Last news in Fakti

1 Август, 2011 13:24 11 385 76

Honda Civic "прескача" едно поколение

  • honda civic

От много години насам Honda прави по няколко разновидности от модела Civic. В последно време винаги има европейска и американска версии, като вариантите седан и хечбек също са доста различни. Тази тенденция ще се запази и сега, но не това е най-интересното.

Японците от Honda уверяват феновете на най-популярния си модел в Европа, че новото поколение Civic, което ще дебютира през септември на автомобилното изложение във Франкфурт, значително ще се отличава, както от досегашния хечбек, така и от представения в Детройт седан.

Ръководството на японската марка не спира до тук, като казва още, че прогреса ще е огромен и новата генерация Civic ще представлява автомобил от две поколения напред. Според японците, освен с дизайн, новия Civic ще впечатлява и с изключителни технически иновации.

И за да не бъдат голословни, японците решиха да демонстрират със специален видео клип, как протичат разработките по новия модел за Европа. Става ясно още, че до този момент нито един модел в Европа не е преминавал през толкова мащабни изпитания.

Продажбите на новия Civic ще стартират в началото на 2012 година, но от марка все още не са обявили цените. По думи на представители на компанията обаче, новата генерация ще се стреми да запази цените на сегашното поколение на модела.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    51 16 Отговор
    Това е прогрес, иновации развитие на техническите характеристики на един качествен автомобил.За разлика от ВАГ, които проектират ....нови тенекии и фарове.
    Хонда-синоним на качесво, надеждност и високи технологии!
  • 2 Japan_power

    29 10 Отговор
    Eто това ще избие мераците на всички за голфове, аудита и разни там компактни БМВ-та. Това ще царят в досегашният "голфов клас". Само дето ще е и по-скъпа.

    Коментиран от #3, #19

  • 3 Дошо

    29 7 Отговор

    До коментар #2 от "Japan_power":

    На фона на цената на Гоуфа даже ще е евтина за това, което ще предложи.
  • 4 Сако

    36 6 Отговор
    В момента Голф 6 е по-евтин от сивик. По всичко личи, че това ще се запази, но пък хондата е по-добра за мен

    Коментиран от #5

  • 5 Ръчко

    12 4 Отговор

    До коментар #4 от "Сако":

    Сега ще те линчуват ahahaha
  • 6 HC

    35 4 Отговор
    Настоящия модел, който вече е на 5 г. и сега изтрепва всичко на дизайн. И отвън и отвътре е уникална. Рядко различна кола, дано запазят това и в новия модел. За механиката не се и съмнявам че ще е на ниво.
  • 7 QWERTY

    5 30 Отговор
    Какъв е тоя недоносен Сивик.Не че съм против японското,даже напротив но екстериора е наистина много гаден като онея китайски трансформъри дето като се сглобят им стърчи пластмасата.На сегашния Сивик съм фен,но просто този дизайн много ме разочарова.

    Коментиран от #17

  • 8 xe xe xe xe

    5 24 Отговор
    Tiq evoluciqta gi e presko4ila.Po-dobre da se preorientirat kum proizvodstvo na pruska4ki za loze tam moje i da postignat uspexi.
  • 9 СССР

    16 43 Отговор
    Хонда- селската мечта.

    Коментиран от #11, #18, #76

  • 10 Deyan

    12 10 Отговор
    E, аз ще я прескоча също.
  • 11 Дошо

    4 8 Отговор

    До коментар #9 от "СССР":

    Каза човек с ник СеСеСеРе
  • 12 Гошо от село

    10 4 Отговор
    Бате ти явно си от некое много еребато село, щом като си мечтаете за хонди. Ние на село от кък извадиме компиро сметаме къв гоуф че си купимо с парите. Лани Пешо си зе гоуф с ел огледала, а таа година маи ше има и за ел стъкла - демек ше бъде със сички екстри.
  • 13 ими

    7 25 Отговор
    б..и боклука една кия е по убава

    Коментиран от #15

  • 14 520 zender

    8 10 Отговор
    Лично на мен ми харесва СИВИК който се произвеждаше между 92-95та и следващото поколение също не беше лошо -пък и беше на външност супер за тунинг,но следващото поколение не ми харесва.Е,моето мнение не е миродавно , но дано да се пребори със голфа-имам предвид цена разход на гориво и т.н.
  • 15 Гошо от село

    17 7 Отговор

    До коментар #13 от "ими":

    И от къде точно разбра как ще изглежда хондата ?
  • 16 Село

    3 43 Отговор
    Хонда са тъпи и недоклепани !!
  • 17 Dart23

    26 9 Отговор

    До коментар #7 от "QWERTY":

    Това е камуфлаж бе пич. Като го свалят на есен ще ти увисне ченето

    Коментиран от #28

  • 18 Преводача

    12 1 Отговор

    До коментар #9 от "СССР":

    СССР - Сериозно Съм Се Разкъртил (мивки).
  • 19 bimmerfen

    7 38 Отговор

    До коментар #2 от "Japan_power":

    Големи сте оптимисти :Д :Д :Д ... Щели да избият мераците за голфове, БМВ-та- успех... Това дори няма да се доближи по качество до предпоследния модел на фв голф6 да не говорим за 7-мото поколение. Тези хонди и повечето останали японки представляват някакъв двигател и колела... За визията мога да кажа, че старите хонди бяха в пъти по-добри, за интериора са отврат: дрънка на евтина пластмаса навсякъде... По качество нямат място за сравнение с немските коли от тоя клас... Поне веднъж бъдете реалисти и не говорете щуротии от рода на колко по-добри били японските автомобили от немските...

    Коментиран от #20, #22

  • 20 Дошо

    27 5 Отговор

    До коментар #19 от "bimmerfen":

    Абе Беемвиста събуди се.Последната Сивик е две идеи по-качествена и по-иновативна от Гоуф 6.Погледни табло, погледни салон.Да разправяш колко е добър Гоуфа е несериозно.И да вярно Хондата има двигател те са си признати просто, а тия елементарни гоуфове са набедени за коли.

    Коментиран от #21, #31

  • 21 520 zender

    9 4 Отговор

    До коментар #20 от "Дошо":

    ааааа недеи така ве човек-доказа се че двигатела на голф 1.4 170кс има доста приличен разход от порядъка на 6 на 100 без юркане.Е това не е ли впечатляващо за мотор със голям и малък компресор.И да ти кажа сякаш сивик не иска да се мери с голф-според мен тя е създадена за БЪРЗИ И ЯРОСТНИ

    Коментиран от #23

  • 22 user

    5 38 Отговор

    До коментар #19 от "bimmerfen":

    Еми написал си им го кратко и точно. Къде ги видя тези здрави детайли бе доше - или имаш око рентен ? А виждаш ли ръждичката по калниците, която ще избие след янколко години - аз пък виждам в бъдещето и гарантирам поне два пъти годишно да и подменят дефектни детайли ! Това е поредната безмислена, посредствена и неотличаваща се с абсолютно нищо японска - цена - само това е предимството и, останалото са недостатъци ! Евтини коли ... а като почне някой Андрешко да обяснява, как всъщност евтиното жълто безличие всъщност било по-добро от скъпият немски оригинал - е как да не се разсмееш !
  • 23 user

    5 28 Отговор

    До коментар #21 от "520 zender":

    Абе като чета последните анализи за качеството и гледайки последните японски макети на коли от "Бързи и Яростни" остава само Яростни ! Нека да е леко, нека да е евтино, нека да е простичко - това едевиза на японските производители на МПС !
  • 24 Име:

    27 2 Отговор
    Ужасно сте смешни като плюете по хонда. Какви автоманяци сте щом мразите японските коли не ми е ясно. Хонда е фирмата произвела най-много спортни модели - сивик, интегра, NSX, Crx, s2000, prelude и т.н. Повечето хонди имат спортен дух докато великия VW имат 1 спортна кола - голф gti ,а и sciroco. BMW също имат само 1 истински спортист - м3, z-серията не е чак толкова популярна. Хонда е фирма с безброй много успехи както в автомобилния спорт така и при мотоциклетите (където за мен, а и много мотористи хонда са боговете). Сигурно ще оплюете и хонда ерата във Формула 1? Хонда NSX е икона при супер колите. Тя е една от най-здравите супер коли между впрочем. Постигнала ужасно много успехи . Дори първия NSX от началото на 90те е по-бърз от audi R8 на нюрбургринг което е с в пъти по-голям мотор а и е произведено повече от 10 години по-късно. Нима ще опюете и Ayrton Senna че е харесвал хондите и е притежавал няколко?

