Спортните хечбекове започват от Германия с Golf 1 GTI, но няколко бандита преминават към следващото ниво и един от тях е Lancia Delta Integrale. Автомобилът прави своята премиера пред широката публика през 79-та година, като в първите години, двигателят задвижва само предните колела. През 86-та обаче, се появява първия спортен вариант с четири задвижващи колела. Delta бързо набира популярност, но основния ход идва през 91-ва с излизането на Integrale Evoluzione. Тя се разграничава с по-мощен двигател с 215 конски сили и 314 нютонметра, по-широка следа и със съответно по-широки арки на калниците и нови джанти вдъхновени от рали спорта. Визията и в началото на 90-те оставя без дъх повечето фенове на автомобилите по света и тя се превръща в любимец на поколения. Не са един или двама хората, които имат плакати на легендата по стените. За времето си това е и най-успешния рали автомобил с общо четири титли в световния рали шампионат и близо 50 победи. Гаражът на собственика Брайън Калверо определено е мечта за милиони.
16 Август, 2016 22:30 27 869 13
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 harvester
22:45 16.08.2016
2 John Doe
Направо като виня някоя от тези коли настръхвам - вече няма такива.
23:10 16.08.2016
3 Mercedes-Benz
01:26 17.08.2016
4 ИНН
Коментиран от #7
01:42 17.08.2016
5 Васко
07:56 17.08.2016
6 Десислав Попов
08:51 17.08.2016
7 ЯНН
До коментар #4 от "ИНН":
20те - 30те на миналия век, ти сериозно ли? Тема почва да се произвежда от 1984 год.09:03 17.08.2016
8 ИНН
11:58 17.08.2016
9 Роман Ценов
19:37 17.08.2016
10 Кракра
09:38 18.08.2016
11 Gosho Vectrata
10:12 18.08.2016
12 воин
13:26 18.08.2016
13 Димитър Колев
21:41 18.08.2016