50 000 рубли на месец (близо $870) са необходими на руснака, за да се чувства щастлив. Това показва социологическо проучване на Фондацията за обществено мнение, предаде РИА Новости.
Двойно по-голяма сума в нужна на анкетираните, за да се усещат като богати в страната, която от 2014 година насам е обект на международни санкции заради анексирането на Крим.
63% от анкетираните отбелязват, че голямата разлика между богати и бедни силно затруднява развитието на страната. Богатите са не повече от 10% от населението, докато бедните са между 60-70%, смятат социолозите.
Близо 40% от попитаните са убедени, че бедността прави хората по-лоши. Едва 13% смятат обратното, посочва руското издание.
През 2017 г. рекордно е нараснал броят на гражданите, които по няколко пъти в месеца ходят на риболов, лов или за да берат ягоди, гъби и др., за да си осигуряват възможности за оцеляване, пише „Независимая газета“.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Реално
Коментиран от #3
09:30 15.10.2017
2 Dreamman
Затова Западна Европа е пълна с руснаци.
Коментиран от #52, #72
09:45 15.10.2017
3 наблюдател
До коментар #1 от "Реално":
Реално, ето реалността по последните данни на Руското статистическо ведомство: Бpyтният вътpeшeн пpoдyĸт нa Pycия ce e пoнижил c 3,7 пpoцeнтa от началото на годината.Цeнитe нa пpoизвoдитeл зa пpoмишлeнитe cтoĸи ca ce yвeличи c 10,7 пpoцeнтa, ĸaтo в cъщoтo вpeмe инфлaциятa нa пoтpeбитeлcĸитe цeни дocтигнa 12,9 пpoцeнтa. Peaлнaтa paбoтнa зaплaтa ce e пoнижилa c 10 нa cтo.
Скоро и 100$ за водка ще са им ОК.
Коментиран от #6, #9
09:47 15.10.2017
4 mediator37
По плажовете дори в най-малките селца и отдалечени комплекси съм заобиколен от рускини и руснаци, непрекъснато плюскащи, пиещи, купуващи от заведението на плажа каквото им скимне и без да питат "А колко струва?". Та, не знам колко бедни са, но има целогодишно живеещи колонии от руснаци.
Я сега вие кажете, колко от вас имат ваканционни апартаменти по Черноморието ? А по турските курорти? А по гръцки и италиански ?
Нямате, нали!
Коментиран от #8
10:04 15.10.2017
5 Само Истината
Което означова -глад ,смрад и мизерия !
10:18 15.10.2017
6 Kcaniba
До коментар #3 от "наблюдател":
При теб как е?Парцуцата е 10 лв килото и си ОК.
Брутния е в бесен ритъм, а марешки сваля цените на горивото, парното, водата и тока в махлата не плащате.
Скъпото българско производство вече няма, а китайския внос поевтинява, така че, с 240 лв помощи сте царе!!!
Да страдат русняците....
10:25 15.10.2017
7 юрист
Както става ясно, 50 000 руски рубли са 1447.01 лева. С тези пари за ЕДИН човек в София може да се живее нормално, за двама вече са недостатъчни и човек изпада в ситуацията на работещ беден, особено ако това е брутно месечно трудово възнаграждение. Много руски тролове се надсмиват , когато напиша, че съпругът ми получава около 7-8 000 лева месечно. А сега обърнете в рубли тези пари и кажете- според самите руснаци, дали семейството ми е богато...
