За феновете на германския производител Opel означението GSi е нещо придаващо характер на моделите от миналото. Няма как да забравим най-потентните версии на Manta, Kadett и Astra, които кръжаха и продължават да кръжат по рали отсечките. Тук обаче, ще се пренесем в модерната ера със завръщането на култовото GSi.
Това означава, че Insignia ще разполага с 2.0-литров турбодвигател с мощност от 260 конски сили и 400 нютонметра, като двигателя ще работи с осемстепенната автоматична трансмисия. Този автомобил ще застане под OPC означението, но ако го сравним с предишната Insignia OPC, то еволюцията е огромна и машината е по-бърза.
Според производителя GSi е по-лека с близо 160 килограма от предходното OPC, има по-нисък център на тежестта, по-добро управление, както и по-голям диапазон на мощността. Означението GSi води и до ново спортно окачване, както и нови спирачки от Brembo с големи 345 милиметрови дискове отпред. Резултата е, че GSi дава по-добро време на "мерилото" Нюрбургринг.
Процесът по създаването на автомобила е минал под надзора на култово лице - Волкер Щричек - шампионът на DTM за 84-та година, който е и директорът на подразделението Performance Cars & Motorsport в компанията. Официалното представяне ще бъде на автосалона във Франкфурт през септември, но няма да се учудим и да видим автомобила и на задаващия се автосалон в София.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ловеца на поршета
Коментиран от #5, #6, #8, #27
13:06 22.07.2017
2 bam bam
13:29 22.07.2017
3 АДС
13:36 22.07.2017
4 onq s konq
13:36 22.07.2017
5 OPEL OPC
До коментар #1 от "Ловеца на поршета":
Вече над 20 години опелите немат ръжда за разлика от твоя ръждиляк13:36 22.07.2017
6 Ник
До коментар #1 от "Ловеца на поршета":
А ми не знам! Аз карам Зафира повече от 5 години и нямам забележка, а за ражда въобще не мога и да говоря!13:49 22.07.2017
7 бай Иван
Нищо хубаво освен Manta, GT, Diplomat, Senator Omega, Rekord и 20LET
13:50 22.07.2017
8 Konq s onq
До коментар #1 от "Ловеца на поршета":
Ей ти веднъж да напишеш нещо смешно.13:54 22.07.2017
9 Инсигнйю
13:57 22.07.2017
10 onq s konq
Коментиран от #13, #14, #26
14:19 22.07.2017
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Боби
15:27 22.07.2017
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Icoico
До коментар #10 от "onq s konq":
MA TOI UMRQL MA!16:03 22.07.2017
15 Алфа Ромео
16:52 22.07.2017
16 Spec b
17:03 22.07.2017
17 ХХМ
19:31 22.07.2017
18 Дон Папазино
Коментиран от #19
20:46 22.07.2017
19 Никола
До коментар #18 от "Дон Папазино":
Ако си гледал AMS-TV Кристиян Менцел и другите тест пилоти вече убедено твърдят , че ръчката е отживелица и с нея не могат да се постигнат върхови резултати както с един модерен автоматик. Иначе и новата Инсигния е много красив и отличен модел , само дето според мен е излишно дълга , можеше да спестят някой сантиметър в името на универсалността.22:23 22.07.2017
20 ЯКОО
00:00 23.07.2017
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Само опел
Коментиран от #23, #24
08:27 23.07.2017
23 Star
До коментар #22 от "Само опел":
Мале, не си добре, честно! Пий си хапчетата редовно и някой ден, знае ли човек, може и да ти дойде "акъла" в главата и никога повече да не си купуваш тези гнусни кенефи - опел!08:48 23.07.2017
24 Гост
До коментар #22 от "Само опел":
Накъде отива светът щом такъв неграмотник може да си купи нова кола???12:52 23.07.2017
25 Peugeot
15:53 23.07.2017
26 bmw
До коментар #10 от "onq s konq":
с твоето виртуално дизелово возило, можеш да стоиш само на село в България.сърбите ще те глобят за ксенона - допълнително слаган
унгарците ще те глобят за каденето от зад
немците ще ти приберат талона за капане на масло от мотора
а на всеки добре изглеждащ автомобил ще се възхищават
*** лисицата като не можела да стигне гроздето казала '' то сигурно е още зелено'' ***
карай си 30 годишната кола и се моли като отидеш на преглед догодина да не ти я БРАКУВАТ
17:44 23.07.2017
27 Трол
До коментар #1 от "Ловеца на поршета":
Девизът на троловете е: "2 комента после обратно към депресията и самоубийствени мисли".22:15 25.07.2017