От много години насам Honda прави по няколко разновидности от модела Civic. В последно време винаги има европейска и американска версии, като вариантите седан и хечбек също са доста различни. Тази тенденция ще се запази и сега, но не това е най-интересното.
Японците от Honda уверяват феновете на най-популярния си модел в Европа, че новото поколение Civic, което ще дебютира през септември на автомобилното изложение във Франкфурт, значително ще се отличава, както от досегашния хечбек, така и от представения в Детройт седан.
Ръководството на японската марка не спира до тук, като казва още, че прогреса ще е огромен и новата генерация Civic ще представлява автомобил от две поколения напред. Според японците, освен с дизайн, новия Civic ще впечатлява и с изключителни технически иновации.
И за да не бъдат голословни, японците решиха да демонстрират със специален видео клип, как протичат разработките по новия модел за Европа. Става ясно още, че до този момент нито един модел в Европа не е преминавал през толкова мащабни изпитания.
Продажбите на новия Civic ще стартират в началото на 2012 година, но от марка все още не са обявили цените. По думи на представители на компанията обаче, новата генерация ще се стреми да запази цените на сегашното поколение на модела.
1 Август, 2011 13:24 11 487 76
Honda Civic "прескача" едно поколение
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
Хонда-синоним на качесво, надеждност и високи технологии!
16:04 08.09.2011
2 Japan_power
Коментиран от #3, #19
16:04 08.09.2011
3 Дошо
До коментар #2 от "Japan_power":
На фона на цената на Гоуфа даже ще е евтина за това, което ще предложи.16:04 08.09.2011
4 Сако
Коментиран от #5
16:04 08.09.2011
5 Ръчко
До коментар #4 от "Сако":
Сега ще те линчуват ahahaha16:04 08.09.2011
6 HC
16:04 08.09.2011
7 QWERTY
Коментиран от #17
16:04 08.09.2011
8 xe xe xe xe
16:04 08.09.2011
9 СССР
Коментиран от #11, #18, #76
16:04 08.09.2011
10 Deyan
16:04 08.09.2011
11 Дошо
До коментар #9 от "СССР":
Каза човек с ник СеСеСеРе16:04 08.09.2011
12 Гошо от село
16:04 08.09.2011
13 ими
Коментиран от #15
16:04 08.09.2011
14 520 zender
16:04 08.09.2011
15 Гошо от село
До коментар #13 от "ими":
И от къде точно разбра как ще изглежда хондата ?16:04 08.09.2011
16 Село
16:04 08.09.2011
17 Dart23
До коментар #7 от "QWERTY":
Това е камуфлаж бе пич. Като го свалят на есен ще ти увисне ченетоКоментиран от #28
16:04 08.09.2011
18 Преводача
До коментар #9 от "СССР":
СССР - Сериозно Съм Се Разкъртил (мивки).16:04 08.09.2011
19 bimmerfen
До коментар #2 от "Japan_power":
Големи сте оптимисти :Д :Д :Д ... Щели да избият мераците за голфове, БМВ-та- успех... Това дори няма да се доближи по качество до предпоследния модел на фв голф6 да не говорим за 7-мото поколение. Тези хонди и повечето останали японки представляват някакъв двигател и колела... За визията мога да кажа, че старите хонди бяха в пъти по-добри, за интериора са отврат: дрънка на евтина пластмаса навсякъде... По качество нямат място за сравнение с немските коли от тоя клас... Поне веднъж бъдете реалисти и не говорете щуротии от рода на колко по-добри били японските автомобили от немските...Коментиран от #20, #22
16:04 08.09.2011
20 Дошо
До коментар #19 от "bimmerfen":
Абе Беемвиста събуди се.Последната Сивик е две идеи по-качествена и по-иновативна от Гоуф 6.Погледни табло, погледни салон.Да разправяш колко е добър Гоуфа е несериозно.И да вярно Хондата има двигател те са си признати просто, а тия елементарни гоуфове са набедени за коли.Коментиран от #21, #31
16:04 08.09.2011
21 520 zender
До коментар #20 от "Дошо":
ааааа недеи така ве човек-доказа се че двигатела на голф 1.4 170кс има доста приличен разход от порядъка на 6 на 100 без юркане.Е това не е ли впечатляващо за мотор със голям и малък компресор.И да ти кажа сякаш сивик не иска да се мери с голф-според мен тя е създадена за БЪРЗИ И ЯРОСТНИКоментиран от #23
