ФАКТИ.БГ

ADAC: Най-надеждните и най-ненадеждните 12 годишни коли (ЧАСТ II - компактни автомобили)

Публикувана: 6 Юни, 2021 12:00
36 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8756
ADAC: Най-надеждните и най-ненадеждните 12 годишни коли (ЧАСТ II - компактни автомобили)
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.8 от 21 гласа.

Германският автомобилен клуб ADAC публикува нов рейтинг за надеждност на автомобилите. Традиционно той включва автомобили, които са се нуждаели най-малко от техническа помощ на пътя.

Рейтингът ADAC се базира на доклади от "спасителите по пътищата" на Германския автомобилен клуб. След всяка намеса в определен автомобил, служителите на клуба записват подробности за повреди в база данни - общо през 2020 г. са направени 3,4 милиона такива записи. След това анализаторите сравняват броя на проблемите за всеки модел с броя на автомобилите от съответната марка и модел, които са регистрирани в Германия. Така се получава коефициент, чийто основен показател е броят на повредите на 100 000 превозни средства. Колкото по-ниско е съотношението, толкова по-добре.

Струва си да се отбележи, че по-рано имаше подобен рейтинг ADAC, само че той съдържаше автомобили не до 12, а до 10 години. Показваме ви трите най-надеждни и трите най-ненадеждни коли в съответната категория. Продължаваме с компактните.

Най-надеждни и най-ненадеждни автомобили - ADAC 2021

Компактни автомобили

BMW X1 - Коефициент 7.2
Audi Q3 - Коефициент 10.8.
Hyundai i30 - Коефициент 11.2. Най-честата причина за проблеми: акумулатор (както при горните два модела).

BMW 1-Series - Коефициент 31.4. Най-честата причина за проблеми: бобина, ангренаж.
Peugeot 308 - Коефициент 34.9 Най-честата причина за проблеми: инжектори, запалителна бобина, акумулатор.
KIA Sportage - Коефициент 44.9. Най-честите причини за проблеми: стартер, ангренажна верига, акумулатор, съединител, свещи, сензор за положение на коляновия вал.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.8 от 21 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор.
антрашпиц
2 Отговор
Малеее мале?кви таралясници.Ама нови,премиуми,незнам си кво...пфу.Аз да му мисля със моя 21 годишен Сценик дет неиска да се счупи.Горко ми....

Коментиран от #19


Оценка:
-15 +27

негър металист
3 Отговор
Тия адак не бяха ли хванати в платени лъжливи класации навремето 🤔🤣🤘🏿🧀✌🏿

Оценка:
-1 +33

сектант
4 Отговор
старата наистина е надеждна. за новите х1 и х2 само това видео мога да ви покажа

Коментиран от #12, #25, #26


Оценка:
-5 +20

Име
5 Отговор
В последните няколко месеца видях 100 различни класации и всичките с различни "печеливши" коли. На кого да вярвам?

Коментиран от #35


Оценка:
-0 +26

Алф
6 Отговор
Пежо 308 за най неназежно ли се води. Фирма легенда с най икономичните дизели евер евер

Оценка:
-12 +7

Ако
7 Отговор
видите ADACкласация праввна от германци-не вярвайте. Няма по-големи манипулатори от тях. От 29 марки БМВ е на 16 място по надеждност, а АУДИ НА 23 място. Повече няма нужда от коментари!!

Оценка:
-2 +19

Иван
8 Отговор
Киа спортидж била ненадеждна?Какви са тия глупости.Чисто нова я имам от две години, само бензин наливам никакви проблеми.

Коментиран от #10, #11, #36


Оценка:
-5 +18

Петър
9 Отговор
Субективно ми струва всичко. Първо защото е на брой закъсали и обадили се за помощ. Така не може да се разбере надеждност ,според мен, защото може от 100000 км ,които си минал да ти се случи веднъж,може и след 1000 км пробег пак да закъсаш и при двата случая ще звъннеш и попадаш в списъка. Второ - говорим за акумулатор,което няма нищо общо с цялостната техническа надеждност,а просто консуматив ,който дава ток. Да са ги измервали и сменяли навреме и е нямало да закъсат . Смешно изопачаване на факти според мен е това, а не обективна класация.

Оценка:
-0 +13

Joro
10 Отговор

До коментар #8 от "Иван":


А колко километра сте минали досега? Това е основното. Иначе и чичо ми за 3 години беше минал общо 10000 км с колата си и твърдеше,че не мърда,но като взех да й минавам по 20000 на година,взеха да се обаждат разни неща.

Коментиран от #17


Оценка:
-0 +15

Пурко
11 Отговор

До коментар #8 от "Иван":


Проблемите започват като наближиш 100000 км. така че не бързай да се хвалиш! Ако навърташ малко км по-дълго време ще с ехвали колко е здрава, но в другия случай изчакай преди да кажеш ХОП!

Коментиран от #14


Оценка:
-3 +7

qwerty
12 Отговор

До коментар #4 от "сектант":


толкова реален и спонтанен комнтар за автомобил не съм гледал в последно време: посмях се от сърце. за дъстър дали има нещо?

