Германският автомобилен клуб ADAC публикува нов рейтинг за надеждност на автомобилите. Традиционно той включва автомобили, които са се нуждаели най-малко от техническа помощ на пътя.
Рейтингът ADAC се базира на доклади от "спасителите по пътищата" на Германския автомобилен клуб. След всяка намеса в определен автомобил, служителите на клуба записват подробности за повреди в база данни - общо през 2020 г. са направени 3,4 милиона такива записи. След това анализаторите сравняват броя на проблемите за всеки модел с броя на автомобилите от съответната марка и модел, които са регистрирани в Германия. Така се получава коефициент, чийто основен показател е броят на повредите на 100 000 превозни средства. Колкото по-ниско е съотношението, толкова по-добре.
Струва си да се отбележи, че по-рано имаше подобен рейтинг ADAC, само че той съдържаше автомобили не до 12, а до 10 години. Показваме ви трите най-надеждни и трите най-ненадеждни коли в съответната категория. Продължаваме с компактните.
Най-надеждни и най-ненадеждни автомобили - ADAC 2021
Компактни автомобили
BMW X1 - Коефициент 7.2
Audi Q3 - Коефициент 10.8.
Hyundai i30 - Коефициент 11.2. Най-честата причина за проблеми: акумулатор (както при горните два модела).
BMW 1-Series - Коефициент 31.4. Най-честата причина за проблеми: бобина, ангренаж.
Peugeot 308 - Коефициент 34.9 Най-честата причина за проблеми: инжектори, запалителна бобина, акумулатор.
KIA Sportage - Коефициент 44.9. Най-честите причини за проблеми: стартер, ангренажна верига, акумулатор, съединител, свещи, сензор за положение на коляновия вал.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 антрашпиц
Коментиран от #19
12:04 06.06.2021
3 негър металист
12:07 06.06.2021
4 сектант
Коментиран от #12, #25, #26
12:09 06.06.2021
5 Име
Коментиран от #35
12:11 06.06.2021
6 Алф
12:11 06.06.2021
7 Ако
12:14 06.06.2021
8 Иван
Коментиран от #10, #11, #36
12:17 06.06.2021
9 Петър
12:19 06.06.2021
10 Joro
До коментар #8 от "Иван":
А колко километра сте минали досега? Това е основното. Иначе и чичо ми за 3 години беше минал общо 10000 км с колата си и твърдеше,че не мърда,но като взех да й минавам по 20000 на година,взеха да се обаждат разни неща.Коментиран от #17
12:21 06.06.2021
11 Пурко
До коментар #8 от "Иван":
Проблемите започват като наближиш 100000 км. така че не бързай да се хвалиш! Ако навърташ малко км по-дълго време ще с ехвали колко е здрава, но в другия случай изчакай преди да кажеш ХОП!Коментиран от #14
12:22 06.06.2021
12 qwerty
До коментар #4 от "сектант":
толкова реален и спонтанен комнтар за автомобил не съм гледал в последно време: посмях се от сърце. за дъстър дали има нещо?12:26 06.06.2021
13 Перо
12:33 06.06.2021
14 Дизела
До коментар #11 от "Пурко":
Кадито ми минава 500 х. км и е без проблеми.Сменям само консумативи.Коментиран от #16
12:34 06.06.2021
15 истината
12:43 06.06.2021
16 един от стадото
До коментар #14 от "Дизела":
е що лъжеш, щото не те виждаме ли. Три Кадита на лизинг, така решил шефа, бях против, то сега целите коли са консуматив, но динамо/алтернатор и амортесьори на по 60 000 е вече прекалено. 408 на Москвич държаха по вече. На третото май и главата крива вече. А Дачиите ни бичат още.. Поправка/амортисьори/Коментиран от #18, #23
13:06 06.06.2021
17 Иван
До коментар #10 от "Joro":
Досега 31000км. Имах и Киа сийд продадох я на 84000км. на 5г. също без никакви проблеми.Много съм доволен от КИА.13:14 06.06.2021
18 Дизела
До коментар #16 от "един от стадото":
Зависи кой ги кара,собственика на Кадито или наемен шофьор.След като съм извадил 40 х.лв от джоба и си го карам сам,ще изкара и още.На колегата наближава милион км.Кади на метан.13:37 06.06.2021
19 Валери
До коментар #2 от "антрашпиц":
Бас държа, че си дизеляк без никакви норми, резнал катализатор и дпф.Коментиран от #24
14:23 06.06.2021
20 Иван
14:25 06.06.2021
21 Грую
Коментиран от #28
16:03 06.06.2021
22 пенсионер
17:12 06.06.2021
23 Психо от Курило
До коментар #16 от "един от стадото":
Амортисьорите заминават от некадърни шофери, колите не са виновни. Кади служебна караме 8 години SDI , мъртвец, но освен консумативи друго не е сменяно (амортисьорите ги сменяха есента на 2020 година) . Километраж 614 000.19:08 06.06.2021
24 антрашпиц
До коментар #19 от "Валери":
Да дизеляк без кат.Еврото е две мисля...все пак е дци.20:06 06.06.2021
25 BMW FAN
До коментар #4 от "сектант":
този ватник да си купи 7- ца и да кара.20:23 06.06.2021
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 гочев
21:10 06.06.2021
28 доктор
До коментар #21 от "Грую":
Абе добре си возят колите и комфорта е супер но подръжката си е солена!21:16 06.06.2021
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Hahahah
23:08 06.06.2021
35 Николай
До коментар #5 от "Име":
Карай си това което ти върши работа, цялата дивотия с тия глупости е да четем и коментираме. Всяко отваряне на сайта генерира приходи от реклами.06:47 07.06.2021
36 Nikolay
До коментар #8 от "Иван":
И аз имам х1 от 2 години , само качествена нафта и нищо повече ;)17:48 08.06.2021