27 Януари, 2024 10:30 2 541 18

От Porsche смятат, че мнението на ЕС за ДВГ може да се преобърне

  • porsche-
  • европа-
  • двг

Финансовият директор не вижда толкова мрачно бъдеще

От Porsche смятат, че мнението на ЕС за ДВГ може да се преобърне - 1

Дебатите около решението на ЕС да забрани продажбата на нови автомобили с двигатели с вътрешно горене до 2035 г. продължават да предизвикват дискусии, а последните доклади сочат, че консервативната група на ЕНП обмисля усилия за отмяна на забраната след предстоящите европейски избори. В този контекст Porsche, компания, която инвестира много в разработването на алтернативни горива, остава предпазлив оптимист за бъдещето на двигателите с вътрешно горене. Лутц Мешке, главен финансов директор на Porsche, намекна за възможността за дискусии, които да доведат до преразглеждане на графика за постепенно премахване на двигателите с вътрешно горене, особено като се имат предвид различни фактори като тенденциите в продажбите и напредъка на електрическата инфраструктура.

Въпреки че Porsche се подготвя за значителна промяна с очакванията, че до 2030 г. над 80 % от глобалните му продажби ще бъдат на електрически превозни средства, перспективите за двигателя с вътрешно горене могат да бъдат повлияни от предизвикателства като готовността на инфраструктурата за зареждане. Широкото разпространение на електромобилите зависи не само от развитието на технологиите, но и от способността на поддържащата инфраструктура да отговори на нарастващото търсене.

От Porsche смятат, че мнението на ЕС за ДВГ може да се преобърне

Във връзка с това Porsche ще преустанови производството на първото поколение Macan в ЕС поради предстоящи разпоредби за киберсигурност. Платформата на Macan, която води началото си от ранния Audi Q5, се счита за остаряла и изисква значителни усилия за разработване на нова архитектура. Все пак си струва да се отбележи, че бензиновият Macan ще продължи да се предлага на други пазари като САЩ, макар и без допълнителни актуализации. Докато автомобилната индустрия преминава през тези преходи, бъдещият пейзаж на двигателите с вътрешно горене остава тема на интерес и спекулации. Взаимодействието между регулаторните решения, технологичния напредък и пазарната динамика вероятно ще определи траекторията на двигателите с вътрешно горене през следващите години.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Математик

    3 17 Отговор
    "От Porsche смятат, че мнението на ЕС за ДВГ може да се преобърне"

    По коя формула са го сметнали, че по моите формули няма да стане.

    Водородът и синтетичните горива са грешно решение на задачата. Защото клиентите също смятат, преди да купуват и сметките с водорода и синтетичните горива не им излизат.

    Коментиран от #3, #6, #10, #15, #16

  • 2 Това е проблемът

    8 1 Отговор
    Широкото разпространение на електромобилите зависи не само от развитието на технологиите, но и от способността на поддържащата инфраструктура да отговори на нарастващото търсене."

    Наскоро имаше статия за проблемите за изграждане на зарядна инфраструктура в Германия. Беше нещо от сорта, че физически изграждането на зарядна станция с няколко бързи колонки отнема около седмица, но разрешителните за нея се чакат около 8 месеца преди въобще да разбереш дали ще ти разрешат да правиш там или трябва да търсиш друго място, което изключително много забавяло проектите. Това означава че тези проблеми могат да бъдат направени с щракане на пръсти на бюрократите, ако пожелаят.
  • 3 ха ха

    15 2 Отговор

    До коментар #1 от "Математик":

    Абе, тя и сметката с електрокарите не излиза, ама това е друга тема...
  • 4 Очевидно

    13 1 Отговор
    Със сигурност ЕС ще си смени мнението за ДВГ, след като убие европейската автомобилната промишленост. Сега е рано.
  • 5 Експерт

    9 3 Отговор
    Решил съм вече, на евро изборите ще гласувам ГНЕВНО и силно протистно. Срещу евро лакеите в лицето на ГЕРБ, ПП+ДБ, ДПС, БСП... Всички изброени загубихте моя глас. "Възраждане" и ИТН, вие също, защото единствено съсипва България, защото всичките ви действия са разрушителни.

    Не знам дали мнението на ЕС за ДВГ ще се обърне. Или пък мнението ЕС за "зелена сделка", "зелен преход", спекула с СО2 емисии, или опитите им да ме хранят с ГМО. Или да забранят млякото и говеждото, защото говедата "отделяли метан: и "затоплят климата". ... И заради още куп подобни евробюрократични глупости на сегашните евродепутати и проевро лакейски партии.

