ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
само заради този ще пиша.а бе хомо бандит имам пежо 307sw от 5 години товаря го като катър и никак не го жаля а не се сещам да съм му правил нещо сериозно освен обичаината подръжка , и благодарение на това пежо че то ми прави парите имам отделно clk ot 2003 плюс Мл от 2009. Така че си карай тъпия голф , а ние нека сме смотаняци щом си имама пежаци.И не ми се наемай сега защото аз мога да ти напиша и тел.и адреса си , ама за теб не е препоръчително.хахаха с голф а бе немога ви разбера какво ги мъчите какво форсирате двигатели,какво очаквате да полетите ли с тези голфчета с по 100 коня под капака.с тези умрели магарета под капака може ти свършат работа само да ми избягаш ако те засека на някои светофар да не ядеш шамари и то само ако съм пеша,ако съм с колело нямаш шанс.така че голфу и на село там се прави на гъзар на селските моми
Някой беше споменал че щяла да сцепва г.за на средния клас... Човече тази кола няма да е в средния клас в отношения на цена. Иначе подкрепям секи хибриден автомобил. Браво на Пежо. Дано не съм прав и цената да е прилична.
Кола е страховито модерна! Много електроника са и накачили и това е доста плашещо,защото на пръв поглед забелязвам 5 основни компютъра+ още по-дребни модули...... Не казвам нищо лошо,просто дано са я изпипали,защото иначе не ми се мисли!
Ако цената е в разумните ценови листи,според Пежо,бих си я взел на изплащане,защото съм впечатлен от възможностите,които предлага!
Много красиво.Интересна концепция с ел.моторите.Французите не правили бързи коли 730Нм на това купе ще е фурия.Малко изпилено моторчето и е интересно с ресурса на двигателя какво става.
Едва ли "човека" написал този коментар някога е имал вкус към колите.
Само един комплексар би направил такова малоумно заключение, че голфа - ръждивата 3-ка ,която е позор за VW груп била най якия автомобил :D
Как смееш да обиждаш собствениците на Пежо бе?
С какво право ?
Та ти дори не можеш да напишеш правилно думата "смотаняк", това доказва, че най-големия смотаняк си ти и освен това си и неграмотен.
Засрами се бе неграмотен.
Такива малоумни коментари рядко се срещат. Сравняват Гоуфу...с Пежо! Повечето модели на Пежо не отстъпват даже и на немските от високите класове, при условие, че Пежо са среден клас. Не се напъвайте...дишайте дълбоко, и приемете истината каквато е!
Значи ето още един пишман разбирач на коли ----дето кара френски трошляк . Явно немаш пари за Голф 3 -- бедняк .
Марката Пежо е само за гейове -то си е доказано ( по телевизора го даваха).
ГОЛФ 3 Е САМО ЗА ИСТИНСКИ МЪЖЕ ---тъй да знаеш !
"Марката Пежо е само за гейове..." имам Пежо и БМВ, даже и Сеат ама не ИбиСа /последното май е на ВАГ, нали/, какъв ли ще да ми е пола, дали не съм обратен. Сигурно съм "лесбиец" щот си падам по жени...
еха и тея се сетиха да направат нещо еха дано догодина направат 600 коня а когато всички други пройзводители летат те ще направат най-великото 850 коня мале мнооо дообри са тея пижо
Ей тия с пежаците били голяма секта значи. Да казват на бялото, черно айде карайте си пежата 306, 307 ци и по-заможните 308ци и си мислете че сте в премиум автомобил. А повечето сигурен съм не са се возили в друго освен в на тати пежото.
Братчет ,да подържаш 3 коли бракми които са за моргата не е големо геройство.Давай ги за скрапу и бегай купи си кола кат хората -ГОЛФ 3.
Гейски марки коли на са за Българин---само як Голф 3 от Германия.
Братчед, що не дойдеш да видиш 3-те ми бракми за "скрапу" и после ще си говорим а ?
За "скрапу" най- вероятно вече е 25 годишния ти "ГОЛФУ"
То щото е много лесно да си седиш у вас и да си избиваш комплексиq чрез идиотските ти коментари.
