Руското министерство на отбраната разпространи кадри на новата гордост на военновъздушните сили – изтребителят от пето поколение Су-57, предадоха руските медии.
На кадрите се виждат изтребители Су-57, които са били заснети в Сирия. По време на полета са били проверени техническите и летателни характеристики на бойния самолет, както и функционирането на всички бордови системи.
Су-57 е предназначен за унищожаване на различен по вид цели, включително наземни и въздушни. Изтребителят е изключително маневрен, а освен това е последен писък бордово оборудване, хвалят се от Москва. Вижте кадрите:
Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 4 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Русенец
Коментиран от #98
15:23 19.11.2018
4 СссереМ
Коментиран от #151
15:24 19.11.2018
5 Само питам
Коментиран от #11, #157
15:25 19.11.2018
6 СссереМ
До коментар #2 от "Синан":
Ами вова най-сетне си намери жена,тук в българия нямаше кой да предаде родината и интересите и,а че лирата гони рублата е факт.15:26 19.11.2018
7 Емил
До коментар #1 от "Синан":
Тя, руско-турската дружба е историческа - крепи се на четири войни за по-малко от 200 години! На турците - честито им руско присъствие!15:27 19.11.2018
8 Инкогнито
15:27 19.11.2018
9 салам
15:29 19.11.2018
10 Натовски Сорослия
15:30 19.11.2018
11 УТЬОЙ В ДЕТСКАТА ЯСЛАТА И ТАМ
До коментар #5 от "Само питам":
ПИТАЙ ДО НАСИТА.....15:35 19.11.2018
12 Borislav Popov
Коментиран от #13, #14, #102, #156, #162
15:39 19.11.2018
13 СссереМ
До коментар #12 от "Borislav Popov":
Е то няма какво да си купиш за 6 милиона и да чакаш да лети,освен можее би ....балон надуваем.Коментиран от #47
15:42 19.11.2018
14 Българин
До коментар #12 от "Borislav Popov":
Шампион си в лъжите бубенце. Шест милона какво? Рубли, евро, долари, юани или биткойни? Знаеш ли колко струва един моточас и колко такива са нужни само да се тества самолета? Лъжеш повече и от руснаците. Браво!Коментиран от #16
15:45 19.11.2018
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Borislav Popov
До коментар #14 от "Българин":
Грешката е моя. Но на фона на останалите и шест милиарда са нищо ! При това говорим само за разработките. Цените на самите самолети са отделна тема !Коментиран от #29, #30
15:47 19.11.2018
17 12345
Коментиран от #111
15:50 19.11.2018
18 Driver
Коментиран от #20, #148
15:50 19.11.2018
19 Borislav Popov
До коментар #15 от "Вестреоххх":
Този летящ картон изтреби 2 000 краварски и западни инструктори и техните възпитаници в Сирия ! Ей така - за дебют !Коментиран от #22
15:51 19.11.2018
20 Borislav Popov
До коментар #18 от "Driver":
Де го слагаш пък ти ф22 ? За него и Су 35 му е много ! Видяхме ги в Сирия !!!Коментиран от #41
15:53 19.11.2018
21 ЯВНО СЕ САМОПРОСВЕЩАВАТЕ САМ
До коментар #15 от "Вестреоххх":
ВРЕМЕ Е НЯКОЙ ДА ВИ КАЖЕ ЧЕ СТЕ ОБЪРКАЛИ ПИСЪНКИТЕ ОТ СИ ЕНЕН И ДВЕЛЕ С РЕАЛНОСТТА ЗИМЕТЕ СКОЧЕТЕ НЕ ПОВЕЧЕ ОТ ПЪРВИЯ ЕТАЖ ЧИ ДА ВИ СА НАМЕСТЯТ НЕВРОНИТЕ.....15:54 19.11.2018
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 хаха
16:04 19.11.2018
24 НКВД
16:11 19.11.2018
25 879
До коментар #22 от "Вестреоххх":
Много избирателно помниш! баха даже повече от 2000 но толкова обявиха от САЩ официално!!16:13 19.11.2018
26 ЧЕДООО ОБЪРКАЛО ХОРИЗОНТА
До коментар #22 от "Вестреоххх":
ФАНИ НЯКОЙ СЪВЕСТЕН И ДОБРОНАМЕРЕН ГРАЖДАНИН ДА ТА ИЗДЪРПА ДО НЯКОЯ ТЕРАСА ПОНЕ ДА Е НА ПЪРВИЯ ЕТАЖ АКО Е ПО ВИСОКО АЗ ША ГО ЧЕРПЯ СЪС СТОЛИЧНАЯ.....Коментиран от #37
16:16 19.11.2018
27 НКВД
Коментиран от #31
16:17 19.11.2018
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Рашка с чашка
До коментар #16 от "Borislav Popov":
Само един въпрос не ми е никак ясен, защо като руските самолети са и по-добри и по-евтини, никой не ги иска. Дори и партньорите от БРИКС предпочитат да плащат повече за западни.Коментиран от #44, #133, #153
16:29 19.11.2018
31 Българин
До коментар #27 от "НКВД":
