили така не знам?
  • 72 Anonymous.

    2 8 Отговор

    До коментар #15 от "Дошо":

    Напротив аз имам хонда,но бих казал,че е доста голям боклук.А тя е сравнително нова.
  • 73 Anonymous.

    2 7 Отговор

    До коментар #68 от "Prelude":

    Мога да кажа ,че японските коли,а особенно хонда са много некомфортни коли.Всяка една от европейските марки ги бие по комфорд и шумоизолация.
  • 74 Mr.Zion

    2 5 Отговор

    До коментар #68 от "Prelude":

    Абе човек.. Ти изобщо на кой свят живееш незнам.. Как да ти го обесня незнам вече..
    Карам Prelud вече 2-ра година и не ми казвай каде да чета за обща култура и какво карам или не карам.. Никъде не съм казал че Мерцедеса ми е V8, Напълно нормана 124-ка с 4 цилиндров двигател, 2.0i - 122ps. и е при мен от 7 години.. Тая кола е на 300 000км. и НИЩО, ама НИЩО не съм барал по нея, разбираш ли ме за какво ти говоря?! Само консумативи. И всичко, ама всичко и е по ефтино от Preluda ми! Дори и данъци и граждански са по-ниски.
    А за комфорта при японските коли изобщо не искам да говоря.. Тука направо се завии през глава с тия си думи дето ги написа.. Какво е комфорт изобщо знаеш ли? За какъв по-точно комфорт ми говориш в Prelud?! Аз да съм някой дето не се е качвал в такава кола, да ми говориш, а аз я карам вече 2 години и и знам и кътните зъби.. Знам за какво окачване става дума и ако я качиш на малко по високи гуми направо си обречен.. С гуми 205/55/R16 направо ми се разказва играта... Инъче колата е адски стабилна и се държи като залепена за асвалта, това е факт и за това я харесвам, има уникален чар и естествено не е скучна, което харесвам в нея.. Но Мерцедеса също не е скучен автомобил, а за малко по олегнали хора! Но за комфорта на тази Е-класа се пишат легенди приятел.. Когото и да питаш, ще ти го потвърди...
    Аз също се чувствам супер добре в спортни коли, като Honda, но това не означава, че Prelud-a е комфортен, ако съдиш по собственото си състояние за комфорта на автомобилите, значи изобщо не си обективен!! Това повтарям от както започнах да пиша тук, че всички сте необективни спрямо другите коли и като карате една марка и един модел кола и за вас това е края на света и който напише нещо лошо, веднага захапвате като някой пишлемета .. Това са автомобили бе! Не картофи!

    Коментиран от #81

  • 75 QPO

    7 1 Отговор
    до коментар #62

    абе ти можеш ли да четеш. написал съм че не можеш да сравняваш мерцедес - ти пак ми го сравняваш. Махни мерцедеса на една страна и ми покажи кой ще бие японските коли по каквито си искаш показатели. БАЛЪК НАРЕДЕН!!!! (и неграмотен)

    а, и съм карал доста японски и доста други коли. ами... за мен японските са по-готини. аре лека нощ
  • 76 Mr.Zion

    1 6 Отговор
    Б М В ; Ауди .. Още да пиша ли? Или и тях да махнем от сравнението? И кой беше ти, че да ми казваш какво да сравнявам? Ако искаш да напишеш нещо има "Отговори" не съм длъжен да следя какво си написал, за да ти дам отговор.. Дори не те помня какво си казал и какво не си..
    Предния път си казах, че повече няма да пиша по тази статия, ама пак ме надъхвате и взех да се нервирам за глупости.. Той бил казал да не сравнявам.. Чакай бе.. Кой подяволите си ТИ?! Айде сравнявай сега.. БМВ, Ауди, Субаро, ако щеш.. Да има и японска марка в сравнението ти.. Ти искаш да изключим всички добри автомобилни марки за да сравняваме Хонда по показатели ли?! То така и баба знае, без тоя и тоя и сме Номер 1 .. Те и Волво така могат да бъдат добре, като изключим всичко останали.. :)) Смешен си брато..
  • 77 1.8i LS VTec

    1 0 Отговор
    Много сме далеч един от друг, около 5-6 часа,можехме да пием по едно кафе но ще дочакам август тогава ще го оредим .Снощи забравих да ти кажа,недей да съжаляваш за 600-те лева, които си дал за ремонта на Хондата радвам се че си успял да избегнеш челния удар.Иначе са тука можеше да няма твои постове.
  • 78 Mr.Zion

    0 1 Отговор
    Кажи го направо бе приятел.. Да беше се блъснал, това ли искаш да кажеш? Какво толкова ти написах незнам.. Явно просто за спорта ги пишем тия неща тука и си лазим по нервите.. Така излиза..

