ФАКТИ.БГ

ADAC: Най-надеждните и най-ненадеждните 12 годишни коли (ЧАСТ III - автомобили от среден клас)

Публикувана: 6 Юни, 2021 13:05
34 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 11523
ADAC: Най-надеждните и най-ненадеждните 12 годишни коли (ЧАСТ III - автомобили от среден клас)
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.8 от 18 гласа.

Германският автомобилен клуб ADAC публикува нов рейтинг за надеждност на автомобилите. Традиционно той включва автомобили, които са се нуждаели най-малко от техническа помощ на пътя.

Рейтингът ADAC се базира на доклади от "спасителите по пътищата" на Германския автомобилен клуб. След всяка намеса в определен автомобил, служителите на клуба записват подробности за повреди в база данни - общо през 2020 г. са направени 3,4 милиона такива записи. След това анализаторите сравняват броя на проблемите за всеки модел с броя на автомобилите от съответната марка и модел, които са регистрирани в Германия. Така се получава коефициент, чийто основен показател е броят на повредите на 100 000 превозни средства. Колкото по-ниско е съотношението, толкова по-добре.

Струва си да се отбележи, че по-рано имаше подобен рейтинг ADAC, само че той съдържаше автомобили не до 12, а до 10 години. Показваме ви трите най-надеждни и трите най-ненадеждни коли в съответната категория. Завършваме с автомобилите от среден клас.

Най-надеждни и най-ненадеждни автомобили - ADAC 2021

Автомобили от среден клас

BMW X3 - Коефициент 5.3. Най-честата причина за проблеми: стартер, турбокомпресор.
Audi A4 - Коефициент 8.4.
Audi A5 - Коефициент 9.8. Най-честата причина за проблеми: задвижваща верига, изпускателна система (същите като при A4).

Ford Mondeo - Коефициент 23. Най-честата причина за проблеми: акумулатор, горивна помпа.
Opel Insignia - Коефициент 28.1. Най-честата причина за проблеми: акумулатор, климатик.
Volkswagen Sharan - Коефициент 32.8. Най-честата причина за проблеми: акумулатор, генерация.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.8 от 18 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
NikNay
1 Отговор
В първа част някой рева че нямало немски коли в класациятя - е сега да се наслаждава ....

Коментиран от #2


Оценка:
-9 +36

един от стадото
2 Отговор

До коментар #1 от "NikNay":


ако питаш индийците Тата е първа

Оценка:
-4 +23

пилот на Ферари
3 Отговор
Аз ли съм пропуснал БМВ Х5 и Фолксваген паса дето няма нещо което да не се чупи .

Коментиран от #5


Оценка:
-7 +48

Идиие
4 Отговор
Adac лъжат като всички немци

Оценка:
-8 +39

АУТО МАНЯКА
5 Отговор

До коментар #3 от "пилот на Ферари":


Според класацията Х3 е83 е на челно място по надежност ,което е вярно - за разлика от Х5 точно тази Х3 е много по надеждна и здрава !

Оценка:
-13 +12

Haха
6 Отговор
X3 e мечтара на бг комплесара-задължително с екстрата да не пише модела отзад на колата, че току виж някой се излъже, че това е х5. Уникално бъгав автомобил, което ако е струвало 100к преди 6 години, сега не може да му се вземе и 25. Пълно е в бг с такива, че нали ...не са за всеки хахаххха

Коментиран от #7, #10


Оценка:
-17 +22

емигрант
7 Отговор

До коментар #6 от "Haха":


Много ясно че мечтата на Ганъо е 15-годишна джипка за 9хил. лева. Да гледа отвисоко простолюдието и да избива комплекси. В нормалните страни на хората не им пука, защото колата е просто средство за придвижване.

Коментиран от #12


Оценка:
-9 +48

Японеца
8 Отговор
Немските коли са еднодневки!

Коментиран от #9


Оценка:
-24 +21

чакарака
9 Отговор

До коментар #8 от "Японеца":


Немците са пионери в автомобилостроенето, но разчитат на отминала слава. Не че не могат да правят надеждни коли и днес, просто не е на сметка - лъскави и трошливи, ако някой милионер си я купи нова и кара 2-3г. докато му омръзне, не е проблем, но великия българин разчита да я вземе на 15г. и да не му прави проблеми.