    Знам че, моето мнение за досегашните евродепутате и проевроатлантичедки бг партии се обърна. Оставам си проевропеец и привърженик на приемането на еврото.
    Просто съм недоволен от сегашните ни управляващи партии, не съм гласувал за тях за да се държат като лакеи в Брюксел. Гласувал съм за тях да да се държат като лъвове и да работят за интересите на народа. А не за интересите на 1% самазабпавила се алчна крадлива ЕВРОвърхушка имаща се за елита на обществото. Да елит сте, но не на обществото, а на крадците, мошениците и злодеите.

    Коментиран от #7

  • 6 Експерт

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "Математик":

    Много просто, сметнали са го по формулата. Няма петрол, няма автомобили, самолети, кораби, ЖП влакове ... ходиш пеша. Т.е. като на сегашните бг евродепутати им се наложи по няколко пъти месечно да се придвижват пеша 3000 км. от София до Брюксел. ЕС, разбирай брюкселските евродепутати, ще си сменят мнението и за петрола и за ДВГ.

    Коментиран от #13

  • 7 13675

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Експерт":

    Браво, аз съм на същото мнение
  • 8 ДВГ нямa дa изчeзнe

    4 0 Отговор
    cкoрo и нaпълнo. Прeди врeмe cъщoтo бeшe c рaдиoлaмпитe и трaнзиcтoритe. Лaмпитe ocтaнaхa в микрoвълнoвитe пeчки, кaчecтвeнитe НЧ уcилвaтeли, ултрaвиcoкитe чecтoти - лaмпa c бягaщa(oбрaтнa) вълнa, клиcтрoни, мaгнeтрoни. Прeди 10-нa гoдини пътувaх зa Aтинa и в прoдължeниe нa 10км cтрoяхa път. Нa вceки 10м имaшe бaгeр, фaдрoмa, caмocвaл, булдoзeр, вaляк, acфaлтoплaгaщa мaшинa. Нe ги виждaм нa тoк вcичкитe тия, eдин AEЦ им трябвa зa зaрeждaнe. A aкo трябвa дa рaбoтят нa cмeни 24ч кoгa и кaк щe зaрeждaт тoк?
  • 9 Няма кой да

    10 0 Отговор
    измести ДВГ във военната техника, особено тежката, в пътното строителство, селското стопанство. По света винаги е имало и ще има войни. В Украйна беше пълно с изоставени "Тесли" и други елколи по пътищата, виждаме как електро-инфраструктурата на Украйна беше разрушена за 2-3 дни от няколкостотин допотопни дрона. Къде ще зареждат преди атака елтанковете и колко време ще са "приковани" за зарядните станции?

    Коментиран от #14

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Димитър Димитров

    5 0 Отговор
    Здравейте , карам Трабант , стегнат е , нямам възможност за скъпи работи , в България няма средна класа , брутния вътрешен продукт на държавата е доста нисък , тоест общата стойност на стоките , които държавата произвежда е с нисък процент
  • 12 Иво Петров

    3 0 Отговор
    Привет , казвам се Георги Иванов и съм много доволен от работата си през последните месеци, защото заплатата ми е ниска , пък се скъсвам от работа, ми ако всички сме пълни с пари , няма да има кой да работи
  • 13 Хикс

    0 2 Отговор

    До коментар #6 от "Експерт":

    Все пак остана едно неизвестно в задачата? Не си решил проблема Какво ще стане ако от утре спрат да ни доставят изкопаеми горива както пророкуваш.

    Защо смяташ че с излишния евтин ток който си произвеждаме в България и който не може да ни бъде спрян или отнет е по-лесно да произвеждаме синтетични горива и водород както смятат от porsche вместо да ги заредим директно в батериите на електромобилите и да се движим където ни душа сака.

    Говориш за интересите на народа, но държиш да внасяме изкопаеми горива от други народи. Въпросителната в задачата е, на кой народ интересите защитаваш защото очевидно не е българският. По променливата У излиза че си проевропейски настроен така че някой европейски народ ще е. Хайде да мислим малко за България и нейните природни дадености. Можем да изнасяме ток и да зареждаме дори европейските електромобили. Това са българските интереси, а не да внасяме.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 незнайко

    0 0 Отговор
    ЕС и Брюксел са една кочина в която прасетата се борят кой да е пръв до храната !!! Дебелите капиталисти мислят САМО за ПАРИ . Дават милиарди за оръжия а в Африка умират от глад ! Това не е ли НЕЛЕПО ?