Last news in Fakti

13 Юни, 2015 08:00 5 639 14

Nissan GT-R от друго измерение

  • nissan-
  • gt-r-
  • boost logic-
  • al anabi
Вече знаем за способностите на японския самурай Nissan GT-R заслужил прозвището си "Годзила". Няколко поколения от него тероризират скъпите спортни автомобили под какъвто и да е било формат. Това, което ще ви покажем сега, обаче пренася нещата в друга светлина или по-скоро в друго измерение. То идва от място в близкия изток, където моторспорт сцената тепърва се заражда.
Al Anabi Performance са от Катар и са създателите на тази дяволска машина. Те имат натрупан голям опит в драг състезанията и дори участват в американския шампионат в най-тежкия клас Top Fuel, където им помага американецът Алън Джонсън. Естествено и в близкия изток драг състезанията са на голяма почит и това е причината Шейх Калид да поиска да бъде създаден ултимативния GT-R.
В началото на проекта те си партнират с тексаската компания Boost Logic, но тогава най-мощните им GT-R достигат само до 1500 конски сили, а това не ги задоволява. Най-странното е, че по шасито има минимални модификации при тази брутална мощност от 2200 конски сили. То включва предпазна клетка за водача, обезкостен интериор. Единствено таблото е заменено със състезателно от MoTec C125. Един от важните детайли е ключа за контрол на турбокомпресорите, които достигат феноменалното налягане от 4.1 бара. Тази странна алуминиева ръчка не е ръчната спирачка, а е ръчката на парашута в задната част на автомобила.
В двигателния отсек е събрано най-доброто достъпно на пазара. Обемът е увеличен до 4.0 литра, а колата е преминала над 100 пъти спринтове на четвърт миля и 25 старта на половин миля без повреди, което е впечатляващо. Окачването е тристранно регулируемо Penske. Колата с лекота прави времена в 8-те секунди на четвърт миля.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1

    4 0 Отговор
    Толкова стартове без повреди, при тая брутална модификация на двигателя и почти никакви промени по шасито, това наистина е впечатляващо, респект за тази невероятна машина.......

    Коментиран от #4

  • 2 дивака

    2 0 Отговор
    Брутален звяр! Уникален! Безкомпромисен! Убиец на пътя!
  • 3 яката работа

    3 2 Отговор
    Над 100 старта на 1/4 и над 25 на 1/2 миля без повреди!!!!Немските и без модификации не изкарват толкова.😜😜😜😜😜
  • 4 Ituriel

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от " ":

    Така е колега, прав си, повечето японски машини са пригодени за зверски след-заводски натоварвания и издържат безпроблемно. За това и имат толкова много фенове из целия свят. Но върви обяснявай това на германо-сектантските фенове...

    Коментиран от #7

  • 5 Шиничи Ясуко

    0 0 Отговор
    А ето го и брат му на този дзвер https://www.youtube.com/watch?v=dFf1TRNBZ-E
  • 6 бумера

    1 0 Отговор
    .ah tva turbo 4.1 bara kvo tva neshto kav toa zver
  • 7

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "Ituriel":

    Това е истината, колкото и да скачат феновете-сектанти, немските мотори посмъртно не могат да постигнат такова нещо, там при много по-леки модификации започват проблемите....

    Коментиран от #8

  • 8 Ярослав Станчев

    2 4 Отговор

    До коментар #7 от " ":

    Кое е истината???Че на този Нисан оригинални са му само ламарините,може би???Че двигателя е 4000 см3,че от мотора е останал само блока,евентуално???Че спира с парашут???И всичко това за състезание с продължителност от цели 400 метра.
    И кое е "заводското" в този драгстер???
    Заводските ГТР-и ги виждаме на Ле Ман,на 1400 километра зад Ауди и Порше.

    Коментиран от #9

  • 9

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Ярослав Станчев":

    Ле Ман си е цяла индустрия там произвеждат наново почти целите коли от заводските коли остават само емблемите. Ставаше въпрос за заводски коли, всеки които разбира малко ще ти каже кои коли се модифицират най-бързо и лесно и кой коли след това вървят по-безпроблемно, и това не са немските, френските или италианските......

    Коментиран от #10

  • 10 ярослав станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от " ":

    Съгласен съм.Обаче и драг състезанията и колите които участват там също са индустрия и то не по-малка.Не оспорвам пригодността на ГТР за екстремни модификации,факт е,че става,но след тези подобрения кое е оригиналното по колата.Аудито от другата статия също е надуто до крайност,но също е останала само опаковката от заводския вид.Това не са коли вече,това са някакви ниско летящи самолети,струващи десетки,а може и стотици хиляди долари и пригодени за 400 метра състезание.Никога не съм разбирал смисъла на драг състезанията.Но пък има хора,на които целия живот е свързан с това и за които драг е най-великото състезание.

    Коментиран от #12

  • 11 никой

    0 0 Отговор
    не се заяждам ама ауди и порше бяха в клас лмп1 заедно с тойота а нисан спечели в клас лмп2 това са различни класове кадето автомобилите(прототипи) са коренно различни по мощност и системи

    Коментиран от #13

  • 12

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "ярослав станчев":

    И мен не кефят по принцип драг състезанията, не е ли състезание със завои за мен е скука.
  • 13 ярослав станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "никой":

    Точно и трите Nissan GT-R LM Nismo са в клас LMP1.Двата отпаднаха,а третия завърши ......на 153 (около 2000 км.) след победителя Порше.
  • 14 Твойта Майка

    1 0 Отговор
    Колко неуки младежи... гледали Le Mans, но нищо не им е влезнало в тиквите, дори не са разбрали коя кола в кой клас се състезава. Като не ви кефи тази кола, карайте си 35 годишните Голф 2, и псувайте пешеходците, като не забравяте и да форсирате полу ръждясалите си аспуси от 20лв., които освен да ръмжат като центрофуга на пералня, друго не правят.