Японският производител на луксозни автомобили представи официално новият си спортен модел на започналия първи за годината голям автосалон в Детройт. Футуристичният гранд турер LC 500 е завършената версия на прототипа LF-LC, който бе показан преди три години. С модела те искат да покажат пътя, по който ще вървят откъм дизайн и технически характеристики.
Платформата, на която е изграден LC 500 е изцяло нова и ще послужи за създаването на други бъдещи модели на компанията. Тя е с намалено тегло и повишена устойчивост на усуквания, която е по-твърда от LF-A. Автомобилът по размери е в класа на Mercedes S Coupe, но той е труден конкурент. В борбата с килограмите повечето детайли на купето са от комбинация между метал и композити.
За добро пътно поведение и контрол се грижи ниският център на тежестта, а и балансът е точно 50 на 50 между предната и задната ос. Двигателят е използваният и в RC-F 5.0 литров V8, доставящ мощност от 467 конски сили и 527 нютонметра. Новост е автоматичната десетстепенна скоростна кутия, която е по-лека и по-малка от конкурентните осемстепенни, като ускорението от 0 до 100 отнема 4.6 секунди. Стандартно моделът се предлага с 20 инчови джанти, а като опция се предлагат и 21 инчови.