ФАКТИ.БГ

Peugeot извади 308-ица с 500 коня

Публикувана: 17 Април, 2015 11:42 Обновена: 17 Април, 2015 11:43
60 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 16881
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Хибридна версия на семейния хечбек 308 ще бъде една от основните атракции на щанда на Peugeot на салона в Шанхай, който отваря врати на 22 април. Автомобилът е базиран на спортната модификация 308 R, представена преди две години във Франкфурт, но разполага с доста по-внушителна мощност.

Под предния капак на 308 R HYbrid се крие 1.6-литров бензинов турбодвигател с 270 к.с. Подпомагат го два електромотора с по 115 коня всеки. Захранват ги йон-литиеви батерии с капацитет 3 кВтч, разположени под задната седалка. 50-литровият резервоар за бензин пък е монтиран над електромотора на задната ос. Скоростната кутия е автоматична, с шест предавки.



Напомпаният френски хибрид ускорява от място до 100 км/ч за четири секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч, което не е никак зле за автомобил с вредни емисии в рамките на 70 грама въглероден двуокис на километър.

308 R HYbrid предлага четири режима на движение. Първият - Hot Lap - е предвиден за максимално бързи обиколки на писта. Той мобилизира целия потенциал на трите мотора, които генерират сумарно 500 к.с. и 730 Нм.



Вторият режим носи името Track и е по-щадящ. В него работят само бензиновият двигател и задният електромотор, а предният се включва само при ускорение. Мощността и въртящият момент в този случай са съответно 400 к.с. и 530 Нм.

Най-неутрален за ежедневна употреба е третият режим, наречен Road. Ако бъде избран, хибридът се движи само на бензин, предният електромотор остава изключен, а задният се включва само при ускорение.



Разбира се, 308 R HYbrid може да се движи и само на ток. В режима ZEV работи само задният електромотор, а предният му помага в зависимост от усилието, с което водачът натиска педала на газта.

Батериите се зареждат или от рекуперация на спирачната енергия, или от предния електромотор, който може да работи като генератор. Капацитетът на акумулаторите може да се попълва и от битовата мрежа. Ако се използва специално зарядно, това става само за 45 минути.



От Peugeot не уточняват какви изменения са правили по шасито на 308-ицата. Известно е само, че колеята отпред и отзад е разширена с 80 мм. Освен това отпред са монтирани спирачни четирибутални апарати с 380-милиметрови вентилирани дискове отпред и 290-милиметрови отзад.

Хибридът е съхранил карбоновия аеродинамичен пакет на 308 R и двуцветната окраска. Променени са само формите на предната и задната броня, а на предния капак са се появили въздухозаборници.

 

Технически характеристики за стандартните Peugeot 308 - ТУК

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1000
1 Отговор
Абе и 1000 коня да го направят си остава пежо - КЕНЕФ!!!!!!!!!!1

Коментиран от #2, #21


Оценка:
-8 +1

2
Този коментар е премахнат от модератор
Монката
3 Отговор
Като гледам само плюете, ама като сложат цена 30К евро за 500 коньова машина хибрид ще се купува като топъл хляб ;)

Оценка:
-0 +5

Машина
4 Отговор
Плюят само ПРОСТИТЕ хора, които са толкова ограничени, че не могат да видят и пред очите си.

Оценка:
-1 +7

ВАЛКО
5 Отговор
Те и без това друго не могат да правят.

Оценка:
-2 +1

Toko
6 Отговор
Само не разбрах тази простотия с предно ли е?????Дано не е!

Оценка:
-2 +1

308
7 Отговор
На рекламата си пише 4WD :))

Оценка:
-0 +1

гост
8 Отговор
Най-после извадиха нещо много интересно от Пежо ...Тая кола ще сцепва всичко в средният клас гаранция.

Коментиран от #10, #11


Оценка:
-1 +2

Анонимен
9 Отговор
Само в България хора каращи 20 годишни трошки могат да намерят косур на чисто нова кола.