    Коментиран от #79

  • 79 1.8i LS VTec

    1 0 Отговор

    До коментар #78 от "Mr.Zion":

    Такова нещо никога няма да ти кажа,извинявай ако съм те обидил с някое мое изказване
  • 80 Mr.Zion

    0 0 Отговор
    Не, не си, грешката е моя. Разбрал съм погрешно написаното преди малко.. Както и да е..
  • 81 Prelude

    9 0 Отговор

    До коментар #74 от "Mr.Zion":

    Тази 124 ще види стоповете на на най-слабия Прелюд за кратко. И за нея твърдиш че ще издуха vtec модела? Срещу такъв Прелюд такава 124 ще издуха .... дедовия :)
    Възможно да си нямал проблеми, при колите особено на старо това до голяма степен е въпрос на късмет. Така че радвай се, определено си го извадил с тази кола.

    Има разлика между лукс и комфорт и тя е точно субективния фактор. Луксът е качество на автомобила, а комфортът е това как човек се чувства. Излишният лукс не ме вълнува, а Мерцедес за мен е точно това - естетичен вътрешен дизайн, посредствени двигатели и куп глезотии в купето. Аз съм с 5та генерация Прелюд (98). Като качеството на салона, обезшумяване, ниво на вибрации в купето, шофьорска позиция, ергономичност, багажно пространство ... и каквото да се сетиш съм повече от доволен. Във всяка друга кола се чувствам като в камион. За такъв комфорт говоря. Да задните места са малки, това не ме кара да се чувствам по неудобно отпред. Прелюда е кола за удоволствие, която същевременно с това е изключително красива, и дава допълнителна възможност да превозиш повече от двама души когато се наложи.
  • 82 Mr.Zion

    0 5 Отговор
    Изобщо не съм твърдял подобно нещо, че 124-ката ще издуха V-Tec мотора на Prelud.. То е ясно, че няма да стане.. Говорих за най-малкия двигател на Prelud 2.0i 16V - 133ps. какъвто е моя..
    А това че съм извадил късмет със 124-ката и тнт. Изобщо няма да го коментирам, щото не мисля така, ама ми е безмислено вече да споря, всеки си има мнение, .. ОК - Мисли както искаш, това си е твое мнение.. Аз каквото имах да казвам по тая тема го казах вече..
    А относно Комфорта, явно ни се разминават представите за думата "Комфот" За Комфорт не значи, когато аз се чувствам ОК в един автомобил, щото има и размътени мозъци,които се чувстват супер яко и във FORD KA, ама това не означава, че колата е комфортна.. Разбираш ли ме на къде бия? И тук пак ти казвам.. Това са си е твое мнение. Уважавам го.. Нямам нищо против..
    Аз карам 4-та генерация Prelud и също се чувствам добре, но понякога ми идва в повече ниската позиция на седене,малкия багажник, теснотията и задните седалки, които за разлика от 5-тата генерация нямат място дори и за деца.. При теб там е по-различно... Просто не бих могъл да карам само тази кола и да съм ОК.. Това за мен е кола с която да излизаш 2-3 пъти седмично и да си правиш кефа както се казва, но как да отида на планина, почивка или на пазар с такава кола? Или да изляза със семейството си на някъде? Или другия вариант е да си на 18г. и просто да се кефиш докато можеш на такъв автомобил .. после вече ства различно.. За това става въпрос ..
    Тук идва алтернативата.. Бих предпочел да карам CLK или 3-та серия БМВ (Купе) Това също са спортни автомобили, но имат нещата които Хонда прелюд няма и бих могъл да върша всичко с тази кола, от удоволствие от шофирането, до работа и почивка.. Но за жалост не мога да си позволя обслужването им на този етап ..

