''Ваксината на "Пфайзер" ще пристигне у нас до 30 дни''. Това заяви министърът на здравеопазването Костадин Ангелов по време на заседание на Министерски съвет.
''Ваксинирането ще бъде доброволнo, безплатнo и напълно безопасно'', добави той.
''Над 12 хил. души са излекувани от COVID-19 само за миналата седмица, София излиза от областите с най-висока заболеваемост, а здравната система е напълно обезпечена с медикаменти и защитни средства'', коментира още Ангелов.
Поставете оценка:
Оценка 2 от 45 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Поправка
Коментиран от #114, #122
14:29 30.11.2020
2 Въпрос ?
Коментиран от #14, #35
14:29 30.11.2020
3 Прост въпрос
трябва да се избягва струпването на хора,
нали?
Защо тогава,
единствено в България,
от държавите в ЕС,
продължава да не се гласува по пощата?
Коментиран от #11, #80
14:30 30.11.2020
4 Перо
14:31 30.11.2020
5 мислещ
Коментиран от #21, #72, #84, #87
14:31 30.11.2020
6 ВирОсолог
14:31 30.11.2020
7 !!!?
Коментиран от #25
14:31 30.11.2020
8 Мнение
Коментиран от #100
14:32 30.11.2020
9 ОСТАВКАТА ВИ
14:33 30.11.2020
10 Ддд
Коментиран от #40
14:34 30.11.2020
11 Перо
До коментар #3 от "Прост въпрос":
Защото ще бъде мутренска фабрика за фалшифициране на изборите. БГ пощи е отдавна на изживяване,под мутренски контрол! Това е като да гласуваш в БГ посолство с комисия,назначена от мутренски посланик или мутренски външен министър!Коментиран от #57
14:35 30.11.2020
12 топ 20
14:35 30.11.2020
13 Честитутка...
14:37 30.11.2020
14 О. Ч. З
До коментар #2 от "Въпрос ?":
Това няма как да стане все едно да са си признали че са подписали смъртната присъда на всички ваксинирани. Такива хора просто няма да влязат във статистиките а ще се водят изчезнали. А аз искам целият държавен апарат да бъде задължен да се ваксинират както и всички бъдещи и минали участници във управлението за да се докаже че тази ваксина е безопасна ще чакам поне 6 месеца и ако още шават може би ще си я бия и аз но едва лиКоментиран от #43, #98
14:37 30.11.2020
15 ДОККТОР
14:37 30.11.2020
16 123
14:37 30.11.2020
17 !!!?
Коментиран от #28
14:37 30.11.2020
18 ЧНГ 2021
14:38 30.11.2020
19 😷😷😷
14:38 30.11.2020
20 Охо Бохо
14:39 30.11.2020
21 Така е...
До коментар #5 от "мислещ":
...и те го знаят, но пък взимането на кредит им е оправдано и няма кой да им търси отговорност14:39 30.11.2020
22 hh88
Коментиран от #29
14:40 30.11.2020
23 фар
Коментиран от #27, #37
14:41 30.11.2020
24 Е нали не е тествана 5 години?
14:42 30.11.2020
25 Българка
До коментар #7 от "!!!?":
Коментарът ти е от две вазимо противоречащи се части, защото Русофилската мафия - това са мутрите, начело с члена на БКП, твой вожд14:43 30.11.2020
26 абг
14:43 30.11.2020
27 Боци
До коментар #23 от "фар":
Къде да го боцнат?14:44 30.11.2020
28 Българка
До коментар #17 от "!!!?":
Ако зависеше от такива като теб, България още щеше да е под турско робство.Коментиран от #34, #53
14:45 30.11.2020
29 ТРОПЧО
До коментар #22 от "hh88":
САМО ЛЪЖЦИ И ИЗМАМНИЦИ САМО ПОР3 СЪБИРАТ ИЗМАМНИЦИ14:45 30.11.2020
30 the truth
14:48 30.11.2020
31 абе
14:48 30.11.2020
32 Дерибеев
14:50 30.11.2020
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Jeep
До коментар #28 от "Българка":
Остави го. Ако почне така да брои при хвърлянена ръчна граната, естествения подбор ще си каже думата, а може и за награда Дарвин да се клсира...14:53 30.11.2020
35 Лост
До коментар #2 от "Въпрос ?":
Тогава ще си умреш от придружаващите заболявания.14:54 30.11.2020
36 Onq s konq
14:55 30.11.2020
37 Лост
До коментар #23 от "фар":
Те отдавна го боцкат. Даже му е кеф.14:56 30.11.2020
38 Гост
14:56 30.11.2020
39 Ваксина от сащ
14:58 30.11.2020
40 Софиянец в повече
До коментар #10 от "Ддд":
Ами...веднага ще организирам бизнес с фалшиви свидетелства да ваксинация! Ще се харчат като топъл хляб, и пак няма да се ваксинираме!14:58 30.11.2020
41 мда
14:58 30.11.2020
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 ще лъжат
До коментар #14 от "О. Ч. З":
Ще лъжат, че са ваксинирали правителство,парламент, чиновници, полиция, за да ни накарат останалите да се ваксинираме. Поне аз няма да се ваксинирам.15:04 30.11.2020
44 подарък
Коментиран от #50
15:06 30.11.2020
45 гост
15:06 30.11.2020
46 Ако някой го интересува
Flor Radkova
В Испания от януари започва ваксинирането !!!