10:44 15.10.2017
8 юрист
До коментар #4 от "mediator37":
“...Публикувано във факти.бг: Та, не знам колко бедни са, но има целогодишно живеещи колонии от руснаци.....“ Я ми кажи- колко от тях видя в ресторант “Капитан Кук“ на Морската гара във Варна, или в ресторант “ Стария чинар“, но пак в Морската гара във Варна, защото това са скъпи заведения, а в тях аз НЕ ВИДЯХ нито един руснак със семейството му да се храни? Имаше МАСОВО БЪЛГАРИ, чужденци, НО НЕ И РУСНАЦИ. Виж в нета какви са тези ресторанти и ми отговори на въпроса защо най- скъпите варненски ресторанти изобщо не се посещават от руснаци, какво остава- от руски семейства. Толкова по въпроса за “богатите“ руснаци във Варна.Коментиран от #10, #11, #13
10:48 15.10.2017
9 Пецата
До коментар #3 от "наблюдател":
Не гледай проценти и ввп-а какво можеш да си позволиш с получените пари.. Защото в САЩ например вземаш 2500$ ама едни цигари са 5 $...реално ако пушиш по 2 кутии-300 $ отиват за фасове...Та не ги мисли рашъните-те са в пъти по добре от нас----които сме уж в "клуба на богатите"....10:49 15.10.2017
10 Да го кажем направо
До коментар #8 от "юрист":
Е... ти си от "големото добро утро"-нали си наследник на чорбаджия-изедник..Няма как да си зле. На гърба на Българите,дядо ти е натрупал жълтици и имане-а сега реституцията те направи богаташка--а цената е Български сълзи и кръв-така са заработвали някога чорбаджиите....Коментиран от #12
10:54 15.10.2017
11 Бесен Язовец
До коментар #8 от "юрист":
Там не знам ама е пълно с руснаци по ресторантите на Марина Диневи и основно на Глория Амар а във Варна не си видяла щото просто руснаците предпочитат южното черноморие пред северното . Каде обикаля ,,терикатката" по морската градина във Варна хахаха10:55 15.10.2017
12 юрист
До коментар #10 от "Да го кажем направо":
написах ти, че съпругът ми, а не аз, получава споменатата заплата. А получава такава заплата, защото има три магистратури и една докторантура, над 15 години ста по едната специалност и над 15 сертификата, с положени по тях изпити на английски език, които сертификати са валидни за цял свят. Като искаш да получаваш неговата заплата, вземи и ти направи като него....Само, че ти не искаш- искаш да гониш цял живот момите, да си живееш живота, да не учиш, да не инвестираш в надграждане на професионалното си и образователното си ниво, да не се тормозиш за нищо, обаче му завиждаш за заплатата и искаш и ти същата. Няма как да стане- не защото си глупав, а защото си мързелив и искаш БЕЗ да се трудиш, БЕЗ да влагаш нищо, БЕЗ да жертваш свободното си време, част от парите си, БЕЗ да инвестираш в собственото си образование, паричките да ти капят от небето. Ми не става- време е всички с твоето мислене да го разберат! То всъщност става, но по незаконен път- ако вършиш престъпления, но все някога те хващат и после лежиш в затвора...Коментиран от #16, #29, #37
11:00 15.10.2017
13 Ярослав Станчев
До коментар #8 от "юрист":
Рашъните изкупиха масово северното черноморие и си живуркат по затворените комплекси,а ти дреми в "Капитан Кук".Нищо чудно ако и прехваления ти "Капитан Кук" е собственост на някой гаден рашън или е ортак с нашите бандюги-собственици.Никой нормален не ходи на курорт във Варна.Всеки бяга по малките почивни места.Във Варна ходят само на шопинг терапия,но града е станал доста мизерен и мръсен.В морската градина е пълно с наркомани и гейтаци,особено в по-късните часове на денонощието и не предразполага с нищо добро.Коментиран от #15
11:05 15.10.2017
14 Киро
Почти всичко е много по-скъпо, а животът много по-скъп, затова идват в България и други страни тия, дето имат някой лев повече.
Освен, че е скъпо, животът е и отвратителен, започвайки с лошото време, бруталните задръствания, отвратителната инфраструктура и КАЛ НАВСЯКЪДЕ, панелните гори от блокове, някои дълги по половин километър, кисели физиономии от ежедневно наливане с алкохол, чурки навсякъде (кавказци и подобни резаци), клечащи пияни квартални отрепки с шишета в ръка и какво ли още не.
ОТВРАТ!
Ей затова идват, продават или дават под наем имот в мръсната и кална дупка Масква и тичат на хубавото.
И да, това, че една малка част руснаци имат пари, не означава, че са добре.
Средната работна заплата в Расия - 32000 рубли, тоест 924 лева, а в България - 1027 лева по последни данни на НСИ !! ХАХАХА
Да не говорим за минималната заплата в Расия, където е около 250 лева и 5 милиона души там работят за нея!
Айде бегайте сега за опорки, ако няма - пишете нещо за пиене на хапчета.
Коментиран от #17, #26, #44
11:14 15.10.2017
15 юрист
До коментар #13 от "Ярослав Станчев":
“...Публикувано във факти.бг: си живуркат по затворените комплекси..“ И нали трябва да ядат? КАКВО ядат и ОТ КЪДЕ си го купуват, а? Я не ми разказвай лакърдии- свекърва ми живее във Варна и през 3 месеца посещаваме Варна. Да- виждам рускини по моловете, но купуват все ЕВТИНИ неща. Не съм видяла рускиня в бургаски мол да купува единична стока / дреха. обувки, чанта/ с цена напр. 350-500 лева. И? КАКВА Е ПОЛЗАТА на България от прехвалените ти квазибогати руснаци? Не си купуват луксозни стоки, не посещават луксозни ресторанти и обществени заведения, купуват си храна от обикновените магазини и то- не биохрана, например, ами хранителните стоки, които си купува всеки българин, независимо от финансовото си състояние, не носят и не си купуват маркови качествени скъпи дрехи, обувки, чанти, обзавеждане за дома, т.е. НЕ потребяват луксозни стоки, а ти ги хвалиш като БОГАТИ хора...Твоето е дрън-дрън. Пиша за ситуацията във Варна- перлата на българското Черноморие и морската столица на България. Също така- би ли ми обяснил ти лично ЗАЩО ще си купуваш недвижим ваканционен имот точно във Варна- голям морски курортен град, ако през лятото не посещаваш плажовете му? Че тогава - ей го къде е Испания- купи си имот в Коста Бланка или в Коста дел сол, м?Коментиран от #34, #54, #57
11:19 15.10.2017
16 Пазарен Либерализатор
До коментар #12 от "юрист":
Жалко за мъжа ти, изглежда свестен, учил е, а не може да се реализира. Казавам го, защото изкарвам в пъти повече и давам прехрана на доста народ, а имам само една магистратура. Капитан Кук е посредствен ресторант, но не се учудвам, че го приемаш за еталон. Морската градина принципно си е шир потреба, нищо особено. Ходи на юг, да видиш руснаци с яхти. И не очаквай състоятелни руснаци да пазаруват и то точно във варненски мол, те пазаруват в Лондон, Париж и Милано :)Относно храната - рашките си пазаруват руска храна от Берёзка. Но ти не пазаруваш от там :) А относно ЕКО-БИО-ОРГАНИК, за което плащаш тройно повече - ок, надявай се, добре се печели от суетата на хората. А "Стария чинар" е лукс ресторант колкото е лукс "Старата круша" в Бояна, ха ха...
Коментиран от #18
11:45 15.10.2017
17 Бесен Язовец
До коментар #14 от "Киро":
Краварска подлогице на месец на руснак за ток,вода и топло дава 10 рубли др.са за кеф а бг.от 700 на месец 550лв. за консунативи 150 за кеф я се скрий в дупката и шшшшт.Щото са толкова ,,зле" затова през последните 13 г.са се родили 12 000 000 децаКоментиран от #68
11:54 15.10.2017
18 юрист
До коментар #16 от "Пазарен Либерализатор":
“...Публикувано във факти.бг: Жалко за мъжа ти, изглежда свестен, учил е, а не може да се реализира...“ Напротив- съпругът ми е реализиран специалист, спи спокойно, не пере пари на никоя политическа партия, независим експерт е в областта си и предвид факта, че желаем да продължим да живеем в България, не виждам за какво точно го съжаляваш. Всичко останало е твое мнение, което не значи, че е обективно. Нали ти го даваш много богат- защо не си поръчаш рибно ястие в “Капитан Кук“, а? ;) Да не би защото рибните специалитети там са с доста солена цена - 120-170-200 лева за 1 ястие;) Посредствен е за надувки като теб, които, като видят цените на ястията и започват да критикуват обстановката и качеството на храната, за да не лъсне факта, че този цените в този ресторант не са по джоба им:D Предвид това- твоите критерии за “посредственост“ не се покриват с моите критерии за посредственост...Коментиран от #19, #23
11:56 15.10.2017
19 Бесен Язовец
До коментар #18 от "юрист":
Тия цени съществуват само в твойто въобръжение личи си че не си стъпвала там хаха мечтателницаКоментиран от #20
12:00 15.10.2017
20 юрист
До коментар #19 от "Бесен Язовец":
Да, де- ти кога за последно посети този ресторант - по време на сезона , по време на зимните празници или никога;) И на български език, името на рибата, с която ме обиждаш, е “скУмрия“, а не “скОмрия“, смешен руснако:) Не владееш български език дори нейтив, а спориш с българка на български език- хахаха:)Коментиран от #21, #22
12:06 15.10.2017
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Скорпион29
До коментар #20 от "юрист":
Обичаш да си хапваш салата от медузи с водорасли черноморски казваш12:12 15.10.2017
23 Пазарен Либералатор
До коментар #18 от "юрист":
Ти нямаш критерии, защото нямаш и база за сравнение. Не бих поръчал ястие в Капитан Кук без значение цена, защото съм чревоугодник и побеснявам, когато някой пробутва замразена риба с неуточнена възраст като прясна. Гърция ми е на почти 3 часа път, по-малко за колкото стигаш ти от София до Варна. Там в истински рибен ресторант ядеш риба, хваната преди часове, октоподи, миди и всякакви пресни мекотели, които не са били замразвяани никога. Разбира се, за семпла жена като теб критерий за качество е единствено цената. Плащал съм доста повече за дегустационно меню в ресторант, държан от руснаци :)Ако искаш сносна храна във Варна ти препоръчвам Вила Марциана, но трябва да си облечена подходящо и да резервираш предварително.
Оставам те да дерзаеш, като се прибера от гъби ако не забравя ще видя какво си натворила.
Коментиран от #24
12:13 15.10.2017
24 юрист
До коментар #23 от "Пазарен Либералатор":
МРАЗЯ гурме и морски дарове, но това не значи, че половинката не обича част от тях. Не ям суши- пффф- сурова риба, или печени миди- отврат! Аз съм си сухоземно...Коментиран от #25, #27
12:20 15.10.2017
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Трол
До коментар #14 от "Киро":
НПО троле-пазарска кошница с 39 основни хранителни продукти в Москва (доста скъп град) е 140 евро, в София 204 евро. Виж им тока и газта. И тогава се пеняви!Коментиран от #32
12:50 15.10.2017
27 Бай хой
До коментар #24 от "юрист":
Ама пък твърде много се интересуваш от благосъстоянието на руснаците. Чувства се вербална привързаност. Нормално е.13:25 15.10.2017
28 Кики
13:30 15.10.2017
29 Казах
До коментар #12 от "юрист":
Стига си лъгала , че имаш и съпруг. Според мен няма такъв индивид , дето да изтрая повече от 5 минути дървените ти философии .Коментиран от #30
13:35 15.10.2017
30 юрист
До коментар #29 от "Казах":
И понеже нямам съпруг, точно вчера излъчваха интервю с него по бтв в качеството му на независим експерт , хахахаха:D:D:DКоментиран от #33
13:50 15.10.2017
31 Добрае ранице
14:00 15.10.2017
32 Киро
До коментар #26 от "Трол":
Винаги ми е било смешно, когато разни панелни ахмаци, дето не са стъпвали някъде, почват да се изказват и съвети дават!Единия твърди, че тока и отоплението в калната дупка Масква били 10 рубли (20 стотинки) ), другия за потребителска кошница ми говори...
Жалки тролове, никой от вас не е влизал нито в магазин, нито в ресторант в Рашка, ако бяхте влизали, щяхте да знаете!
Общите разходи за живот в калната дупка Расия не са просто по-високи, а много по-високи, в комбинация с по-ниско качество на живот!
Затова идат ушанките и в България.
А мизерията в Рашка е повсеместна, особено ако мръднеш на 50 километра от Масква или Питера.
Коментиран от #38
14:00 15.10.2017
33 Бай хой
До коментар #30 от "юрист":
Нормален човек в босфортв не канят, пък и няма да се отзове ма.14:04 15.10.2017
34 Прост народ
До коментар #15 от "юрист":
А колко американци видя в тоя прочут ресторант и във Варна ? И изобщо какво значение има кой какво купува за колко пари. Ти си типичен пример за това как човек се самозабравя от материалното.Коментиран от #35, #36
14:05 15.10.2017
35 Халдип Исйолов
До коментар #34 от "Прост народ":
Начи в ресторанта е имало само едни богати българи-юристката и мъжа и, всичко друго е било сволач, следователно тва е най-най-скъпия ресторант на Варна, обаче вътре заможни хора е нямало. Освен юрист.Е юристе, как ще видиш богати руснаци като ходиш по долнопробни закусвални?