Оценка:
-1 +4

Стоян Стоянов
10 Отговор

До коментар #8 от "гост":


и други интересни неща са вадили през годините от Пежо:
http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_907

Коментиран от #12


Оценка:
-0 +2

Стоян Стоянов
11 Отговор

До коментар #8 от "гост":


това "нещо" с тия 500 к.с. ще е интересно да се види

Оценка:
-0 +3

1313
12 Отговор

До коментар #10 от "Стоян Стоянов":


10 години карам пежо 306 1.9 тди седан модел 1999 г следващата ми кола пак ще е пежо

Оценка:
-0 +5

румен гумен
13 Отговор
Пежо е най слабата марка коли. Всеки който има пежо е много голям смотанек--туй е човек дето изобщо не разбира от коли.

САМО ГОЛФ 3 -- това е най якия автомобил

Коментиран от #23


Оценка:
-8 +1

1313
14 Отговор
У Перник ли

Оценка:
-1 +2

мечо
15 Отговор
Ето това драги зрители е истински кенеф, но с претенции. Ще бъде толкова често срещана по улиците колкото Лотус. ;)

Оценка:
-7 +2

Кобрата
16 Отговор
Предпочитам Porsche Cayenne Turbo, също с 500 коня е...

Оценка:
-5 +1

пежо
17 Отговор
само заради този ще пиша.а бе хомо бандит имам пежо 307sw от 5 години товаря го като катър и никак не го жаля а не се сещам да съм му правил нещо сериозно освен обичаината подръжка , и благодарение на това пежо че то ми прави парите имам отделно clk ot 2003 плюс Мл от 2009. Така че си карай тъпия голф , а ние нека сме смотаняци щом си имама пежаци.И не ми се наемай сега защото аз мога да ти напиша и тел.и адреса си , ама за теб не е препоръчително.хахаха с голф а бе немога ви разбера какво ги мъчите какво форсирате двигатели,какво очаквате да полетите ли с тези голфчета с по 100 коня под капака.с тези умрели магарета под капака може ти свършат работа само да ми избягаш ако те засека на някои светофар да не ядеш шамари и то само ако съм пеша,ако съм с колело нямаш шанс.така че голфу и на село там се прави на гъзар на селските моми

Коментиран от #38


Оценка:
-1 +5

pejameja
18 Отговор
Някой беше споменал че щяла да сцепва г.за на средния клас... Човече тази кола няма да е в средния клас в отношения на цена. Иначе подкрепям секи хибриден автомобил. Браво на Пежо. Дано не съм прав и цената да е прилична.

Оценка:
-0 +3

Гост
19 Отговор
Кола е страховито модерна! Много електроника са и накачили и това е доста плашещо,защото на пръв поглед забелязвам 5 основни компютъра+ още по-дребни модули...... Не казвам нищо лошо,просто дано са я изпипали,защото иначе не ми се мисли!
Ако цената е в разумните ценови листи,според Пежо,бих си я взел на изплащане,защото съм впечатлен от възможностите,които предлага!

Оценка:
-0 +1

S Doichinov
20 Отговор
Много красиво.Интересна концепция с ел.моторите.Французите не правили бързи коли 730Нм на това купе ще е фурия.Малко изпилено моторчето и е интересно с ресурса на двигателя какво става.

Оценка:
-0 +1

21
Този коментар е премахнат от модератор
Георг
22 Отговор
VW изкараха GTI,Пежо изкараха GTI
VW изкараха R,Пежо изкарват R
какво да очакваме?

Коментиран от #31


Оценка:
-1 +1

Мрази простаците
23 Отговор

До коментар #13 от "румен гумен":


Едва ли "човека" написал този коментар някога е имал вкус към колите.
Само един комплексар би направил такова малоумно заключение, че голфа - ръждивата 3-ка ,която е позор за VW груп била най якия автомобил :D
Как смееш да обиждаш собствениците на Пежо бе?
С какво право ?
Та ти дори не можеш да напишеш правилно думата "смотаняк", това доказва, че най-големия смотаняк си ти и освен това си и неграмотен.
Засрами се бе неграмотен.

Коментиран от #25


Оценка:
-0 +1

ulcho
24 Отговор
Такива малоумни коментари рядко се срещат. Сравняват Гоуфу...с Пежо! Повечето модели на Пежо не отстъпват даже и на немските от високите класове, при условие, че Пежо са среден клас. Не се напъвайте...дишайте дълбоко, и приемете истината каквато е!

