Една много любопитна обява, появила се в руското уеб пространство, привлече вниманието ни. Става дума за продажба на съветския бронетранспортьор БТР-40, който е произведен през далечната 1957 година.

За това военно превозно средство продавачът иска да получи сумата от 5 300 000 рубли, което се равнява приблизително на 60 000 евро. Според продавача, автомобилът е в отлично техническо сътояние.

Въз основа на снимките също може да се каже, че въпросният БТР-40 е в добро състояние. Пробегът на колата е само 2 000 километра. Заедно с бронетранспортьора се продават и колекция от съответната литература, резервни части и шанцови инструменти.

БТР-40 е разработен на базата на 4х4 машината GAZ-63 и е първият сериен бронетранспортьор в СССР. Военното превозно средство е оборудвано с двигател с мощност 85 конски сили и с механична трансмисия. На асфалт БТР-40 може да ускори до около 80 км в час.
Коментиран от #23
-41 +26
Коментиран от #16
-11 +43
-56 +19
-2 +43
Двете оферти от Запада на конкурса на МО бяха за косерви на колела от тънко тенеке на свръх цена . Та се наложи да ги отхвърлят .
Коментиран от #6, #8
-4 +42
До коментар #5 от "Наблюдател":
Разбира се говоря за бтр от тип 80 , които бяха и в БНА . Не за прадядо му на снимката .
Коментиран от #20
-4 +21
-32 +7
До коментар #5 от "Наблюдател":
БТР 60ПБ бе една изключително добра кашишика машина . Със КПВТ и ПКТ оказваше добра подкрепа на кашоните. С два куршума на КПВТ- то съм рязал половин метрово в диаметър дърво. А с БЗТ боеприпас бе страшилище за хеликоптери, ниско летящи самолети и леко бронирана техника.
Коментиран от #9, #19
-2 +33
До коментар #8 от "Бордмерач":
Прав си за всичко ,само тези двигатели с мощност 90 коня не му се връзват.Следващите модели с дизеловия мотор къртят .
Коментиран от #14, #21
-3 +18
-5 +17
-16 +7
-3 +11
Коментиран от #18
-15 +7
До коментар #9 от "Алфа Чакал":
Начи..по мое време верно беше с ГАЗковите двигатели. И въпреки това минаваше от всякъде. Верно, лапаше много нискооктанов бензин, ама качеше ли се на асфалт...даже Майбах нема такава возия. И да, случваше се да изгърми некой мотор, ама шОфера избиваше два штифта и продължаваше победния ход. А зимата със зимните перки на охлаждането вътре ставаше сауна.Абе яка машина . После не знам как е било с дизелаците. И да ти кажа-с това животно успешно съм форсирал Южен Буг близо до Николаев.Много яката работа беше..много. Сега гледам некакви финландски недомислеци и си умирам от смех.
Коментиран от #15, #17
-4 +16
До коментар #2 от "Бой-COVID-59":
Голяма грешка драги... Жибката на Баце е японска.. А това е един мухлясъл руски курник 😂😂😂😂😂😂😂
-10 +4
До коментар #14 от "Бордмерач":
Я провери пак колко октана е Б70 -този бензин с който карахме БеТеРетата.
-0 +4
До коментар #13 от "Аре бегай":
да четеш Дневник и другите парцали на иво прокопиев, финансирани от сорос чрез нпо-тата!
-0 +6
До коментар #8 от "Бордмерач":
А знаеш ли с едно РПГ какво остава от това недоразумение и екипажа му
Коментиран от #22
-4 +1
До коментар #9 от "Алфа Чакал":
два по 90 к.с. и си имат както своите недостатъци така и своите предимства. Като например ако единят мотор се повреди и откаже другия може да те измъкне,докато при тези с еден двигател,ако хвърли кърпата на бойното поле си до там.
-0 +0
До коментар #19 от "Леш":
ако те видя преди това с КПВТ-то на какви парцалки ще станеш барабар с РПГ-то ти,че и часовникари от швейцария няма да могат да те открият за да те съберат.
-0 +1
До коментар #1 от "НОВО ПЕТ":
Президента вече на самолет няма да се качи поне на това Честито -путин6
-0 +0