30 Октомври, 2015 11:15, обновена 30 Октомври, 2015 12:41 18 237 30

Предвестникът на най-луксозния Lexus

  • lexus-
  • lf-fc-
  • ls-
  • салон-
  • токио 2015

За Lexus автомобилното изложение в Токио е домашно и поради тази причина не е удивително, че японците решиха да покажат именно там най-доброто, на което са способни. На тазгодишния автосалон в Страната на изгряващото слънце Lexus демонстрира концепцията LF-FC, която се явява предвестник на новото поколение на флагманския модел LS.

Още от екстериорната визия на автомобила е ясно, че японците обръщат особено внимание на дизайна. Концептуалният флагман е получил външност, която много точно следва фирмената стилистика L-finesse. Последната се открива най-ясно във вретенообразните форми на радиаторната решетка, ъгловатите цялостни решения, както и в характерните предни светлини. Но главното е, че Lexus LF-FC съвсем не е класически седан. Колата представлява, модното напоследък, четириврато купе с доста големи габарити. Размерите на Lexus LF-FC са 5330 мм х 2000 мм х 1410 мм.
В интериорната част са налични изключително много високотехнологични решения. Към тях спадат, например, предния панел с холографски изображения, както и системата за разпознаване на глас или жестове. По думи на специалистите от Lexus, бъдещият собственик на луксозната кола въобще няма да се докосва до нито един бутон в купето. Изключителният комфорт пък се осигурява от две двойки кресла, които създават усещането, че висят във въздуха.
Още една много интересна особеност представлява т.нар. силов тракт на автомобила. Работата е там, че Lexus LF-FC работи със система от горивни клетки, които снабдяват с енергия задните колела, както и двата електромотора, интегрирани директно в предните колела. Производителят обещава изключително прецизен контрол на разпределяне на въртящия момент, а така също и отлична управляемост и стабилност на пътя. На този етап обаче от Lexus не дават никакви други ТТ данни за силовия тракт.
Впрочем, премиерата на новата генерация на серийния LS, първообраз на който се явява концепцията от снимките, най-вероятно ще се състои още през следващата година на някой от големите автомобилни изложения. Мнозина от специалистите в бранша обаче са на мнение, че серийният вариант ще се отличава от прототипа най-вече с далеч по-стандартните си решения. Не е изключена и появата под капака на традиционен V-образен бензинов мотор с обем от примерно пет литра и мощност от порядъка на 500 конски сили.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 The King

    0 4 Отговор
    Много е красив, но така или иначе, никога няма да успее да се пребори в луксозния клас с великата германска тройка БМВ, Мерцедес и Ауди. Казах!

    Коментиран от #3, #11, #21

  • 2 Марто

    1 0 Отговор
    Уникат, просто нямам думи.
  • 3 Кофти

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "The King":

    Изразът "Казах!" обикновено се използва от пълни комплексарчета без покритие на ненужното си чалгарско самочувствие....
  • 4 наско

    1 1 Отговор
    защо трябват да стават извънземни ?? но така или иначе остава номер 1 марка за мен :)
  • 5 Пешо

    1 2 Отговор
    Lexus са и според мен ще останат автомобилите, които ще са винаги на челните 2 места (заедно с компанията- майка Тойота) във всички класации за качество. А за мен е много по- важно да имам автомобил, на който да мога да разчитам, отколкото да карам луксозния си германски "чист" дизел, само защото е луксозен.

    Коментиран от #19

  • 6 Рудолф

    2 3 Отговор
    Вечният подгласник на луксозните германски богове. Лексус са обречени да бъдат полу-луксозна марка заедно с неудачниците от Инфинити, Акюра и американските тъпаци от Линколн и Кадилак.

    Коментиран от #17

  • 7 гостенин

    1 1 Отговор
    Прилича ми много на Мазерати! Почти от всички страни... Доста луксозно изпълнение, но и според мен няма шанс сред големите в сегмента, а именно МБ, БМВ, Ауди.
  • 8 пак аз

    1 0 Отговор
    то си личи че не си се качвал в повече от гоуф 2ка ама си лаеш ей така профилатично нали?
  • 9 гостенин

    1 1 Отговор
    Я па тиз, не лошо да уточняваш към кого се обръщаш... Ако случайно се отнася до мен, бъди спокоен, Голф2 с KR мотора GTI съм карал 96г. А досега мога спокойно да се похваля, че без Лексус, Инфинити и някой американски и по-безизвестни японски и корейски автомобили, почти всичко друго съм карал, дори и притежавал. Ако те учудва, това ми е работата. Продавам употребявани автомобили внос от Европа и Америка!:)))
  • 10 Чавдар Войвода

    1 3 Отговор
    Нека не намесваме швабските мъртвородени строшеняци...

    Коментиран от #18

  • 11 япониа

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "The King":

    лексус води класацията за качество от години .Кой немски автомобил ще измине 180000км без да влезе в сервиз.проверих немското мерси
  • 12 Ahil

    1 1 Отговор
    Реноме,лукс-номер 1 винаги са били Ролс Роис.А за тройките,чувал съм шведска тройка,за немската тройка нищо не знам.


  • 13 до гостенчето

    1 1 Отговор
    гостенинче, личи си че хал хабер си нямаш от автомобили след като прочетох коментарите ти, приличало на мазерати нямало шанс срещу някакви големи немски щайги, ама май само за теб и още няклоко комплексарчета са големи и в никакъв случай не се занимаваш с търговия с автомобили. давам ти пример: идвам при теб като клиент и харесвам някакъв лексус или тойота, а ти се опитваш да ми пробуташ някоя от големите според теб мб, бмв или другите тъпаци от фолве...айде сиктер бе....какъв търговец си ти вре приятел, ...на мен ми харесва лексус и тойота и по никакъв начин не можеш да ме убедиш че немското е по-добро,...... за (тебе) да.....но за мен сорка, предпочитам лексуса.