    Коментиран от #26, #27

  • 25 ММ

    18 2 Отговор
    Гледам в момента последните VIP обяви-Ауди А6 2000г за 4 200лв.Мн се съмнявам,че някой ще се излъже да я вземе и за 3000. Просто няма да може да стигне до село...Някой да знае некоя японка 2000г да се продава за тия пари ?
  • 26 роро

    17 3 Отговор

    До коментар #24 от "Име:":

    ....кво им обесняваш на ...неуките гоуфаджии...и надъханите беемвисти..
  • 27 до Име

    3 10 Отговор

    До коментар #24 от "Име:":

    Няма да се впускам в коментар на целия пост.Но съм любопитен:
    Ayrton Senna лично ли е написал , или казал някъде , че много харесва хондите , та затова си е купил няколко?Щото по същата причина Шумахер караше ферарита(не че му е било неприятно , сигурно...) , а сега , видиш ли , "трябва" да кара Мерцедес , както и Нико Росберг.Нормално е , щом Сена е карал Макларън-Хонда , според договора му да е длъжен да кара и хонди по избор и извън пистата.Независимо дали му харесва.
    С две думи-това не би трябвало да е сред аргументите ти.Много други подобни случаи има.Спомням си случая , когато бяха глобили Оливер Кан , когато беше вратар на Байерн , защото вместо да идва с Ауди-то от спонсора , съгласно договора , си караше личното Ферари...

    Коментиран от #37, #41

  • 28 QWERTY

    2 4 Отговор

    До коментар #17 от "Dart23":

    Благодаря за отговора,извинявам се за глупавия коментар.Направо как ми се отпусна душата.Очаквам новата им "космическа совалка".

    ПП.:Поздрави
  • 29 роро

    9 1 Отговор
    zender...мислех че си умно момче...много не подготвен се изказа тоя път...
  • 30 Име:

    13 1 Отговор
    Да казал е. Особено е харесвал CRX.
  • 31 Марто

    3 9 Отговор

    До коментар #20 от "Дошо":

    "Погледни табло, погледни салон" то като от извънземна чиния бе човек. Погледни го наистина не казвай и на другите.Пълно с черна евтинка пластмаса и гадни пързалящи се копчета които са гадни даже и на допир и не ми казвай че не съм ги виждал наживо, напротив качвал съм се и във сивик и в акорд - акорда е доста добър автомобил но не и горепосочения сивик!
  • 32 :

    0 4 Отговор
    http://www.demotivirai.me/4135-%D0%9A%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%BE_%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0_%D1%82%D0%B8
  • 33 Prelude

    15 0 Отговор
    Добър е Сивика и ще продължава да е лидер в този клас. За съжаление обаче консумърите дърпат и Хонда в тази посока (макар в по малка степен от други производители) в която повечето рефайнмент предизвиква по малко усмивки зад волана.
    Ето едно точно сравнение на новия Si с този от 2000. Макар и по бавна старата версия си остава по-добрата шофьорска машина. Хубавото е че 2000 съвсем не е старо за Хонда и освен Si има други модели от това време с дизайн подчинен на удоволствието от шофирането, които все още се намират в перфектно състояние.
  • 34 Prelude

    9 1 Отговор
    ... и едно интересно ревю с фокус върху шасито, окачването и аеродинамиката на новия Сивик. За тези с пластмасовите коментари си струва да се преведе кратко обобщение. Винаги гледайте под кожата на една Хонда! Там са нещата които я нареждат сред най добрите във всеки клас в който тази компания произвежда.

    Коментиран от #35

  • 35 520 zender

    2 6 Отговор

    До коментар #34 от "Prelude":

    Абе пич това прилича на космически кораб.Повтарям-СИВИК от 95та примерно е много по-хубав от тази последната дето си я изтипосал тука.