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +38

Ганьо простия
10 Отговор

До коментар #6 от "Haха":


А Хонда Сивик е мечтата на скъсаняците от блока,да напъват двигателя от косачка и да гледат лошо

Оценка:
-22 +36

Ами
11 Отговор
Нека Форд не са читави...предпочитам акумулатор да сменя(ако това е повреда де) отколкото верига на ауди...

Коментиран от #15


Оценка:
-3 +48

Кофти
12 Отговор

До коментар #7 от "емигрант":


Така е, лошото е обаче че всички тези вече са купени и сега гледаме тези от 15+ години

Оценка:
-2 +9

шофера
13 Отговор
Ганьо както винаги иска нещо за без пари.Нещо евтино ,но да върви много.Еми ,няма такова животно ! За всичко трябва да си платиш ,разбра ли Ганьо ???
Разбирачите с прокъсаните джобове ,дето нямат пари и правят ремонти с части от моргите ,дават мнение за БМВ !!!ХАХАХА
Х3 и Х5 са уникални коли,но трябва да имаш пари ,за да ги поддържаш. С части от моргите НЕ СТАВА ! Не ги карали в ЕС ! Ам елате и вижте,излезте от село и се разходете по белия Свят.
Тези модели са едни от най-караните в Германия,Италия ,Франция и Швейцария ! Карат си ги хората,сигурно защото се чупят ,а те са мазохисти !
Ганьо си взел кола на 500 000км прави си ремонтите с части от моргата и вика,много се чупи.Ами ще се чупи,я !

Коментиран от #18, #19, #20, #25


Оценка:
-21 +26

Шофьор
14 Отговор

До коментар #9 от "чакарака":


Те отчитат броя повреди за всяка марка и модел - но общия брой BMW X3 в Германия със сигурност е много по-малък от Opel Insignia например или Volkswagen Sharan.

Пък и едно е да имаш проблем с акумулатора и съвсем друго е проблеми със стартер, задвижваща верига или турбокомпресор.

Оценка:
-5 +14

Jacques Yves Moineau
15 Отговор

До коментар #11 от "Ами":


Така е. И аз нещо не я разбрах тази класация. Човек ще каже че е правена от авто сервизи.

Коментиран от #30


Оценка:
-1 +9

Бесен Язовец
16 Отговор
Най-надеждната кола на всички времена е москвич 408, и това е неоспорим факт!

Оценка:
-14 +13

пенсионер
17 Отговор
аз пък си ги купувам новички и ги продавам , когато са на 12 години. да са живи и здрави балъците !

Оценка:
-8 +4

Японеца
18 Отговор

До коментар #13 от "шофера":


Х5 на приятел, всяка година по два пъти в бокса за по 3000лв! И то при познати! Лъскави и трошливи!

Коментиран от #23


Оценка:
-3 +14

Друг шофер
19 Отговор

До коментар #13 от "шофера":


Явно си много богат, за да си купиш бенве!

Оценка:
-3 +7

ментета
20 Отговор

До коментар #13 от "шофера":


Те па новите части едни здрави...ум да ти зайде! У нас освен ментета друго нема!

Оценка:
-4 +10

ПЕНДО
21 Отговор
ОХ УСПОКОИХ СЕ МОЯТА ЛАДА КАЛИНА Я НЯМА В КЛАСАЦИЯТА

Оценка:
-2 +12

Не повтарям
22 Отговор
На немците им е пределно ясно как се правят коли. Просто си трябва джоб за да се кефите и да карате. Много по- красиви са от всички останали с много повече екстри. Не ми разправяйте как не искате екстри. Колегата по- горе ви е описал за Ганьо и моргите, а аз да допълня, че много често стария собственик е този Ганьо и я купуваш и ти се реве. Не е гаранция, че като излееш много пари ще е читава, но щом си преценил, че ще караш премиум автомобил, ще плащаш, а като не можеш да си го позволиш не плюй, а карай Хонда и Тойота.

