Отидете към основна версия

13 110 28

Buick се похвали с нов флагман

  • buick-
  • avenir-
  • general motors-
  • cadillac-
  • omega-
  • детройт 2015

Opel отложи за неопределено време представянето на първия си модел от бизнес клас от Omega насам, но останалите марки под шапката на General Motors нямат намерение да свиват перките без борба. Buick използва родното изложение в Детройт, за да покаже новия си флагмански седан и да заяви амбициите си да даде отпор на немската хегемония в сегмента.



Прототипът Avenir ("бъдеще" на френски) има всички предпоставки за успех. С дължина от 5 195 мм Buick-ът е по-дълъг от Cadillac Escalade със стандартно междуосие. Грамадната лимузина е изградена на платформата със задно задвижване Omega, която ще залегне и в основата на предстоящия Cadillac CT6.



За разлика от бъдещия най-луксозен автомобил на GM обаче, широкият 1 931 мм Avenir има четири задвижващи колела. Под предния капак е монтиран V-образен бензинов шестак с директно впръскване на горивната смес от ново поколение.



Мощността на двигателя не се уточнява. От официалния прес рилийз обаче става ясно, че моторът разполага с функция за изключване на част от цилиндрите и система за автоматично гасене и стартиране в задръстване. Трансмисията е деветстепенен автомат с възможност за превключване на предавките с лопатки зад волана.



Според Buick дизайнерите на Avenir са черпили вдъхновение от класическата Riviera и прототипа Wildcat II от 1954 година. Една от най-отличителните черти на концепта е масивната радиаторна решетка, която ще се превърне в новото лице на марката.



Интериорът на Avenir е проектиран за максимален комфорт не само за пътниците, а и за водача. за оформлението на салона са използвани кожа, дърво, бамбук и коприна. Прототипът е оборудван с йонизатор на въздуха, мултимедийна система IntelliLink с 12-инчов сензорен дисплей, устройство за безжично зареждане на смартфони, Wi-Fi и комплекс за спътникова комуникация OnStar с поддръжка на 4G мрежи от стандарта LTE.



Флагманският Buick може да разпознава водача по мобилния му телефон. Бордовата електроника настройва автоматично седалката в предпочитаната от конкретния водач позиция, мултимедията зарежда любимата му музика, а навигацията предлага най-често използваните маршрути.



От GM не се ангажират с конкретни срокове за пускането на прототипа в серийно производство. Според мнозина обаче ако стигне до конвейера, Avenir ще може да се състезава не само с лимузините от бизнес клас, а и с най-луксозните немски модели Mercedes-Benz S-Class, BMW 7er и Audi A8.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини