ФАКТИ.БГ

ADAC: Най-надеждните и най-ненадеждните 12 годишни коли (ЧАСТ I - малки автомобили)

Публикувана: 6 Юни, 2021 10:30
30 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8668
ADAC: Най-надеждните и най-ненадеждните 12 годишни коли (ЧАСТ I - малки автомобили)
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 17 гласа.

Германският автомобилен клуб ADAC публикува нов рейтинг за надеждност на автомобилите. Традиционно той включва автомобили, които са се нуждаели най-малко от техническа помощ на пътя.

Рейтингът ADAC се базира на доклади от "спасителите по пътищата" на Германския автомобилен клуб. След всяка намеса в определен автомобил, служителите на клуба записват подробности за повреди в база данни - общо през 2020 г. са направени 3,4 милиона такива записи.

След това анализаторите сравняват броя на проблемите за всеки модел с броя на автомобилите от съответната марка и модел, които са регистрирани в Германия. Така се получава коефициент, чийто основен показател е броят на повредите на 100 000 превозни средства. Колкото по-ниско е съотношението, толкова по-добре.

Струва си да се отбележи, че по-рано имаше подобен рейтинг ADAC, само че той съдържаше автомобили не до 12, а до 10 години. Показваме ви трите най-надеждни и трите най-ненадеждни коли в съответната категория. Започваме с най-малките.

Най-надеждни и най-ненадеждни автомобили - ADAC 2021


A-сегмент

Toyota Aygo - коефициент 4.4. Най-честата причина за проблеми: съединител.
Hyundai i10 - коефициент 6.2. Най-честата причина за проблеми: акумулатор.
Renault Twingo - Коефициент 16.8. Най-честата причина за проблеми: спирачки, имобилайзер.

Seat Mii - Коефициент 21.6. Най-честата причина за проблеми: спирачки.
Fiat 500 - Коефициент 23.9. Най-честата причина за проблеми: охладителна система, бобина.
Fiat Panda - Коефициент 28.5. Най-честата причина за проблеми: алтернатор.


В сегмент

Fiat Punto - Коефициент 8.8. Най-честата причина за проблеми: електрическа система, изпускателна система, съединител.
Audi A1 - Коефициент 9.1. Най-честата причина за проблеми: запалване, инжектори за гориво.
MINI - Коефициент 9.7. Най-честата причина за проблеми: съединител.

Renault Clio - Коефициент 23.5. Най-честата причина за проблеми: акумулатор, стартер, електронен имобилайзер.
Peugeot 208 - Коефициент 26.5 Най-честата причина за проблеми: бобина, акумулатор.
Peugeot 207 - Коефициент 29.2. Най-честата причина за проблеми: сервоуправление, електрически прибиращ се покрив, ангренажен ремък.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 17 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
мислещ
1 Отговор
Нещо аз ли не съм разбрал, или според класацията по-бял кахър е да сменяш съединител, отколкото акумулатор? Освен това къде са германските кошници с проблемните двигатели?

Коментиран от #10, #26


Оценка:
-9 +60

jар
2 Отговор
Немските класации не могат да се считат за най достоверни защото там се карат предимно техни марки а останалите имат много по малък пазарен дял.В американските класации винаги челните позиции са за азиатски производители въпреки,че и много от немските имат заводи там.

Оценка:
-4 +27

vikilexus
3 Отговор
Пежо 307 има много голям проблем с твърде често късане на ангренажен ремък!

Коментиран от #5, #6, #13


Оценка:
-5 +12

7878
4 Отговор
Къде е Тойота,Фолкс,Дачия,Ситроен?

Коментиран от #15


Оценка:
-4 +7

Грешиш
5 Отговор

До коментар #3 от "vikilexus":


Това е само един от проблемите които са безброй.

Оценка:
-2 +12

Гълъбо
6 Отговор

До коментар #3 от "vikilexus":


Кои двигатели бяха с ремък, смазван от маслото? Гениална идея...

Коментиран от #8


Оценка:
-2 +16

MGewehr
7 Отговор
Тази класация е статистически вярна но неотчита че германските автомобили в Германия са най много, най карани и естествено при подобна експлотация показват и повече проблеми!

Оценка:
-11 +5

Фордовите
8 Отговор

До коментар #6 от "Гълъбо":


З цилиндрови са с тази "гениална" система и при една закъсняла смяна на маслото или наливане на неподходящо такова ремъка започва да се разпада(буквално)и както Филип-бричката казва:мотора отива в кофата.

Коментиран от #18


Оценка:
-1 +21

Тесла
9 Отговор
Е в класацията за бай ненадеждните коли.

Оценка:
-0 +10

Случаен
10 Отговор

До коментар #1 от "мислещ":


Немските кошници с проблемни двигатели са останали в 2008 г. Сега е 2021 г.

Коментиран от #11


Оценка:
-14 +6

Немските
11 Отговор

До коментар #10 от "Случаен":


кошници са с двигатели съставени от китайски компоненти гарантиращи "качеството" им.

Оценка:
-4 +16

TSLA
12 Отговор
Дали да си закупя най новата Тесла и да я зареждам от солара на вилата или да се набутам с двг от и да плащам ремъци ролки обтегачи акумулатори филтри съединители и тн.