14:14 15.10.2017
36 юрист
До коментар #34 от "Прост народ":
“...Публикувано във факти.бг: И изобщо какво значение има кой какво купува за колко пари...“ ИМА значение, защото това са чужди, РУСКИ граждани, които си ЗАПАЗВАТ руското гражданство, а за косвените акцизи в България е добре те да потребяват луксозни стоки, обложени с косвени данъци/ акциз/. Май някой не може да схване защо и за какво пиша, понеже не знае нищо за финансите на България, от какви пера се формира българският държавен бюджет? :) Нали се твърди, че руснаците в България били БОГАТИ хора, които спомагали за увеличаване на постъпленията от акцизни стоки в бг. държавен бюджет? Как така тогава да няма пряка причинно следствена връзка начина им на живот, какви стоки потребяват и купуват, когато пребивават за 3/6 месеца в българските си ваканционни имоти?Коментиран от #40, #42
14:15 15.10.2017
37 Румяна Костова
До коментар #12 от "юрист":
Ех,простотията си е простотия,ако ще 5 магистратури да имаш.След като ни информира колко пари взима мъжът ти,може би ще напишеш и кой номер гащи носиш.Коментиран от #39
14:21 15.10.2017
38 Бесен Язовец
До коментар #32 от "Киро":
Абе що се обаждаш постоянно не подготвена? И инфото ти е менте...14:25 15.10.2017
39 юрист
До коментар #37 от "Румяна Костова":
Не , руски троле, който е мъж, а пише с женски ник, няма да те информирам за номера на “гащите“ на мъжа ми, а ще те попитам- какво е твоето финансово положение като руски гражданин със закупен ваканционен недвижим имот в България?:) Потребяваш ли луксозни акцизни стоки, които да си закупуваш от българските магазини и така да плащаш на Р. България косвен данък под формата на акциз , за да има БЪЛГАРИЯ действителна полза от теб, или си беден руснак, който иска само да ИЗПОЛЗВА България, обаче не му стиска да си признае, че е беден и за това се прави на богат?:)Коментиран от #56
14:26 15.10.2017
40 Скорпион29
До коментар #36 от "юрист":
Е като си толкова ,,заможна" и ,,умна" що бачкаш за хонорарче от 3$ на седмица? Отдавна съм те преценил и крайната оценка е че си мн.комплексиран индивид от неизведтен пол с проблеми във вербалната комуникация и тука изживяваш мечтите си и си въобразяваш че някой ти се връзва и си плямпиш дори самаКоментиран от #41, #43
14:29 15.10.2017
41 Бесен Язовец
До коментар #40 от "Скорпион29":
Що не си влезе със истинските имена и не каже коя Юристка е щото лъже естественоКоментиран от #47
14:33 15.10.2017
42 прост народ
До коментар #36 от "юрист":
Зададох ти много елементарен въпрос колко американски туристи ти видя и изобщо си виждала в Б-я ? ? ? ? ? ? Те ни управляват само Умници като теб 28 години експерти по забогатяванеКоментиран от #46
14:33 15.10.2017
43 юрист
До коментар #40 от "Скорпион29":
“...Публикувано във факти.бг: Е като си толкова ,,заможна" и ,,умна" що бачкаш за хонорарче от 3$ на седмица?...“ Това е твое твърдение, твое лично мнение, а не е факт! А сега го ДОКАЖИ- публикувай “хартийката“- писмения документ с мой подпис, с който се задължавам да работя като американски трол за 3$ на седмица и да публикувам коментари в полза на сащ! Щото, когато АЗ законно те призова чрез призовкарка за съдебно заседание, пред съда на секундата мога да докажа от къде идват доходите ми и че те идват от дейността ми като български адвокат, а теб на секундата те осъждам за клевета и за обида! има мноооого да драпате в руското посолство български адвокат да стане руски платен трол, но няма да немрите такъв човек сред българските адвокати!Коментиран от #45
14:35 15.10.2017
44 за матриала
До коментар #14 от "Киро":
Кирчо, прави ти чест, че обръщаш вниманието на това, че много от хората тук не са ходили в Русия, особено в последните години. То е ясно защо, просто не могат да си го позволят финансово. Но като ти чета поста, имам чувството, че ти си бил в Русия, но времето прекарано там е било по гетата на Москва или в някаква дълбока провинция.Разбира се, че има много места в Русия, където е така, както красноречиво разказваш. Може много да се говори, къде какви заплати получават и къде какво колко струва. Но е факт, че с два продадени апартамента в панелно жилище в спален район в покрайнините на Волгоград, две роднински семейства си купиха хотелче в Равда. Ето ти разликата в стандарта. Бяха много учудени, когато разбраха, че голяма част от населението в България се отоплява с дърва... Разбира се казах, че ние българите много обичаме камини и това, което виждат по местата за продажба на дърва за огрев, всъщност е за камините ни..