Споделям от лекар:
Milena Miteva
От нета:"Какво всъщност е „Ваксината“ на Pfizer?
Първо нека наречем всичко с истинските им имена: това не е ваксина и не е нищо повече от нечестно и подвеждащо наименование, ако не и лъжовно.
Нормалната ваксина е: „Препарат от отслабен или убит патоген, като бактерия или вирус, или на част от структурата на патогена, която при прилагане на индивида стимулира производството на антитела или клетъчния имунитет срещу патогена, но не е в състояние да причини тежки инфекция."
Това, което Pfizer ще прилепи върху мускулната тъкан на милиарди хора, е кратък генетичен код съдаден в лаборатория, който ще се свърже с ДНК - РНК механизмите на клетките, ефективно свързани с мускулната клетка и произвеждащи протеинова структура на covid19. В този случай това е сложният свързващ механизъм, който позволява на вируса да се прикрепи към АСЕ2 (ангиотензин-конвертиращия ензим 2) - порталът на повърхността на човешките клетки), така наречения S-шип.
Телата ни реагират на това, като произвеждат антитела, които да атакуват „чуждите“ протеини, произвеждани от нашите собствени клетки.
Това е непроверена, нетествана нова биотехнология. Тя няма предистория и няма как да разберем какви ще са средните, камо ли дългосрочните ефекти.
Това се нарича евгеника на нормален език.
Преди да очертая някои от възможните последици от това, смят
Коментиран от #55, #124, #127, #128
15:08 30.11.2020
47 Защо турция
15:09 30.11.2020
48 На кой му
Коментиран от #70
15:10 30.11.2020
49 Продължение
Преди да очертая някои от възможните последици от това, смятам, че е важно да знаете, че това не е ваксина - това е генно инженерство!
Това е най-големият масов експеримент в човешкото генно инженерство, който някога е провеждан. Резултатите от които ще бъдат оценени само от оцелелите. Историята ще бъде съдия.
Първо, всеки активен вирусен генетичен материал в организма предизвиква системна промяна (в цялото тяло) в нашата ДНК. Това е начинът, по който работи еволюцията. Всеки въведен вирусен генетичен материал ще бъде подложен на процес по същия механизъм. Тази кРНК ще взаимодейства със собствената ДНК на тялото на системно ниво и ще доведе до промени. Естеството на тези промени е неизвестно.
На второ място, мускулните клетки, произвеждащи вируса, ще бъдат идентифицирани от тялото като „заразени“ и ще бъдат атакувани, причинявайки автоимунен отговор. Не е известно какви ще са пораженията, дали изкуствената кРНК ще бъде копирана в други клетки и дали автоимунният отговор ще се разпространи в други органи, особено в нервната система, която свързва мускулите.
На трето място, потокът от S-шиповидните протеини (свързващият механизъм на вируса covid19) ще се прикрепи към ACE2 порталите в клетките на тялото. Не е известно как това ще повлияе на тяхната роля в автоимунната система на организма и също така неизвестно дали телата ни ще идентифицират такива клетки като „заразени“ и ще ги атакуват.
Накрая е напълно неизв
15:12 30.11.2020
50 И аз си
До коментар #44 от "подарък":
Подарявам моята,станаха три ваксини15:13 30.11.2020
51 4422
Организираха ли пунктове, места и апаратура за съхранение и пр.? Или подготовката им е колкото подготовката за втората вълна на Ковид19?
15:14 30.11.2020
52 Перо
15:14 30.11.2020
53 !!!?
