Компактният кросоувър GAC GS3 зае първо място в Китайската класация за качество на автомобилите. Отбелязва се, че рейтингът е съставен по методологията на Комитета за управление на стандартизацията на Китайската народна република и изследователски институти.
Автомобилите са оценени въз основа на такива параметри като безопасност, надеждност и лекота на използване. GAC GS3 изпреварва своите конкуренти, включително Changan CS35 plus, Geely Coolray, Chery Tiggo 5, BAIC X3 и други, отбелязвайки 131 точки.
Най-популярната версия на кросоувъра GAC GS3 е оборудвана с 1.5-литров бензинов турбо двигател с мощност 177 к.с., седемстепенна роботизирана скоростна кутия и задвижване на предните колела. Автомобилът може да ускори до 100 км/ч за 7.5 секунди.
Кросоувърът разполага изцяло с LED светлини, панорамен люк, два дисплея на централната конзола (10.25 инча всеки), мултимедийна система, управлявана от 8-ядрен процесор, и 360-градусова камера.
GAC GS3 дебютира в Китай към края на 2022 година. Със смяната на поколението дължината на автомобила се увеличи до 4 400 мм. Кросоувърът също получи по-агресивен и ъгловат дизайн, големи брони и скрити дръжки на вратите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хъм
Коментиран от #5
10:35 26.07.2024
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Петър
Коментиран от #7
10:37 26.07.2024
4 Кен
10:39 26.07.2024
5 Петър
До коментар #1 от "Хъм":
То отдавна няма и немски качествени автомобили.Коментиран от #14
10:39 26.07.2024
6 Българин
Самите китайци признават, че в Китай, всеки, който има пари да кара качествен автомобил кара европейски (главно германски) брандове (Мерцедес, БМВ, Ауди) или Тесла.
10:46 26.07.2024
7 Българин
До коментар #3 от "Петър":
Ако си поддържаш колата издържат и още как.На Каджара съм му навъртял 300 хиляди километра почти. Освен някоя полуоска заради трагичните ни пътища и тук таме по някой лагер, големи проблеми не съм имал.
Не знам колко от "хубавите" автомобили от едно време имат такъв пробег, да не говорим за ремонти.
Коментиран от #9
10:48 26.07.2024
8 тъй шъй
Коментиран от #11
10:52 26.07.2024
9 Петър
До коментар #7 от "Българин":
Как да я поддържам, на колко хиляди километра се сменя модул на ABS, дебитомер, датчик на ХОЛ, МАП сензор? Трябва да си убеден, че един Опел, Фолксваген или Рено от 80-те години е в пъти по качествено и ще издържи много повече километри от един съвременен автомобил.Коментиран от #10
10:58 26.07.2024
10 Българин
До коментар #9 от "Петър":
Убеден съм от реалността, не от празни приказки, и за разлика от доста други си спомням, че националнния спорт в България по времето на соца с "великите" "издръжливи" автомобили беше да се лежи под тях.А там трябва и да се има предвид, че те бяха с доста по-просто устройство и въпреки това.
Почти не знам автомобил от онова време, който да има 300 хиляди километра пробег.
В момента модерните автомобили тоя пробег за НИЩО го нямат. Включително, в България се вкарват коли на по 5-6 години с превъртяни километражи, които имат вече 200 бинки, но са вкарани "нов внос" на 30 хиляди и после ги карат по ОЩЕ 200-300 хиляди, преди да ги предпродадат.
11:13 26.07.2024
11 Шест-осем-едно
До коментар #8 от "тъй шъй":
Всъщност живееш на село, явно.Големите градове има доста и Хавали, и Dongfeng, започнаха да се появяват и WEY.
Коментиран от #12
11:18 26.07.2024
12 Българин
До коментар #11 от "Шест-осем-едно":
Хич не са "доста". Това, че виждаш тук там по някой не означава, че много се купуват и това обикновено са фирмени кол на някой свързан с китайски фирми.11:22 26.07.2024
13 666
11:44 26.07.2024
14 666
До коментар #5 от "Петър":
Аз затова карам американски супер качествен автомобил. Ове е америчко ове е квалитетно. Както казват сърбите.11:51 26.07.2024