Що си мислиш, че твойто мнение е меродавно? Позволи си да имаш няколко коли, тогава ръси щуротии. Ако искам да карам щуро, разполагам с БМВ /е, толкова ми са финансовите възможности/. Сеата ми е "дуракоустойчив", никога не ме е предавал, Пижо си го карам за кеф. Знам разликата между трите и не смея да бъда краен. Вярно е мечтая за БМВ 535,Ф10..., ама тате храни две деца и трябва да им осигури всичко /от апартаменти, до коли, включая и соц. и здр. осигуровки във фирмата ми/. Иначе ако бях единак, ник*ъФ проблем да си позволя кола за 100 000лв. Да ама не, казал Петко Бочаров...
Здравейте.
Колега Пежо, един познат си купи ново 307 sw. На 15 000 или 17 000 км пробег му излезе от строя горивната помпа, та му я смениха с нова такава. Та питам се: ако не беше в гаранция колко 6 000 лв. щеше да плати за нея. На други автомобилни производители горивните помпи на дизеловите модели имат живот съизмерим с този на автомобила.
И по полека с шамарите по светофарите , защото аз пък имам една ръжда в калибър .30-06 springfield , ако разбира се нещо ти говори, та ще мине и през CLK-то, ML-а и 307-та наведнъж.
Тук не сме се събрали да избиваме комплекси и раздаваме шамари.
Ако имаш да кажеш нещо с претенции , че е достоверно - го направи културно и без заплахи. Заплашва и обижда само онзи, който вътрешно усеща , че е слаб. Силния излага тезата си без обиди и с факти, които са като закован на стената пирон-никой не дръзва да го махне. Затова е и приказката: когато фактите говорят и боговете мъляат!
По повод марката Пежо: преди 12-15 год. много исках да си взема 306 с 2.0 мотор/ около 126-136 к.с.-вече не помня/ с 5 врати, но не стана. Баща ми си купи същото само че с 1,4 л мотор. Та на цената на уж добрите менташки части на моето Audi баща ми си купуваше оригинални части за Пежото. не ми беше добре, но какво да се прави.
Имайте уважение към хората дали труда си за производството на която и да е марка автомобили!
лека.
Моята кола е Пежо 308 и е нова. Втората ми кола е Рено - и тя е нова. В Живота имах мечта да си купя Пежо 308. Осъществих я.Колата е луксозна и спокойно пътувам без да ме е страх, че ще се случи техническа повреде. Хубавата кола е новата.Често ме задминават с бясна скорост ръмжащи и трещащи БМВ-та или ГОЛФ-фове с изгорели гърнета или нещо чаткащо незнайно какво но с определено голямо самочувствие на шофьорите. В голямата си част такива "професори" участват и тук в чата.Винаги сравнявам такива коли с цигански каруци. Апропо - с уважение към НОВАТА кола БМВ или ГОЛФ......
Имал съм италиански коли /2 фиата, ланча/, френски коли пежо и 2 ситроена/ и доста немски/фв, ауди, бмв и форд/. Най- големи проблеми си имах с пежото и ситроените - тръгваш на дълъг път със затаено сърце - какво ще се счупи и ще можеш ли да се прибереш. Все се чупеха разни пластмаси, все даваха разни аварии, все нещо даваше фира.
Приятелче, ние другите също караме коли. Така че колата се познава по собственика - ако се поддържа ще е вярна, ако не се поддържа ще трепериш. Марката няма голямо значение стига собственика да не е мърляч. И аз съм имал и италиански, и немски, и френски автомобили и не съм съгласен с твоето мнение относно надеждността и авариите. Между другото форд не е немска кола.
Ако си мърляч и новата кола в твоите ръце след 1-2 години ще е морга.
Много ми е чудно ,защо собствениците на немските автомобили постоянно плюят френските - може би от завист а може и от злоба.
Но най- вероятно това са хора, които никога не са поддържали френска кола и само робуват на хорските приказки и на некадърни майстори ,колко много се чупели и колко били ненадеждни.