До коментар #28 от "Българка":
Ти Бабикяните за "освободители" от турско робство ли ги имаш !!!?Коментиран от #66
15:14 30.11.2020
54 Продължение
Накрая е напълно неизвестно колко дълго инжектирания генетичен материал ще остане активен или неактивен. Резултатът може да бъде свръхстимулация на имунния отговор на организма, причиняващ огромни поражение: алергии, автоимунни заболявания, психични проблеми, податливост към инфекции и заболявания - особено грипни заболявания.
Накрая този тип генно инженерство ще бъде по-мощно при малките деца, които все още развиват имунната си система.
На Pfizer не може да се вярва, честно казано, те имат ужасен опит в безопасността и прозрачността и вече са произвели 1,3 милиарда дози от това лекарство, готови за употреба. Това е огромна инвестиция и такава, която едва ли ще загубят заради няколко „опасения за безопасността“. Тъй като не е необходимо да публикуват своите „опити, методи или резултати“, може да се гарантира, че погребват всякакви „вредни резултати“ или опасни странични ефекти.
Целите никога не оправдават средствата, Pfizer не прави изключение от това и нищо добро не може да се получи от този генно-инженерен експеримент.
Това, че Световни здравни консултативни органи го знаят, че правителствата знаят това, че СЗО го знае, прави всичко това престъпление срещу човечеството
Коментиран от #74, #123
15:16 30.11.2020
55 4422
До коментар #46 от "Ако някой го интересува":
Евгениката е съвсем друго.Коментиран от #102
15:17 30.11.2020
56 Продължение
Изборът ни трябва да е свободен и информиран!
Превод от английски
Ваксината на Модерна е на същия принцип."Моля, запознати да споделят, освен ГЕНЕТИЧЕН МАТЕРИАЛ,какво друго обикновено се съхранява на -70 градуса?
15:18 30.11.2020
57 Прост въпрос
До коментар #11 от "Перо":
Пълни глупости!Гласуването по пощата най трудно се фалшифицира!
Не случайно нито една държава, която въведе електронно гласуване,
не отмени гласуването по пощата!
Кажи поне една държава?
Няма такава, нали?
Причината у нас да не се гласува по пощата е друга.
Гласуването по пощата е невъзможно без активна регистрация!
След активната регистрация е невъзможна нито една мъртва душа в избирателните списъци.
Но тогава е невъзможно комунистът Борисов
да фалшифицира изборите по лукашенковски,
с над милион мъртви души!
Ето това е ИСТИНСКАТА ПРИЧИНА
у нас да няма гласуване по пощата!
Което между впрочем е в нарушение на Конституцията на РБ.
Прочети чл.26. ал.1 и чл.34. ал.1. и ал.2.
Коментиран от #113
15:19 30.11.2020
58 Последния Софиянец
15:20 30.11.2020
59 МРАЗЯ ГЕШЕВ И ДОГАН
15:21 30.11.2020
60 Гледам и не вярвам!!
15:21 30.11.2020
61 Първо
Коментиран от #67
15:24 30.11.2020
62 Тома неверни
15:24 30.11.2020
63 1997 г.
15:29 30.11.2020
64 SSsss
Коментиран от #69, #75
15:29 30.11.2020
65 Най ,,хубавата ваксина...сто процента...
А има още петдесет вида ваксини,а за нас ,,най хубавата",с най трудното съхранение?????????????
