17 Ноември, 2014 22:32, обновена 23 Ноември, 2014 11:52 8 241 20

Новият хибриден крал на "Нюрбургринг" е Ferrari LaFerari XX

  • laferrari-
  • ferrari-
  • laferrari xx

И свръхмощното LaFerrari ще получи тунингована версия означена като XX. Изречението звучи доста банално на фона на това, че стандартното LaFerrari е с мощност 950 конски сили, а страничното ускорение, което достига в завой, е близко до това на болидите от Формула 1.

По неофициални данни, новото ХХ е успяло да постигне време на "Зеления ад" "Нюрбургринг" от 6:35 мин. За сравнение ще припомним, че последният рекордьор Pagani Zonda R завърта обиколката за време 6:47:5 през 2010 година. Разликата от 12.5 секунди е умопомрачаваща.

Ускорението и от 0 до 100 отнема 2.9, а до 200 - 7 секунди. LaFerrari XX ще има още 100 конски сили в плюс, като те ще бъдат извлечени от двигателя V12, а електрическото задвижване ще остане с непроменена мощност от 161 конски сили. Това го прави най-мощния хибрид в света, като поставя версията на McLaren P1 GTR на второ място.

Както се вижда от снимките, страничните стъкла на колата вече са заменени с такива от поликарбонат. Аеродинамичният пакет на LaFerrari XX също търпи промени. Със сигурност и окачването ще е с други настройки предвид промяната в теглото. 

Тази "банална" машина има един единствен проблем - ще бъде предназначена само за писта по програмата на Ferrari. Това значи, че купувачът реално не притежава колата и не може да си я прибере в гаража. Новата ХХ версия ще бъде доставяна за около десет пистови събития на година, където собствениците ще могат да я карат.

Поддръжката на тези зверове ще се извършва също от Скудерията. Ще бъдат произведени само 30 броя, а премиера на XX ще бъде на Ferrari Finali Mondiali в Абу Даби. Събитието е в началото на декември. Очакваната цена ще е около 3 милиона  щатски долара.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кофти

    0 0 Отговор
    "купувачът реално не притежава колата и не може да си я прибере в гаража. Новата ХХ версия ще бъде доставяна за около десет пистови събития на година, където собствениците ще могат да я карат" - ами пълна безислица според мен е тази кола, че и за 3 милиона при това! Накъде отива този свят...........

    Коментиран от #14

  • 2 Гост

    0 0 Отговор
    След клипчето на Vettel където кара F12 с 350 км/ч по публичен път смятам че мястото на XX е точно на пистата и никъде извен нея.
  • 3 Shmeker

    0 0 Отговор
    P1 GTR за колко прави обиколката?
  • 4 Име:

    2 0 Отговор
    Като огромен фен на Ферари, трябва да кажа че това тук са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ.
    1-во LaFerrari XX, не е легална за пътищата, а е пистова кола, следователно Порше 918 все още държи рекорда!
    2-ро Времето на McLaren P1 GTR от 7:47 НЕ Е ОФИЦИАЛНО, тоест - само слухове, следователно Макларъна не е нито първи, нито втори..... Имаше слух че времето е 7:04 (а пък от МакЛарън бяха съобщили официално единствено че са под 7 минути!!!)
    3то рекордьор си е Порше 918
    4то Порше 918 е първо, докато McLaren не обяви официално време и Ferrari не направят обиколка с шосейното LaFerrari
    5то Зондата е толкова рекордьор, колкото е и която и да е състезателна кола там, защото е semi-racecar, както и radical SR8...
    6то Поршето......

    Коментиран от #5, #7, #9, #17

  • 5 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Име:":

    Абе ясно, че не е стрийт лийгъл, ама е хибрид

    Коментиран от #6

  • 6 Maurice

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    Хибрид е до толкова, че има електромотор. За мен не е хибрид кола, която не може да се движи само на ток. Все едно Ф1 болидите да кажем, че са хибриди. Такива "хибриди" има в Сериите Льо Ман от доста време. Хибрид е Приус,който можеш да заредиш от контакта. Това са си коли с КЕРС.