16:04 08.09.2011
22 user
До коментар #19 от "bimmerfen":
Еми написал си им го кратко и точно. Къде ги видя тези здрави детайли бе доше - или имаш око рентен ? А виждаш ли ръждичката по калниците, която ще избие след янколко години - аз пък виждам в бъдещето и гарантирам поне два пъти годишно да и подменят дефектни детайли ! Това е поредната безмислена, посредствена и неотличаваща се с абсолютно нищо японска - цена - само това е предимството и, останалото са недостатъци ! Евтини коли ... а като почне някой Андрешко да обяснява, как всъщност евтиното жълто безличие всъщност било по-добро от скъпият немски оригинал - е как да не се разсмееш !16:04 08.09.2011
23 user
До коментар #21 от "520 zender":
Абе като чета последните анализи за качеството и гледайки последните японски макети на коли от "Бързи и Яростни" остава само Яростни ! Нека да е леко, нека да е евтино, нека да е простичко - това едевиза на японските производители на МПС !16:04 08.09.2011
24 Име:
Коментиран от #26, #27
16:04 08.09.2011
25 ММ
16:04 08.09.2011
26 роро
До коментар #24 от "Име:":
....кво им обесняваш на ...неуките гоуфаджии...и надъханите беемвисти..16:04 08.09.2011
27 до Име
До коментар #24 от "Име:":
Няма да се впускам в коментар на целия пост.Но съм любопитен:Ayrton Senna лично ли е написал , или казал някъде , че много харесва хондите , та затова си е купил няколко?Щото по същата причина Шумахер караше ферарита(не че му е било неприятно , сигурно...) , а сега , видиш ли , "трябва" да кара Мерцедес , както и Нико Росберг.Нормално е , щом Сена е карал Макларън-Хонда , според договора му да е длъжен да кара и хонди по избор и извън пистата.Независимо дали му харесва.
С две думи-това не би трябвало да е сред аргументите ти.Много други подобни случаи има.Спомням си случая , когато бяха глобили Оливер Кан , когато беше вратар на Байерн , защото вместо да идва с Ауди-то от спонсора , съгласно договора , си караше личното Ферари...
Коментиран от #37, #41
16:04 08.09.2011
28 QWERTY
До коментар #17 от "Dart23":
Благодаря за отговора,извинявам се за глупавия коментар.Направо как ми се отпусна душата.Очаквам новата им "космическа совалка".ПП.:Поздрави
16:04 08.09.2011
29 роро
16:04 08.09.2011
30 Име:
16:04 08.09.2011
31 Марто
До коментар #20 от "Дошо":
"Погледни табло, погледни салон" то като от извънземна чиния бе човек. Погледни го наистина не казвай и на другите.Пълно с черна евтинка пластмаса и гадни пързалящи се копчета които са гадни даже и на допир и не ми казвай че не съм ги виждал наживо, напротив качвал съм се и във сивик и в акорд - акорда е доста добър автомобил но не и горепосочения сивик!16:04 08.09.2011
32 :
16:04 08.09.2011
33 Prelude
Ето едно точно сравнение на новия Si с този от 2000. Макар и по бавна старата версия си остава по-добрата шофьорска машина. Хубавото е че 2000 съвсем не е старо за Хонда и освен Si има други модели от това време с дизайн подчинен на удоволствието от шофирането, които все още се намират в перфектно състояние.
16:04 08.09.2011
34 Prelude
Коментиран от #35
16:04 08.09.2011
35 520 zender
До коментар #34 от "Prelude":
Абе пич това прилича на космически кораб.Повтарям-СИВИК от 95та примерно е много по-хубав от тази последната дето си я изтипосал тука.Коментиран от #36
16:04 08.09.2011
36 Prelude
До коментар #35 от "520 zender":
На мен тази ми харесва повече. Но постнах видеото не заради това, а заради интересния коментар по окачването и шасито.16:04 08.09.2011
37 M_SUX
До коментар #27 от "до Име":
Нз аз някъде гледах клипче и пича каза, че хондата найстина е страхотна кола и е нещо много по различно от всичко до тогава.16:04 08.09.2011
38 2
Например: NSX и R8 на Nürburgring
7:44
Коментиран от #39
16:04 08.09.2011
39 Име:
До коментар #38 от "2":
да така че я пак провери първите времена на R8 защото R8 не е само v1016:04 08.09.2011
40 Дошо
Поздрави!
