16 Август, 2016 22:30 27 358 13

Незабравимият герой - Lancia Delta Integrale Evo II

  • lancia-
  • delta-
  • integrale-
  • evo

Спортните хечбекове започват от Германия с Golf 1 GTI, но няколко бандита преминават към следващото ниво и един от тях е Lancia Delta Integrale. Автомобилът прави своята премиера пред широката публика през 79-та година, като в първите години, двигателят задвижва само предните колела. През 86-та обаче, се появява първия спортен вариант с четири задвижващи колела. Delta бързо набира популярност, но основния ход идва през 91-ва с излизането на Integrale Evoluzione. Тя се разграничава с по-мощен двигател с 215 конски сили и 314 нютонметра, по-широка следа и със съответно по-широки арки на калниците и нови джанти вдъхновени от рали спорта. Визията и в началото на 90-те оставя без дъх повечето фенове на автомобилите по света и тя се превръща в любимец на поколения. Не са един или двама хората, които имат плакати на легендата по стените. За времето си това е и най-успешния рали автомобил с общо четири титли в световния рали шампионат и близо 50 победи. Гаражът на собственика Брайън Калверо определено е мечта за милиони.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 harvester

    0 0 Отговор
    хетчбеци... хетчбеци е думата.
  • 2 John Doe

    0 0 Отговор
    Много пъти съм се чудил ако можех да избирам между Интегралито и М3 Е30, кое бих предпочел. А тоя, колко е нагъл има ги и двете :D
    Направо като виня някоя от тези коли настръхвам - вече няма такива.
  • 3 Mercedes-Benz

    0 0 Отговор
    Легендарна кола, заедно с по-редкия си брат Delta S4
  • 4 ИНН

    0 0 Отговор
    Жалко за марката.Италианска легенда която падна жертва на безпощадното модерно време.Преди доста време в Ю тюб попаднах на клип в който американец показваше своята Ланча Тема с V8 двигател,също уникален автомобил.Ланча са премахнали тежкото шаси и са го заменили с независимо окачване,но забравих годината мисля че беше към края на 20-те или 30-те години на миналия век.

    Коментиран от #7

  • 5 Васко

    0 1 Отговор
    VW Djeta 89год...газ -бензин.....нема лабаво
  • 6 Десислав Попов

    1 0 Отговор
    Л Е Г Е Н Д А
  • 7 ЯНН

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "ИНН":

    20те - 30те на миналия век, ти сериозно ли? Тема почва да се произвежда от 1984 год.
  • 8 ИНН

    0 0 Отговор
    Нямам предвид Тема,а че Ланча създава първия автомобил без шаси,фактически това което представляват колите като окачване днес.Не си ме разбрал правилно,само вметнах Темата защото този модел е също много рядък и е действително уникален с двигател на Ферари е и предполагам това го прави още по ценен за колекционерите.
  • 9 Роман Ценов

    1 0 Отговор
    Велик красавец и легенда!
  • 10 Кракра

    1 0 Отговор
    Уникален автомобил, уникална марка
  • 11 Gosho Vectrata

    0 0 Отговор
    Истински рали герой ветеран. Заедно с Ланчия Фулвия, Фиат 124 Абарт, Ланчия Стратос, Фиат 131 Абарт и много други от рали шампионатите през 70-те, 80-те и 90-те години на миналия век.
  • 12 воин

    0 2 Отговор
    Италиански бракми само немско
  • 13 Димитър Колев

    1 0 Отговор
    Легенда, 5-6 години беше без конкуренция в рали шампионата, жалко че съсипаха тази марка.