7 Март, 2019 18:07 12 860 7

Nokian с инвазия зад Океана

  • nokian-
  • гуми-
  • завод
Nokian с инвазия зад Океана - 1

Nokian Tyres прави значителен напредък в изграждането на своята първа северноамериканска фабрика и се движи по график за започване на производството на гуми в новата си база.

Това се очаква да се случи през 2020 година. Към момента екстериорът на смесителната кула и производствената сграда са почти изцяло завършени и тече оборудване на съоръжението в Дейтън, САЩ с най-новите технологии за производство. Нивото на автоматизация ще я направи една от най-модерните производствени бази в света.

Фабриката е на стойност 360 милиона долара и е разположена на над 77 000 квадратни метра площ. Тя ще обслужва клиенти в САЩ и Канада, като този проект Nokian Tyres искат да наложат присъствието си зад Океана.

Фабриката в Дейтън ще помогне за изпълнението стремежите на компанията за удвояване на продажбите в Северна Америка до 2023 година. Тя ще се специализира в производството на всесезонни гуми за леки автомобили и камиони предназначени за пътищата на Северна Америка.

Nokian с инвазия зад Океана

Съоръжението

ще увеличи и производствения и складов капацитет, което ще позволи да отговори на нарастващото търсене на пазара в Северна Америка. В допълнение на това, че ще произвежда четири милиона гуми годишно, Nokian Tyres ще може да съхранява до 600,000 броя гуми на място.

Фабриката в Дейтън допълва вече съществуващата производствена мощност на компанията в Русия и Финландия, и значително ще допринесе за увеличение на глобалното присъствие на Nokian Tyres.

От компанията твърдят, че увеличеният производствен обем ще позволи на всеки от глобалните производствени бази на компанията да приспособи производството си към нуждите на съответния пазар, което ще доведе до разширяване на продуктовия микс и до още по-добро обслужване на клиентите.

Nokian с инвазия зад Океана


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 таксит0

    5 4 Отговор
    Хубави но доста скъпи за България!!!

    Коментиран от #2

  • 2 Все тая

    6 5 Отговор

    До коментар #1 от "таксит0":

    Недей ги хвали, че са ще дойдат тесните специалисти да ти кажат, че като ги сложиш на 01.10. и свършват бързо. Ще ти кажат, че щом някъв си поръчков тест казва че еди кои си гуми са добри, те търчат да ги купуват. Това е като социлогическиъе проучвания при нас. Галъб казва, че б. б. е с най висок рейтинг и всички търчат као овце да гласуват.
  • 3 Az sym

    3 0 Отговор
    Такива гуми си купих есента,но преди да ги купя се поинтересувах за марката.Така попаднах на същата статия ,която сега ми преписвате.Смятай.

    Коментиран от #4

  • 4 Васко гумичката

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Az sym":

    Е,сега де.Някои пък не бяхме я чели,пък и доколкото разбирам статията ти е помогнала да направиш явно добър избор или може би греша?
  • 5 Стоев

    2 1 Отговор
    Пета зима съм с Nokian WR D3 - Уникална гума. Заслужава си всеки лев.

    Коментиран от #6

  • 6 Да да

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Стоев":

    Ама сменяш ли ги или 5 години едни и същи гуми? В Швейцария примерно гумите на 2 години се сменят задължително! Дедото беше 10 години с едни и същи гуми! И зиме и лете все с тях и нямаше никакви проблеми! Някакви евтини бяха.
  • 7 TIE X1 Advanced

    1 1 Отговор
    На предишната баракуда и бях взел чисто новички летни Nokian Line. Гумите не бяха никак евтини, но бяха много добри и на сухо и на мокро (на няколко пъти по неволя установих че имат яко добро сцепление при спиране).