И ти и бубенцето се надпреварвате в лъжите. Замразен ти е мозъка от многото руска пропаганда, с която си се нагълтал. когато пуснат самальота в серийно производствно тогава може да квичиш, сега ще си мълчиш и ще подсмърчаш.Коментиран от #85
16:29 19.11.2018
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Да го кажем направо
Коментиран от #39
16:38 19.11.2018
35 Рашка с чашка
Коментиран от #38, #57
16:41 19.11.2018
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 КГБ Териер
До коментар #35 от "Рашка с чашка":
А бе ти сериозно ли ще сравняваш доказалото се качествотона на,, Сухой "с разни Грипен, Рафал и madein China нещо си с крила?Коментиран от #40, #46
16:45 19.11.2018
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 НКВД
До коментар #20 от "Borislav Popov":
Щом се пенят толкова НПО лакеите сме прави, чак се и отричат публично от господаря си! Нали помните? - при първи петли ще се отречете от мен!16:49 19.11.2018
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 КГБ Териер
До коментар #40 от "Вестреоххх":
Кажи мяуууу сега,Су ползват един дизайн на своите самолети но подобренията, мощноста бомбения и ракетен товар се увеличават Су 30 МК е от 1990г.!!Коментиран от #51
16:52 19.11.2018
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 879
До коментар #44 от "Философ":
Амерските самолети стават само за манекени на сметището за метал!! Къде е нивидимия Ф117? Събраха ли го от поляната в Сърбия?16:58 19.11.2018
46 Рашка с чашка
До коментар #38 от "КГБ Териер":
Аз не сравнявам, само представям факта че никой не иска да купува руски самолет. И пак да питам, защо Индия която от години има Миг-29 не избра Миг-35 той беше в конкурса. Защо Индонезия която има Су-27 в момента преговаря за F-16V. А и между другото, къде се е доказал Су.Коментиран от #48, #52
17:01 19.11.2018
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 НКВД
До коментар #46 от "Рашка с чашка":
Я не си измисляй! Точно Индия ще купува Су35 и вертолети от Русия! Бразилия също! Итслианците купиха само 3 и Израел купи 6 Ф35 от куртоазияКоментиран от #55
17:04 19.11.2018
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 fakantanka
Коментиран от #53
17:07 19.11.2018
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 любопитен
До коментар #46 от "Рашка с чашка":
Неотдавнашната среща на Су-35С и F-22 в небето над Сирия демонстрира, че американският самолет значително отстъпва на руския в близък бой, пише Business Insider в публикацията „The F-22 came face to face with Russia's top fighter "Това, като доказване устройва ли те?
Коментиран от #56, #62, #70
17:09 19.11.2018
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 КГБ Териер
До коментар #51 от "Вестреоххх":
И Айфеловата кула я пребоядисват всяка година само че вече 150г. е върхът в архитектурата на кулите!Коментиран от #58
17:13 19.11.2018
55 Рашка с чашка
До коментар #48 от "НКВД":
Покажи къде я прочете тази глупост че Индия ще купува Миг-35! Това е първият отпаднал кандидат в конкурса! В Бразилия до финалния избор стигнаха Ф-18, Рафал и Грипен. Избраха Грипен. Кой и къде е избрал руски самолет в конкуренция с западен?Коментиран от #59
17:16 19.11.2018
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 АК-12
До коментар #35 от "Рашка с чашка":
Явно много не си в час. Индия плаща на руснаците за съвместна разработка на самолет 5 поколение на базата на СУ-57 , Китайците защото сами си правят си купиха 40 бр. СУ-35. То защото руското оръжие е боклук Дони се чуди как да налага санкции на всики който купува. А хората пак си купуват. А ползвайки ги тия глави не само за равновесие. Половете се в него и ще видите много неща . А вие чакате какво ще ви спуснат като опорки.Коментиран от #65
17:19 19.11.2018
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 НКВД
До коментар #55 от "Рашка с чашка":