Оценка:
-7 +12

jsb
23 Отговор

До коментар #18 от "Японеца":


Ти нямаш Х5 ,а твой приятел?!?!?!?Нали се сещат,че 3000 лв за твоя приятел са като 30 лв за теб и твоята кола струваща 2000лв?Защо не оставите хората с BMW да се наслаждават на шофирането и да не се тревожите за разходите им???

Оценка:
-8 +13

гост
24 Отговор
гроздето било кисело..... казала лисицата

Оценка:
-4 +11

майстора
25 Отговор

До коментар #13 от "шофера":


Прав си. Уникални са защото само БМВ може да те остави по средата на пътя и да се прибираш с пътна помощ.

Оценка:
-9 +18

яки са
26 Отговор
Само тийнеджърите и в махалите се радват на бмв

Оценка:
-7 +7

Факти
27 Отговор
До автора.

Между другото в куиза от днес имате грешка. Писали сте че първи ABS е въвела Мерцедес. което не е вярно !!!

Първи е Форд с модела Zodiac. Съвременния АБС е разработка на Фиат.

А Мерцедес го въвеждат чак 1978. Което е доста по-късно след, Крайслер, Дженерал Мотърс, Нисан и други марки.

Коментиран от #28, #32


Оценка:
-3 +9

Справка
28 Отговор

До коментар #27 от "Факти":


Габриел Воазин изобретява първите антиблокиращи спирачки през 1929 г. за самолети, които имали проблеми със спирането, тъй като е почти невъзможно да се спре прага на самолета. През 1936 г. идеята е патентована от германската компания Bosch.

Коментиран от #29


Оценка:
-4 +2

Геле
29 Отговор

До коментар #28 от "Справка":


В куиза не се пита кога е изобретен.

Пита се коя автомобилна марка първа е въвела ABS

Оценка:
-0 +5

Николай
30 Отговор

До коментар #15 от "Jacques Yves Moineau":


Ами той Радо Славчев със копи пейст и гугъл преводач така е написал, че нищо да не се разбира, проблем с акумулатора не е проблем, сменяш и караш. Имам приятел който си взема вече трето Мондео от Мото Пфое 3-4 годишно върнато от лизинг кара си го още 4-5 години без никакъв проблем и така.

Оценка:
-1 +2

123
31 Отговор
Опел инсигния най-чести проблеми акумулатор и климатик? Вие на какво сте? Най-честият проблем е двигателят!

Оценка:
-0 +4

Бай Шиле
32 Отговор

До коментар #27 от "Факти":


И за дисковите спирачки има грешен отговор.Първите дискови спирачки се слагат на Ягуар на състезание на писта в Англия.Може да имат предвид за серийно производство,но така или иначе Ягуар са първите.

Оценка:
-0 +0

шофер
33 Отговор
Патена статийка от Клоуна собственик на Тесла. Есяко едно Х3 и А4 ще надживее всяка една ТЕСЛА с десетилетия. Дори непроизведените Тесли ще са сдухани преди 12 годишния А4 и Х3 които ще движат и ще разчистват снега пред тия лагерници с батерийки. Да си кара електрокарите и котлоните на голф игрището а не да се занимава с германските коли.

Оценка:
-4 +6

До #6
34 Отговор
Първа генераци Х3 Е83 по кищо не прилича на Х5, може би се бъркаш с втората Х3 F25, която е уникален автомобил, просторна е колкото първата генерация X5 и е супее надеждна, особено трилитровите мотори, по всичко превъзхождат конкурентите в класа Q5 и GLC, въпреки, че GLC излиза доста по-късно. По разход по бързина по брой скрости по екстри, ефишънт динамикс има хедъп дисплей, актив дампинг каквото се сетиш по добро е от конкурентите мерцедес и ауди. За съжаление японците нямат конкурент в тоя клас и црв и рав4 са слабички, нямат шестаци.

Оценка:
-1 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Волен Сидеров
Лидерът на "Атака" протестира срещу певческата изява на Софи Маринова в парламента:
Предлагам следващия път от тази трибуна да поканите Азис, и без това вашият министър на образованието го подкрепя."

Още бисери
ТОП 5