14 Декември, 2011 10:57 4 311 7

Правила за sms-играта от номер 145

  • sms-
  • игра-
  • стани милионер
Правила за sms-играта от номер 145 - 1
Снимка: БГНЕС

Ню Геймс и трите мобилни оператора – М-тел, Виваком и Глобул, се съобразиха с изискванията на  Комисията за защита на потребителите (КЗП) за провеждане на играта „Стани милионер”. Те поеха този ангажимент пред КЗП на състояла се среща, съобщават от комисията.

Срещата се проведе по предложение на Ню Геймс и трите мобилни оператора – М-тел, Виваком и Глобул, в КЗП във връзка с констатирани нередности при провеждане на играта „Стани милионер” и взетото решение от страна на КЗП за завеждане на колективни искове.

Срещата имаше за цел да обсъди констатираните нередности от страна на организаторите – Ню Геймс и трите мобилни оператора, както  и техните предложения за отстраняването им.

 

При извършени проверки от експерти на КЗП към дата 12 декември се установи, че организаторът е отстранил констатациите на КЗП за нелоялна търговска практика:
1. „Ню Геймс” е направил промяна при предоставяне на информация към потребителите. В рубрика „Правила” на страницата на „Ню Геймс”, www.145.bg, се съдържа информация за начина на участие и отказ. С това е преустановено констатираното нарушение за „премълчаване на съществена информация”. Направената промяна дава възможност на потребителите да бъдат информирани по ясен и достъпен начин.
2. „Ню Геймс” прие предложението на КЗП за промяна в посланието, обаждане към потребителите, за премахване на текст, в който се посочва, че разговорът е безплатен. Новият текст гласи: „Всеки Ваш отговор струва 2, 40 лв.”
3. В съобщенията към потребителите – SMS, вече фигурира ясен текст с посочване на възможност за отказ от участие в играта.

От страна на КЗП към мобилните оператори се направи предложение за промяна на техните „Общи условия” при предоставяне на мобилни услуги. 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Явор Иванов

    0 0 Отговор

    Коментиран от #6

  • 2 plg

    0 0 Отговор
    Тези са мошенници в една мошенническа държава която не си пази гражданите.Добре че изгорях само с 6 лева.Не предполагах че всеки отговор се таксува при положение че те ми се обаждат.
  • 3 Геновева

    0 0 Отговор
    Редно беше да се сложи ред в тези игри, но и мобилните оператори не носят еднаква вина. По мои наблюдения, от sms-терора се оплакваха най-много клиенитте на Виваком!
  • 4 Рени

    0 0 Отговор
    Като чуех гласът на Ники Кънчев направо получавах световъртеж. Пратиха го да мие прозорци, да пере пътеки и килими та починах някой и друг месец. Сега същия телефонен тормоз с Юлиян, не стига само той ами домъкнаха още един безделник и печелбар Иво Танев. На тия двамата ще и приготвя по една мотика 12 номер и да се научат да работят. Нито съм им пускала есемеси нито съм им дала някакъв повод за да ми звънят денонощно и да ми отварят работа постоянно да изтривам есемеси. Тези номера който ги използвам лично аз плащам сметките по тях и аз ще кажа кой ще ми звъни, я тия двамата и тяхната игра да вървят на .................
  • 5 Ще откажа да си преподписвам договорите!

    0 0 Отговор
    С нищо не са се съобразили, продължават да бълват смс-и. Ще ме накарат да се откажа от мобилния си телефон, и без това взеха да стават прекалено агресивни с постоянните си зарибявки.
  • 6 милен крумов

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Явор Иванов":

    @1
  • 7 Васил

    0 0 Отговор
    След като сте осведомен, че съществува някаква услуга. Тя услугата трябва да се поиска а не да се отказва.