Ама ти продължаваш да сравняваш Су 57 с разни селскостопански за пръскане като Рафал, Гррипен, Ффф ли? Запомни по здраво и ефективно оръжие от руското няма! И танковете и корабите и подводниците и самолетите на Русия са подобри от вдички западни съществуващи! Още едно време старата ТЕ 72 превъзхождаше амерските! В Ирак проблема на ТЕ72 бяха самолетите не Ейбрамса!!17:21 19.11.2018
60 Браво колега
До коментар #33 от "соросоидни кърлежи":
ама викочелите тролове, дето лочат бояришник в тоя сайт, няма ви разберат иронията:)17:24 19.11.2018
61 гост
Коментиран от #63, #82
17:29 19.11.2018
62 Рашка с чашка
До коментар #52 от "любопитен":
Да на пределно ниска скорост и на малка височина и при визуален контакт, чел съм го това. Въпроса си остава, защо никой не ще да купува руски самолет?Коментиран от #155
17:30 19.11.2018
63 до гост
До коментар #61 от "гост":
Те мужиците съвременна кола с автоматична скоростна кутия не могат да направят ти искаш изтребител от 5то поколение … Тоя Су47 е поредния пребоядисан летящ Москвич ...17:35 19.11.2018
64 руско изоставане
17:38 19.11.2018
65 Рашка с чашка
До коментар #57 от "АК-12":
Никъде не твърдя че руското оръжие е боклук, тук става дума за самолет, не за ракети и танкове. Това с Индия и Су е отдавна минало. Китай миналата седмица представи новия си самолет като по-добър от Су-57.17:38 19.11.2018
66 КГБ Териер
17:42 19.11.2018
67 КГБ Териер
Коментиран от #69, #71, #74
17:42 19.11.2018
68 гост
17:43 19.11.2018
69 до КГБ Териер
До коментар #67 от "КГБ Териер":
Ама от едната произведена бройка ли точно трепери НАТО или от двете бройки ?Коментиран от #75
17:46 19.11.2018
70 ЦИКЪЛА НЕ Е ЗАТВОРЕН А ОТВОРЕН
До коментар #52 от "любопитен":
А ГОРЕНЕТО Е ДВА ЦИКЪЛА КАТО ЕДИНСТВЕНО УШАНКИТЕ ПРИЛАГАТ ПРЕДКАМЕРНО ЗАПАЛВАНЕ КОЕТО ОБРАЗНО КАЗАНО ЗНАЧИ ЧЕ ГОРИВНАТО СМЕС ВЕДНЪЖ ЕКСПЛОАДИРАЛА В ПЪРВИЧНАТА КАМЕРА СЕ КОМПРЕСИРА В ГЛАВНАТА ГОРИВНА КАМЕРА ПОД ОГРОМНО НАЛЯГАНЕ И ТЕМПЕРАТУРА . КПД ТО Е ПОЧТИ 80'/' .ТОЗИ ПРИНЦИП Е БИЛ ИЗВЕСТЕН НА ВСИЧКИ НО САМО УШАНКИТЕ СЪЗДАВАТ МЕТАЛ КОЙТО ДА ИЗДЪРЖА ТЕЗ НАЛЯГАНИЯ И ТЕМПЕРАТУРИ.ГОВУДАРИТЕ ОЩЕ 80 СЕТТЕ ГОДИНИ НАМИРАТ ПАДНАЛО В ОКЕАНА ПАРЧЕ ОТ ТЯХЕН ДВИГАТЕЛ НО ТАКА И НЕ УСПЯВАТ ДА НАПРАВЯТ МЕТАЛА ОТ КОЙТО Е НАПРАВЕНА КАМЕРАТА....789Коментиран от #72
17:49 19.11.2018
71 русофилска подлога
До коментар #67 от "КГБ Териер":
Свалянето на Ф-117 няма нищо общо с технологията на самолета.Ама откъде да ти го знае това ,невежата русофило-комунистическа глава.И между другото СУ-57 има по-лош стелт от Ф-117 ,а Ф-117 е самолет на 40 години ! Смятай за какви деграданти става въпрос в русия.Коментиран от #130
17:53 19.11.2018
72 до ЦИКЪЛА НЕ Е ЗАТВОРЕН А ОТВОРЕН
До коментар #70 от "ЦИКЪЛА НЕ Е ЗАТВОРЕН А ОТВОРЕН":
да така е щото на ушанките извънземните са им дали тоя супер метал и него го има само на извънземни планети … и ся краварите няма от къде да го вземат затова искат да ходят на Марс ...17:53 19.11.2018
73 Влад
17:55 19.11.2018
74 Рашка с чашка
До коментар #67 от "КГБ Териер":
Ф-117 е първият стелт самолет с всичките произтичащи недостатъци от новата за 1981г технология. Въпреки това той е изпълнил над 1300 бойни мисии и е поразил пряко над 1600 стратегически обекта с една единствена загуба! През 1999г един е свален от зенитна батерия. Това според теб неуспешен самолет ли е? И пак на въпроса защо никой не иска руски самолет, пък бил той и пътнически?Коментиран от #79, #80, #90
17:55 19.11.2018
75 879
До коментар #69 от "до КГБ Териер":
НАТО си трепери по навик от Русия от време уно! Путин само да се почеша и тия подскачат!! На руснацитене им трябва по начало Су 57 то Су 35 е също по- добър от Ф35 и 22!Коментиран от #76
17:58 19.11.2018
76 Рашка с чашка
До коментар #75 от "879":
Ф-35 по-добре да не го коментирам, но ми е интересно да знам с какво Су-35 е по-добър от Ф-22, само не ми я разоравяй историята на някъв сайт за срещата в Сирия. Иначе по нищо Су-35 не може да доближи дори възможностите на Ф-22.Коментиран от #91
18:11 19.11.2018
77 ХОРИЗОНТА СА ЗАДРЪСТИ С ПРОСТАЦИ- ГОВЕДА
18:12 19.11.2018
78 Kcaniba
Титаничен!!!
18:13 19.11.2018
79 Готин ама не съвсем
До коментар #74 от "Рашка с чашка":
Първите стелт самолети са немски и ги създават двама братя германци! А американците вземат документацията и два от създадените 1945 година стелтове. Та за това американците имат стелт, Щтото са го откраднали от Германия, както и всичко друго, свързано с военната индустрия!Коментиран от #87
18:22 19.11.2018
80 Готин ама не съвсем
До коментар #74 от "Рашка с чашка":
Има много държави, които искат руска техника!Но когато имаш няколко военни бази на главата си, каква техника, освен американска, можеш да купиш?? Или не ти е мил живота??
А ти ми отговори. Защо Боинг има две конструкторски бюра в Русия, с над 2500 души персонал и какви технически проблеми им решават руските инженери? Защо и Еърбъс имат също конструкторско бюро в Русия, с 1500 души персонал. Тези инж. какви технологични проблеми им решават?? Защо американците имат съвместна фирма с руснаците, в областта на ракетните двигатели, в Титановата долина на света в Русия?? Та какви проблеми им решават руските инж.?
А Индонезия е закупила руски СУ-57. И не само самолети, а и друга техника. Нещо по въпроса?
Коментиран от #83
18:29 19.11.2018
81 руски самовар
За Раптър даже няма какво да говорим.
18:33 19.11.2018
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Рашка с чашка
До коментар #80 от "Готин ама не съвсем":
Ето нещо по въпроса, Индонезия щеше да купи 11 броя Су-35, а не Су-57 и щеше да стане първата страна извън Русия използваща този самолет, но до сделка не се стигна. Сега преговарят с Локхит за F-16V.18:40 19.11.2018
84 Българин
18:41 19.11.2018
85 Borislav Popov
До коментар #31 от "Българин":
Че те го пуснаха в серийно производство ! Първата ескадрила към средата на 2019 година.Коментиран от #88
18:47 19.11.2018
86 знайко
18:47 19.11.2018
87 Рашка с чашка
До коментар #79 от "Готин ама не съвсем":
Б-2 е копиран от немския Хортен, Ф-117 си е американски и е първия серийно произведен стелт. А иначе всички крадат военни технологии от германците.18:49 19.11.2018
88 222
До коментар #85 от "Borislav Popov":
Първата ескадрила от 3 самолета :D:D18:50 19.11.2018
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Borislav Popov
До коментар #74 от "Рашка с чашка":
Като е успешен самолет - що тъй бързо го изпратиха в пенсия ?Коментиран от #93
18:53 19.11.2018
91 Borislav Popov
До коментар #76 от "Рашка с чашка":
Американският Ф-22 няма шанс срещу руския Су-35.Руският боен изтребител е много по-маневрен. Американският боен изтребител от пето поколение Ф-22 Raptor би бил лесна мишена за руския изтребител Су-35 в случай на въздушен двубой. Воденето на въздушен двубой е основна специализация на Ф-22, но липсата на солидно въоръжение го прави уязвим. Су-35 има много по-добра маневреност, което му дава предимство и при укриването от вражеските ракети – както от далечна дистанция, така и от близка. Руският изтребител е въоръжен и с повече ракети от американския си еквивалент.
18:58 19.11.2018
92 123
А това колеги, това прави разликата. Правило го е преди, ще продължава и занапред!
Коментиран от #100, #104
19:00 19.11.2018
93 Рашка с чашка
До коментар #90 от "Borislav Popov":
Защото му мина времето, както на много други успешни самолети като Хариър, Б-52, Миг-21 и т. н. Освен това го пенсионираха след като се появи Ф-22.Коментиран от #159
19:06 19.11.2018
94 гост
Коментиран от #97
19:16 19.11.2018
95 гост
Коментиран от #96
19:19 19.11.2018
96 ИМА ЕДИН САЙТ ЕССЕНТИАЛ- СР
До коментар #95 от "гост":
ЗАПАДНЯШКИ. ВИЖ ТАМ КАК ВО ПРАВИ МИГ 29 НА ЕДИН МЕТЪР ОТ ЗЕМЯТА/ КОБРАТА НА ПОГАЧОВ/ И МНОГО ДРУГИ ЗАДАЧИ ОТ ВИСШИЯ ПИЛОТАЖ НА ВИСОЧИНА ОТ ИДИН ДО ДЕСЕТ МЕТРА. АКО МИ ИЗВАДИШ НЕЩО ПОДОБНО С КОЙТО И ДА Е ЗАПАДНЯШКИ КУРНИК ЩА ЧЕРПЯ СТОЛИЧНА ДО СУТРИНТА.....Коментиран от #99
19:31 19.11.2018
97 Рашка с чашка
До коментар #94 от "гост":
На близкия маневрен бой при малка скорост по хоризонтала му е минало времето още към средата на ВСВ. Изстребителите стават все по-бързи и с по мощни оръжия. Все по-често противника бива поразяван при първия залп. На мода идват енергийните бойци, енергия в скорост, първи удар и набиране на височина за нов удар. Така се появяват реактивните Ме-262. Ако маневреността по хоризонтала беше толкова важна, и до сега щяхме да сме с биплани, защото са много по-маневрени от който и да е реактивен изтребител.19:45 19.11.2018
98 Роко
До коментар #3 от "Русенец":
Не прилича, а е точно копие на F22. Е без двигателя и въоръжението те са съветски, но кво да се прави толкова са успяли да гепят, толкова са направили.Коментиран от #101
19:55 19.11.2018
99 тихомир
До коментар #96 от "ИМА ЕДИН САЙТ ЕССЕНТИАЛ- СР":
Миг 29 го видяхме какво прави срещу Ф 15 и Ф 16 -става на скрап за секунди . Факт А ти ни обясняваш за циркаджийски номера .Коментиран от #110
19:58 19.11.2018
100 M. A. G. A.
До коментар #92 от "123":
Това е било много преди 20 години, колега, към 40 ще да е поне. Много са ти промили мозъка с пропаганда!20:05 19.11.2018
101 msc
До коментар #98 от "Роко":
Странно .....не бях забелязал досега,че вертикалните стабилизатори на Раптора са изцяло подвижни, като при Су 57(едно от многото сериозни констуктивни различия) , но явно нещо не виждам добре.Апропо,като ги пишете тези неща ,не усещате ли ,че се представяте в не добра светлина ,и то на първо място пред самите себе си....20:23 19.11.2018
102 1944
До коментар #12 от "Borislav Popov":
су-57 като разработка струва около 3 милиарда долара, има произведени само десетина опитни образци. няма готов двигател към момента, очаква се до около три години. има проблем със стелт разработката, тоест доста е видим на радарите. ф-35 е ултраскъп като разработка, но пък има произведени вече 320 броя, в производство е от 2006г. като цена на бройка двата модела са почти идентични. но матросовчетата с мазните каскети са вече на амбразурата, зашепили малки мъжки достойнства.20:33 19.11.2018
103 само истината
В изтребителната авиация е същото. Присмиват се на американците , че имали само 194 Раптъра , но Русия има 64 Су 35 . Капацитета и за производство е трагичен 2 до 4 самолета на година . За сравнение САЩ - 250 Ф 35 на година + изпълняват и другите си поръчки за Ф 15 и Ф 16
Най масовите изтребители в РФ е СУ 27 и Миг 29 -самолети без потенциал -генерал Шварцкопф каза за Миг 29 ,че е остарял преди 15 години.
