Според Autocar програмния мениджър на японския производител Mazda - Нобухиро Ямамото, е споделил, че следващото поколение на най-обичания кабриолет в света ще се бори с килограмите. Той се надява това да се случи основно с използването на матeриали, като въглеродните влакна.
Сегашното поколение представено през есента на миналата година се върна на размерите и килограмите на първия модел от 1990-та, но със значително по-твърдо шаси и повече комфорт. Всъщност това е един от автомобилите в световен мащаб, който още от самото си създаване има ниското тегло, като основен приоритет и предимство. То рефлектира върху управлението, динамиката и съответно големината на двигателите и трябваше да изминат много години, за да бъде прехвърлена борбата с килограмите върху масовото производство.
Джобният кабриолет е може би единственият, който въпреки бумът на всичките размери кросоувъри се справя с продажбите си, но все пак това е и един от най-бюджетните автомобили с падащ покрив и има достатъчно дълга история.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 некойси
Така като се замисля ... значи всеки с компютър може да пише новини.
Коментиран от #2
19:45 23.07.2016
2 бучахавестинио
До коментар #1 от "некойси":
Добре че поне думичката 'автомобилите' е написана правилно, че нали знаеш .... можеше да е например "афтомобиличи" ..... иначе 'матириали' не звучи толкова добре, като "матряли" да кажем ...., не мислиш ли ?20:21 23.07.2016
3 Гост
20:37 23.07.2016
4 Роман Ценов
21:00 23.07.2016
5 onq s konq
21:09 23.07.2016