    Коментиран от #36

  • 36 Prelude

    6 0 Отговор

    До коментар #35 от "520 zender":

    На мен тази ми харесва повече. Но постнах видеото не заради това, а заради интересния коментар по окачването и шасито.
  • 37 M_SUX

    9 3 Отговор

    До коментар #27 от "до Име":

    Нз аз някъде гледах клипче и пича каза, че хондата найстина е страхотна кола и е нещо много по различно от всичко до тогава.
  • 38 2

    0 2 Отговор
    Всеки си измисля нещо и поства.

    Например: NSX и R8 на Nürburgring

    7:44

    Коментиран от #39

  • 39 Име:

    6 2 Отговор

    До коментар #38 от "2":

    да така че я пак провери първите времена на R8 защото R8 не е само v10
  • 40 Дошо

    8 3 Отговор
    Клипа е уникален колега!
    Поздрави!
    Както е писал един Хонда фен във форума на Хонда:
    -Щом Аертон Сена казва, че това е най-доброто, аз какво да кажа?
  • 41 Prelude

    7 2 Отговор

    До коментар #27 от "до Име":

    По времето на Сена, NSX със сигурност беше най доброто нещо на 4 колела (на казвам най бързото). Така че няма как да не я е харесвал. Като гледам си в час с формулата и ще ти дам пример с друг голям в нея - Деймън Хил. Питан "каква кола би си купил ако парите не са проблем", той отговаря "Аз вече я имам - Хонда NSX". Хил никога не е карал Хонда в Ф1, той се появи на сцената след ерата на Хонда. Освен Хил има и други хора от типа който ЗНАЕ какво кара, които са имали NSX. Веднъж бях постнал списък, не ми се рови пак.
  • 42 Anonymous.

    0 0 Отговор
    8:03.86
  • 43 bimmerfen

    4 16 Отговор
    Тук от дясно пише:
    Подкрепи любимата си марка във Facebook:
    BMW: 14450
    AUDI: 10206
    VW: 10535
    Mercedes: 9413

    И сега:
    Honda: 4725
    Mazda: 1971
    Mitsubishi: 3089
    Nissan: 2560

    Коментиран от #44, #51

  • 44 Дошо

    16 3 Отговор

    До коментар #43 от "bimmerfen":

    То в БГ най-харесваната музика е чалгата ама ние трябва ли да се съобразяваме с това?

    Коментиран от #46

  • 45 bimmerfen

    3 6 Отговор
    Мога да кажа, че не ми харесват японските коли поради факта че отвсякъде си личи, че колите са правени (повечето) от много евтини материали (гадните пластмаси в интериора), но като цяло не са кой знае колко зле... Така сега сериозно, че немското си е номер 1 може само Вие да спорите и няма да сте прави но както и да е... Фен съм на автомобилите като цяло и мога да кажа че японците са понаправили някоя друга добра колица като Mazda rx7, Honda s2000, Nissan GTR, Mitsubishi EVO.

    Коментиран от #48

  • 46 bimmerfen

    3 8 Отговор

    До коментар #44 от "Дошо":

    Дошо аз лично не съм чалга фен. Чуй тук за какво рапират хората и се замисли къде е истината

    Коментиран от #49

  • 47 Дошо

    7 3 Отговор
    Кожения салон според теб е признак на качество
  • 48 Име:

    5 4 Отговор

    До коментар #45 от "bimmerfen":

    Мога да ти кажа че пластмасата в vw е значително по евтина от тази в японските коли. Мислиш че материалите в Лексус и Инфинити са по-лоши от тези в МБ и БМВ. Я седни в опел вектра и после , която и да е японска кола от тези години да видиш качествено табло. Всички vw и опели и аудита "супер качествената" им пластмаса в интериора дрънка и чука и тресе. В германските коли които пластмасата е по-добра и по-малко са БМВ и МБ. Във всички останали немски коли пластмасата е по-лоша от тази в японските от същия клас и години.
  • 49 Дошо

    6 1 Отговор

    До коментар #46 от "bimmerfen":

    Ма нек'ви смешници трябва да са ми фактор ли?Всеки да питаш ще ти каже, че Мерцедес е най-хубавата кола.Някои интелигентни хора не смятат така.И какво понеже Мангалите са пове значи те са прави ли?

