Отидете към основна версия

8 301 10

Тунинг на месеца: 3:0 за Германия

  • тунинг-
  • g-power-
  • novitec rosso-
  • mansory

На този етап е трудно да се прогнозира до къде ще стигне Германия на европейското първенство по футбол, но що се отнася до тунинговането на автомобили, то немците за пореден път доказаха, че никой в Европа не може да се конкурира с тях. Представяме ви последните три тунинг разработки на компаниите  G-Power, Novitec Rosso и Mansory, които според специалистите са най-добрите за месеца.

Супер Х6В последно време ателието G-Power се преориентира от свръхекстремни проекти към автомобили, които могат да се използват и в реалния живот. Създаването на "крале на скоростта" вече е в миналото. Немците от G-Power обаче продължават да залагат на продукцията на BMW и по-конкретно, на нейните М-изпълнения. Последният хит е на базата на X6 M.Доработката се нарича G-Power Typhoon и разполага с ефектен аеродинамичен обвес, с 23-цолови ковани джанти G-Power Hurricane RR и с гуми с размер 315/25 ZR23. 4.4-литровият битурбо осмак е с препрограмиран електронен блок, нова система за охлаждане и модернизирани роторни турбини. Благодарение на тези изменения мощността нараства от 575 до 750 конски сили, а максималната скорост е 300 км/ч. Доработката струва почти колкото базова Х-шестица.

И Ferrari същоАтелието Novitec фактически се състои от три подразделения, които се занимават с доработки на Ferrari, Lamborghini и Rolls-Royce. За продукцията на Скудерията отговаря подразделението Novitec Rosso, последната продукция на което е свързано с виждането им за модела Ferrari 488 GTB. За начало е сменена предната броня, която е с нов сплитер, монтирана е и нова задна броня с различен дифузьор и доста по-внушително антикрило.Салонът също е сериозно изменен, но на този етап немците не предоставят снимки от него. Клиренсът е свален с 40 мм, джантите са с размер 21 цола, а гумите Pirelli са с различни размери. Отпред те са 255/30 ZR21, а отзад - 325/25 ZR21. Що се отнася до двигателя, то той е с препрограмирана електроника, което позволява форсиране от 670 до 772 коня. Максималният въртящ момент пък е нараснал от 760 до 892 Нм. Така максималната скорост е увеличена от 330 до 342 км/ч., а ускорението до 100 е намалено с 0.2 секунди (2.8 сек.)

Плюс 220Най-сетне и Mansory показа своята доработка на спортното купе Mercedes-AMG GT S. Проектът бе анонсиран още през март, но специалистите от Mansory се позабавиха с представянето. Ефектът обаче не е никак лош. Нови са праговете, капака и броните, а калниците са сериозно раздути. Салонът разполага с карбонови детайли, алуминиеви педали и със скъпа естествена кожа, част от която е с цвета на купето. Летите джанти са 21-цолови, а гумите върху тях са с размери 245/35 ZR21 отпред и 305/25 ZR21 отзад.Традиционно специалистите от Mansory са обърнали внимание и на двигателя. Четирилитровият битурбо осмак разполага с нови турбо компресори, както и с изцяло променена изпускателна система. Пипано е и по електрониката, като след всичкото това резултатът е плюс 220 конски сили. Сега моторът е с мощност 730 коня, а ускорението е съкратено с 0.4 секунди до 100 (3.4 сек.). Максималната скорост е нараснала от 310 км/ч. до 330 км/ч.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини