Last news in Fakti

15 Юни, 2016 11:31 8 289 10

Тунинг на месеца: 3:0 за Германия

  • тунинг-
  • g-power-
  • novitec rosso-
  • mansory
Тунинг на месеца: 3:0 за Германия - 1

На този етап е трудно да се прогнозира до къде ще стигне Германия на европейското първенство по футбол, но що се отнася до тунинговането на автомобили, то немците за пореден път доказаха, че никой в Европа не може да се конкурира с тях. Представяме ви последните три тунинг разработки на компаниите  G-Power, Novitec Rosso и Mansory, които според специалистите са най-добрите за месеца.

Супер Х6Тунинг на месеца: 3:0 за Германия
В последно време ателието G-Power се преориентира от свръхекстремни проекти към автомобили, които могат да се използват и в реалния живот. Създаването на "крале на скоростта" вече е в миналото. Немците от G-Power обаче продължават да залагат на продукцията на BMW и по-конкретно, на нейните М-изпълнения. Последният хит е на базата на X6 M.Тунинг на месеца: 3:0 за Германия

Доработката се нарича G-Power Typhoon и разполага с ефектен аеродинамичен обвес, с 23-цолови ковани джанти G-Power Hurricane RR и с гуми с размер 315/25 ZR23. 4.4-литровият битурбо осмак е с препрограмиран електронен блок, нова система за охлаждане и модернизирани роторни турбини. Благодарение на тези изменения мощността нараства от 575 до 750 конски сили, а максималната скорост е 300 км/ч. Доработката струва почти колкото базова Х-шестица.

И Ferrari същоТунинг на месеца: 3:0 за Германия
Ателието Novitec фактически се състои от три подразделения, които се занимават с доработки на Ferrari, Lamborghini и Rolls-Royce. За продукцията на Скудерията отговаря подразделението Novitec Rosso, последната продукция на което е свързано с виждането им за модела Ferrari 488 GTB. За начало е сменена предната броня, която е с нов сплитер, монтирана е и нова задна броня с различен дифузьор и доста по-внушително антикрило.Тунинг на месеца: 3:0 за Германия

Салонът също е сериозно изменен, но на този етап немците не предоставят снимки от него. Клиренсът е свален с 40 мм, джантите са с размер 21 цола, а гумите Pirelli са с различни размери. Отпред те са 255/30 ZR21, а отзад - 325/25 ZR21. Що се отнася до двигателя, то той е с препрограмирана електроника, което позволява форсиране от 670 до 772 коня. Максималният въртящ момент пък е нараснал от 760 до 892 Нм. Така максималната скорост е увеличена от 330 до 342 км/ч., а ускорението до 100 е намалено с 0.2 секунди (2.8 сек.)

Плюс 220Тунинг на месеца: 3:0 за Германия
Най-сетне и Mansory показа своята доработка на спортното купе Mercedes-AMG GT S. Проектът бе анонсиран още през март, но специалистите от Mansory се позабавиха с представянето. Ефектът обаче не е никак лош. Нови са праговете, капака и броните, а калниците са сериозно раздути. Салонът разполага с карбонови детайли, алуминиеви педали и със скъпа естествена кожа, част от която е с цвета на купето. Летите джанти са 21-цолови, а гумите върху тях са с размери 245/35 ZR21 отпред и 305/25 ZR21 отзад.Тунинг на месеца: 3:0 за Германия

Традиционно специалистите от Mansory са обърнали внимание и на двигателя. Четирилитровият битурбо осмак разполага с нови турбо компресори, както и с изцяло променена изпускателна система. Пипано е и по електрониката, като след всичкото това резултатът е плюс 220 конски сили. Сега моторът е с мощност 730 коня, а ускорението е съкратено с 0.4 секунди до 100 (3.4 сек.). Максималната скорост е нараснала от 310 км/ч. до 330 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 WRX

    2 4 Отговор
    "то немците за пореден път доказаха, че никой в Европа не може да се конкурира с тях."

    Ахахахах виц на деня ...

    Коментиран от #2

  • 2 дойче

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "WRX":

    виц си те. кой в европа прави по-добър тунинг на автомобили от немците бе, и въобще кой в европа прави по-добри автомобили от немците? - питам аз и отговор не искам.
  • 3 Петър

    1 2 Отговор
    Покажете нещо ново тия ги виждаме всеки ден.

    Коментиран от #4

  • 4 Марто

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "Петър":

    Къде ги виждаш бе на село в съседния двор ли? Това са последните тунинг разработки на немските компании. Никой не ги е виждал все още на живо, а и в медийте тепърва ще пише за тях.
  • 5 Кобрата

    2 2 Отговор
    Германците винаги са НОМЕР 1 Колите са супер!
  • 6 2399

    2 0 Отговор
    Може никога през живота да нямам такава кола (коли) но отдавам почит на тези майстори, а плювалниците са си плювалници
  • 7 jambazina

    1 0 Отговор
    Най-яки автомобили на всички времена: 100:0 за Германия
  • 8 volan

    1 0 Отговор
    Аде още някоя джапанка да се включи да о.*ре пейзажа. Немците са най-добрите.
  • 9 Ретро

    1 1 Отговор
    Така е най-добри са само ,че в п. рно индустрията.

    Коментиран от #10

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.