    Коментиран от #11, #13

  • 7 Maurice

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Име:":

    Абе никой не оспорва в момента рекорда на 918. Ако не знаеш има доста повече от една класация за бързи обиколки на северната дъга. По твоята логика Порша не е с 2 гуми, следователно не е мотор и не е рекордьор..... Зонда R си държеше рекорда при несертифицираните коли. Не участва в нито един шампионат, значи не е пистов автомобил. Всеки такъв трябва да отговаря на съответни изисквания за шампионата си. Наистина 12,5 секунди са си доста, но имайки предвид мощността на Пагани 750, срещу 1000+ за FXX, нищо уникално няма в този рекорд.
    П.с. №1"Кофти", аз също намирам за глупост да хвърлиш 3 милиона за кола, на която ще се качваш 20-на дни в годината.Вярно, че тази кола няма място извън нея, но има прекалено голям избор от суперкари на по-ниска цена, който можеш да ПРИТЕЖАВАШ, а не да ползваш под наем.

    Коментиран от #8

  • 8 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Maurice":

    Пределно ясно ми е че са различни класове. Просто статията е написана отвратително. Освен това преувеличих малко със сарказма..
  • 9 Дошо

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "Име:":

    Не точно понеже 918, което е поставило предишния рекорд също не е шосейна версия а е било олекотено като са били демонтирани неща, които не са необходими на колата да се движи като климатичната инсталация и дори корите на вратите.Така, че Ferrari им нашока ряпата много лошо.

    Коментиран от #10, #12

  • 10 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Дошо":

    Но можеш да си го купиш точно в този олекотен вариант като доплатиш не знам си колко хиляди!!!
    Също както е с GTR Nismo, базовата му цена е $150к а за около $200к получаваш точно този, който е с време 7:08.... на ринга
  • 11 Tesla

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Maurice":

    Не бъркай хибрид с плъг ин хибрид.Хибрида означава че колата има комбинация от две задвижвания.Това дали можеш да я включиш в контакта е отделен въпрос.
  • 12 Maurice

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Дошо":

    И не само! Бил е без пожарогасител, аптечка образец по МЗ, светлоотразителни триъгълник и жилетка. Даже чух, че му махнали капачките от винтилите на гумите за олекотяване. А пилотът е бил гол и е минал през тоалетната преди да се качи в колата, след като е изпил разхлабителни. Дали е имала климатик или не, пак си е сертифициран автомобил за движение по пътната мрежа. Вайпъра, който държеше рекорда преди година да не мислиш, че е имал масажиращи седалки, резервни крушки и бушони в жабката??

    Коментиран от #20

  • 13 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Maurice":

    Аве мани ги тия хибриди дето се движат на ток. Аз харесвам системата на мазда, които ползват кондензатор вместо батерия

    Коментиран от #15

  • 14 xxx

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Кофти":

    Първо я покарай тази кола на пистата, пък тогава ела се изхвърляй колко безсмислена била.Щото ако беше Порше щеше да е много смислена нали?Аман от коне с капаци.
  • 15 Бай Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Shmeker":

    Не я ползва само Мазда.Супер кондензаторите се развиха и поевтиняха и новите хибриди са с такива комбинирани с батерия.

    Коментиран от #16

  • 16 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Бай Иван":

    Еми да, сигурно е така. Това е естествено инженерите да се насочат към кондензаторите.
  • 17 гошо прупрунков

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "Име:":

    браво Павка даде им да разберат , че нищо не разбират
  • 18 Kaloian Kalchev

    0 0 Отговор
    http://www.marica.bg/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D1%8F-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%83%D0%B4%D1%8F-%D0%BF%D0%BE-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%BD-%D0%B7%D0%B2%D1%8F%D1%80-%D1%81-450-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%8F-%28%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE-%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B8%29-%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%B0-%D0%BE%D1%82-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-news328417.html

    Да вземем да уважим и БЪЛГАРСКОТО.БНТ си свършиха работата сега fakti.bg е наред

    Коментиран от #19

  • 19 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Kaloian Kalchev":

    Кво точно му е българското на това?
    Поредният бизнес-проект, на българин изпъден в чужбина.
  • 20 Дошo

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Maurice":

    За друго вярвам ама точно Строше да е без пожарогасител значи, че много са рискували да пуснат самозапалващия се батал на писта без пожарогасител