Спортните хечбекове започват от Германия с Golf 1 GTI, но няколко бандита преминават към следващото ниво и един от тях е Lancia Delta Integrale. Автомобилът прави своята премиера пред широката публика през 79-та година, като в първите години, двигателят задвижва само предните колела. През 86-та обаче, се появява първия спортен вариант с четири задвижващи колела. Delta бързо набира популярност, но основния ход идва през 91-ва с излизането на Integrale Evoluzione. Тя се разграничава с по-мощен двигател с 215 конски сили и 314 нютонметра, по-широка следа и със съответно по-широки арки на калниците и нови джанти вдъхновени от рали спорта. Визията и в началото на 90-те оставя без дъх повечето фенове на автомобилите по света и тя се превръща в любимец на поколения. Не са един или двама хората, които имат плакати на легендата по стените. За времето си това е и най-успешния рали автомобил с общо четири титли в световния рали шампионат и близо 50 победи. Гаражът на собственика Брайън Калверо определено е мечта за милиони.
Отидете към основна версия
16 Август, 2016 22:30 27 870 13