15:30 30.11.2020
66 Българка
До коментар #53 от "!!!?":
Не от Боковото робство!15:35 30.11.2020
67 Е не е нужно
До коментар #61 от "Първо":
Прекаралите ковид НЯМА НУЖДА ДА СЕ ВАКСИНИРАТ.15:35 30.11.2020
68 НИКВА ВАКСИНА
15:37 30.11.2020
69 Еееееее
До коментар #64 от "SSsss":
Намаляването на населението трябва да е чрез понижена раждаемост, а НЕ ЧРЕЗ УБИЙСТВО НА ВЕЧЕ РОДЕНИТЕ ПО КАКЪВТО И ДА Е НАЧИН.Коментиран от #79
15:38 30.11.2020
70 water
До коментар #48 от "На кой му":
една ваксина за да е сигрна,трябва да се тества близо 10 г.15:39 30.11.2020
71 ИЗБЕРИ РУСКОТО
Коментиран от #78
15:39 30.11.2020
72 Aa заблуждаваш
До коментар #5 от "мислещ":
се . Кьошетата може да свършат , ама баламите - никога! Ще се намерят мераклии.Коментиран от #83
15:39 30.11.2020
73 Въпрос
Коментиран от #90
15:41 30.11.2020
74 Еееееее
До коментар #54 от "Продължение":
Всичко описано е характерно за действието на ВСЕКИ ЕДИН ВИРУС. ВСИЧКИ ВИРУСИ БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ НАВЛИЗАТ ВЪТРЕ В НАШИТЕ КЛЕТКИ. СЪЩОТО ПРАВИ И ВАКСИНАТА. ТАЗИ ВАКСИНА НОСИ САМО ЧАСТ ОТ ГЕН. МАТЕРИАЛ НА ВИРУСА И НАПЪЛНО ОТГОВАРЯ НА ОПРЕДЕЛЕНИЕТО ДА ВАКСИНА , ПОСОЧЕНО И ВЪВ ВАШИЯ ПОСТ.Коментиран от #99
15:44 30.11.2020
75 Националист
До коментар #64 от "SSsss":
Според мен варианта с 3-та световна е по добър.Трудно и дълго ще възстановим планетата, но най голямото зло на света заедно с цялото еврейско лоби ще изчезне от картата на Северна америка,Ще пострадат и всички англосаксонски държави и колонии като Англия ,Австралия и Канада и всички дупедавци,които са си дали територията за американски бази с ракетни установки..Предсказанието на Баба Ванга скоро ще се сбъдне.Вова ще спаси света а жълтите ще са в коалиция с него,а ние ще оцелеем.15:45 30.11.2020
76 Миновач
Като ваксиниран всички в краварника и другите от Еврогейския съюз тогава моге и да рискувам
15:45 30.11.2020
77 Перо
15:46 30.11.2020
78 Еееееее
До коментар #71 от "ИЗБЕРИ РУСКОТО":
Руската ваксина освен вектор, съдържа и атенюиран / обезсилен/ коронавирус. Доколко е обезсилен - само Вовата си знае.Коментиран от #93
15:49 30.11.2020
79 SSss
До коментар #69 от "Еееееее":
Стерилизацията не е убийство,а спиране на възпроизвеждането.А за регулиране на раждаемоста го кажи на всички мюсулмани и на всички африканци.Те им дават помощи да оживеят а те се размножават като скакалци с по 5-10 и повече деца.Това е нискоинтелигентна маса,която не мисли за бъдещето а за превземането на света чрез миграция и популация.Коментиран от #101
15:51 30.11.2020
80 що ли
До коментар #3 от "Прост въпрос":
ами погледнете видеата с фалшификациите с гласовете по пощата в САЩ и ще си отговорите какви ще са размерите им у нас - току виж се окаже,че според гласовете по пощата населението ни е поне три пъти колкото е според преброяването! А и няма нужда са се ходи далече - има и у нас населени места със 9 жители и членове на известна партия, а гласовете, подадени от тях магически стават 150! Ето защо!!!15:55 30.11.2020
81 пешо
15:56 30.11.2020
82 гост
15:58 30.11.2020
83 така де
До коментар #72 от "Aa заблуждаваш":
ще има мераклии, на които после тайно ще завиждаш, но шубето ти ще е по-голямо!15:59 30.11.2020
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 6898
16:03 30.11.2020
86 Fati6a
16:03 30.11.2020
87 Ако дават
До коментар #5 от "мислещ":
по 50 лв. , един определен етнос ще се редят по два пъти ! Което не е лошо.16:05 30.11.2020
88 Ха, ха!