Коментиран от #33


Оценка:
-0 +3

Румен гумен
25 Отговор

До коментар #23 от "Мрази простаците":


Значи ето още един пишман разбирач на коли ----дето кара френски трошляк . Явно немаш пари за Голф 3 -- бедняк .
Марката Пежо е само за гейове -то си е доказано ( по телевизора го даваха).
ГОЛФ 3 Е САМО ЗА ИСТИНСКИ МЪЖЕ ---тъй да знаеш !

Коментиран от #26, #29


Оценка:
-4 +0

Монго
26 Отговор

До коментар #25 от "Румен гумен":


"Марката Пежо е само за гейове..." имам Пежо и БМВ, даже и Сеат ама не ИбиСа /последното май е на ВАГ, нали/, какъв ли ще да ми е пола, дали не съм обратен. Сигурно съм "лесбиец" щот си падам по жени...

Оценка:
-0 +1

само селяните карат TOYOTA
27 Отговор
еха и тея се сетиха да направат нещо еха дано догодина направат 600 коня а когато всички други пройзводители летат те ще направат най-великото 850 коня мале мнооо дообри са тея пижо

Оценка:
-1 +0

чичо
28 Отговор
Ей тия с пежаците били голяма секта значи. Да казват на бялото, черно айде карайте си пежата 306, 307 ци и по-заможните 308ци и си мислете че сте в премиум автомобил. А повечето сигурен съм не са се возили в друго освен в на тати пежото.

Коментиран от #30


Оценка:
-4 +0

мрази простаците
29 Отговор

До коментар #25 от "Румен гумен":


Може и да съм бедняк щом поддържам 3 коли .
Да си беден не е порок, но виж простотията ,която лъха от теб явно си ти е по рождение.

Оценка:
-0 +2

S Doichinov
30 Отговор

До коментар #28 от "чичо":


Статията не е за премиум автомобили.Като няма какво друго да напишеш не пиши.

Оценка:
-0 +1

Име:
31 Отговор

До коментар #22 от "Георг":


Когато Пежо искараха GTI тяхното беше много по-добро от на VW GTi - то. Та очакваме сега и R то на Peugeot също да е по-добро.

Оценка:
-0 +1

Румен гумен
32 Отговор
Братчет ,да подържаш 3 коли бракми които са за моргата не е големо геройство.Давай ги за скрапу и бегай купи си кола кат хората -ГОЛФ 3.
Гейски марки коли на са за Българин---само як Голф 3 от Германия.

Коментиран от #35, #36


Оценка:
-2 +0

румен гумен
33 Отговор

До коментар #24 от "ulcho":


Не си праф колега -- ПИЖО е на километри зад немските автомобили.Всеки по-грамотен шифор го знае. - Затуй разбирам що ти не го знаеш.

Оценка:
-4 +0

Дани
34 Отговор
няма как да си купа голф!искам си бъбреците да са ми на място,затова си карам 406-тицата!преди съм имал голф като малак,лагерницата ми!

Коментиран от #37


Оценка:
-0 +3

мрази простаците
35 Отговор

До коментар #32 от "Румен гумен":


Братчед, що не дойдеш да видиш 3-те ми бракми за "скрапу" и после ще си говорим а ?
За "скрапу" най- вероятно вече е 25 годишния ти "ГОЛФУ"
То щото е много лесно да си седиш у вас и да си избиваш комплексиq чрез идиотските ти коментари.

Оценка:
-0 +1

Монго
36 Отговор

До коментар #32 от "Румен гумен":


Що си мислиш, че твойто мнение е меродавно? Позволи си да имаш няколко коли, тогава ръси щуротии. Ако искам да карам щуро, разполагам с БМВ /е, толкова ми са финансовите възможности/. Сеата ми е "дуракоустойчив", никога не ме е предавал, Пижо си го карам за кеф. Знам разликата между трите и не смея да бъда краен. Вярно е мечтая за БМВ 535,Ф10..., ама тате храни две деца и трябва да им осигури всичко /от апартаменти, до коли, включая и соц. и здр. осигуровки във фирмата ми/. Иначе ако бях единак, ник*ъФ проблем да си позволя кола за 100 000лв. Да ама не, казал Петко Бочаров...