Тези хора тайно си мечтаят тяхната кошара да се доближи поне малко до возията на френските автомобили, а не при всяка малка неравност и бабуна да усещат болки в таза и бъбреците.
Всеки си прави своя избор и всеки човек си има вкус затова марки и модели автомобили - бол.
Стига сте плюли по френското.
Карайте си немските машини и както се казва -"БЛАГОДАРИМ ВИ за икономията".
Преди години имах Пежо 205 --голям боклук се оказа ,после си взех Пежо 406 с надеждата за по хубава кола , да ама и тя се оказа голям провал .Добри хора ми казаха -Вземи си голф 3 и мирясай .Така и направих купих си голф 3 93 година ---тогава разбрах че истинските коли се казват голф 3. --колата е изключително здрава ,надеждна ,бърза и според мене и красива. Дизайна си е обтикаем и това допринася за ниския и разход на гориво. Страшна кола -карам си я с кеф и не искам да чуя за хомо-марката Пежо. Така че да пишете че марката Пежо правела коли -- това си е голям смях. Аман от некадърни шофери на пежо !
Това може да е единичен случай.Имаме такова Пежо в фирмата и се кара от ново.Горивна помпа не сме сменяли,само нормалните неща за дизели-турбо,егр.Това за около 250К км.
Имах гоуф 3 тди(трака,дрънчи и друго)От возията му съм мнооого доволен-вече няма камъни в бъбреците.От ауспуха излизаше такъв дим че намаля популацията на бездомните кучета.Така шуми,дрънчи и трака,че няма шанс да заспиш на дълъг път.Вече знам какво е и ръжда,много ръжда.Тя май благородна обаче.Като видя френски дизел на светофа форсирам яко и му показвам кой е царя на пътя.Най ме кефи багажника-събира цяла"туба"и целия сръбски елит звучи от нея,ама яко.Също и разлепените тапицерии по вратите седят много шик.Модерна работа е тук.Жанти 18 цола бате.Евтини гуми в olx колкото щеш.Пари за нови не давам.HDI-то умряла работа.Веднъж се возих и казвам че няма такава бангия.Веднага заспах,върнаха се камъните в бъбреците,няма пушек,няма дим.Ква тая работа бе франсета?Затова не ви забелязват по улиците.Айде лека от мен,че тате е взел олио,маргарин,грес и ще зареждам машината за път.Я пари за нафта не давам⛽
Да си луд фен на гоУфо е болест, същата като п...стрията. Само комплексари и неграмотници "боготворят" гоУфо и плюят по френските коли. Карайте си задимените каруци с чалгата на макс, но не се врете навсякъде. За разлика от вас има и хора, които не са мозъчно ограничени и виждат по-далеч от носа си.
Само на мен ли ми се струва ,че "румен гумен " и "голф 3" всъщност са един и същ "
И защо по дяволите коментарите под статия за Пежо 308 се превърнаха в помия срещу марката Пежо ,избълвана от типове,които опитват да убедят сами себе си, колко велик е ГОЛФУ .
Вероятно никога тези хора няма да имат финансовата възможност и мозък за да си купят нова кола .Единствено им остава възможността да пишат глупости и да се самозалъгват.
Когато лисицата не може да достигне гроздето , то винаги е кисело.
Ей го и тоя "баш майстор".
Ето заради такива особи като теб хората имат погрешно мнение за френските автомобили.
Някои възли и агрегати от френските автомобили изискват професионална намеса от квалифицирани автомонтьори в добре оборудвани откъм инструменти и машини сервизи.
Ниската квалификация или липсата на такава и стремежа към бърза печалба на много "баш майстори" като теб са в основата на лошите впечатления към тази и други марки.
Ей го и тоя "баш майстор".
Ето заради такива особи като теб хората имат погрешно мнение за френските автомобили.
Някои възли и агрегати от френските автомобили изискват професионална намеса от квалифицирани автомонтьори в добре оборудвани откъм инструменти и машини сервизи.
Ниската квалификация или липсата на такава и стремежа към бърза печалба на много "баш майстори" като теб са в основата на лошите впечатления към тази и други марки.
Нека си говори.Други трябва да кажат дали е добър майстор.Да продължава да сменя гърнета а като надобрее може да го пусна да пипне истинска кола.Само ауспуха де
Като чета коментари на разни голфаджии дето карат разни тройки от 1993 г. да изказват коментари за автомобилите Пежо, които явно никога не са карали, а и никога няма да имат щастието да карат и се сцепвам от смях. Аз от 2000 година само Пежо карам. Първото ми беше 309 дизел. Карах го 10 години и нищо не съм правил по него освен да наливам и да карам. След това карах две 206-ци пак дизелови. Също много добри. След това 307 2.0 HDI, а сега карам 307 с новия мотор 1.6 HDI 110 к.с. Чипосал съм го на 140 к.с. и мога да кажа, че Пежо е просто един невероятен автомобил. Конфортен, здрав и икономичен автомобил. Който не е карал дизелово Пежо просто да не изказва мнение, защото каквото и да каже ще е глупост.
Здравей, С. Дойчинов.
Споделих преживян от мой познат проблем, на който съм бил свидетел. Нямам инфо или претенции, че това е съпътстващ проблем на тази марка. Не подкрепям тезата да се съди за качествата на дадена марка автомобили по проблемите в отделни модели, това го има при всички брандове. По принцип съм заклет привърженик на една друга немска марка, която няма проблем с ръждата и до ден днешен. Ако ми предоставят обаче горепредставения модел бих го сцепил от каране веднага-500 к.с. са си 500 к.с. пък нека който иска да ми се смее.
Поздрави и не се коркай просто няма смисъл.
Лека.
Здравей, С. Дойчинов.
Споделих преживян от мой познат проблем, на който съм бил свидетел. Нямам инфо или претенции, че това е съпътстващ проблем на тази марка. Не подкрепям тезата да се съди за качествата на дадена марка автомобили по проблемите в отделни модели, това го има при всички брандове. По принцип съм заклет привърженик на една друга немска марка, която няма проблем с ръждата и до ден днешен. Ако ми предоставят обаче горепредставения модел бих го сцепил от каране веднага-500 к.с. са си 500 к.с. пък нека който иска да ми се смее.
Поздрави и не се коркай просто няма смисъл.
Лека.
У голфа имам .аси яката музика -туба у багажника и на всяка врата говорител по 30 вата---ама как дъни не ти е работа.Едно смотано Пижо никогиш немое свири тъй.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 1000
Коментиран от #2, #21
11:46 17.04.2015
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Монката
12:00 17.04.2015
4 Машина
12:09 17.04.2015
5 ВАЛКО
13:03 17.04.2015
6 Toko
13:27 17.04.2015
7 308
13:53 17.04.2015
8 гост
Коментиран от #10, #11
14:13 17.04.2015
9 Анонимен
14:19 17.04.2015
10 Стоян Стоянов
До коментар #8 от "гост":
и други интересни неща са вадили през годините от Пежо:http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_907
Коментиран от #12
14:26 17.04.2015
11 Стоян Стоянов
До коментар #8 от "гост":
това "нещо" с тия 500 к.с. ще е интересно да се види14:31 17.04.2015
12 1313
До коментар #10 от "Стоян Стоянов":
10 години карам пежо 306 1.9 тди седан модел 1999 г следващата ми кола пак ще е пежо14:34 17.04.2015
13 румен гумен
САМО ГОЛФ 3 -- това е най якия автомобил
Коментиран от #23
14:49 17.04.2015
14 1313
15:07 17.04.2015
15 мечо
15:10 17.04.2015
16 Кобрата
15:16 17.04.2015
17 пежо
Коментиран от #38
16:40 17.04.2015
18 pejameja
17:05 17.04.2015
19 Гост
Ако цената е в разумните ценови листи,според Пежо,бих си я взел на изплащане,защото съм впечатлен от възможностите,които предлага!
17:37 17.04.2015
20 S Doichinov
18:17 17.04.2015
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Георг
VW изкараха R,Пежо изкарват R
какво да очакваме?
Коментиран от #31
22:01 17.04.2015
23 Мрази простаците
До коментар #13 от "румен гумен":
Едва ли "човека" написал този коментар някога е имал вкус към колите.Само един комплексар би направил такова малоумно заключение, че голфа - ръждивата 3-ка ,която е позор за VW груп била най якия автомобил :D
Как смееш да обиждаш собствениците на Пежо бе?
С какво право ?
Та ти дори не можеш да напишеш правилно думата "смотаняк", това доказва, че най-големия смотаняк си ти и освен това си и неграмотен.
Засрами се бе неграмотен.
Коментиран от #25
23:28 17.04.2015
24 ulcho
Коментиран от #33
23:35 17.04.2015
25 Румен гумен
До коментар #23 от "Мрази простаците":
Значи ето още един пишман разбирач на коли ----дето кара френски трошляк . Явно немаш пари за Голф 3 -- бедняк .Марката Пежо е само за гейове -то си е доказано ( по телевизора го даваха).
ГОЛФ 3 Е САМО ЗА ИСТИНСКИ МЪЖЕ ---тъй да знаеш !
Коментиран от #26, #29
00:00 18.04.2015
26 Монго
До коментар #25 от "Румен гумен":
"Марката Пежо е само за гейове..." имам Пежо и БМВ, даже и Сеат ама не ИбиСа /последното май е на ВАГ, нали/, какъв ли ще да ми е пола, дали не съм обратен. Сигурно съм "лесбиец" щот си падам по жени...08:19 18.04.2015
27 само селяните карат TOYOTA
08:41 18.04.2015
28 чичо
Коментиран от #30
10:39 18.04.2015
29 мрази простаците
До коментар #25 от "Румен гумен":
Може и да съм бедняк щом поддържам 3 коли .Да си беден не е порок, но виж простотията ,която лъха от теб явно си ти е по рождение.
10:46 18.04.2015
30 S Doichinov
До коментар #28 от "чичо":
Статията не е за премиум автомобили.Като няма какво друго да напишеш не пиши.11:14 18.04.2015
31 Име:
До коментар #22 от "Георг":
Когато Пежо искараха GTI тяхното беше много по-добро от на VW GTi - то. Та очакваме сега и R то на Peugeot също да е по-добро.11:51 18.04.2015
32 Румен гумен
Гейски марки коли на са за Българин---само як Голф 3 от Германия.
Коментиран от #35, #36
12:36 18.04.2015
33 румен гумен
До коментар #24 от "ulcho":
Не си праф колега -- ПИЖО е на километри зад немските автомобили.Всеки по-грамотен шифор го знае. - Затуй разбирам що ти не го знаеш.12:46 18.04.2015
34 Дани
Коментиран от #37
13:16 18.04.2015
35 мрази простаците
До коментар #32 от "Румен гумен":
Братчед, що не дойдеш да видиш 3-те ми бракми за "скрапу" и после ще си говорим а ?За "скрапу" най- вероятно вече е 25 годишния ти "ГОЛФУ"
То щото е много лесно да си седиш у вас и да си избиваш комплексиq чрез идиотските ти коментари.
14:12 18.04.2015
36 Монго
До коментар #32 от "Румен гумен":
Що си мислиш, че твойто мнение е меродавно? Позволи си да имаш няколко коли, тогава ръси щуротии. Ако искам да карам щуро, разполагам с БМВ /е, толкова ми са финансовите възможности/. Сеата ми е "дуракоустойчив", никога не ме е предавал, Пижо си го карам за кеф. Знам разликата между трите и не смея да бъда краен. Вярно е мечтая за БМВ 535,Ф10..., ама тате храни две деца и трябва да им осигури всичко /от апартаменти, до коли, включая и соц. и здр. осигуровки във фирмата ми/. Иначе ако бях единак, ник*ъФ проблем да си позволя кола за 100 000лв. Да ама не, казал Петко Бочаров...14:53 18.04.2015
37 ккк
До коментар #34 от "Дани":
Даскала ти по Български език трябва да го уволнят15:08 18.04.2015
38 amateur
До коментар #17 от "пежо":
Здравейте.Колега Пежо, един познат си купи ново 307 sw. На 15 000 или 17 000 км пробег му излезе от строя горивната помпа, та му я смениха с нова такава. Та питам се: ако не беше в гаранция колко 6 000 лв. щеше да плати за нея. На други автомобилни производители горивните помпи на дизеловите модели имат живот съизмерим с този на автомобила.