Както е писал един Хонда фен във форума на Хонда:
-Щом Аертон Сена казва, че това е най-доброто, аз какво да кажа?
16:04 08.09.2011
41 Prelude
До коментар #27 от "до Име":
По времето на Сена, NSX със сигурност беше най доброто нещо на 4 колела (на казвам най бързото). Така че няма как да не я е харесвал. Като гледам си в час с формулата и ще ти дам пример с друг голям в нея - Деймън Хил. Питан "каква кола би си купил ако парите не са проблем", той отговаря "Аз вече я имам - Хонда NSX". Хил никога не е карал Хонда в Ф1, той се появи на сцената след ерата на Хонда. Освен Хил има и други хора от типа който ЗНАЕ какво кара, които са имали NSX. Веднъж бях постнал списък, не ми се рови пак.16:04 08.09.2011
42 Anonymous.
16:04 08.09.2011
43 bimmerfen
Подкрепи любимата си марка във Facebook:
BMW: 14450
AUDI: 10206
VW: 10535
Mercedes: 9413
И сега:
Honda: 4725
Mazda: 1971
Mitsubishi: 3089
Nissan: 2560
Коментиран от #44, #51
16:04 08.09.2011
44 Дошо
До коментар #43 от "bimmerfen":
То в БГ най-харесваната музика е чалгата ама ние трябва ли да се съобразяваме с това?Коментиран от #46
16:04 08.09.2011
45 bimmerfen
Коментиран от #48
16:04 08.09.2011
46 bimmerfen
До коментар #44 от "Дошо":
Дошо аз лично не съм чалга фен. Чуй тук за какво рапират хората и се замисли къде е истинатаКоментиран от #49
16:04 08.09.2011
47 Дошо
16:04 08.09.2011
48 Име:
До коментар #45 от "bimmerfen":
Мога да ти кажа че пластмасата в vw е значително по евтина от тази в японските коли. Мислиш че материалите в Лексус и Инфинити са по-лоши от тези в МБ и БМВ. Я седни в опел вектра и после , която и да е японска кола от тези години да видиш качествено табло. Всички vw и опели и аудита "супер качествената" им пластмаса в интериора дрънка и чука и тресе. В германските коли които пластмасата е по-добра и по-малко са БМВ и МБ. Във всички останали немски коли пластмасата е по-лоша от тази в японските от същия клас и години.16:04 08.09.2011
49 Дошо
До коментар #46 от "bimmerfen":
Ма нек'ви смешници трябва да са ми фактор ли?Всеки да питаш ще ти каже, че Мерцедес е най-хубавата кола.Някои интелигентни хора не смятат така.И какво понеже Мангалите са пове значи те са прави ли?Коментиран от #52
16:04 08.09.2011
50 bimmerfen
Коментиран от #53, #63
16:04 08.09.2011
51 Prelude
До коментар #43 от "bimmerfen":
Доста добро представяне на Хонда, като се има предвид че преди няма и дестина години у нас повечето не знаеха че освен мотори Хонда прави и автомобили.16:04 08.09.2011
52 bimmerfen
До коментар #49 от "Дошо":
Дошо, тука вече и расисти започнахме да ставаме. Нека говорим с факти. Интелигентните и/или преуспяващите хора си купуват рано или късно баварец, бенц пък може и бентли :P.Коментиран от #54, #55, #56
16:04 08.09.2011
53 Дошо
До коментар #50 от "bimmerfen":
Е точно от такива проучвания последно време на челните позиции са или японци или корейци.Голямото добрутро Мерцедес, Алди, БНВ - (нарочно не ги пиша правилно да не вземеш нещо да си помислиш) са след 30-то място понякога.Имаше една статия миналата година за свръхтехнологичната тройка на БМВ, която се хвалеше с екстри дето един Акорд ги има от преди 3-4 години16:04 08.09.2011
54 Дошо
До коментар #52 от "bimmerfen":
Обаче баце гледамте не си като, някои тука дето само могат да псуват и да обиждат и ти стискам ръката за това.Коментиран от #57
16:04 08.09.2011
55 Дошо
До коментар #52 от "bimmerfen":
А да ти кажа аз ако съм преуспял бих си купил една Хонда Леджънд или Лексус ЛС16:04 08.09.2011
56 Prelude
До коментар #52 от "bimmerfen":