Оценка:
-0 +0

ккк
37 Отговор

До коментар #34 от "Дани":


Даскала ти по Български език трябва да го уволнят

Оценка:
-0 +0

amateur
38 Отговор

До коментар #17 от "пежо":


Здравейте.
Колега Пежо, един познат си купи ново 307 sw. На 15 000 или 17 000 км пробег му излезе от строя горивната помпа, та му я смениха с нова такава. Та питам се: ако не беше в гаранция колко 6 000 лв. щеше да плати за нея. На други автомобилни производители горивните помпи на дизеловите модели имат живот съизмерим с този на автомобила.
И по полека с шамарите по светофарите , защото аз пък имам една ръжда в калибър .30-06 springfield , ако разбира се нещо ти говори, та ще мине и през CLK-то, ML-а и 307-та наведнъж.
Тук не сме се събрали да избиваме комплекси и раздаваме шамари.
Ако имаш да кажеш нещо с претенции , че е достоверно - го направи културно и без заплахи. Заплашва и обижда само онзи, който вътрешно усеща , че е слаб. Силния излага тезата си без обиди и с факти, които са като закован на стената пирон-никой не дръзва да го махне. Затова е и приказката: когато фактите говорят и боговете мъляат!
По повод марката Пежо: преди 12-15 год. много исках да си взема 306 с 2.0 мотор/ около 126-136 к.с.-вече не помня/ с 5 врати, но не стана. Баща ми си купи същото само че с 1,4 л мотор. Та на цената на уж добрите менташки части на моето Audi баща ми си купуваше оригинални части за Пежото. не ми беше добре, но какво да се прави.
Имайте уважение към хората дали труда си за производството на която и да е марка автомобили!
лека.

Коментиран от #45


Оценка:
-0 +0

Голфа
39 Отговор
По-калпави коли от франсетата правят само англетата!

Оценка:
-2 +0

Viktor
40 Отговор
Моята кола е Пежо 308 и е нова. Втората ми кола е Рено - и тя е нова. В Живота имах мечта да си купя Пежо 308. Осъществих я.Колата е луксозна и спокойно пътувам без да ме е страх, че ще се случи техническа повреде. Хубавата кола е новата.Често ме задминават с бясна скорост ръмжащи и трещащи БМВ-та или ГОЛФ-фове с изгорели гърнета или нещо чаткащо незнайно какво но с определено голямо самочувствие на шофьорите. В голямата си част такива "професори" участват и тук в чата.Винаги сравнявам такива коли с цигански каруци. Апропо - с уважение към НОВАТА кола БМВ или ГОЛФ......

Оценка:
-0 +1

Пацо
41 Отговор
Имал съм италиански коли /2 фиата, ланча/, френски коли пежо и 2 ситроена/ и доста немски/фв, ауди, бмв и форд/. Най- големи проблеми си имах с пежото и ситроените - тръгваш на дълъг път със затаено сърце - какво ще се счупи и ще можеш ли да се прибереш. Все се чупеха разни пластмаси, все даваха разни аварии, все нещо даваше фира.

Коментиран от #42, #43


Оценка:
-1 +0

Дедо Мацо
42 Отговор

До коментар #41 от "Пацо":


Приятелче, ние другите също караме коли. Така че колата се познава по собственика - ако се поддържа ще е вярна, ако не се поддържа ще трепериш. Марката няма голямо значение стига собственика да не е мърляч. И аз съм имал и италиански, и немски, и френски автомобили и не съм съгласен с твоето мнение относно надеждността и авариите. Между другото форд не е немска кола.

Оценка:
-0 +1

мрази простаците
43 Отговор

До коментар #41 от "Пацо":


Ако си мърляч и новата кола в твоите ръце след 1-2 години ще е морга.
Много ми е чудно ,защо собствениците на немските автомобили постоянно плюят френските - може би от завист а може и от злоба.
Но най- вероятно това са хора, които никога не са поддържали френска кола и само робуват на хорските приказки и на некадърни майстори ,колко много се чупели и колко били ненадеждни.
Тези хора тайно си мечтаят тяхната кошара да се доближи поне малко до возията на френските автомобили, а не при всяка малка неравност и бабуна да усещат болки в таза и бъбреците.
Всеки си прави своя избор и всеки човек си има вкус затова марки и модели автомобили - бол.
Стига сте плюли по френското.
Карайте си немските машини и както се казва -"БЛАГОДАРИМ ВИ за икономията".