16:05 30.11.2020
89 Мнение
16:06 30.11.2020
90 Доктор Знайко
До коментар #73 от "Въпрос":
Не,и ще ти кажа защо.Ваксината е омаломощен вирус,който трудно ще пробие имунната система,но по време на пандемия,можеш да ритнеш канчето,защото ако хванеш и вируса се получава напаадение на годен вирус и омаломощен,с който няма да можеш да се пребориш и да създадеш антитела.Друг е въпроса че Ковида е само причина,за ваксина с неясна цел.Смъртноста в света не се е увеличила в сравнение с миналата година,така че,ако го приемем за обикновен грип-какъвто е,ще го пребориш но по трудно с ваксина и ако имаш други заболявания родата може да черпи с варено жито.Умрелите от Грипни епидемии са в пъти повече от измисления Ковид.Жена ми започна да се ваксинира срещу грип и така се разболя,че едва прескочи трапа.Повече и не мисли за ваксини.Ваксините са само за млади хора с много здрава имунна система.16:06 30.11.2020
91 Next
16:07 30.11.2020
92 Гойко Митич
16:10 30.11.2020
93 Нито една ваксина
До коментар #78 от "Еееееее":
Не съдържа Вируса, тъй като все още не е изолиран никъде по света, като успеят някъде да я свършат тази работа, ще бъде по лесно и с ваксините, друг е въпроса с това което са създали до момента посредством, тъй нареченото генно инженерство до колко е сигурно и безопасно бъдещето ще покаже!!!16:11 30.11.2020
94 Onq s konq
16:12 30.11.2020
95 Сигурна съм, че
16:13 30.11.2020
96 ЧИ КВО
16:15 30.11.2020
97 макробиолог
16:15 30.11.2020
98 Охо Бохо
До коментар #14 от "О. Ч. З":
Няма да стане, с водица ще ги ваксинират, и ще кажат че е безопасно. Може да направят фалшиво показно.16:17 30.11.2020
99 Ако имаш някой
До коментар #74 от "Еееееее":
Приятел или познат който се занимава с генно инженерство, нека той ти обясни правилно ли рассъждаваш или не, и много е важно да четеш по темата достатъчно за да изразяваш мнения!16:17 30.11.2020
100 Валентин
До коментар #8 от "Мнение":
Въпросната „ваксина“ се основава на генетичен материал(липидни наночастици), наречен mRNA. Технологията mRNA, съкратено от messenger RNA(куриерна РНК - кРНК), е нова за “ваксините“.Конвенционалните ваксини прилагат инактивиран вирус или протеини от този вирус в тялото, за да предизвикат имунен отговор, който може да предотврати последваща инфекция.
кРНК „ваксините“ инжектират така наречените липидни наночастици, които носят генетична инструкция за клетките на получателя, вследствие на което клетките сами първо да започнат да произвеждат „протеини от шиповете“, които се намират от външната страна на коронавируса и в отговор на което, тялото(имунната му система) да започне производството на антитела и се активират други имунни пътища, предпазващи от инфекциятя.
Коментиран от #103
16:18 30.11.2020
101 Ваксината не е за скакалците...
До коментар #79 от "SSss":
Тя е за белите хора,те са пречката за дявола.Другите са послушни,дай им ядене и размножаване и всичко е ОК...
16:19 30.11.2020
102 Валентин
До коментар #55 от "4422":
Прочети за CRISPR-Cas9 като инструмент за редактиране на геном и после виж какво е общото с Евгениката!16:22 30.11.2020
103 Всичко е ясно на теория,но ще видим...
До коментар #100 от "Валентин":
Белите мишки дали няма да станат на бели прилепи!След тези ,,проби" само ГОСПОД знае отговора...16:22 30.11.2020
104 хахаха
Коментиран от #106
16:26 30.11.2020
105 ковидчук
Руските тролове и русофилистиците плетат усилено техните конспиративни теории и оплитат малоумните българи, които очевидно не са никак малко!
16:27 30.11.2020
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 соросоид
Наноботите ще поемат управлението, чрез 5 G мрежата, ще ви превърнат в роботи.
16:30 30.11.2020
108 Като няма
Коментиран от #111
16:33 30.11.2020
109 соросоид
Руската ваксина ще ви накара да харесвате Лада, Путин, празните магазини, опашките и дефицитните стоки, с една дума ще харесвате социализма, техните чипове са по големи и могат да ви запушат артериите!
16:33 30.11.2020
110 нормално
16:34 30.11.2020
111 соросоид
До коментар #108 от "Като няма":
Върви до някоя болница и ще се запознаеш с Ковид, готин пич е, трепи дърти комунисти.Коментиран от #119
16:35 30.11.2020
112 соросоид
Тези схеми са способни да предизвикат инфаркт, също така при втората доза предизвикват и констипация и трябва да ви оперират, за да изкарат интегралните схеми от организма. Образуват зъбен камък, както и камъни в бъбреците.
Пускат К112121 от спътници и ако се погълнат, може да се задавите и да умрете.
Коментиран от #117
16:39 30.11.2020
113 Перо
До коментар #57 от "Прост въпрос":
Става дума за подмяна на бюлетини в БГ пощите. В САЩ винаги се е гласувало машинно,като по пощата са гласували само доказани инвалиди или неспособни за придвижване други хора,но със задължителна предварителна регистрация и направено искане за такова гласуване по пощата.Тази година бяха разпратени масово бюлетини за гласуване по пощата,по адресна регистрация,без никакво поискване,като оправданието беше корона вируса,което постави под съмнение закоността и верността на изборите.16:41 30.11.2020
114 AБВ
До коментар #1 от "Поправка":
Спокойно ,никой не те кара да си слагаш ,има от какво да се гътнеш и без ваксината.16:44 30.11.2020
115 Крум
16:48 30.11.2020
116 рм44м нн
И щяла да бъде "доброволна"?!? Ми тте и маските са доброволни, ама в къщи. В магазина, банката, аптеката, бензисностанцията, автобуса и къде ли не, не ме пускат без маска.