20:40 19.11.2018
104 1944
До коментар #92 от "123":
даже циганизирана майка индия бяга от доста добрата руска техника. а загубеното време във военното училище и шлифованото мозъче не са повод за гордост. недоразумението пРезидент е добър пример. военните училища са развъдник на предатели и еничари, не на патриоти.20:40 19.11.2018
105 666
20:49 19.11.2018
106 чичо
Коментиран от #109
20:56 19.11.2018
107 666
Коментиран от #115
21:11 19.11.2018
108 никси
Коментиран от #112
21:25 19.11.2018
109 никси395
До коментар #106 от "чичо":
атака обиясни им на тия тьпаци21:28 19.11.2018
110 КъДЕ СИ ГО ВИДЯЛ И С ОЧИТЕ СИ ИЛ
До коментар #99 от "тихомир":
ПРЕЗ УСТАТА НА ЗАПАДНАТА ПРЕСА???? ПРИ ДАМОЛЕТИТЕ Е КАТО ПРИ КОЛИТЕ НАЙ ВАЖНОТО Е КОЙ Е ЗАД ВОЛАНА ИЛИ КОЙ КАРА САМОЛЕТА.АКО ПО НЯКАКЪВ НАЧИН ВИЗИРАШ ИРАК ТО ТАМ БЯХА ПОТРОШЕНИ МИГОВЕТЕ СИЧКИТЕ НА ЗЕМЯТА.САДАМ БУ ПОДВЕДЕВ ОТ КРАВАРИТЕ КОИТО МУ КАЗАХА ДА НАПАДА КУВЕЙТ ПЪК ТЕ ША ГО ПАЗЯТ.?:,???21:37 19.11.2018
111 никси
До коментар #17 от "12345":
за 3 - 4 маса даде лифорс е прелетял до испания его кьдесме само прелита черно море иеринас за1 - 2 часа21:39 19.11.2018
112 вата у главата
До коментар #108 от "никси":
Поне български да беше научил като бял човек и английски -щяха да те вземат в Уест Пойнт ,а не да тролиш за 20 копейки на пост -мизерия майка ,матушка21:41 19.11.2018
113 кюфте
21:41 19.11.2018
114 чичо
21:46 19.11.2018
115 Рашка с чашка
До коментар #107 от "666":
Глупости от селски вечеринки! Русия се чуди от къде да намери външно финансиране на това неуспешно копие на Раптора. То не беше че ще го правят с Китай, то не беше че с Индия, но отвсякъде ги отсвириха. А и онзи дето разправя че Ф-22 нямал шанс срещу Су-35, бих попитал-защо се опитват руснаците да си направят свой Раптор, при положение че имат,,, по-добър " самолет.Коментиран от #119, #121
21:49 19.11.2018
116 Коза в мъгла
Коментиран от #120
21:51 19.11.2018
117 НКВД
Коментиран от #118
22:22 19.11.2018
118 1944
До коментар #117 от "НКВД":
изводът е, че злоупотребата с антифриз води до душевна импотентност. останалото са опорки от вестник работническо дело. остарели като руска технология.22:30 19.11.2018
119 666
До коментар #115 от "Рашка с чашка":
Е това беше вища на годината....що не земеш да удариш едно финансово рамо на Русия...а това за Китай и Индия уби рибата......свръхпроизводство ....ако се наложи Русия може да произведе поне 500 Су57 за една година.....пример ВСВ за три години 50000 танка Т34 с/у 1500 Тигъра на РайхаКоментиран от #132
22:37 19.11.2018
120 991
До коментар #116 от "Коза в мъгла":
Ръсия не е технологична страна ,че да бъде по-напред с технологиите от САЩ.Като пишете глупости ,поне намалете наглостта.Откъм военно развития каскетите са минимум 20 години назад.Военноморски флот - НЕТ,Авиация - НЕТ ,армията им е полупрофесионална и зле екипирана,но пък имат ядрено оръжие и затова oще ги броят за живи.22:43 19.11.2018
121 чичо
До коментар #115 от "Рашка с чашка":
Произведени са 11 броя и се очаква до края на 2019 да влезе на въоражение.Русия нищо не се чуди,все още вървят изпитания, за това срока е края на 2019.Нямам никакви сведения за Руски Раптор.Че, самолета е добър,наистина и западните медии го твърдят,но по важно е че и авиаторите им са на същото мнение.Все още поддържам връзка с немски колеги,които го сравняват с НЛО, що се отнася до фигурния пилотаж.Откъм аеродинамичните закони,наистина прави невъзможни фигури.Коментиран от #122, #123
23:01 19.11.2018
122 хихихи
До коментар #121 от "чичо":
Taя тенджера я сравнявали с НЛО...Немога просто :D:D:DКоментиран от #125, #128
23:06 19.11.2018
123 4836
До коментар #121 от "чичо":
7 броя са произведени ,2 от тях ще бъдат летящи лаборатории. Останалите 5 ще изпълняват бойни задачи доколкото е възможно ,защото за самолет ,който не е на въоръжение няма части ,трудно ще е .Коментиран от #127
23:19 19.11.2018
124 Дедо мраз
Коментиран от #134, #135
23:27 19.11.2018
125 Не можеш
До коментар #122 от "хихихи":
Вижда се, че не можеш да пишеш. Неграмотен си и си прост, но си тръгнал да коментираш неща, от които бъкел не разбираш.23:30 19.11.2018
126 балалайка
23:37 19.11.2018
127 чичо
До коментар #123 от "4836":
Става въпрос за СУ-57.Какви лаборатории,това е чиста проба боен самолет с отлични качества и вече е в производство.За бройката не съм сигурен,защото информацията ми е доста старичка.Може и повече да са.00:24 20.11.2018
128 чичо
До коментар #122 от "хихихи":
Самолета е великолепен във всяко отношение.Не искам да оттекчавам другите,иначе бих ти написал ТТ данните ама ти едва ли ще разбереш нещо,щом го наричаш тенжера.00:38 20.11.2018
129 398
Коментиран от #141
00:43 20.11.2018
130 Петър
До коментар #71 от "русофилска подлога":
Абе,пич що си мислиш че с многото драсканици тук ще можеш да заблудиш хората,а.? Не всички са невежи. Какво значи че свалянето на Ф-117 нямало общо с технологията му..? Напротив има и то много показателен пример е как една уж модерна технология се оказва пълен боклук щом една друга технология от 1978г като ПВО- Куб успява да свали самолета..! Не си фантазирайте неща,само и само да се чуствате уж по-умни от останалите щото не сте..!Коментиран от #131
00:57 20.11.2018
131 Този коментар е премахнат от модератор.