Оценка:
-0 +1

голф 3
44 Отговор
Преди години имах Пежо 205 --голям боклук се оказа ,после си взех Пежо 406 с надеждата за по хубава кола , да ама и тя се оказа голям провал .Добри хора ми казаха -Вземи си голф 3 и мирясай .Така и направих купих си голф 3 93 година ---тогава разбрах че истинските коли се казват голф 3. --колата е изключително здрава ,надеждна ,бърза и според мене и красива. Дизайна си е обтикаем и това допринася за ниския и разход на гориво. Страшна кола -карам си я с кеф и не искам да чуя за хомо-марката Пежо. Така че да пишете че марката Пежо правела коли -- това си е голям смях. Аман от некадърни шофери на пежо !

Коментиран от #58


Оценка:
-1 +0

S Doichinov
45 Отговор

До коментар #38 от "amateur":


Това може да е единичен случай.Имаме такова Пежо в фирмата и се кара от ново.Горивна помпа не сме сменяли,само нормалните неща за дизели-турбо,егр.Това за около 250К км.

Коментиран от #56, #57


Оценка:
-0 +0

румен гумен
46 Отговор
Браво !
Поздравления ,това си е абсолютно вярно --само ГОЛФ 3
И аз съм с ГОЛФ 3.

Коментиран от #48


Оценка:
-0 +0

гоуф моуф
47 Отговор
Имах гоуф 3 тди(трака,дрънчи и друго)От возията му съм мнооого доволен-вече няма камъни в бъбреците.От ауспуха излизаше такъв дим че намаля популацията на бездомните кучета.Така шуми,дрънчи и трака,че няма шанс да заспиш на дълъг път.Вече знам какво е и ръжда,много ръжда.Тя май благородна обаче.Като видя френски дизел на светофа форсирам яко и му показвам кой е царя на пътя.Най ме кефи багажника-събира цяла"туба"и целия сръбски елит звучи от нея,ама яко.Също и разлепените тапицерии по вратите седят много шик.Модерна работа е тук.Жанти 18 цола бате.Евтини гуми в olx колкото щеш.Пари за нови не давам.HDI-то умряла работа.Веднъж се возих и казвам че няма такава бангия.Веднага заспах,върнаха се камъните в бъбреците,няма пушек,няма дим.Ква тая работа бе франсета?Затова не ви забелязват по улиците.Айде лека от мен,че тате е взел олио,маргарин,грес и ще зареждам машината за път.Я пари за нафта не давам⛽

Оценка:
-0 +1

Дедо Мацо
48 Отговор

До коментар #46 от "румен гумен":


Да си луд фен на гоУфо е болест, същата като п...стрията. Само комплексари и неграмотници "боготворят" гоУфо и плюят по френските коли. Карайте си задимените каруци с чалгата на макс, но не се врете навсякъде. За разлика от вас има и хора, които не са мозъчно ограничени и виждат по-далеч от носа си.

Оценка:
-0 +1

мрази простаците
49 Отговор
Само на мен ли ми се струва ,че "румен гумен " и "голф 3" всъщност са един и същ "
И защо по дяволите коментарите под статия за Пежо 308 се превърнаха в помия срещу марката Пежо ,избълвана от типове,които опитват да убедят сами себе си, колко велик е ГОЛФУ .
Вероятно никога тези хора няма да имат финансовата възможност и мозък за да си купят нова кола .Единствено им остава възможността да пишат глупости и да се самозалъгват.
Когато лисицата не може да достигне гроздето , то винаги е кисело.



Коментиран от #51


Оценка:
-0 +1

тойота
50 Отговор
"Благодаря" на френските коли, че станах автомонтьор с добри познания - постоянно се чупеха и трябваше да ги поправям.

Коментиран от #53


Оценка:
-2 +0

S Doichinov
51 Отговор

До коментар #49 от "мрази простаците":



Оценка:
-0 +0

мрази простаците
52 Отговор
Ей го и тоя "баш майстор".
Ето заради такива особи като теб хората имат погрешно мнение за френските автомобили.
Някои възли и агрегати от френските автомобили изискват професионална намеса от квалифицирани автомонтьори в добре оборудвани откъм инструменти и машини сервизи.
Ниската квалификация или липсата на такава и стремежа към бърза печалба на много "баш майстори" като теб са в основата на лошите впечатления към тази и други марки.


