За феновете на германския производител Opel означението GSi е нещо придаващо характер на моделите от миналото. Няма как да забравим най-потентните версии на Manta, Kadett и Astra, които кръжаха и продължават да кръжат по рали отсечките. Тук обаче, ще се пренесем в модерната ера със завръщането на култовото GSi.
Това означава, че Insignia ще разполага с 2.0-литров турбодвигател с мощност от 260 конски сили и 400 нютонметра, като двигателя ще работи с осемстепенната автоматична трансмисия. Този автомобил ще застане под OPC означението, но ако го сравним с предишната Insignia OPC, то еволюцията е огромна и машината е по-бърза.
Според производителя GSi е по-лека с близо 160 килограма от предходното OPC, има по-нисък център на тежестта, по-добро управление, както и по-голям диапазон на мощността. Означението GSi води и до ново спортно окачване, както и нови спирачки от Brembo с големи 345 милиметрови дискове отпред. Резултата е, че GSi дава по-добро време на "мерилото" Нюрбургринг.
Процесът по създаването на автомобила е минал под надзора на култово лице - Волкер Щричек - шампионът на DTM за 84-та година, който е и директорът на подразделението Performance Cars & Motorsport в компанията. Официалното представяне ще бъде на автосалона във Франкфурт през септември, но няма да се учудим и да видим автомобила и на задаващия се автосалон в София.