26 Юли, 2024 10:19 2 668 14

Кой е най-качественият китайски автомобил

  • китайски автомобил-
  • качество-
  • gac-
  • gs3

Отговорът - директно от китайската класация за качество на автомобилите

Кой е най-качественият китайски автомобил - 1

Компактният кросоувър GAC GS3 зае първо място в Китайската класация за качество на автомобилите. Отбелязва се, че рейтингът е съставен по методологията на Комитета за управление на стандартизацията на Китайската народна република и изследователски институти.

Автомобилите са оценени въз основа на такива параметри като безопасност, надеждност и лекота на използване. GAC GS3 изпреварва своите конкуренти, включително Changan CS35 plus, Geely Coolray, Chery Tiggo 5, BAIC X3 и други, отбелязвайки 131 точки.

Най-популярната версия на кросоувъра GAC GS3 е оборудвана с 1.5-литров бензинов турбо двигател с мощност 177 к.с., седемстепенна роботизирана скоростна кутия и задвижване на предните колела. Автомобилът може да ускори до 100 км/ч за 7.5 секунди.

Кросоувърът разполага изцяло с LED светлини, панорамен люк, два дисплея на централната конзола (10.25 инча всеки), мултимедийна система, управлявана от 8-ядрен процесор, и 360-градусова камера.

GAC GS3 дебютира в Китай към края на 2022 година. Със смяната на поколението дължината на автомобила се увеличи до 4 400 мм. Кросоувърът също получи по-агресивен и ъгловат дизайн, големи брони и скрити дръжки на вратите.

Отбелязва се, че GS3 е най-евтиният кросоувър GAC на пазарите извън Китай. Цената му е около 24 000 евро.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хъм

    13 3 Отговор
    Има ли вече такова нещо, като "качествен китайски автомобил" 🙄

    Коментиран от #5

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Петър

    6 2 Отговор
    Никой съвременен автомобил не е качествен. Нов автомобил издържа 5-6 години с малко проблеми, около 10 години издържа с много проблеми и много ремонти и след това идва в България за цялостно рециклиране.

    Коментиран от #7

  • 4 Кен

    2 0 Отговор
    Чанган
  • 5 Петър

    10 3 Отговор

    До коментар #1 от "Хъм":

    То отдавна няма и немски качествени автомобили.

    Коментиран от #14

  • 6 Българин

    5 6 Отговор
    Няма такива.

    Самите китайци признават, че в Китай, всеки, който има пари да кара качествен автомобил кара европейски (главно германски) брандове (Мерцедес, БМВ, Ауди) или Тесла.
  • 7 Българин

    8 3 Отговор

    До коментар #3 от "Петър":

    Ако си поддържаш колата издържат и още как.

    На Каджара съм му навъртял 300 хиляди километра почти. Освен някоя полуоска заради трагичните ни пътища и тук таме по някой лагер, големи проблеми не съм имал.

    Не знам колко от "хубавите" автомобили от едно време имат такъв пробег, да не говорим за ремонти.

    Коментиран от #9

  • 8 тъй шъй

    6 4 Отговор
    Аз пак да попитам, като става дума за НОВИ китайски автомобили. Нали щяха да залеят пазара. Защо огромен сув, автоматик струващ 43х. лева, не се вижда по пътищата ни. Струва по-малко от Ярис, пък ярисите на всеки ъгъл, нови. Нали българина благоговее пред китайското качество и продукти. Хайде купувайте, покажете колко ги харесвате, не само по клавиатурата.

    Коментиран от #11

  • 9 Петър

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "Българин":

    Как да я поддържам, на колко хиляди километра се сменя модул на ABS, дебитомер, датчик на ХОЛ, МАП сензор? Трябва да си убеден, че един Опел, Фолксваген или Рено от 80-те години е в пъти по качествено и ще издържи много повече километри от един съвременен автомобил.

    Коментиран от #10

  • 10 Българин

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Петър":

    Убеден съм от реалността, не от празни приказки, и за разлика от доста други си спомням, че националнния спорт в България по времето на соца с "великите" "издръжливи" автомобили беше да се лежи под тях.

    А там трябва и да се има предвид, че те бяха с доста по-просто устройство и въпреки това.

    Почти не знам автомобил от онова време, който да има 300 хиляди километра пробег.

    В момента модерните автомобили тоя пробег за НИЩО го нямат. Включително, в България се вкарват коли на по 5-6 години с превъртяни километражи, които имат вече 200 бинки, но са вкарани "нов внос" на 30 хиляди и после ги карат по ОЩЕ 200-300 хиляди, преди да ги предпродадат.
  • 11 Шест-осем-едно

    5 4 Отговор

    До коментар #8 от "тъй шъй":

    Всъщност живееш на село, явно.
    Големите градове има доста и Хавали, и Dongfeng, започнаха да се появяват и WEY.

    Коментиран от #12

  • 12 Българин

    7 5 Отговор

    До коментар #11 от "Шест-осем-едно":

    Хич не са "доста". Това, че виждаш тук там по някой не означава, че много се купуват и това обикновено са фирмени кол на някой свързан с китайски фирми.
  • 13 666

    5 3 Отговор
    Китайско менте и качество. Това звучи като виц. Това са таблети с четири гуми. Пълна пародия на автомобил.
  • 14 666

    2 7 Отговор

    До коментар #5 от "Петър":

    Аз затова карам американски супер качествен автомобил. Ове е америчко ове е квалитетно. Както казват сърбите.