Оценка:
-0 +1

мрази простаците
53 Отговор

До коментар #50 от "тойота":


Ей го и тоя "баш майстор".
Ето заради такива особи като теб хората имат погрешно мнение за френските автомобили.
Някои възли и агрегати от френските автомобили изискват професионална намеса от квалифицирани автомонтьори в добре оборудвани откъм инструменти и машини сервизи.
Ниската квалификация или липсата на такава и стремежа към бърза печалба на много "баш майстори" като теб са в основата на лошите впечатления към тази и други марки.

Коментиран от #54


Оценка:
-0 +1

S Doichinov
54 Отговор

До коментар #53 от "мрази простаците":


Нека си говори.Други трябва да кажат дали е добър майстор.Да продължава да сменя гърнета а като надобрее може да го пусна да пипне истинска кола.Само ауспуха де

Оценка:
-0 +1

Само Пежо
55 Отговор
Като чета коментари на разни голфаджии дето карат разни тройки от 1993 г. да изказват коментари за автомобилите Пежо, които явно никога не са карали, а и никога няма да имат щастието да карат и се сцепвам от смях. Аз от 2000 година само Пежо карам. Първото ми беше 309 дизел. Карах го 10 години и нищо не съм правил по него освен да наливам и да карам. След това карах две 206-ци пак дизелови. Също много добри. След това 307 2.0 HDI, а сега карам 307 с новия мотор 1.6 HDI 110 к.с. Чипосал съм го на 140 к.с. и мога да кажа, че Пежо е просто един невероятен автомобил. Конфортен, здрав и икономичен автомобил. Който не е карал дизелово Пежо просто да не изказва мнение, защото каквото и да каже ще е глупост.

Оценка:
-0 +2

amateur
56 Отговор

До коментар #45 от "S Doichinov":


Здравей, С. Дойчинов.
Споделих преживян от мой познат проблем, на който съм бил свидетел. Нямам инфо или претенции, че това е съпътстващ проблем на тази марка. Не подкрепям тезата да се съди за качествата на дадена марка автомобили по проблемите в отделни модели, това го има при всички брандове. По принцип съм заклет привърженик на една друга немска марка, която няма проблем с ръждата и до ден днешен. Ако ми предоставят обаче горепредставения модел бих го сцепил от каране веднага-500 к.с. са си 500 к.с. пък нека който иска да ми се смее.
Поздрави и не се коркай просто няма смисъл.
Лека.

Оценка:
-0 +1

amateur
57 Отговор

До коментар #45 от "S Doichinov":


Здравей, С. Дойчинов.
Споделих преживян от мой познат проблем, на който съм бил свидетел. Нямам инфо или претенции, че това е съпътстващ проблем на тази марка. Не подкрепям тезата да се съди за качествата на дадена марка автомобили по проблемите в отделни модели, това го има при всички брандове. По принцип съм заклет привърженик на една друга немска марка, която няма проблем с ръждата и до ден днешен. Ако ми предоставят обаче горепредставения модел бих го сцепил от каране веднага-500 к.с. са си 500 к.с. пък нека който иска да ми се смее.
Поздрави и не се коркай просто няма смисъл.
Лека.

Оценка:
-0 +1

amateur
58 Отговор

До коментар #44 от "голф 3":


Здравей, колега Голф 3.
Думата е оптекаем, а не оптИкаем.
Поздрави.

Оценка:
-0 +1

РУМЕН ГУМЕН
59 Отговор
У голфа имам .аси яката музика -туба у багажника и на всяка врата говорител по 30 вата---ама как дъни не ти е работа.Едно смотано Пижо никогиш немое свири тъй.

САМО ГОЛФ 3 И НИЩО ДРУГУ

Оценка:
-0 +1

Голфа
60 Отговор
Пежо - ПФУ!!!

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът коментира пред бТВ изявите на досегашния президент и цените на газа:
Ако Първанов, вместо да прави партия и да обикаля паланките беше станал зам.-шеф на "Газпром", можехме да свалим цените на газа още."

Още бисери