Оценка:
-2 +14

Перо
13 Отговор
Както се казва: работиш за фирмата 10 г.,после фирмата работи за теб! Тези времена отминаха и хората поумняха,сега са практични и номера на производителите не минава!

Оценка:
-0 +9

Дизела
14 Отговор

До коментар #11 от "Пурко":


Кадито ми минава 500 х. км и е без проблеми.Сменям само консумативи.

Коментиран от #16


Оценка:
-5 +7

истината
15 Отговор
e39 - последното истинско BMW!

Оценка:
-3 +9

един от стадото
16 Отговор

До коментар #14 от "Дизела":


е що лъжеш, щото не те виждаме ли. Три Кадита на лизинг, така решил шефа, бях против, то сега целите коли са консуматив, но динамо/алтернатор и амортесьори на по 60 000 е вече прекалено. 408 на Москвич държаха по вече. На третото май и главата крива вече. А Дачиите ни бичат още.. Поправка/амортисьори/

Коментиран от #18, #23


Оценка:
-2 +8

Иван
17 Отговор

До коментар #10 от "Joro":


Досега 31000км. Имах и Киа сийд продадох я на 84000км. на 5г. също без никакви проблеми.Много съм доволен от КИА.

Оценка:
-2 +5

Дизела
18 Отговор

До коментар #16 от "един от стадото":


Зависи кой ги кара,собственика на Кадито или наемен шофьор.След като съм извадил 40 х.лв от джоба и си го карам сам,ще изкара и още.На колегата наближава милион км.Кади на метан.

Оценка:
-3 +5

Валери
19 Отговор

До коментар #2 от "антрашпиц":


Бас държа, че си дизеляк без никакви норми, резнал катализатор и дпф.

Коментиран от #24


Оценка:
-0 +7

Иван
20 Отговор
Къде е Киа Соренто, върхът на селянията и простотията.

Оценка:
-2 +6

Грую
21 Отговор
БМВ е най-големия боклук създаван някога в тази част на галактиката! "Успехите" му се коренят единствено и само на тоталната реклама, с която ни обстрелват масирано от всички страни! БМВ карат "умниците", които се мислят за много знаещи, но чийто "знания" почиват единствено на официалните и лъжливи масмедии! Същите тези хора сега се ваксинират и не спират да ни уверяват колко прекрасно, духовно извисено и благородно е това! Хубавото е, че след година две ще разберат колко са били умни, а още по-хубавото е, че ще ни отърват от присъствието си!

Коментиран от #28


Оценка:
-5 +13

пенсионер
22 Отговор
аз пък си ги купувам новички и ги продавам , когато са на 12 години. да са живи и здрави балъците !

Оценка:
-3 +3

Психо от Курило
23 Отговор

До коментар #16 от "един от стадото":


Амортисьорите заминават от некадърни шофери, колите не са виновни. Кади служебна караме 8 години SDI , мъртвец, но освен консумативи друго не е сменяно (амортисьорите ги сменяха есента на 2020 година) . Километраж 614 000.

Оценка:
-4 +2

антрашпиц
24 Отговор

До коментар #19 от "Валери":


Да дизеляк без кат.Еврото е две мисля...все пак е дци.

Оценка:
-0 +1

BMW FAN
25 Отговор

До коментар #4 от "сектант":


този ватник да си купи 7- ца и да кара.

Оценка:
-8 +1

26
Този коментар е премахнат от модератор.
гочев
27 Отговор
Алкашите една кола не могат да сделат,тръгнали на немеца да търсят кусури.

Оценка:
-4 +2

доктор
28 Отговор

До коментар #21 от "Грую":


Абе добре си возят колите и комфорта е супер но подръжката си е солена!

Оценка:
-0 +1

29
Този коментар е премахнат от модератор.
30
Този коментар е премахнат от модератор.
31
Този коментар е премахнат от модератор.
32
Този коментар е премахнат от модератор.
33
Този коментар е премахнат от модератор.
Hahahah
34 Отговор
Германските автомобили са сложни и скъпи. Изискват качествена поддръжка, а това не е по силите на БГ майстора. БГ маистора се е научил да завива гайки в правилната посока и да налива масло и толкова, вече се има за механик, но не е. Лошото е, че и по европат МАЙСТОРИТЕ са като нашите и затова хората там карат нови автомобили. Като добавиш и търговците, които продават всевъзможни боклуци за резервни части, става ясно защо се чупят съвременните автомобили. Изискват инженери в сервизите, такива няма и са заменени от куцо, кьораво и сакато, което се има за майстор, мапер или каквото се сетите. Дори и във фирмените сервизи е така. Риска там да не ви сменят маслото и филтъра, а само да долеят е огромен, особено на нов автомобил на лизинг.

Оценка:
-0 +7

Николай
35 Отговор

До коментар #5 от "Име":


Карай си това което ти върши работа, цялата дивотия с тия глупости е да четем и коментираме. Всяко отваряне на сайта генерира приходи от реклами.

Оценка:
-0 +4

Nikolay
36 Отговор

До коментар #8 от "Иван":


И аз имам х1 от 2 години , само качествена нафта и нищо повече ;)

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5