Last news in Fakti

6 Юни, 2021 12:00 12 953 36

ADAC: Най-надеждните и най-ненадеждните 12 годишни коли (ЧАСТ II - компактни автомобили)

  • adac
ADAC: Най-надеждните и най-ненадеждните 12 годишни коли (ЧАСТ II - компактни автомобили) - 1

Германският автомобилен клуб ADAC публикува нов рейтинг за надеждност на автомобилите. Традиционно той включва автомобили, които са се нуждаели най-малко от техническа помощ на пътя.

Рейтингът ADAC се базира на доклади от "спасителите по пътищата" на Германския автомобилен клуб. След всяка намеса в определен автомобил, служителите на клуба записват подробности за повреди в база данни - общо през 2020 г. са направени 3,4 милиона такива записи. След това анализаторите сравняват броя на проблемите за всеки модел с броя на автомобилите от съответната марка и модел, които са регистрирани в Германия. Така се получава коефициент, чийто основен показател е броят на повредите на 100 000 превозни средства. Колкото по-ниско е съотношението, толкова по-добре.

Струва си да се отбележи, че по-рано имаше подобен рейтинг ADAC, само че той съдържаше автомобили не до 12, а до 10 години. Показваме ви трите най-надеждни и трите най-ненадеждни коли в съответната категория. Продължаваме с компактните.

Най-надеждни и най-ненадеждни автомобили - ADAC 2021

Компактни автомобили

BMW X1 - Коефициент 7.2
Audi Q3 - Коефициент 10.8.
Hyundai i30 - Коефициент 11.2. Най-честата причина за проблеми: акумулатор (както при горните два модела).

BMW 1-Series - Коефициент 31.4. Най-честата причина за проблеми: бобина, ангренаж.
Peugeot 308 - Коефициент 34.9 Най-честата причина за проблеми: инжектори, запалителна бобина, акумулатор.
KIA Sportage - Коефициент 44.9. Най-честите причини за проблеми: стартер, ангренажна верига, акумулатор, съединител, свещи, сензор за положение на коляновия вал.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 24 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 антрашпиц

    28 15 Отговор
    Малеее мале?кви таралясници.Ама нови,премиуми,незнам си кво...пфу.Аз да му мисля със моя 21 годишен Сценик дет неиска да се счупи.Горко ми....

    Коментиран от #19

  • 3 негър металист

    34 1 Отговор
    Тия адак не бяха ли хванати в платени лъжливи класации навремето 🤔🤣🤘🏿🧀✌🏿
  • 4 сектант

    21 6 Отговор
    старата наистина е надеждна. за новите х1 и х2 само това видео мога да ви покажа

    Коментиран от #12, #25, #26

  • 5 Име

    27 0 Отговор
    В последните няколко месеца видях 100 различни класации и всичките с различни "печеливши" коли. На кого да вярвам?

    Коментиран от #35

  • 6 Алф

    7 13 Отговор
    Пежо 308 за най неназежно ли се води. Фирма легенда с най икономичните дизели евер евер
  • 7 Ако

    19 2 Отговор
    видите ADACкласация праввна от германци-не вярвайте. Няма по-големи манипулатори от тях. От 29 марки БМВ е на 16 място по надеждност, а АУДИ НА 23 място. Повече няма нужда от коментари!!
  • 8 Иван

    18 6 Отговор
    Киа спортидж била ненадеждна?Какви са тия глупости.Чисто нова я имам от две години, само бензин наливам никакви проблеми.

    Коментиран от #10, #11, #36

  • 9 Петър

    15 0 Отговор
    Субективно ми струва всичко. Първо защото е на брой закъсали и обадили се за помощ. Така не може да се разбере надеждност ,според мен, защото може от 100000 км ,които си минал да ти се случи веднъж,може и след 1000 км пробег пак да закъсаш и при двата случая ще звъннеш и попадаш в списъка. Второ - говорим за акумулатор,което няма нищо общо с цялостната техническа надеждност,а просто консуматив ,който дава ток. Да са ги измервали и сменяли навреме и е нямало да закъсат . Смешно изопачаване на факти според мен е това, а не обективна класация.
  • 10 Joro

    17 0 Отговор

    До коментар #8 от "Иван":

    А колко километра сте минали досега? Това е основното. Иначе и чичо ми за 3 години беше минал общо 10000 км с колата си и твърдеше,че не мърда,но като взех да й минавам по 20000 на година,взеха да се обаждат разни неща.

    Коментиран от #17

  • 11 Пурко

    8 3 Отговор

    До коментар #8 от "Иван":

    Проблемите започват като наближиш 100000 км. така че не бързай да се хвалиш! Ако навърташ малко км по-дълго време ще с ехвали колко е здрава, но в другия случай изчакай преди да кажеш ХОП!