14:38 15.10.2017
45 Скорпион29
До коментар #43 от "юрист":
А съм готов винаги да си чукна една среща с теб на публично място избрано от теб за да ти обясня някои работи очи в очи14:42 15.10.2017
46 юрист
До коментар #42 от "прост народ":
Какво ме интересуват американските туристи? Аз не съм в туристическия бранш и НЕ АЗ твърдя, че в България идвали богати руснаци, които увеличавали с потреблението си приходите в българския БВП! Я пак си прегледай всички коментари... В България може да идват туристи от всички държави, но не туристи от всички държави масово са си накупили имоти, бедни са, но въпреки това разпространяват легендите и митовете, как точно ТЯХНОТО потребление на луксозни стоки и скъпозаплатени услуги било от полза на държавния бюджет на България! За престой 6 месеца във Варна и живеене на българска територия, какви акцизни стоки потребява един руски гражданин, че чак и бг. държавен бюджет да печели от него,а? Но руските тролове ще изкарате, че едва ли не абрамович си купил ваканционен имот в България и плащал данъци- ореки и косвени тук, в България, с което се увеличавал размера на БВП на България!14:42 15.10.2017
47 юрист
До коментар #41 от "Бесен Язовец":
“...Публикувано във факти.бг: Що не си влезе със истинските имена и не каже коя Юристка е ..“ Защото НИКОГА няма да научиш личните ми данни, руски гражданино, ако щеш да следиш всичко, което пиша:) Един файрол и си чао:)Коментиран от #48, #58
14:44 15.10.2017
48 Бесен Язовец
До коментар #47 от "юрист":
Файрол значи виртуалнаКоментиран от #49
14:48 15.10.2017
49 юрист
До коментар #48 от "Бесен Язовец":
Какво точно значи, разбират всички български ИТ спецове- не е нужно ти да го знаеш:) Който трябва , разбира какво искам да кажа и защо го пиша...Коментиран от #50
14:50 15.10.2017
50 Бесен Язовец
До коментар #49 от "юрист":
Ти на мене ли ще ми обясняваш какво е файрол бе?Коментиран от #51
14:52 15.10.2017
51 юрист
До коментар #50 от "Бесен Язовец":
Ми това ти е проблема- че НЕ ТИ обяснявам какво е файрол и за какво се използва ,:D Бегай да ровиш в нета или да питаш БЪЛГАРСКИТЕ си приятели- ИТ спецове, какво означава този термин:DКоментиран от #53
14:55 15.10.2017
52 Знаещ
До коментар #2 от "Dreamman":
Пълно е и навсякъде им се кланят. Тук откъдето пиша в магазините на Гучи, Долче и Габана и тем подобни в момента основно пазаруват руснаци. В скъпите ресторанти също много им се радват. Факт.14:58 15.10.2017
53 Бесен Язовец
До коментар #51 от "юрист":
Файрола не ти е изход15:02 15.10.2017
54 Гост
До коментар #15 от "юрист":
Варна може да е била перла. Сега е мръсен, свръхкорумпиран град, източван от кого ли не. Паркиране в центъра - хаос, системата за градски транспорт не работи, само милиони усвоени, морската га.дина вече не си заслужава Р-то.Да продължавам ли...
15:04 15.10.2017
55 Скорпион29
15:09 15.10.2017
56 Различен
До коментар #39 от "юрист":
Вие наясно ли сте изобщо с данъците в България и кои стоки са акцизни?? Имате ли елементарна представа от ДДС, акциз, печалба?Любимите ви Хамериканци, трениращи на българските полигони, какви данъци плащат за това/примерно наем/ и какви стоки потребяват от България, при условие, че всичко им се кара от чужбина?
За какъв просперитет и благосъстояние на България говорите, като повечето продавани стоки в България са ниско качествени и изхвърлени от западния пазар? Такива стоки, които и руснаците вече не искат да купуват, та ни ги пробутват на нас, Румъния и Украйна!
Я се ограмотете малко, та тогава пишете глупости!