    Коментиран от #83

  • 83 Prelude

    4 0 Отговор

    До коментар #82 от "Mr.Zion":

    3та серия идват в много разновидности и повечето са куци. М3 бих карал, но не бих купил, защото както за повечето пари така и за неговата сума има Хонди които са за предпочитане. В Цлк и в какъвто и да било Мерц не се качвам. Там проблема са не само вялите нискооборотни двигатели, подръжката, управляемост като надуваема лодка .... но и неприятния имидж. Това е снобарска марка която на мен не може да предложи нищо.
  • 84 Mr.Zion

    0 3 Отговор
    Еее.. Ти сега слагаш всички Мерцедеси под общ знаменател бе човек.. Че возят като "Лодки" не мисля че е обида, щото По-принцип по-голямата част от Мерцедесите се правят да возят така, щото се смятат за коли за по-олегнали хора и окачванията им винаги са били повече настроени към бавното носене над пътя отколкото към по бързата ярост на пътя, каквито пък са БМВ, но ако Е,S-класа и тнт. возят така, това изобщо не се отнася за SLK.. дори и двулитровия SLK с компресор и 192к.с. върви много бързо и без никакви ниски обороти, точно обратното.. Да не говорим за по-наточените версии.. И точно за това смятам,че са номер 1, щото съчетават всичко в една кола.. SLK е Чистокръвна Е-класа, само че купе, и вътрешното пространсто е почти като в коляма кола, а всъщност си е спортен автомобил ..
    А относно моторизациите на БМВ 3-та серия.. Има и доста по малолитражни примери, не е казано че трябва да е М3 с V10 или V8 за да ти достави удоволствие, дори и да е 330ci пак върви като самолет.. Аз лично харесвам дори и 330XD ..
    А относно имиджа и снобарското при автомобилите, само ще ти кажа, че Хонда изобщо няма имидж.. Какъвто и да е.. Последните 4-5 години имиджа на Хонда е на Хибридни автомобили без какъвто и да е дизайн или на Plug-In автомобили за градско предвижване .. Ако ще е Хонда, то единствената от по новите е S200 за друго не мога да се сетя, ама една птичка пролет не прави .. Това го казвам, като изключим старите Хонди, които караме.. Говорим за новите автомобили .. Кое е спортното при Новия сивик в статията? Или кое го доближава до премиум марка? Единствено Акорд горе-долу стъпва някъде, ама .... Кажи ми ако имаш 50 000лв. какво ще си купиш от Хонда което да е по добро от БМВ или Мерцедес .. Явно си голям фен на тия Хонди, което няма нищо лошо, ама просто не мога да те разбера тука ..
  • 85 Prelude

    15 0 Отговор
    Просто харесвам високооборотни двигатели, това е. Ако исках да дам 50 бона за кола, щах да потърся запазен NSX, S2000 щеше да е втория вариант. От сегашната гама модели остана само един за съжаление - Сивик Si, но пък той продължава да е уникален в своя клас - с двигател с горна граница 8500рпм и 100 коня от литър без турбо или компресор. MB правят мощност или по американски (с кубатура) или с компресор, но не и с обороти. Знам че имат и бързи модели, но идеята на спортната кола не е просто да ускорява бързо, а да доставя удоволствие. БМВ го разбраха и създадоха VANOS-a (4-5 години след излизането на VTEC), но така и не го приложиха масово, Ферари също реагираха и почнаха да правят само високооборотни атмосферки, които естествено са достъпни за малцина. Хонда останаха единствените които предлагат това усещане на масовия потребител - това е имиджа им дето казваш че го няма, заедно с надеждността. Нямат единна визия ако това имаш предвид - моделите им са много различни, и това е супер, много ограничено е когато погледнеш предната решетка и веднага си кажеш - това е БМВ (примерно).

    За качеството на возията, в Прелюда разбрах (а преди него съм карал поне 30 различни коли) че е възможно да се усещат всички неравности по пътя, без това да е неприятно! За мен това е правилният компромис между комфорт и добро усещане за пътя с което идва и увереност че си в границите на възможностите на колата. При МБ, макар и в различна степен в зависимост от модела, от край време клонят към по мека возия за сметка на управляемост. Като казах че завива като "надуваема лодка" имах предвид точно цитат за SLK от едно сравнение на роудстери, между които и Хонда S2000 за която обаче който я е карал твърди че е прецизна като скалпел. Явно имаме доста различни вкусове за колите. В автомобилостроенето няма по големи крайности от Хонда и МБ, не знам как ги съчетаваш, това е единственото на което се чудя.