    Коментиран от #52

  • 50 bimmerfen

    3 12 Отговор
    Ставаше въпрос как пък в нито една песен до сега не съм чул да се пее за хонда, ниссан и тойота :Д ... Качеството си личи отвсякъде не само от салона, здравината и надеждността са характерни за немските коли... Независими автомобилни журналисти от няколко европейски държави повели проучване основано на това колко често постъпват повиквания в пътна помощ и кои автомобили най-често имат нужда от пътна помощ. Оказало се, че на собствениците на немски возила им се налага много по-рядко да потърсят услугите на пътна помощ. Д

    Коментиран от #53, #63

  • 51 Prelude

    8 1 Отговор

    До коментар #43 от "bimmerfen":

    Доста добро представяне на Хонда, като се има предвид че преди няма и дестина години у нас повечето не знаеха че освен мотори Хонда прави и автомобили.
  • 52 bimmerfen

    2 7 Отговор

    До коментар #49 от "Дошо":

    Дошо, тука вече и расисти започнахме да ставаме. Нека говорим с факти. Интелигентните и/или преуспяващите хора си купуват рано или късно баварец, бенц пък може и бентли :P.

    Коментиран от #54, #55, #56

  • 53 Дошо

    5 4 Отговор

    До коментар #50 от "bimmerfen":

    Е точно от такива проучвания последно време на челните позиции са или японци или корейци.Голямото добрутро Мерцедес, Алди, БНВ - (нарочно не ги пиша правилно да не вземеш нещо да си помислиш) са след 30-то място понякога.Имаше една статия миналата година за свръхтехнологичната тройка на БМВ, която се хвалеше с екстри дето един Акорд ги има от преди 3-4 години
  • 54 Дошо

    5 2 Отговор

    До коментар #52 от "bimmerfen":

    Обаче баце гледамте не си като, някои тука дето само могат да псуват и да обиждат и ти стискам ръката за това.

    Коментиран от #57

  • 55 Дошо

    8 2 Отговор

    До коментар #52 от "bimmerfen":

    А да ти кажа аз ако съм преуспял бих си купил една Хонда Леджънд или Лексус ЛС
  • 56 Prelude

    5 1 Отговор

    До коментар #52 от "bimmerfen":

    ха ха, ти пък как разбра че тези които не карат баварец, бенц или бентли не са преуспяващи? По това че не карат баварец или бенц сигурно :))
  • 57 bimmerfen

    3 4 Отговор

    До коментар #54 от "Дошо":

    (handshake) Няма смисъл от обиди... Тук може всеки да изрази мнение независимо какво е то. Колкото и да спорим кой коли са по-добри ясно е че никой няма да отстъпи... Признавам си че преди години като си купувах първия баварец за малко да извърша грях-бях си набелязал хонда сивик 1,6vtec ,но в крайна сметка се сдобих с баварец.

    Коментиран от #60

  • 58 bimmerfen

    3 2 Отговор
    Лексус ис300 и като цяло лексус по нещо ми напомня на БМВ и ми харесват... Аз ако успея някой ден бих си взел някое бентли или някое БМВ М5...
  • 59 ицо

    1 9 Отговор
    абе същата барака като старата.
  • 60 жоро

    7 3 Отговор

    До коментар #57 от "bimmerfen":

    голяма грешка си направил като, не си взел 1.6 vtec, това е железен двигател, но явно никога няма да го разбереш. Хонда никога не са имали претенции, че праят супер луксозни коли, със салони от най скъпите и лусозни материали, точно обратното, най успешните модели на марката са с доста спартанско оборудване, вдъхновени от автомобилните състезания. Има едно изказнаве на създателя на марката - Соичиро Хонда, че ако автомобила не се състезава не е Хонда. Сравнявате ми автомобили от различни класове и казвате японските коли имат лош сало, пълен с пластмаса, ами качете се на всеки опел, форд, VW, сеат, фиат и т.н. от същите години и ценови клас и после сравнявайте. Но ако искате наистина д аразберете какво представлява една хонда погледнете окачването, погледнете двигателите, хонда винаги са се движили с една или две генерации пред конкурентите си. А ако искате екстри и лукс, погледнете моделите произведени за японския пазар, Honda Prelude от 93г. има пълен ел. пакет, с подгряване на седалките, автоматични огледала, климатроник, ABS, система за 4 завиващи колела, до и телевизор.