Коментиран от #16, #17


Оценка:
-17 +5

рено ентусиаст
13 Отговор

До коментар #3 от "vikilexus":


То щото ангренажният ремък се прави от Пежо

Оценка:
-0 +6

Тойота Айго мнение
14 Отговор
Toyota Aygo - Една от най-здравите коли. Мое мнение. Няколко чисто нови съм имал и сега имам. Мега бърза и мега здрава .. кола мечта.

Коментиран от #21


Оценка:
-9 +14

NikNay
15 Отговор

До коментар #4 от "7878":


Чети бе човек , класацията започва с тойота

..

Оценка:
-4 +2

Ще купуваш
16 Отговор

До коментар #12 от "TSLA":


скъпи батерии, като станат за смяна.Цената на тока върви нагоре, предстои и акциз.Може да си разнасяш и фотоволтаичните панели в багажника.

Коментиран от #19


Оценка:
-2 +12

Turbo
17 Отговор

До коментар #12 от "TSLA":


Задели първо 100 хилки за Тесла,после мисли къде ще зареждаш.Дотогава мечтите са безплатни хахахахаха

Оценка:
-0 +21

ecoshit
18 Отговор

До коментар #8 от "Фордовите":


1.0 ecoboost е така, в сервизите искат около 800лв. само за труда, защото се разглобява двигателя, и ако не слагаш предписаното от Форд масло, никой не ти дава гаранция колко ще изкара...

Оценка:
-0 +9

TSLA
19 Отговор

До коментар #16 от "Ще купуваш":


Цената на батериите само ще пада и материалите за напарава на батерии са възобновяемк за разлика от нефта който е продукт на разлагания на органична материя през различните епохи и чието количество намалява непрекъснато което прави изпомпването му по трудно и от там по скъпо тоест цената на нефта само ще расте от там и на горивата.
Та какво ще стане когато спрат ДВГ в Париж Лондон Мадрид и Берлин никой няма да произвежда двг щото ще станат непродаваеми
За Бг на никой не му пука тука пазара е почти само на втора ръка коли

Коментиран от #22, #23, #28


Оценка:
-14 +3

Знайко
20 Отговор
Sеаt Mii - Кoeфициeнт 21.6. Нaй-чecтaтa причинa зa прoблeми: cпирaчки.
Fiаt 500 - Кoeфициeнт 23.9. Нaй-чecтaтa причинa зa прoблeми: oхлaдитeлнa cиcтeмa, бoбинa.
Fiаt Pаndа - Кoeфициeнт 28.5. Нaй-чecтaтa причинa зa прoблeми: aлтeрнaтoр.


Никога повече няма да си купя ФИАТ. Големи боклуци са. А цените във фирмения им сервиз са все едно kарам BMW. Лошото е, че това оказва влияние и върху цените на китайските части. Pродавачите знаят какви са цените на оригиналните части във FIAT. И надуват цените на китайските части.

Оценка:
-3 +9

Hellish
21 Отговор

До коментар #14 от "Тойота Айго мнение":


И Yaris първа генерация. Няма такова здраво животно. Приятелката ми е с такава което автоматично осначава, че основно аз я карам. Сравнявам я с BMW и Мерцедес които аз притежавам. Желязна количка удивен съм. Абсолютно никакув проблем с нищо не е напраеила 2000-та година е 21 годишен дарак, така ли едно дефектче не даде за две години.
Това ми е допирът до Японското автомобилостроене, не знам другите марки и модели как са, но четейки твоето мнение съм склонен да се съглася

Оценка:
-3 +13

Ще купуваш
22 Отговор

До коментар #19 от "TSLA":


скъпи батерии.На обещания на Мъск не вярвам. Всички започват с ще ще.

Оценка:
-1 +9

Ще купуваш
23 Отговор

До коментар #19 от "TSLA":


Миналата година цената на нефта беше отрицателна,а цената на горивата рекордно ниска.

Коментиран от #24


Оценка:
-1 +4

TSLA
24 Отговор

До коментар #23 от "Ще купуваш":


Миналата година си е заминалата година
Ще забранят двг щото цапа и то точно в градовете а падне ли там после елесно

Коментиран от #25


Оценка:
-7 +2

Ще купуваш
25 Отговор

До коментар #24 от "TSLA":


Забрана за двг няма.Само при норвежките джендъри след 2025 г.

Оценка:
-2 +10

Случаен
26 Отговор

До коментар #1 от "мислещ":


Не си разбрал, това са най-честите. Може да се налага нов двигател от време на време, но понеже по-често са за акумулатор/алтернатор са написали това.

Оценка:
-0 +4

пенсионер
27 Отговор
аз пък си ги купувам новички и ги продавам , когато са на 12 години. да са живи и здрави балъците !

Оценка:
-3 +2

28
Този коментар е премахнат от модератор.
29
Този коментар е премахнат от модератор.
TSLA
30 Отговор
Ми купи си Рено Зои бе има и ФВ вече ай бегай бе тпк.

Оценка:
-11 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Куиз
Автомобилен куиз: Познайте марката на автомобила по ауспуха

В днешния куиз ще ви зададем 10 въпроса свързани с някои от най-отличителните ауспуси на автомобили произвеждани някога. Може да изпробвате вашите ...

КЪМ КУИЗА

ВСИЧКИ КУИЗОВЕ