Американският автомобилен концерн General Motors представи петата нова емблема в 113-годишната си история. Логото е част от маркетинговата кампания Everybody In и отразява прехода към електрическа мобилност.
Новата емблема се отличава силно от досегашната. Главните букви са заменени с малки, а фонът е прозрачен. Квадратната форма е запазена, но ъглите вече са заоблени като иконка на приложение за смартфон.
Цветът отново е син, но в други нюанси. Те символизират "безоблачното бъдеще без вредни емисии". Подчертана е само втората буква, която прилича на щепсел.
General Motors планира да представи 30 електрически модела до 2025 г., построени на платформата Ultium Drive. Подготвят се пет нейни различни конфигурации с мощност от 235 до 1 000 к.с.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Браво
10:34 10.01.2021
2 Кензарий
10:40 10.01.2021
3 Небахтин Ебезатри
11:05 10.01.2021
4 един от многото
11:05 10.01.2021
5 Супер
12:07 10.01.2021
6 Пичкосан
12:38 10.01.2021
7 Гошо
14:04 10.01.2021
8 6972
Коментиран от #9
12:37 11.01.2021
9 555
До коментар #8 от "6972":
И сега прилича на иконка за телефон. По-добре Рено.23:56 11.01.2021