26 Юни, 2020 10:52 10 834

Осемте най-добри офроуд автомобила за 2020-а (ЧАСТ I)

  • офроуд-
  • всъдеходи-
  • 2020

Тези осем всъдехода са способни да преминат през почти всякакви терени

Осемте най-добри офроуд автомобила за 2020-а (ЧАСТ I) - 1

Дори ако определите основните параметри за сравнение - ъгли на атака, задвижване, радиус на завой, клиренс цена и т.н., е трудно да се определи най-добрите всъдеходи. Някои от тези превозни средства са проектирани да изкачват наклонени и каменисти склонове, а други са проектирани да преминават по кални повърхности с героична скорост и по начин, напълно противоречащ на този при конвенционалните автомобили. Въпреки всичко британците от autocar посочват кои според тях са най-добрите офроуд автомобили за 2020-а.


1. Land Rover Defender

Осемте най-добри офроуд автомобила за 2020-а (ЧАСТ I)


След преамбюла, продължил повече от десетилетие, през миналата година Land Rover най-накрая показа дългоочаквания наследник на оригинала си и го пусна колата в продажба по-рано тази година.

2. Jeep Wrangler

Осемте най-добри офроуд автомобила за 2020-а (ЧАСТ I)


Марката често прави грешки с различните генерации на иконата си Wrangler, но най-новото поколение е по-проходимо от всякога. А това, че Jeep внимателно е запазил обичания дизайн - чиито кръгли фарове, решетка и строгата геометрия са разпознаваеми още от оригиналните джипове Willys, също е в полза на модела.

3. Toyota Land Cruiser

Осемте най-добри офроуд автомобила за 2020-а (ЧАСТ I)


Това е офроудър от старата школа с конструкция на рама и предназначен за шофиране по наистина много трудни терени. Land Cruiser се оценява много високо, а базовите версии, разпознаваеми по техните стоманени колела, са сравнително достъпни.

4. Mercedes-Benz G-Klasse

Осемте най-добри офроуд автомобила за 2020-а (ЧАСТ I)


И Wrangler, и Land Cruiser са с нас от десетилетия, но легендарната G-Klasse е икона. Този Mercedes - единственият без официална дата за „края на производството“ - наскоро получи първия наистина съществен редизайн в своята 40-годишна история.
 

ЧАСТ II