Вече знаем за способностите на японския самурай Nissan GT-R заслужил прозвището си "Годзила". Няколко поколения от него тероризират скъпите спортни автомобили под какъвто и да е било формат. Това, което ще ви покажем сега, обаче пренася нещата в друга светлина или по-скоро в друго измерение. То идва от място в близкия изток, където моторспорт сцената тепърва се заражда.
Al Anabi Performance са от Катар и са създателите на тази дяволска машина. Те имат натрупан голям опит в драг състезанията и дори участват в американския шампионат в най-тежкия клас Top Fuel, където им помага американецът Алън Джонсън. Естествено и в близкия изток драг състезанията са на голяма почит и това е причината Шейх Калид да поиска да бъде създаден ултимативния GT-R.
В началото на проекта те си партнират с тексаската компания Boost Logic, но тогава най-мощните им GT-R достигат само до 1500 конски сили, а това не ги задоволява. Най-странното е, че по шасито има минимални модификации при тази брутална мощност от 2200 конски сили. То включва предпазна клетка за водача, обезкостен интериор. Единствено таблото е заменено със състезателно от MoTec C125. Един от важните детайли е ключа за контрол на турбокомпресорите, които достигат феноменалното налягане от 4.1 бара. Тази странна алуминиева ръчка не е ръчната спирачка, а е ръчката на парашута в задната част на автомобила.
В двигателния отсек е събрано най-доброто достъпно на пазара. Обемът е увеличен до 4.0 литра, а колата е преминала над 100 пъти спринтове на четвърт миля и 25 старта на половин миля без повреди, което е впечатляващо. Окачването е тристранно регулируемо Penske. Колата с лекота прави времена в 8-те секунди на четвърт миля.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.