И свръхмощното LaFerrari ще получи тунингована версия означена като XX. Изречението звучи доста банално на фона на това, че стандартното LaFerrari е с мощност 950 конски сили, а страничното ускорение, което достига в завой, е близко до това на болидите от Формула 1.
По неофициални данни, новото ХХ е успяло да постигне време на "Зеления ад" "Нюрбургринг" от 6:35 мин. За сравнение ще припомним, че последният рекордьор Pagani Zonda R завърта обиколката за време 6:47:5 през 2010 година. Разликата от 12.5 секунди е умопомрачаваща.
Ускорението и от 0 до 100 отнема 2.9, а до 200 - 7 секунди. LaFerrari XX ще има още 100 конски сили в плюс, като те ще бъдат извлечени от двигателя V12, а електрическото задвижване ще остане с непроменена мощност от 161 конски сили. Това го прави най-мощния хибрид в света, като поставя версията на McLaren P1 GTR на второ място.
Както се вижда от снимките, страничните стъкла на колата вече са заменени с такива от поликарбонат. Аеродинамичният пакет на LaFerrari XX също търпи промени. Със сигурност и окачването ще е с други настройки предвид промяната в теглото.
Тази "банална" машина има един единствен проблем - ще бъде предназначена само за писта по програмата на Ferrari. Това значи, че купувачът реално не притежава колата и не може да си я прибере в гаража. Новата ХХ версия ще бъде доставяна за около десет пистови събития на година, където собствениците ще могат да я карат.
Поддръжката на тези зверове ще се извършва също от Скудерията. Ще бъдат произведени само 30 броя, а премиера на XX ще бъде на Ferrari Finali Mondiali в Абу Даби. Събитието е в началото на декември. Очакваната цена ще е около 3 милиона щатски долара.