Отидете към основна версия

17 Април, 2015 11:43, обновена 17 Април, 2015 11:43 18 136 60

Peugeot извади 308-ица с 500 коня

  • peugeot-
  • 308-
  • 308 r hybrid-
  • шанхай 2015

Хибридна версия на семейния хечбек 308 ще бъде една от основните атракции на щанда на Peugeot на салона в Шанхай, който отваря врати на 22 април. Автомобилът е базиран на спортната модификация 308 R, представена преди две години във Франкфурт, но разполага с доста по-внушителна мощност.

Под предния капак на 308 R HYbrid се крие 1.6-литров бензинов турбодвигател с 270 к.с. Подпомагат го два електромотора с по 115 коня всеки. Захранват ги йон-литиеви батерии с капацитет 3 кВтч, разположени под задната седалка. 50-литровият резервоар за бензин пък е монтиран над електромотора на задната ос. Скоростната кутия е автоматична, с шест предавки.



Напомпаният френски хибрид ускорява от място до 100 км/ч за четири секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч, което не е никак зле за автомобил с вредни емисии в рамките на 70 грама въглероден двуокис на километър.

308 R HYbrid предлага четири режима на движение. Първият - Hot Lap - е предвиден за максимално бързи обиколки на писта. Той мобилизира целия потенциал на трите мотора, които генерират сумарно 500 к.с. и 730 Нм.



Вторият режим носи името Track и е по-щадящ. В него работят само бензиновият двигател и задният електромотор, а предният се включва само при ускорение. Мощността и въртящият момент в този случай са съответно 400 к.с. и 530 Нм.

Най-неутрален за ежедневна употреба е третият режим, наречен Road. Ако бъде избран, хибридът се движи само на бензин, предният електромотор остава изключен, а задният се включва само при ускорение.



Разбира се, 308 R HYbrid може да се движи и само на ток. В режима ZEV работи само задният електромотор, а предният му помага в зависимост от усилието, с което водачът натиска педала на газта.

Батериите се зареждат или от рекуперация на спирачната енергия, или от предния електромотор, който може да работи като генератор. Капацитетът на акумулаторите може да се попълва и от битовата мрежа. Ако се използва специално зарядно, това става само за 45 минути.



От Peugeot не уточняват какви изменения са правили по шасито на 308-ицата. Известно е само, че колеята отпред и отзад е разширена с 80 мм. Освен това отпред са монтирани спирачни четирибутални апарати с 380-милиметрови вентилирани дискове отпред и 290-милиметрови отзад.

Хибридът е съхранил карбоновия аеродинамичен пакет на 308 R и двуцветната окраска. Променени са само формите на предната и задната броня, а на предния капак са се появили въздухозаборници.

 

Технически характеристики за стандартните Peugeot 308 - ТУК

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини