ФАКТИ.БГ

Британски космически кораб ще стига до Марс за три месеца

Това ще се случи благодарение на нов атомен двигател

Публикувана: 18 Януари, 2021 07:47
21 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3064
Британски космически кораб ще стига до Марс за три месеца
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:

Британски космически кораб ще може двойно по-бързо да стига до Марс, благодарение на атомен двигател, който ще бъде построен от компанията Rolls-Royce в рамките на ново споразумение с Космическата агенция на Великобритания.

Оттам се надяват, че подобни двигатели ще позволят астронавтите да достигат до Марс за три-четири месеца, предаде "Гардиън".

Rolls-Royce доставя двигатели за британските кралски подводници в продължение на 60 години. Сега компанията се надява да построи и няколко наземни малки модулни реактора, за да помогне за посрещането на нарастващото търсене на електроенергия във Великобритания.

Великобритания

Иван
В САЩ "Марс" иэчеэна,има Сникерс,Милки Уей,Кит-Кат.

да де
Гледай ти, за по-евтинко къде ще снимат филма в Бояна филм ли???

баба ми
АА, ще се сетите вие, че междупланетарно пътуване е възможно само на база на атомен реактор на основата на УРАН 235, а такъв вече почти не остана на планетата... А кога ще спре разточителното му изгаряне в атомните централи? Когато се построят реактори с линеен ускорител на частици, които могат да ползват торий и уран 238, но проклетите САЩ не желаят това, защото в този случай ще се сложи край на господството им.... Поне така твърди СЕРГЕЙ ОСТРЕЦОВ...

Ха ха ха

До коментар #2 от "да де":

Това да не ти е мосфилм ?

Учко
Хахахха Ако го управлява кралица майка :)

Ха ха ха

До коментар #3 от "баба ми":

Точно това ще сложи край на господството на САЩ да знаеш 😂😂 И така бил твърдял някакъв руски пияница 😂

233

До коментар #4 от "Ха ха ха":

То ,зер само Марс остана да е британска колония!Тези по зле от нашите брата македонци!Марс, Марс земльо британска!

Kjl
Другия мошеник трябваше още миналата година да е стигнал до там. Сега и тези влизат в играта на думи.

Мата Хари

До коментар #6 от "Ха ха ха":

Че те англетата вече са по-големи пияници и от руснаците. Ха ха ха

65гх4гх

До коментар #6 от "Ха ха ха":

Иди на Сл. Бряг лятото и преброй колко пияни руснаци има и колко мъртво пияни, оповръщани англичани има.

Тъй тъй
Ще,ще ..... не ще!

Летяща чиния
Двойно по-бързо от какво? Разстоянието между земята и Марс варира, освен това би трябвало да се отчитат и периодите с ретроградно движение. В края на 2020 двете планети бяха на възможно най-близки разстояние и редица водещи учени през 80-те и 90-те години на миналия век твърдяха, че през 2020 ще има пилотиран полет, обаче ...

Бачо Киро
С двигателите от подводниците ли ще стигат, че не се разбра от статията? Къф Марс бе, бастуни, до луната не можете да идете.

плевен

До коментар #13 от "Бачо Киро":

Това за ядрените двигатели на подводници, ти го казват във връзка с "наземни модулни реактори". Споменават го с рекламна цел, че са с голям опит. Няма да се учудя ако те работят и за щатския флот. Онези нямат научния капацитет за това.
Същото го правят и руснаците. Използват опита си от ядрените подводници и ледоразбивачи, за построяването на малки реактори базирани на морски платформи по брега на Северния лед. океан.

Минувач
3-4 месеца път до Марс пак е изключително много време. В обратна посока още толкова. А какво се случва с човешкия организъм за такъв период в безтегловност...?! Отделно пребиваването на планетата /колко време на 1/3 от земната гравитация/ Отделен въпрос е космическата и слънчева радиации. Марс няма магнитно поле т.е. защита от радиация. Нищо и не се чува има ли на този етап ефективна защита от такава за евентуалните астронавти....

манджа

До коментар #10 от "65гх4гх":

Разликата е, че англичаните пият здраво наистина, но и работят здраво. За нас е валидно само първото.

Бай Манчо
Нуклон - вече се прави и някои от елементите и оборудването са готови но е Руският ядрен буксир

СусБе
Тия па...! Като се накъркам аз въобще не знам къде съм та един марс ще ми се опре!

незнайко
Да бе да !! Откраднаха и затриха човека който направи миниатюрния двигател на базата на студения ядрен синтез и сега са МНОГО ГОРДИ !!! Жалко за откривателя защото искаше цял свят да има достъп до него !!!

ясно
те сега да мислят какво ще ядат след брексита

ясно
те сега да мислят какво ще ядат след брексита! и плюс това са напълнени западното крайбрежие на Европа с атомни отпадъцииииии! арте и фр телевизии!

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

Янка Такева