    Коментиран от #61

  • 61 Дошо

    4 1 Отговор

    До коментар #60 от "жоро":

    Колега аз съм се насочил към Хонда Сивик 7.Я кажи според теб кой е по-добрия вариант 1.4 90к.с или 1.6 110к.с(витек)
    Вървенето не ми е чак такъв фактор.По скоро ме вълнува надеждност и разход на гориво.
  • 62 bimmerfen

    2 6 Отговор
    Не си прав... Имам приятел с бмв 325и 88г. е30-ка. Абсолютно всички екстри клима, кожа и така нататък. Да не говорим че мотора на тая кола е страхотен и няма чупене. Аз говорих за най-новите модели на германците срещу новите на японцитв и мога да кажа че дори ФВ са вкарали доста лукс в колите си. За мен колата трябва да изглежда добре, да е комфортна да не бие на евтиния отвсякъде... Като си в колата да ти е готино не да гледаш тия грозотийки и евтинийки в интериора. Поне аз като карам виждам колата отвътре и харесвам да е добре изпипана. Пак казвам Фв дори не са ми фаворити, но в новите модели много са вдигнали летвата да не говорим за БМВ и Мерцедес...

    Коментиран от #64

  • 63 NSX

    5 1 Отговор

    До коментар #50 от "bimmerfen":

    Да защото тях ги извозват собствени пътни помощи на фирмите продали колите.Ако погледнеш реалните статистики ще видиш че японците са далеч напред по качество.
    Що се отнася до технологии Хонда Ледженд 2004 година имаше технологии които БМВ и Ауди едва наскоро въведоха.А първият сериен двигател с променливи фази на газоразпределение е въведен от Хонда през 1990 година много преди германците.

    Ако седнеш в един Акорд 2003 година и в БМВ 3 от същата година ще разбереш колко назад е бавареца и по обзавеждане и по удобство.Просто опитайте колите преди да пишете какво сте чули или прочели някъде.

    Що се отнася до въпроса на Дошо по добре е да вземеш по големия мотор.При него работиш на ниски обороти и V tec технологията прави разхода по нисък.Ако караш с 90 може да слезеш на 5 бензин.
    За мен е добре да видиш и 1,7 мотора а най добре ако можеш да намериш 2,0 I-VTEC.Това са новото поколение мотори въведени през 2003 и там разликата е осезаема.Разхода е на практика същия но удоволствието от шофирането е страхотно.
    За жалост 7 поколение не наследи тардициите на 6 то.Бяха направени промени в окачването които са компромис.При 8 мо поколение дизайна беше революция но задното окачване стана като на дървения Фолксваген от 90 те с цяла греда.Гледам че и 9 то поколение запазва тази тенденция.При Акорд нещата са други , там имаш мултилинк независимо и пътното поведение е страхотно.Германците могат да си водят записки от тази кола и като технология и като здравина.
    Ако има други въпроси питай.

    Коментиран от #66

  • 64 NSX

    4 2 Отговор

    До коментар #62 от "bimmerfen":

    Качи се в Акорд 2009 година и в C class и BMW 3. После искам да дойдеш и да напишеш кое точно в акорда е по евтино И най вече искам да коментираш удобството на водача.
    За надеждност и здравина няма да говорим там БМВ и Мерцедес нямат никакъв шанс срещу автомобил произведен в Япония не сглобен тук и там из Европа.

    Коментиран от #69

  • 65 NSX

    3 0 Отговор
    http://www.coxmotorgroup.com/news/accord-which-review
  • 66 Дошо

    3 0 Отговор

    До коментар #63 от "NSX":

    Ок, благодаря ще помисля по въпроса.
    ЗА дизела не съм навит защото съм си патил от турбини и не ми се рискува.
    Поздрави!

    Коментиран от #67

  • 67 NSX

    3 0 Отговор

    До коментар #66 от "Дошо":

    1,7 Vtec е бензинов мотор с 125 коня.Дизела е на Исузу 1,7 и също не е лош но и аз съм за бензина.
  • 68 bimmerfen

    1 5 Отговор
    Италианците са измислили двигателя common rail значи ли че правят най-добрите дизелови мотори.

    Коментиран от #71

  • 69 bimmerfen

    1 6 Отговор

    До коментар #64 от "NSX":

    Акорда е от класа на 5та серия не ми ги сравнявай с тройката, в различен клас са.