ха ха, ти пък как разбра че тези които не карат баварец, бенц или бентли не са преуспяващи? По това че не карат баварец или бенц сигурно :))16:04 08.09.2011
57 bimmerfen
До коментар #54 от "Дошо":
(handshake) Няма смисъл от обиди... Тук може всеки да изрази мнение независимо какво е то. Колкото и да спорим кой коли са по-добри ясно е че никой няма да отстъпи... Признавам си че преди години като си купувах първия баварец за малко да извърша грях-бях си набелязал хонда сивик 1,6vtec ,но в крайна сметка се сдобих с баварец.Коментиран от #60
16:04 08.09.2011
58 bimmerfen
16:04 08.09.2011
59 ицо
16:04 08.09.2011
60 жоро
До коментар #57 от "bimmerfen":
голяма грешка си направил като, не си взел 1.6 vtec, това е железен двигател, но явно никога няма да го разбереш. Хонда никога не са имали претенции, че праят супер луксозни коли, със салони от най скъпите и лусозни материали, точно обратното, най успешните модели на марката са с доста спартанско оборудване, вдъхновени от автомобилните състезания. Има едно изказнаве на създателя на марката - Соичиро Хонда, че ако автомобила не се състезава не е Хонда. Сравнявате ми автомобили от различни класове и казвате японските коли имат лош сало, пълен с пластмаса, ами качете се на всеки опел, форд, VW, сеат, фиат и т.н. от същите години и ценови клас и после сравнявайте. Но ако искате наистина д аразберете какво представлява една хонда погледнете окачването, погледнете двигателите, хонда винаги са се движили с една или две генерации пред конкурентите си. А ако искате екстри и лукс, погледнете моделите произведени за японския пазар, Honda Prelude от 93г. има пълен ел. пакет, с подгряване на седалките, автоматични огледала, климатроник, ABS, система за 4 завиващи колела, до и телевизор.Коментиран от #61
16:04 08.09.2011
61 Дошо
До коментар #60 от "жоро":
Колега аз съм се насочил към Хонда Сивик 7.Я кажи според теб кой е по-добрия вариант 1.4 90к.с или 1.6 110к.с(витек)Вървенето не ми е чак такъв фактор.По скоро ме вълнува надеждност и разход на гориво.
16:04 08.09.2011
62 bimmerfen
Коментиран от #64
16:04 08.09.2011
63 NSX
До коментар #50 от "bimmerfen":
Да защото тях ги извозват собствени пътни помощи на фирмите продали колите.Ако погледнеш реалните статистики ще видиш че японците са далеч напред по качество.Що се отнася до технологии Хонда Ледженд 2004 година имаше технологии които БМВ и Ауди едва наскоро въведоха.А първият сериен двигател с променливи фази на газоразпределение е въведен от Хонда през 1990 година много преди германците.
Ако седнеш в един Акорд 2003 година и в БМВ 3 от същата година ще разбереш колко назад е бавареца и по обзавеждане и по удобство.Просто опитайте колите преди да пишете какво сте чули или прочели някъде.
Що се отнася до въпроса на Дошо по добре е да вземеш по големия мотор.При него работиш на ниски обороти и V tec технологията прави разхода по нисък.Ако караш с 90 може да слезеш на 5 бензин.
За мен е добре да видиш и 1,7 мотора а най добре ако можеш да намериш 2,0 I-VTEC.Това са новото поколение мотори въведени през 2003 и там разликата е осезаема.Разхода е на практика същия но удоволствието от шофирането е страхотно.
За жалост 7 поколение не наследи тардициите на 6 то.Бяха направени промени в окачването които са компромис.При 8 мо поколение дизайна беше революция но задното окачване стана като на дървения Фолксваген от 90 те с цяла греда.Гледам че и 9 то поколение запазва тази тенденция.При Акорд нещата са други , там имаш мултилинк независимо и пътното поведение е страхотно.Германците могат да си водят записки от тази кола и като технология и като здравина.