15:14 15.10.2017
57 Знаещ
До коментар #15 от "юрист":
Руското семейство, което познавам във Варна се хранят в БМ до делфинариума, в Дъ Бей и един огромен и с нестинарска програма ресторант (не си спомням името) в Константин и Елена, и в кораба на Златни Пясъци. Особено в последния храната е с невероятно качество. Пазаруват само хубави и скъпи български вина и храни от супермаркета и е вярно, че марковите дрехи си ги купуват от Италия или Русия, защото са чували, че в България има много ментета. Във Варна си купуват дрехи от Зара. Разбира се си плащат за чадър, шезлонги и мохито на плажа. Абе общо взето остават прилични пари в българската икономика.15:31 15.10.2017
58 Знаещ
До коментар #47 от "юрист":
Честно много си странна. Сама каза, че мъжът ти са го давали по БТВ вчера и даже каза как да го разпознаем кой е, а си играеш да си криеш айпито. Защо? Нали ако някой го интересува коя си ще види кой е мъжа ти и веднага ще разбере за кой е женен или ако няма брак с кой живее на съпружески начала.16:09 15.10.2017
59 onq s konq
Коментиран от #60
17:33 15.10.2017
60 Различен
До коментар #59 от "onq s konq":
Руснаците дрън дрън!Руснаците в България са тези от средна и бедна ръка. Руснаците са навсякъде и са с най-лъскавите и хубави имоти. Кеф ти Лазурния бряг, кеф ти Монако, кеф ти Швейцария, кеф ти Люксембург, кеф ти Лондон! Навсякъде са добре приети, защото плащат добре и не се циганят за бакшиши и не са префърцунени и правещи се на велики, като случайно преуспелите западняци, на които не можеш им смъкна носа! И най-хубавите и големи имоти са техни! Ами образовай се малко!
Коментиран от #62, #67
19:14 15.10.2017
61 TruMan
19:31 15.10.2017
62 onq s konq
До коментар #60 от "Различен":
Самият факт че ме наричаш "прост" ми действа ОТЧАЙВАЩО!И като се има предвид че всичко което ВИЕ не разбирате автоматично го обябявате за "глупост" и "простотия" което си е като защитна функция на паплачта ви,ЗНАЧИ ЧЕ НЕ МОЖЕШ ДА МЕ РАЗБЕРЕШ.А аз по-опростено от това няма как да се изразя!Относно това че в БГ виждаме руснаци "средна ръка" съм съгласен,но че се срещат и от бедната прислойка-изобщо НЕ.И ти повтарям КОЛКО СА ТЕ ОТ ЦЕЛИЯ РУСКИ НАРОД КАТО ПРОЦЕНТ?Това е все едно да посочиш палатите и луксозните коли на депутати,бизнесмени ,съдии и наркобосове в България и да заключиш,че българския народ си е навил на масрафа!19:40 15.10.2017
63 китайче
Коментиран от #64
20:14 15.10.2017
64 Макето
До коментар #63 от "китайче":
Му ха ха ха хаАбе китайче - корабче дали плува ???
Ама така ли пишеше в обявата 900 $ или ти ги изчисли ???? Ха ха ха
Ходи да се изкъпеш ,че много са оака тука
20:40 15.10.2017
65 кофти инфо за русофилята
1. бедните са между 60-70%
2. по няколко пъти в месеца ходят на риболов, лов или за да берат ягоди, гъби и др., за да си осигуряват възможности за оцеляване
А тук наште русуфили ни обясняват как Русия става все по-силна, произвежда всичко вече сама, как икономиката им била във възход, колко добре били руснаците и т.н. и т.н.
Е, не че ние им вярваме де.........