И по полека с шамарите по светофарите , защото аз пък имам една ръжда в калибър .30-06 springfield , ако разбира се нещо ти говори, та ще мине и през CLK-то, ML-а и 307-та наведнъж.
Тук не сме се събрали да избиваме комплекси и раздаваме шамари.
Ако имаш да кажеш нещо с претенции , че е достоверно - го направи културно и без заплахи. Заплашва и обижда само онзи, който вътрешно усеща , че е слаб. Силния излага тезата си без обиди и с факти, които са като закован на стената пирон-никой не дръзва да го махне. Затова е и приказката: когато фактите говорят и боговете мъляат!
По повод марката Пежо: преди 12-15 год. много исках да си взема 306 с 2.0 мотор/ около 126-136 к.с.-вече не помня/ с 5 врати, но не стана. Баща ми си купи същото само че с 1,4 л мотор. Та на цената на уж добрите менташки части на моето Audi баща ми си купуваше оригинални части за Пежото. не ми беше добре, но какво да се прави.
Имайте уважение към хората дали труда си за производството на която и да е марка автомобили!
лека.
Коментиран от #45
20:26 18.04.2015
39 Голфа
21:20 18.04.2015
40 Viktor
22:18 18.04.2015
41 Пацо
Коментиран от #42, #43
22:33 18.04.2015
42 Дедо Мацо
До коментар #41 от "Пацо":
Приятелче, ние другите също караме коли. Така че колата се познава по собственика - ако се поддържа ще е вярна, ако не се поддържа ще трепериш. Марката няма голямо значение стига собственика да не е мърляч. И аз съм имал и италиански, и немски, и френски автомобили и не съм съгласен с твоето мнение относно надеждността и авариите. Между другото форд не е немска кола.10:12 19.04.2015
43 мрази простаците
До коментар #41 от "Пацо":
Ако си мърляч и новата кола в твоите ръце след 1-2 години ще е морга.Много ми е чудно ,защо собствениците на немските автомобили постоянно плюят френските - може би от завист а може и от злоба.
Но най- вероятно това са хора, които никога не са поддържали френска кола и само робуват на хорските приказки и на некадърни майстори ,колко много се чупели и колко били ненадеждни.
Тези хора тайно си мечтаят тяхната кошара да се доближи поне малко до возията на френските автомобили, а не при всяка малка неравност и бабуна да усещат болки в таза и бъбреците.
Всеки си прави своя избор и всеки човек си има вкус затова марки и модели автомобили - бол.
Стига сте плюли по френското.
Карайте си немските машини и както се казва -"БЛАГОДАРИМ ВИ за икономията".
12:59 19.04.2015
44 голф 3
Коментиран от #58
14:58 19.04.2015
45 S Doichinov
До коментар #38 от "amateur":
Това може да е единичен случай.Имаме такова Пежо в фирмата и се кара от ново.Горивна помпа не сме сменяли,само нормалните неща за дизели-турбо,егр.Това за около 250К км.Коментиран от #56, #57
15:02 19.04.2015
46 румен гумен
Поздравления ,това си е абсолютно вярно --само ГОЛФ 3
И аз съм с ГОЛФ 3.
