Лекото спортно купе на японския производител, наследник на легендарната AE86, което стъпи на пътя през 2012 получи дългоочаквано обновление. То засяга външността, интериора, настройките на окачването, както и мощността. Промяната не е голяма за атмосферния боксер 4U от 200 на 205 конски сили и 211 нютонметра, но освен нея и предавателните числа на стандартната шестстепенна ръчна скоростната кутия са заменени с по-къси.
Окачването на автомобила също е обновено с нови амортисьори и нови пружини. Външността се откроява с нови LED фарове и стопове и брони с по-агресивен дизайн, които стоят по-ниско и създават много по-спортно усещане. Производителят не е разкрил снимки на интериора, но обещавазначително подобрено качество.
Интериорът не е една от силните страни на японските автомобили, а в модела GT86, той не е и най-важното. Наследникът на AE86 е един от малкото останали първични автомобили за хората, които искат да се усмихват всеки път, когато седнат зад волана. Директното управление, добрият баланс и задното предаване са комбинацията за забавление установена преди много години.