Отидете към основна версия

5 447 7

Два вида окачване и четири завиващи колела за Megane R.S.

  • renault-
  • megane-
  • r.s.-
  • 4control-
  • cup-
  • sport

Французите от Renault продължават да дразнят публиката изкарвайки информация "на час по лъжичка" за новото Megane R.S. Сега от Режията потвърдиха официално, че новото наточено Renault ще разполага с т.нар. пълноуправляаемо шаси, както и с два варианта на окачването - Sport и Cup.

Системата 4control, която управлява и четирите колела беше демонстрирана от французите още с появата на GT-версията на Megane. Към момента тази система е налична за три модела на Режията - за Espace, за Talisman и за Megane GT. И докато при първите два тя е монтирана основно за подобряване на комфорта, то при GT е с цел по-добра динамика и маневреност. При новото R.S. системата е пренастроена основно, като целта е още повече да се повиши ефективността на автомобила. Колата ще е изключително подвижна и най-вече стабилна в завои с висока скорост.

Какво всъщност представлява системата 4control? Посредством електромотор, интегриран под задния мост и редуктор, задните колела също завиват, разбира се минимално. При ниска скорост обратно на предните, което намалява диаметъра на завой. Електромоторът, заедно с редуктора и управляващият модул са в един общ блок. От него излизат две щанги и две междинни рамена, които механично осъществяват контрола над задните колела. При висока скорост и в режим "sport" задните колела завиват в посока еднаква с предните, като по този начин значително подобряват устойчивостта на "горещия" хечбек.

Във версията с окачване Sport, новото R.S. ще бъде оптимално балансирано, както за използване по стандартната пътна мрежа, така и на писта. При варианта Cup колата ще разполага с други настройки (детайлна информация за тях все още няма), което ще доведе до значително по-състезателен характер. Що се отнася до двигателя, франсетата също пазят тайна, но според непотвърдена информация мощността му ще надхвърля 300 конски сили. Моторът ще работи съвместно и с шестстепенна механична скоростна кутия, и с роботизирана трансмисия с два съединителя. Официалната премиера на модела е насрочена за 12 септември, в рамките на автомобилното изложение във Франкфурт.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Запознайте се с най-новото Renault

    Renault Symbioz ще се конкурира с Nissan Qashqai, но иновацията е с акцент върху практичността, красивия дизайн и ниския разход на гориво. SUV гамата ...
    вчера в 12:49 ч.
    4 028
    15
  • Renault води преговори с Xiaomi и Li Auto

    Renault проучва потенциални сътрудничества с китайските компании Li Auto и Xiaomi в областта на електрическите и интелигентните автомобилни технологии ...
    29.04.2024
    2 043
    8
  • Renault показа част от най-новия си кросоувър

    Renault се подготвя да представи на света най-новия си модел, който ще носи името Symbioz.Това ново попълнение в гамата на Renault, което ще дебютира ...
    29.04.2024
    3 095
    15
  • Renault 5 E-Tech получи първата специална версия

    Електрическият хечбек Renault 5 E-Tech получи първата специална версия с префикса Roland Garros в името. Моделът ще направи публичен дебют по време на ...
    28.04.2024
    2 787
    8
  • Mitsubishi обнови ASX

    Mitsubishi „изненада“ автомобилния свят с обявяването на обновения ASX, който се появява малко след дебюта на последното му поколение. ASX ...
    24.04.2024
    2 721
    16