Aston Martin представи първия си модел с двигател от Mercedes-AMG. DB11 ще се оборудва с 4.0-литровия V8 с два турбокомпресора, който се монтира и на всъдехода G 500.
Под предния капак на британската суперкола моторът ще развива 510 к.с. и 675 Нм (в зависимост от степента на форсиране агрегатът развива между 422 и 612 коня).
Инженерите на Aston Martin са препрограмирали електронния блок за управление и са променили настройките на изпускателния тракт, за да му придадат "познат за клиентите на марката звук".
Немският двигател е получил нов картер, за да пасне в предния кош на DB11. Въпреки това са се наложили изменения в геометрията на предното окачване, амортисьорите и стабилизиращите щанги в сравнение с версията на модела с 12-цилиндров двигател с 608 к.с. Скоростната кутия обаче е същият 8-степенен автоматик ZF.
Всеки от новите осемцилиндрови мотори ще получава традиционната "паспортна" табелка, но вместо името на майстора, който го е сглобил агрегата, на нея ще има подпис на британския инспектор, надзиравал монтажа.
Осемцилиндровият DB11 тежи 1 760 кг, със 115 по-малко от 12-цилиндровия. Ускорението до 100 става за 4.0 сек., а максималната скорост е 301 км/ч.