Коментиран от #66
23:24 15.10.2017
66 Ловеца
До коментар #65 от "кофти инфо за русофилята":
Аве Кой бедняк може да си позволи да ходи на лов,или риба Бедняка си седи в къщи завит с дебели одяла.Излиза един път на ден до магазина, да си купи един хляб и едно кисело мляко. Почти не харчи ток , вода , дрехи, обувки.Това са критериите за бедност в България. Какви са тия луксове и платени удоволствия като лов и риболов. Я си пусни руският ловен канал "Охота и Рибалка" да видиш пушкала ,такъми, оборудване , кучета , джипари, пълни маси с ядене и пиене. Имаш ли представа ,колко струват едни добри гуми за джипа , и колко ще изгори за един уйкенд. Това ако им е признака за бедност , ние трябва да сме 3 метра под земята. Аз бедняк на лов не съм видял.07:36 16.10.2017
67 Джендо
До коментар #60 от "Различен":
В един коментар беше писал , че насила те правели русофил. Я пак си помисли! Та ти като чета какво пишеш България не обичаш толкова , колкото Русия.08:06 16.10.2017
68 Тони
До коментар #17 от "Бесен Язовец":
Ало , бесния я отиди виж къде се редят българите за визи , а и не само българите, къде ходят да учат , не Русия , а Западна Европа.Усилията на правителството са за премахване на визите от САЩ никога не се говори за премахване на руските.От това по красноречиво здраве му кажи.Коментиран от #69
08:19 16.10.2017
69 САКАТИ БГ.ЛЕВАЦИ
До коментар #68 от "Тони":
БАСТУНИТЕ ДЕТ МИСЛЯТ ЧЕ ША УДАРЯТ КЬОРАВОТО СА РЕДЯТ НА ОПАШКИ ДА РОБУВАТ НА ГОВЕДАРИТЕ. .11:26 16.10.2017
70 стоян георгиев
Коментиран от #71
12:30 16.10.2017
71 Запознат
До коментар #70 от "стоян георгиев":
А един подпис за някакво строително разрешително ,в Германия отива към 20 000 евро.12:43 16.10.2017
72 чичо
До коментар #2 от "Dreamman":
От къде ти хрумна в кратуната тая заплата?!? И въобще, имаш ли представа, че в Русия няма бюджетен служител, който да получава под 50 000 рубли?!? И при това говоря за заплати на учители и музейни работници в малки градчета!!! Вземи и свери информацията преди да плещиш глупости!Коментиран от #75
16:35 16.10.2017
73 Патриот
Браво! Хванала си си богат мъж. Похвално и респект! Мечтата на всяка българка - да си хване богат мъж за да е осигурена за цял живот.
С какво можеш да се похвалиш ти?
Освен този богат мъж с какво можеш да се похвалиш ти?
Какво си постигнала в този живот?
Факта, че рускините взимат еденични бройки от нескъпите дрехи може би означава, че те не са типичните кокошки, които смятат, че щом роклята е от мола и струва 3000лв те прави секси. Може би рускините са стигнали до истината, че за да си секси, привлекателна, стилна не е нужно да хвърляш баснословни суми.
Когато имаш вкус, когато си привлекателна е нужно малко за да покажеш много. Каквато работа ще свърши ФВ Файтон, същата я върши и един Пасат.
Има определана разумна граница за харчовете за нещо определено. След това започва кич и показност. Неслучайно тук в България човек с 1300лв заплата кара кола за 10-15 00лв0. Щото тук сме все паралии. Кой от кой по-голям тарикат.
А може би за руснаците е по-важно да създадът семейство двама души - мъж и жена, да се уважават взаимно да се подкрепят в трудни моменти, да са живи и здрави и обградени от приятни хора.
Докато тук всяка жена търси богат мъж също както теб, да му висне на вратът и да се хвали колко е богата и една идилия докато мъжът окъса финансово. Тогава почват проблеми раз
21:34 16.10.2017
74 Патриот
Тогава почват проблемите - разводи, нерви стрес. Да се чуди човек как така любовта на жената свършва едновременно с парите на мъжа. Нищо не е вечно на този свят.
Не ти го пожелавам. Никога обаче не се знае как ще те извърти живота утре. Това, че днес си добре, не означава че след година няма да ти се налага да просиш.
ДА те питам на колко човека вярваш в този живот?
Колко човека биха ти помогналив труден момент без пари/безвъзмездно без да искат услуга от теб или мъжът ти?
НЕ гледаме фейсбук - тама може(а и обекновенно е така) с 2000 фейсбук приятеля не можеш да намериш двама да ти помогнат в труден момент.
Може би руснаците са разбрали, че удоволствието от живота не е пари, и пак пари, и пак пари. Когато имаш достатъчно пари да живееш нормално има и други, НЕ ПО-МАЛКО важни неща за човека- например да си жив, здрав, всички твои близки, приятели и познати също да са добре, да си обграден от приятни хора.
Това е живота. Това е истината за живота и колкото по-рано го разберем толкова по-добре за нас.
ПС: Да те питам ти като си купиш рокля от мола за 3000лв колко време и пазиш етикета?
21:50 16.10.2017
75 стоян георгиев
До коментар #72 от "чичо":
тва е лъжа.заплаите в русия са по-ниски от тези в българия в момента,а и като правило се бавят,освен това в големите им градове е в пъти по скъпо от тук.01:22 17.10.2017