    Коментиран от #88

  • 86 do zion

    1 0 Отговор
    ЗИОНЧО ти си мишка брато!!! има 2 марки мерцедес и другите ама другите само японско брато и ти караш японска ама и ти не знаеш на какво мнение си като те слушам веднъж защитаваш, веднъш плюеш. Ами продай си хондата като не те кефи и се качи на някое дървено бмв за 3 пъти повече пари бе глупав.
  • 87 do zion

    5 0 Отговор
    ХАХАХАХА чакай че сега прочетох, че бмв-то 3000 кубика било като самолет. МАЛЕ КАКЪВ ВИЦ хахахаах. я се качи на една японска 3000 кубика и да си говорим. Те японците вече от 1.5 двидател вадят 150 коня бе смешен. КАКВО МИ СРАВНЯвАШ БЕЕМВЕ ИЗОБЩО!!!

    Коментиран от #89

  • 88 Mr.Zion

    4 0 Отговор

    До коментар #85 от "Prelude":

    Уважавам мнението ти, особенно последното. И все пак имаме различни вкусове. Респект! Друго не мога да ти кажа... Мисля да приключваме с тая тема, че ми омръзна да я дъвчем, само ще кажа, че Honda S2000 наистина е като бръснач и аз съм го чувал, надявам се и да я усетя някой ден!
  • 89 Mr.Zion

    7 1 Отговор

    До коментар #87 от "do zion":

    Приятел, първо прочети коментарите ми както трябва и после ме наричай "Мишка" , щото пък е мн. тъпо да се изказваш неподготвен. Най-малко пък съм фен на БМВ, като казвам фен, искам да кажа в пълния смисал на думата! Аз още в началото казах, това което и ти каза, Има Мерцедес и Хонда (Или по точно японски автомобили, без да визирим само Хонда) Така че, чети преди да плюеш някого.. Мога да харесвам БМВ, но не и да съм им фен, Фен съм само На Качестени Мерцедеси и на Бързи и красиви Хонди... Всичко друго е просто симпатия, без страст! .. .
  • 90 Ivan

    21 1 Отговор
    Живея в Канада.Тук канадците ги наричат СИВИК-нация защото 12 поредни години Сивик е най продаваната кола .
    Аз имам 2 Сивика, преди имах и по-стар, за бъдеще не смятам да изменям на марката Хонда. Местните имат една поговорка която гласи "Никога не купувам окаченото Н.(Хюндай)Аз карам само хонди защото не желая проблеми с немски и американски коли.
  • 91 Prelude

    9 1 Отговор
    Сивика е изключителна кола и е основната причина за успеха на Хонда като компания. Статистически това е моделът който първоначално привлича и после пленява хората към марката. Традиционно възприеманите като луксозни производители се светнаха в един момент колко важен е такъв модел в гамата, но е много трудно да изместиш Сивика от върха.
  • 92 стига глупости

    12 1 Отговор
    здравейте,на тези,които уж много разбират от коли мога да кажа само да се поровят малко в нета и да видят с точност за какво става въпрос.колите,които най-рядко се чупят са японските,като класацията за най-сигурен автомобил на пътя води АКУРА(да тя е за САЩ).след нея се нареждат мазда,нисан,тойота и т.н.аз лично карам хонда сивик и съм супер доволен от колата си.предишната ми беше бмв компакт.от бмв също бях мн доволен,но но хондата ми е доста по комфортна.всеки има право на мнение,но недейте да се излагате и да отричате качествата на различните марки автомобили.мерцедес-без съмнение е страхотна кола,бмв-който не е карал,той не знае за какво става дума-уникално чувство.всеки си решава какво да кара,но за всички е ясно едно.....всяка кола си има + и – .желая на всички безаварийно шофиране
  • 93 baj hoi

    5 2 Отговор
    здрави са японцките коли, стига да не са правени в америка или някои от частите :D
  • 94 12345

    2 2 Отговор
    ima mnogo golqma razlika ot honda pravena v qponiq i naprimer honda pravena v angliq as neznaeh tova i sq si patq predi 5 godini si vzeh honda sivik 2004 dizel dosta pari4ki dadoh po neq hem be6e na 2 godini na 40000km o6te e karam no s golqm strah
  • 95 test

    0 1 Отговор
    asdf
  • 96 test

    0 1 Отговор
    asdfasdf
  • 97 test

    0 1 Отговор
    asdfasdf
  • 98 test

    0 1 Отговор
    asdf
  • 99 asdf

    0 1 Отговор
    aasdf
  • 100 asdf

    0 1 Отговор
    asdf
  • 101 smeshen_si

    7 1 Отговор

    До коментар #11 от "H":