    Коментиран от #70

  • 70 Prelude

    7 1 Отговор

    До коментар #69 от "bimmerfen":

    Акорда е в класа на 3та серия. Над Акорда са Acura TL и Honda Legend (Acura RL), те се сравняват с 5тицата.
  • 71 NSX

    10 1 Отговор

    До коментар #68 от "bimmerfen":

    Това кой прави най добрите мотори е много дълга тема.Но специално за бензиновите мотори и технологията за Променливи фази Хонда е лидер и най големия производител на такива мотори въобще.Ако мислиш че някой прави по добри и по здрави бензинови мотори от тях можеш да се обосновеш защо мислиш така.Моята практика показва че никой германски мотор особено от по новите не издържа колкото хондите,това могат да ти кажат и по сервизите.

    Що се отанася до класовете Хонда Акорд е от класа на БМВ3,Ауди А4,Фолксваген Пасат и Мерцедес С класа. Това че я сравняваш с 5 ца на БМВ само показва колко нагоре е от 3 ката.По цена е дори малко по евтина от тройката на баварците.
    Ако погледнеш цените и на старо държи цена над Пасат който се води за еталон в средния клас.
    А такава Хонда от 2003 година не можеш да намериш под 15 000 лева в България.Онзи ден обикаляхме с един приятел и всеки автоджамбазин ни казваше че наистина такава кола е много здрава и търсена и в момента в който я изкарат на по добра цена изчезва.А иначе почти при всеки имаше Пасат 2003 2004 на цена 10 -12 хиляди лева.
    Така че е добре първо да пробваш колите и после да говориш коя била с евтини пластмаси и не знам какво още.
  • 72 жоро

    10 1 Отговор
    1989 Соичиро Хонда е първият азиатец, включен в американската “Автомобилна зала на славата” (U.S. Automotive Hall of Fame). Изработен е нов двигател “VTEC” (Verible Valve Timing and Lift Electronic Control System) - променливо газоразпределение, контролирано чрез софтуер, при което се постигат внушителните 100 к.с. на литър. Двигателят е 1,6-литров със 160 к.с.

    Искам да забележите годината на събитието. Знам, че не е хубаво да се лежи на стари постижения, но те знакови за автомобило строенето. Затова ето и нещо по ново
    2005 Победа в Индикар състезанията; “Civic”печели “Motor Trend car of the Year Award", дебют на “Honda Jet”- малък самолет HONDA JET.

    и за да не копирам до без край от уики-то, просто влезте и четете.
    до ДОШО: взимай "V-tec"-a, системата е безотказна, и допринася за голям кеф при шофирането.
  • 73 vTEC

    9 3 Отговор
    Хонда пак се излагат с тия макферсони, все едно гледам астра... ИСКАМ СИ А-ОБРАЗНОТО ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ И МНОГОТОЧКОВОТО ЗАДНО!!! НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА ЧЕ Е ПО-СКЪПО ЗА ПРОИЗВОДСТВО, РАЗКАРАЙТЕ СКАПАНОТО ГОУФ-ОВО ОКАЧВАНЕ.

    Коментиран от #74

  • 74 Prelude

    6 0 Отговор

    До коментар #73 от "vTEC":

    и аз искам двойния чатал, по компактна предница и двигател 2.4 240 коня при 8000 оборота... но в крайна сметка и при Хонда пазарът диктува. Поне да бяха сложили двигателя от S2000 (в Si модела) като не им се разработва нов, вместо този 2.4 от TSX.
  • 75 onq

    3 0 Отговор
    Da kaja i az ne6to v polza na honda i negoviq Epi4en Benzinov dvigatel.Redovno si sledq Top gear i na edna ot po-starite versii sravniha BMW z4 Porsche Boxter i Honda S2000.Ta gospodin Klarks1n izt1kna samo 1 ne6to za tezi dvigateli Prodade ni sa nad 200 000 broq ot tqh i NITO 1 Ne imal defekt ili se e povredil...
  • 76 ot sunay za cccp

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "СССР":

    honda ne me4ta a silata na me4tite CCCP tuy ko ruski bokluci lada moskvi4 jigula niva 4x4 napravo nqmam dumi