Според Autocar програмния мениджър на японския производител Mazda - Нобухиро Ямамото, е споделил, че следващото поколение на най-обичания кабриолет в света ще се бори с килограмите. Той се надява това да се случи основно с използването на матeриали, като въглеродните влакна.
Сегашното поколение представено през есента на миналата година се върна на размерите и килограмите на първия модел от 1990-та, но със значително по-твърдо шаси и повече комфорт. Всъщност това е един от автомобилите в световен мащаб, който още от самото си създаване има ниското тегло, като основен приоритет и предимство. То рефлектира върху управлението, динамиката и съответно големината на двигателите и трябваше да изминат много години, за да бъде прехвърлена борбата с килограмите върху масовото производство.
Джобният кабриолет е може би единственият, който въпреки бумът на всичките размери кросоувъри се справя с продажбите си, но все пак това е и един от най-бюджетните автомобили с падащ покрив и има достатъчно дълга история.