За Lexus автомобилното изложение в Токио е домашно и поради тази причина не е удивително, че японците решиха да покажат именно там най-доброто, на което са способни. На тазгодишния автосалон в Страната на изгряващото слънце Lexus демонстрира концепцията LF-FC, която се явява предвестник на новото поколение на флагманския модел LS.
Отидете към основна версия
30 Октомври, 2015 12:41, обновена 30 Октомври, 2015 12:41 18 342 30
Предвестникът на най-луксозния Lexus
Още от екстериорната визия на автомобила е ясно, че японците обръщат особено внимание на дизайна. Концептуалният флагман е получил външност, която много точно следва фирмената стилистика L-finesse. Последната се открива най-ясно във вретенообразните форми на радиаторната решетка, ъгловатите цялостни решения, както и в характерните предни светлини. Но главното е, че Lexus LF-FC съвсем не е класически седан. Колата представлява, модното напоследък, четириврато купе с доста големи габарити. Размерите на Lexus LF-FC са 5330 мм х 2000 мм х 1410 мм.
В интериорната част са налични изключително много високотехнологични решения. Към тях спадат, например, предния панел с холографски изображения, както и системата за разпознаване на глас или жестове. По думи на специалистите от Lexus, бъдещият собственик на луксозната кола въобще няма да се докосва до нито един бутон в купето. Изключителният комфорт пък се осигурява от две двойки кресла, които създават усещането, че висят във въздуха.
Още една много интересна особеност представлява т.нар. силов тракт на автомобила. Работата е там, че Lexus LF-FC работи със система от горивни клетки, които снабдяват с енергия задните колела, както и двата електромотора, интегрирани директно в предните колела. Производителят обещава изключително прецизен контрол на разпределяне на въртящия момент, а така също и отлична управляемост и стабилност на пътя. На този етап обаче от Lexus не дават никакви други ТТ данни за силовия тракт.
Впрочем, премиерата на новата генерация на серийния LS, първообраз на който се явява концепцията от снимките, най-вероятно ще се състои още през следващата година на някой от големите автомобилни изложения. Мнозина от специалистите в бранша обаче са на мнение, че серийният вариант ще се отличава от прототипа най-вече с далеч по-стандартните си решения. Не е изключена и появата под капака на традиционен V-образен бензинов мотор с обем от примерно пет литра и мощност от порядъка на 500 конски сили.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.