    Това, че си карате и харесвате само Голфове и БМВ 3 доказва интелигентността "ВИ". Хондата е много по-вече кола от точно тези таратайки - ГОЛФ(всеобщо показване на ефтина кола за ниското общество, което не разполага с достатъчно доходи за хубава кола и си кара тромавия ла..овоз) и БМВ( каквато и обидна дума да използвам, все ще е малко, за да изразя патента на москвича и ладата, който са 100 пъти по-добри от Българското Макаре). Да ясно е, че има хора с различни интереси и вкъсове, ама....
    Иначе и на мен не ми харесва задницата, ама дизайнерите на никой няма да угодят.
  • 102 bat_rambo77

    4 0 Отговор
    samo da kaja 4e po staria civik e 1998k.s i e 265 k s nikoia druga marka nemoje da gi postigne pri tazi kubatura i atmosveren dvigatel i to fabri4en bez da e pipan ot ralijdi i drugi koito praviat bega4ki zastoto ima mnogo razbira4i koito kazvat as ste ia bia s edi kakvo si govorim za standartni koli ne za koli koito sa za drag as samia karam reno megan koch 20 16 v 150 k s no motora e otvarian i sega e nad 250 k s no e za drag ne e ve4e standarten as ste bia hondata no ako se otvori motora na honda ste dostigne 400 k s sas sigornos i aide ideto go gonete tova ste e pak bez turbo atmosveren taka 4e honda e nai dobra v tozi sviat zs bega4ka malak motor s silata na dvoino po goliam dvigatel koia druga kola podminava 200 k s v klas do 2000 k s

    Коментиран от #103

  • 103 BatBoiko BatMobila

    3 1 Отговор

    До коментар #102 от "bat_rambo77":

    Кой Сивик колега? Бъди по-точен :) TypeR ли визираш!!! Щото обикновен Сивик с такива КОНЕ - ТВЪРДО НЕЕЕЕЕМА!!!
  • 104 Bai Evan

    7 2 Отговор
    Само ще кажа Honda Is The Best! много хъбава здрава кола японците са много здрави.Honda The Power Of Dreams!
  • 105 kokonavt

    1 3 Отговор
    Za 50 000 leva mojesh da si kupish european Honda Legend,no
    naistina Honda svurshva dotam i niama kakvo da predloji na MB i BMW-surevnovanieto produljava s Acura TL,RDX,MDX,SDX ,ako imate predstava za kakvo stava duma v Europe....Inache surdechni pozdravi ot Toronto!
  • 106 civic ej8

    9 0 Отговор
    prestij!!!???fakt e 4e ot pove4e ot 10 godini honda ne izliza ot 5ta na nay nadejni marki....fact e 4e honda pravi nay mnogo dvigateli v sveta.....(koli,motori,yahti,kosa4ki y tnt.)koyto ima honda mnogo riadko smenia tazi marka za druga zamisletese za6to.imam americansko civic coupe ot 96ta koeto ne bih smenil za drugo osven honda.v bg ima mnogo hondi praveni v anglia(5te vrati) te sa kenefi za tova mnogo hora v bg sa na lo6o mnenie za honda.po tzial sviat horata predpo4itat honda.MERCEDES E GRIAH DA SE SRAVNIAVA S KOIATO I DA E MARKA.tova e kato da sravniava6 hristos sus u4enitzitemu.y o6te po malko 124kata edin ot nay nadejnite modeli na mercedes.za S2000:za po4itatel na honda ne mi haresva nikak(ot opit).otnosno BMW imat edno ogromno predimstvo-zadnoto predavane(drugo ose6tane na putia pri visoka skorost).v bg niamame nito puti6ta nito koli v perfectno sustoyanie za da pravite tezi tupi otzenki.mehanic sum vuv 4ojbina,karalsam y sum pravil kakvili ne avtomobili y 6te zaklu4a samo sus edno.ne honda a po printzip nay nadejni y lesni za pravene sa YAPONSKITE SILI.TOYOTA,MAZDA,HONDA y ne evropeiskite modeli na nissan.po4etete,pokaraite malko koli pa togava govorete gluposti.OTNOSNO GONKI: neznam dali 6te se vidat stopovete na hondata......ZA6TOTO ORE ASFALTA.THE POWER OF DREAMS.I HAVE A DREAM.nadiavamse da ne sum obidil nikogo y 4e moiat li4en opit 6te bude 4ut ot vsi4ki koito poLzvate neta ne za imformacia kakto e po sveta a da se zayajdate edin drug. NE SI GUBETE VREMETO.ima hubavi saitove za avto maniatzi
  • 107 Red

    0 0 Отговор
    Honda показа новия Civic??????

    Направо си показа старият.... срамота.