Точно така ше е и доброволната ваксина. Без нея ще трябва да си седиш в къщи.
Ковидиотите ще ме опонират, но заради тях ще си изгубим и малкото свободи, които са ни останали.
как не го схващат, не мога да ги разбера. От ден на ден затъпяват от телевизия и се увеличават като бройка.
16:51 30.11.2020
117 Гост
До коментар #112 от "соросоид":
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е да се консолтирате с ПСИХИАТЪР, наистина, ако вярвате в такива конспирации, просто вземете мерки да се лекувате!!!16:51 30.11.2020
118 Като няма
16:53 30.11.2020
119 Хитър Петър
До коментар #111 от "соросоид":
Ааа,тя и на фашагите не прощава!17:12 30.11.2020
120 2021
17:19 30.11.2020
121 Българка
18:54 30.11.2020
122 Мазда 3
До коментар #1 от "Поправка":
Никой не те кара да я ползваш. Пий си ракията, псувай си телевизора и си стой на село - ще се оправим и без твоето компетентно мнение.18:54 30.11.2020
123 Просветен илюминат
До коментар #54 от "Продължение":
Няма вирус изолиран и като такова чудо в природата освен в главите ви.След като тялото е проекция на ума и ума е нужно да се лекува,а не тялото за какви вируси говорите?
Всичко е измислено за заблуда и да се смята,че болестта е нещо идващо от отвън и ни заболява.
Това е поради незнание и лъжливо обучение на лекарите за да служат на системата подплатена добре от финасите на фармацевтичните компании.
20:21 30.11.2020
124 Просветен илюминат
До коментар #46 от "Ако някой го интересува":
ИНТЕРВЮ С БИВШ СЪЗДАТЕЛ НА ВАКСИНИДжон Раппопорт
превод: Георги Ангелов
Д-р Марк Рендъл е псевдоним на изследовател на ваксини, дълги години работил в лабораториите на големите фармацевтични компании и правителствения Национален Институт по здравето. Марк се е уволнил през последните десет години. По неговите думи, той изпитал омерзение от това, което е открил за ваксините. Както знаете, от началото на излизането на моите "Безлъжливиновини" ("Nomorefakenews") аз се боря срещу ненаучните и опасни твърдения относно безопасността и ефективността на ваксините. Марк е един от моите източници на информация. Той не е голям любител на говоренето, даже под прикритието на своята анонимност, но в светлината на последните опити да се направи ваксинирането задължително, той реши да наруши мълчанието си. Той живее комфортно от пенсията си, но както и много от моите източници на информация, е започнал да се отнася осъзнато към това, което е правил по-рано. Марк прекрасно е осведомен за размаха на дейността на медицинския картел и неговите планове за депопулация, контрол над умовете и общо отслабване здравето на населението.
Коментиран от #125
20:28 30.11.2020
125 Просветен илюминат
До коментар #124 от "Просветен илюминат":
- Някога Вие сте били уверен, че ваксините са символ на прогресивната медицина.- Да. Аз помагах в разработката на няколко. Няма да кажа какви именно.
- Защо?
- Искам да остана инкогнито.
- Значи, Вие считате, че може да имате проблеми, ако се разкриете?
- Предполагам, че ще изгубя пенсията си.
- На какво основание?
- Това няма значение. Тези хора имат възможност да ви създадат неприятности, ако сте били някога член на клуба. Познавам няколко души, които са следени и безпокоени.
- Кой е правил това?
- ФБР.
- Наистина?
- Без съмнение. ФБР просто използва и различни предлози. Може да бъде привлечено и Данъчно управление.
- Не е ли прекалено много за свободата на словото?
- Аз бях част от "вътрешния кръг". Ако сега започна да назовавам имена и да обвинявам отделни изследователи, ще имам немалко проблеми.
- Какво стои зад тези опити да Ви се създадат неприятности?
- Ваксините са последната линия на отбраната на съвременната медицина. Ваксините са най-висшият израз на "великолепието" на съвременната медицина.
- Вие считате, че на хората трябва да бъде предоставено правото на избор да се ваксинират или не?