132 Коминочистач
До коментар #119 от "666":
Аве пич , ВСВ свърши отдавна ама ти още там живееш. Не може високотехнологичен продукт да го сглобят набързо събрани колхозници, нито пък в импровизирани тракторни заводи. Ама хич не мислиш какво пишеш02:11 20.11.2018
133 Gena
До коментар #30 от "Рашка с чашка":
Еми много просто несавместими са с нато ина4е досега циал свиат за пазарува от тиах03:40 20.11.2018
134 1944
До коментар #124 от "Дедо мраз":
колт е направил пуерториканците от америка равни на трактористите а ла долф лундгрен "бояришник стайл".07:38 20.11.2018
135 Хой Бай
До коментар #124 от "Дедо мраз":
Да не са те джуркали на Червения площад ? Их как ги помниш с благодарност. Пожелавам ти следващия път да видиш и лимоновите резанки на Рамзан -и тях да ги запомниш така и да си ги спомняш с умиление .Коментиран от #137
08:21 20.11.2018
136 БъХъ
10:02 20.11.2018
137 Дедо мраз
До коментар #135 от "Хой Бай":
Хаха,сорка ,но нещо се засегна,голЕма любов към неграта изпитваш.дали има защо руснаците ще прегазят тая сбирщина от негра и латиноси за отрицателно време,абе те виетнамците с лъкове те почистиха 50000 и не им дадоха и 1 метър да влезнат в северен Виетнам а за руските богати да не говорим хахахаКоментиран от #140
10:33 20.11.2018
138 гост
11:16 20.11.2018
139 гост
11:44 20.11.2018
140 Този коментар е премахнат от модератор.
141 чичо
До коментар #129 от "398":
Да знаеш,че не се заяждам,просто си обменяме информация.На времето когато в България приемахме СУ-25,СУ-22БМ работех с хора от Сухой и до днес подържам връзка с 2 от тях.Проблема с Индия бил,че те няма да получат двигатели от 5то поколение и че Су-57 не е толкова невидим,което и руснаците признават.Даже моите хора казват,че е невидим за по-бедните държави.Но той е многоцелеви изтребител и неправилно някои го сравняват с F-35 който предимно е лек бомбардировач с малка маневренност.И разбиращите в САЩ казват,че това е наистина много добър самолет и превъзхожда както Раптора така и F-35,но с уговорката,че това са различни самолети.Голямото предимство на СУ е,че е многоцелеви и може да работи както като Раптор така и както F-35 едновременно.Всъщност те посочват ДВА недостатъка-слабия СТЕЛТ и все още не внедрените двигатели от 5то поколение.За стелта нищо не знам,за двигателите знам,че вече са преминали наземни изпитания,но това както и бройката произведени самолети е информация от миналата нова година.Сега като се поздравим за нова год. ще получа по-прясна информация-надявам се.За двигателите знам,че ще могат да развиват повече от 1М без форсаж неограничено дълго време.Всичко хубаво.Коментиран от #146
13:04 20.11.2018
142 БъХъ
14:01 20.11.2018
143 Златев
14:30 20.11.2018
144 Петър
До коментар #131 от "264":
Факт ли е че ПВО система като КУБ,свали уж модерния тогава,и ненадминат пак уж Ф-117 в Сърбия..,а..? Факт е нали а „червени пропаганди” и разни мантри се блъскат само в твоята главичка май..!07:19 21.11.2018
145 Този коментар е премахнат от модератор.