    Коментиран от #14

  • 12 qwerty

    14 2 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    толкова реален и спонтанен комнтар за автомобил не съм гледал в последно време: посмях се от сърце. за дъстър дали има нещо?
  • 13 Перо

    11 0 Отговор
    Както се казва: работиш за фирмата 10 г.,после фирмата работи за теб! Тези времена отминаха и хората поумняха,сега са практични и номера на производителите не минава!
  • 14 Дизела

    7 7 Отговор

    До коментар #11 от "Пурко":

    Кадито ми минава 500 х. км и е без проблеми.Сменям само консумативи.

    Коментиран от #16

  • 15 истината

    11 3 Отговор
    e39 - последното истинско BMW!
  • 16 един от стадото

    9 2 Отговор

    До коментар #14 от "Дизела":

    е що лъжеш, щото не те виждаме ли. Три Кадита на лизинг, така решил шефа, бях против, то сега целите коли са консуматив, но динамо/алтернатор и амортесьори на по 60 000 е вече прекалено. 408 на Москвич държаха по вече. На третото май и главата крива вече. А Дачиите ни бичат още.. Поправка/амортисьори/

    Коментиран от #18, #23

  • 17 Иван

    5 2 Отговор

    До коментар #10 от "Joro":

    Досега 31000км. Имах и Киа сийд продадох я на 84000км. на 5г. също без никакви проблеми.Много съм доволен от КИА.
  • 18 Дизела

    5 3 Отговор

    До коментар #16 от "един от стадото":

    Зависи кой ги кара,собственика на Кадито или наемен шофьор.След като съм извадил 40 х.лв от джоба и си го карам сам,ще изкара и още.На колегата наближава милион км.Кади на метан.
  • 19 Валери

    7 0 Отговор

    До коментар #2 от "антрашпиц":

    Бас държа, че си дизеляк без никакви норми, резнал катализатор и дпф.

    Коментиран от #24

  • 20 Иван

    7 4 Отговор
    Къде е Киа Соренто, върхът на селянията и простотията.
  • 21 Грую

    14 6 Отговор
    БМВ е най-големия боклук създаван някога в тази част на галактиката! "Успехите" му се коренят единствено и само на тоталната реклама, с която ни обстрелват масирано от всички страни! БМВ карат "умниците", които се мислят за много знаещи, но чийто "знания" почиват единствено на официалните и лъжливи масмедии! Същите тези хора сега се ваксинират и не спират да ни уверяват колко прекрасно, духовно извисено и благородно е това! Хубавото е, че след година две ще разберат колко са били умни, а още по-хубавото е, че ще ни отърват от присъствието си!

    Коментиран от #28

  • 22 пенсионер

    3 4 Отговор
    аз пък си ги купувам новички и ги продавам , когато са на 12 години. да са живи и здрави балъците !
  • 23 Психо от Курило

    2 4 Отговор

    До коментар #16 от "един от стадото":

    Амортисьорите заминават от некадърни шофери, колите не са виновни. Кади служебна караме 8 години SDI , мъртвец, но освен консумативи друго не е сменяно (амортисьорите ги сменяха есента на 2020 година) . Километраж 614 000.
  • 24 антрашпиц

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "Валери":

    Да дизеляк без кат.Еврото е две мисля...все пак е дци.
  • 25 BMW FAN

    2 9 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    този ватник да си купи 7- ца и да кара.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 гочев

    2 4 Отговор
    Алкашите една кола не могат да сделат,тръгнали на немеца да търсят кусури.
  • 28 доктор

    3 0 Отговор

    До коментар #21 от "Грую":

    Абе добре си возят колите и комфорта е супер но подръжката си е солена!
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Hahahah

    11 0 Отговор
    Германските автомобили са сложни и скъпи. Изискват качествена поддръжка, а това не е по силите на БГ майстора. БГ маистора се е научил да завива гайки в правилната посока и да налива масло и толкова, вече се има за механик, но не е. Лошото е, че и по европат МАЙСТОРИТЕ са като нашите и затова хората там карат нови автомобили. Като добавиш и търговците, които продават всевъзможни боклуци за резервни части, става ясно защо се чупят съвременните автомобили. Изискват инженери в сервизите, такива няма и са заменени от куцо, кьораво и сакато, което се има за майстор, мапер или каквото се сетите. Дори и във фирмените сервизи е така. Риска там да не ви сменят маслото и филтъра, а само да долеят е огромен, особено на нов автомобил на лизинг.
  • 35 Николай

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "Име":

    Карай си това което ти върши работа, цялата дивотия с тия глупости е да четем и коментираме. Всяко отваряне на сайта генерира приходи от реклами.
  • 36 Nikolay

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Иван":

    И аз имам х1 от 2 години , само качествена нафта и нищо повече ;)