Ако има други въпроси питай.
Коментиран от #66
16:04 08.09.2011
64 NSX
До коментар #62 от "bimmerfen":
Качи се в Акорд 2009 година и в C class и BMW 3. После искам да дойдеш и да напишеш кое точно в акорда е по евтино И най вече искам да коментираш удобството на водача.За надеждност и здравина няма да говорим там БМВ и Мерцедес нямат никакъв шанс срещу автомобил произведен в Япония не сглобен тук и там из Европа.
Коментиран от #69
16:04 08.09.2011
65 NSX
16:04 08.09.2011
66 Дошо
До коментар #63 от "NSX":
Ок, благодаря ще помисля по въпроса.ЗА дизела не съм навит защото съм си патил от турбини и не ми се рискува.
Поздрави!
Коментиран от #67
16:04 08.09.2011
67 NSX
До коментар #66 от "Дошо":
1,7 Vtec е бензинов мотор с 125 коня.Дизела е на Исузу 1,7 и също не е лош но и аз съм за бензина.16:04 08.09.2011
68 bimmerfen
Коментиран от #71
16:04 08.09.2011
69 bimmerfen
До коментар #64 от "NSX":
Акорда е от класа на 5та серия не ми ги сравнявай с тройката, в различен клас са.Коментиран от #70
16:04 08.09.2011
70 Prelude
До коментар #69 от "bimmerfen":
Акорда е в класа на 3та серия. Над Акорда са Acura TL и Honda Legend (Acura RL), те се сравняват с 5тицата.16:04 08.09.2011
71 NSX
До коментар #68 от "bimmerfen":
Това кой прави най добрите мотори е много дълга тема.Но специално за бензиновите мотори и технологията за Променливи фази Хонда е лидер и най големия производител на такива мотори въобще.Ако мислиш че някой прави по добри и по здрави бензинови мотори от тях можеш да се обосновеш защо мислиш така.Моята практика показва че никой германски мотор особено от по новите не издържа колкото хондите,това могат да ти кажат и по сервизите.Що се отанася до класовете Хонда Акорд е от класа на БМВ3,Ауди А4,Фолксваген Пасат и Мерцедес С класа. Това че я сравняваш с 5 ца на БМВ само показва колко нагоре е от 3 ката.По цена е дори малко по евтина от тройката на баварците.
Ако погледнеш цените и на старо държи цена над Пасат който се води за еталон в средния клас.
А такава Хонда от 2003 година не можеш да намериш под 15 000 лева в България.Онзи ден обикаляхме с един приятел и всеки автоджамбазин ни казваше че наистина такава кола е много здрава и търсена и в момента в който я изкарат на по добра цена изчезва.А иначе почти при всеки имаше Пасат 2003 2004 на цена 10 -12 хиляди лева.
Така че е добре първо да пробваш колите и после да говориш коя била с евтини пластмаси и не знам какво още.
16:04 08.09.2011
72 жоро
Искам да забележите годината на събитието. Знам, че не е хубаво да се лежи на стари постижения, но те знакови за автомобило строенето. Затова ето и нещо по ново
2005 Победа в Индикар състезанията; “Civic”печели “Motor Trend car of the Year Award", дебют на “Honda Jet”- малък самолет HONDA JET.
и за да не копирам до без край от уики-то, просто влезте и четете.
до ДОШО: взимай "V-tec"-a, системата е безотказна, и допринася за голям кеф при шофирането.
16:04 08.09.2011
73 vTEC
Коментиран от #74
16:04 08.09.2011
74 Prelude
До коментар #73 от "vTEC":
и аз искам двойния чатал, по компактна предница и двигател 2.4 240 коня при 8000 оборота... но в крайна сметка и при Хонда пазарът диктува. Поне да бяха сложили двигателя от S2000 (в Si модела) като не им се разработва нов, вместо този 2.4 от TSX.16:04 08.09.2011
75 onq
16:04 08.09.2011
76 ot sunay za cccp
До коментар #9 от "СССР":
honda ne me4ta a silata na me4tite CCCP tuy ko ruski bokluci lada moskvi4 jigula niva 4x4 napravo nqmam dumi21:52 28.07.2012