146 Петър
До коментар #141 от "чичо":
Точно така е пич...ама масово тук разни мамини синчета не ходили в казарма дори но зомбирани от разни измислени сайтчета спорят за неща които и те самите не разбират но са чули нещо да се коментира. А за да се чустват уж умни това което не са разбрали си го фантазират :) Ф-35 разчита основно на „стелт” покритието си за да навлезе там където е целта да пусне бомби или да изтреля ракети и да си замине. И то не до целта а отдалеч.Това върши работа но само в страни които имат слаба и остаряла ПВО защита. За въздушен бой Ф-35 е по -зле дори и от Ф-16. А за „отворковците” дето се чудят що така САЩ,налагат санкции,или заплашват страните които си купят или искат да си купят С-400 ами ето защо. Проекта им за не знам си колко милиарда пак се оказва боклук,щото уж „невидимия”им Ф-35 се оказва че е ясно видим от С-400 И какво се оказва в крайна сметка едни няколко стотин милиарда са хвърлени на вятъра.Ама как да си го признаят,как..? Е за това С-400 им е трън в задника щото руши „рекламата” им на Ф-35 и кой ще иска да го купи за толкова пари,а да не говорим за „златната” му потдръжка. До сега модерния му софтуер е дал над 31 грешки,и са го спирали от полети за „проверки” не знам си колко пъти. Су-57 е универсален,и руснаците там са тръгнали по друг път а не като САЩ,да наливат милиарди за реклама на продукт,който чакат някой да им купи ,но които не е универсален и прекалено сложен а точно това дава страшно мн.дефекти.За въздушен двубой по-скоро трябва да се сравняват07:55 21.11.2018
147 Петър
08:03 21.11.2018
148 Анонимен
До коментар #18 от "Driver":
Русия винаги е била силна в оръжията. Просто ги правят по-добре и за по-малко пари от САЩ.Ако погледнете един МИГ29 дето е набор с дядо. Още лети, и може да окаже достойна съпротива на всяка американска кошница от 5 поколение.
Даже ако сравним и пушките:
На САЩ всички разновидности са по-леки, по-точни, по-далекобойни и са страхотни пушки за градска условия.
А Руското е просто, тежи, рита като магаре но се чисти за 2 минути. Стреля и в кал, вода и л-на
Това е причината да се предпочита руския калашник.
Коментиран от #150
11:29 21.11.2018
149 чичо
13:20 21.11.2018
150 1944
До коментар #148 от "Анонимен":
калашникът, който е краден, е на почит само в африканските джендеми. и в кухите глави на пенсионирани фатмаци русофили.Коментиран от #158
06:59 22.11.2018
151 Прашколюб Иванов
До коментар #4 от "СссереМ":
Наистина няма никакъв смисъл да се говори на лице като "СссереМ", но все пак: Който е запознат поне малко с бойната авиация, в частност на САЩ и СССР, знае, че F-15 започвайки от въздухозаборниците, стигайки до двойния вертикален стабилизатор и виждайки крилото в план, то няма как да не забележи, че F-15 е изкопиран от МиГ-25. "СссереМ", навлез малко в теорията, пък тогава пиши глупости, бе!01:34 04.03.2019
152 Кракра
Коментиран от #160
21:01 12.03.2019
153 Дедо Ванго
До коментар #30 от "Рашка с чашка":
Не, че не ги искат, ама в НАТО няма избор-или made in USA, или-санкции. Справка-Турция и С-400.Иначе ако за теб Китай, Индия, Виетнам и т.н е никой- жалко за теб. Между другото и Индонезия попадна под санкции затова, че предпочете руски, а не щатски машини. С вопиющо предимство с оглед цена/качество за руските изделия.15:40 13.03.2019
154 Гост
20:51 13.03.2019
155 Стив
До коментар #62 от "Рашка с чашка":
Не е до искане.Който купи нещо руско,го чакат санкции и заплахи.Ти на луната ли живееш?И между другото "стелт" не съществува,затова и не са си губили времвто да се занимават с безсмислена функция.02:39 15.03.2019
156 Зайко Байко многознайко
До коментар #12 от "Borislav Popov":
Тези високи данъци и огромния военен бюджет трябва да се оправдават а мозъците на населението трябва да се промиват със страх от вероятно нападение. Това е цялата кондика!03:08 15.03.2019
157 Шегичка
До коментар #5 от "Само питам":
Да. От москвич 408 , защото ЗАЗковия вече е ползван ..11:41 15.03.2019
158 Шегичка
До коментар #150 от "1944":
Това е така , защото на другите куршумите отскачат от листата. По принцип само произведения в България калашник не е мн. капризен!11:53 15.03.2019
159 Интересно
До коментар #93 от "Рашка с чашка":
Ти явно не си разбрал, че и Ф - 22 не го произвеждат вече от 2013г. , нищо де ...сега вече те информирах ...а не го произвеждат, щото две птички глътнаха водичка в залива Тартус ...била се намесила системата на крайцера Москва , "Форт" ... корабният вариант на С - 300.11:55 15.03.2019
160 Преминаващ
До коментар #152 от "Кракра":
Карай си ПеУнишкийо гоУф с винкЕо у багажникО и не се напъвай да мислиш ! Мани, че фане да те заболи главето ...00:07 16.03.2019
161 Преминаващ
00:19 16.03.2019
162 Винету
До коментар #12 от "Borislav Popov":
Айде пак анимационни филмчета...17:11 16.03.2019
163 555
12:25 10.04.2019