Коментиран от #48
15:04 19.04.2015
47 гоуф моуф
15:23 19.04.2015
48 Дедо Мацо
До коментар #46 от "румен гумен":
Да си луд фен на гоУфо е болест, същата като п...стрията. Само комплексари и неграмотници "боготворят" гоУфо и плюят по френските коли. Карайте си задимените каруци с чалгата на макс, но не се врете навсякъде. За разлика от вас има и хора, които не са мозъчно ограничени и виждат по-далеч от носа си.16:12 19.04.2015
49 мрази простаците
И защо по дяволите коментарите под статия за Пежо 308 се превърнаха в помия срещу марката Пежо ,избълвана от типове,които опитват да убедят сами себе си, колко велик е ГОЛФУ .
Вероятно никога тези хора няма да имат финансовата възможност и мозък за да си купят нова кола .Единствено им остава възможността да пишат глупости и да се самозалъгват.
Когато лисицата не може да достигне гроздето , то винаги е кисело.
Коментиран от #51
16:41 19.04.2015
50 тойота
Коментиран от #53
17:36 19.04.2015
51 S Doichinov
До коментар #49 от "мрази простаците":
18:06 19.04.2015
52 мрази простаците
Ето заради такива особи като теб хората имат погрешно мнение за френските автомобили.
Някои възли и агрегати от френските автомобили изискват професионална намеса от квалифицирани автомонтьори в добре оборудвани откъм инструменти и машини сервизи.
Ниската квалификация или липсата на такава и стремежа към бърза печалба на много "баш майстори" като теб са в основата на лошите впечатления към тази и други марки.
22:16 19.04.2015
53 мрази простаците
До коментар #50 от "тойота":
Ей го и тоя "баш майстор".Ето заради такива особи като теб хората имат погрешно мнение за френските автомобили.
Някои възли и агрегати от френските автомобили изискват професионална намеса от квалифицирани автомонтьори в добре оборудвани откъм инструменти и машини сервизи.
Ниската квалификация или липсата на такава и стремежа към бърза печалба на много "баш майстори" като теб са в основата на лошите впечатления към тази и други марки.
Коментиран от #54
22:17 19.04.2015
54 S Doichinov
До коментар #53 от "мрази простаците":
Нека си говори.Други трябва да кажат дали е добър майстор.Да продължава да сменя гърнета а като надобрее може да го пусна да пипне истинска кола.Само ауспуха де20:48 20.04.2015
55 Само Пежо
23:22 20.04.2015
56 amateur
До коментар #45 от "S Doichinov":
Здравей, С. Дойчинов.Споделих преживян от мой познат проблем, на който съм бил свидетел. Нямам инфо или претенции, че това е съпътстващ проблем на тази марка. Не подкрепям тезата да се съди за качествата на дадена марка автомобили по проблемите в отделни модели, това го има при всички брандове. По принцип съм заклет привърженик на една друга немска марка, която няма проблем с ръждата и до ден днешен. Ако ми предоставят обаче горепредставения модел бих го сцепил от каране веднага-500 к.с. са си 500 к.с. пък нека който иска да ми се смее.
Поздрави и не се коркай просто няма смисъл.
Лека.
20:15 21.04.2015
57 amateur
До коментар #45 от "S Doichinov":
Здравей, С. Дойчинов.Споделих преживян от мой познат проблем, на който съм бил свидетел. Нямам инфо или претенции, че това е съпътстващ проблем на тази марка. Не подкрепям тезата да се съди за качествата на дадена марка автомобили по проблемите в отделни модели, това го има при всички брандове. По принцип съм заклет привърженик на една друга немска марка, която няма проблем с ръждата и до ден днешен. Ако ми предоставят обаче горепредставения модел бих го сцепил от каране веднага-500 к.с. са си 500 к.с. пък нека който иска да ми се смее.
Поздрави и не се коркай просто няма смисъл.
Лека.
20:15 21.04.2015
58 amateur
До коментар #44 от "голф 3":
Здравей, колега Голф 3.Думата е оптекаем, а не оптИкаем.
Поздрави.
20:19 21.04.2015
59 РУМЕН ГУМЕН
САМО ГОЛФ 3 И НИЩО ДРУГУ
22:42 21.04.2015
60 Голфа
18:07 22.04.2015