- На политическо ниво - да. На научно ниво - хората трябва да имат информация, за да могат да направят правилния избор. Лесно е да се каже: "Избор - това е добре". Но ако цялата атмосфера е пропита от лъжа, как можете да избирате? Ако начело на Управлението по контрол на хранителните продукти и лекарствата (FD
Коментиран от #126, #143
20:29 30.11.2020
126 Просветен илюминат
До коментар #125 от "Просветен илюминат":
лекарствата (FDA) стояха порядъчни хора, ваксините не биха били разрешени. Тях щяха да ги изследват в детайли.- Има историци на медицината, които твърдят, че общото снижаване на заболеваемостта не е резултат от ваксинирането.
- Знам. Дълго време не обръщах внимание на тези изследвания.
- Защо?
- Страхувах се от това, което мога да открия. Аз бях в бизнеса с ваксини. Стандартът на живота ми зависеше от продължаването на тази работа.
- А после?
- Аз сам изследвах тази тема.
- И до какви изводи стигнахте?
- Снижаването на нивото на заболеваемост е благодарение на подобряването на жизнените условия.
- Какви условия?
- Повече чиста вода. Подобрена канализационна система. Храна. Пресни продукти от селското стопанство. Намаляване на бедността. Микробите могат да бъдат навсякъде, но ако сте здрави, няма да се заразите лесно.
- Какво почувствахте, когато завършихте изследванията си?
- Отчаяние. Разбрах, че съм работил в областта на концентрираната лъжа.
20:30 30.11.2020
127 Просветен илюминат
До коментар #46 от "Ако някой го интересува":
- Има ли ваксини, които са по-опасни от други?- Да. DPT (дифтерия, тетанус, коклюш – ДТК в България), например. MMR (морбили, паротит и рубеола – МПР в България). Освен това, някои серии от едни и същи ваксини могат да бъдат по-опасни. Безпокои ме, че всички ваксини са опасни.
- Защо?
- По няколко причини. Те въвличат човешкия организъм в процес, целта на който е подриване на имунната система. Те на практика могат да предизвикат тази болест, срещу която са предназначени да ни защитават. Те могат да предизвикат други болести, различни от тези, които трябва да предотвратят.
- Защо ни показват статистика, според която ваксините били изключително успешни в ликвидацията на болести?
- Защо? За да се създава илюзията, че ваксините са полезни. Ако ваксините потушават видимите симптоми на такива болести като дребна шарка, всеки може да реши, че ваксинирането е било успешно. Но под това прикритие ваксината може да повреди самата имунна система. А ако тя предизвика друга болест - менингит например, този факт не се забелязва, тъй като никой не вярва, че това е могла да направи ваксината. Връзката просто се игнорира.
20:33 30.11.2020
128 Просветен илюминат
До коментар #46 от "Ако някой го интересува":
просто се игнорира.- Съобщиха, че ваксините са ликвидирали едрата шарка в Англия.
- Да. Но когато проучвате достъпната статистика, пред вас се появява друга картина.
- Каква?
- Имаше градове в Англия, където неваксинираните не заболяваха от едра шарка. Имаше градове, където ваксинираното население преживя епидемията от едра шарка. А заболеваемостта от едра шарка вече беше снижена при въвеждането на ваксината.
- Значи Вие твърдите, че са ни лъгали?
- Именно това твърдя. Историята нагласиха така, за да убедят хората, че ваксините неизменно са ефективни и безопасни.
- Вие сте работили в лаборатории. Какво ще кажете за чистотата там?
- Хората считат, че тези производствени лаборатории са най-чистото място на света. Това не е истина. Заразявания се случват постоянно. "Строителен боклук" постоянно попада във ваксините.
- Например маймунският вирус SV-40, промъкнал се в полиоваксината.
- Да, така беше. Но не това имам предвид. Вирусът SV-40 попадна във ваксината, защото бяха използвани маймунски бъбреци. Говоря за друго. За действителните лабораторни условия. За грешките. За немарливостта. SV-40, който по-късно беше забелязан в раковите тумори - това е, което бих нарекъл структурен проблем. Това беше възприета част от производствения процес. Ако вие използвате маймунски бъбреци, отваряте вратата за неизвестните причинители, намиращи се в тях.
20:35 30.11.2020
129 Просветен илюминат
Не! Защото ваксинирането е пълна измама. Никога не е било възможно да се създадат болести със съответните микроби. През 1882 година бактериологът Робърт Кох започва научна измама по политическа поръчка. Тъй като нито той самият, нито някой друг успява да причини желаните заболявания с бактерии, той предизвика (с безумни и жестоки животински експерименти) „подобни симптоми” и определя това като доказателство за способността да се инфектира някой. Всички, които ваксинират, се позовават на тези експериманти от 19-ти век.