    Коментиран от #15, #16

  • 14 До тоя дето пише до гостенчето

    0 1 Отговор
    Първото нещо, за което се сетих, кагато видях снимката беше Мазерати!
  • 15 гостенин

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "до гостенчето":

    Приятелю, наричам те така, защото нямам лоши чувства към никого, просто изразявам собствено мнение и наблюдения, базиращи се на това, което е натрупано, като опит и се търси в нашата държава. А наблюденията ми са, че те първа тези автомобили се опитват да се наложат на световния пазар в премиум сегмента! Там където марки, като Мерцедес, БМВ и Ауди са от много години! А ако имам при мен автомобил Лексус, много ясно, че ще се опитвам да те убедя, че това е един супер премиум автомобил само и само да го купиш. Съответно и аз да взема моето от продажбата. Това си е мое мнение и не се опитвам да го наложа на никого!!!
  • 16 гостенин

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "до гостенчето":

    А повярваи ми, ри мен и ЗАЗ да имам и усетя ли, че имаш афинитет към марката, ще се опитам да те убедя, че това е наи добрия избор и съответно ще направя всичко възможно ти да си купиш въпросния ЗАЗ.:)))
  • 17 Japoneze

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "Рудолф":

    Рудолф - вземи прочети малко.най-големия пазар на такива лимъзини е САЩ.Ела виж ,колко баровци карат Лексус и колко немски премиуми.разликата е в пъти повече в полза на Лекс-а.
    Лекса се кара яко и не се чупи,не дава дефекти и грешки по комповете,считан за най-надеждния автомобил в света-заслужено.Като гледам какъв лукс е вътре , а китаеца потроши ли си бъгавата S класа,дето го остави на магистралата с припадналата бременна жена вътре.Ще дадеш ти една мариячи шапка с пари - да се чудиш къде ще спре или ще замига компа в сервизен режим.
    Лексус - хем малко по-евтин ,хем караш 15-тина години безгрижно и си свиркаш.
  • 18 Japoneze

    1 2 Отговор

    До коментар #10 от "Чавдар Войвода":

    Добре казано ,
    само като си помислиш за Мустафите които сглобяват немските коли и за онези които предпочитат да се заколят вместо да живеят със срама,всичко става ясно.
  • 19 Japoneze

    0 2 Отговор

    До коментар #5 от "Пешо":

    Пепи -кажи им го , така си е - слагам им го в немския аспух!
  • 20 Japoneze

    1 1 Отговор
    За технологиите вложени в Лексус да не говорим-изпипана работа луксозно и здраво.същите в Немските премиум редовно си създават проблеми - недоизкусурена работа - бързат да вземат паричките на хората - после ъпдейти,рестарти,датчици и накрая същите гойна!

    Коментиран от #23

  • 21 Japoneze

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "The King":

    Да ,хич няма да се пребори - те си ги биха и продължват да ги бият зад океана, Далечния изток,Африка,останаха само закостенелите европейци да им купуват "премиума".Който се е опарил от убералес-ите повече не поглежда натам.
  • 22 Japoneze

    1 2 Отговор
    Има само една немска марка която сглобява наравно с японското качество - ПОРШЕ!
  • 23 Муха

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "Japoneze":

    @20 Чета: "Лексус да не говорим-изпипана работа луксозно и здраво" и http://fakti.bg/avto/160836-kolata-na-ujasite-2015 -
    "Lexus GS 2005-2011 Електрическа система 67%"!
    Сещам се, че по рано съм прочел от същия "експерт" : " да се чудиш къде ще спре или ще замига компа в сервизен режим." ...
    Смехуран?! Кое викаш мига и светка? Хич не си предубеден, а?
    Имайте си пристрастия, ама айде не се цепете като камилска диа*рия на пустинен пясък, че чак зад РС-то се разсмърдя...
    Карай си пластмасовата пазарска количка и ни остави "заблудните"...

    Коментиран от #27

  • 24 лео

    0 0 Отговор
    и къде слагаме предния регистрационен номер ?

    Коментиран от #25

  • 25 Bobi

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "лео":

    отзад , отзад , отзад
  • 26 Гост

    1 0 Отговор
    И аз карам Тойота и смятам, че качеството им е Номер 1.
  • 27 Japoneze

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Муха":

    Какво да ти кажа Заблуден, Начина ти на изказване "издава" "интелекта" ти- на пустинен камилар!
    Подходящ си за типичен представител на "заблудените".

    Коментиран от #28

  • 28 гостенин

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Japoneze":

    А ти с ревностната ти защита на джапанските кофтори, като какъв мислиш, че се явяваш? Мога да ти отговоря! Ама мисля, че е без мислено! То се вижда! Мисъл, даже не и интелект, на балкански овчар, ярък представител на ограничените и заблудени сектанти.:)))

    Коментиран от #30

  • 29 Ahil

    0 0 Отговор
    Пич,знеш ли какво значи кофтор?В Япония печки(дизел) не карат.Правят ги основно за Европа.Най-добрите кофтори са немските каски.А за сектантите мога да ти кажа ,че най-големите са превържениците на една немска марка с три букви.Сети се сам.
  • 30 До неканения гостенин

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "гостенин":

    Боли истината ,боли - не се нерви!
    Давай да те видим - покажи злоба :–)!