Да! Ако човек приема и одобрява факта, че правителствата по света необратимо вкарват в тялото нервни отрови като живак, алуминий, разтворители и т.н. чрез заобикаляне на детоксикацията с ваксинация. Тези нервни отрови предизвикват постепенно затъпяване, проблеми с развитието от всякакъв род, парализи и смърт на ваксинираните и разрушават волята на човешките същества. Ако реакциите на ваксините надхвърлят средното ниво, законът говори за „увреди от ваксина”.
20:42 30.11.2020
130 Просветен илюминат
Да! Ако човек приема и одобрява, че „ваксинирането” превръща човешкото същество в лесно манипулируем обект, който вече вярва, че здравето не идва отвътре, а се нуждае от силна държава и нейната фармацевтична индустрия. Защото този, който позволи да бъде ваксиниран, ще позволи каквото и да е и повече няма да забелязва, че е тровен и убиван с антибиотици, химиотерапия, облъчване, генна технология и т.н.
20:44 30.11.2020
131 Просветен илюминат
Да! Ако човек приема и одобрява, че чрез „ваксиниране” в Третия свят се извършва масивен „контрол на населението”, т.е. евтаназия. Ваксините там съдържат хормони на бременността за предотвратяване на зачеване, генно модифицирана нуклеинова киселина за стерилизация на мъжете, плутоний, с който са отровени цели племена и т.н. Ако същите нервни отрови, съдържащи се във ваксините в тази страна (Германия, бел.прев.) се завишат в много по-високи концентрации – до 100 и 1000 пъти, резултатът от „увредите от ваксина” – остра чернодробна недостатъчност, водеща до кървене в цялото тяло – ще се определят като „ебола”, „марбург”, „кримска-конго”, „ласа” инфекция и т.н. или като „СПИ
20:46 30.11.2020
132 Просветен илюминат
Да! Ако човек приема и одобрява, че Центърът за контрол и превенция на болестите и EIS, а следователно и Пентагона манипулират националните здравни власти чрез СЗО и са създали чрез парламентите законова рамка, която да прекрати гражданските права по всяко време и навсякъде, и която упражнява психически терор срещу собствения си народ, който е доказано че предизвиква заболявания, като се правят измамни изявления за биологична война, например антракс, шарка, полиомиелит и др.
20:47 30.11.2020
133 Просветен илюминат
Да! Ако човек приема и одобрява, че в собствената му страна се случва геноцид, защото германският наказателен кодекс определя „ваксинирането” като геноцид: „Този, който има намерение за пълно или частично унищожение на национална, расова, религиозна или етническа група като такава, налага условия на живот, които са подходящи за извършване на тяхното физическо унищожение, пълно или частично, ще бъде наказан с дългосрочно лишаване от свобода. В по-леките случаи наказанието е не по-малко от пет години.” Обжалване!
20:48 30.11.2020
134 гост
21:36 30.11.2020
135 Опитнозайче
22:31 30.11.2020
136 Илюминант
22:39 30.11.2020
137 Агент от Марс
22:44 30.11.2020
138 Маке от ТРАКИЯ
22:51 30.11.2020
139 Гост
Във връзка с това от руското министерство на здравеопзаването заявиха, че ваксината е двукомпонентна и че втората инжекция се поставя 21 дни след първата, а имунитет се придобива три седмици след втората инжекция. Това означава, че от началото на процедурата трябва да са изминали 42 дни.
Епидемиологът Михаил Фаворов коментира, че не е изключено антителата да влошат състоянието на пациента. " Антителата, които се изработват чрез ваксина, не винаги неутрализират вируса", допълва той.
23:26 30.11.2020
140 Кокондрел
13:55 01.12.2020
141 възмутен
НАЛИ ПАРИТЕ СА НАШИ. ВАКСИНИРАЙ СЕ ТИ, ТИКВАТА И ДРУГИТЕ С ВАШИТЕ ИДЕИ.
18:45 01.12.2020
142 Този коментар е премахнат от модератор.
143 МЯнкова
До коментар #125 от "Просветен илюминат":
Събуди се!!! Стига с фантазии и сънища! Аз искам да живея пак нормално, ще се ваксинирам, дано по-скоро дойдат ваксините, че много народ измря.21:44 01.12.2020