20 години след появата на първото поколение TT Audi обнови актуалната трета генерация на купето и роудстъра. Моделът вече ще се предлага с един-единствен двигател, а версията TTS е леко дефорсирана.
Модернизираното TT се отличава по новата радиаторна решетка и променените брони с уголемени въздухозаборници. "Напомпаната" модификация е заприличала на топ варианта RS - тя получава същите масивни вертикални въздухозаборници със сребрист или черен кант.
Audi ще предлага обновеното TT в три модификации: 40 TFSI, 45 TFSI и 45 TFSI quattro. Всички те са оборудвани с двулитров турбодвигател, но с различна мощност. Базовата версия развива 197 к.с. (1.8 със 180 коня досега), а 45 TFSI - 245 (230 досега).
Модификацията TTS е загубила четири конски сили от мощността си (306 вместо 310 к.с.), но пък е станала по-бърза. Купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.5 сек., а роудстърът - за 4.8. Преди рестайлинга тези параметри бяха съответно 4.9 и 5.2 сек. Намалението на мощността е продиктувано от прехода към нов цикъл за измерване на разхода на гориво и добавянето на филтър за сажди.
Купувачите ще могат да избират между шестстепенна механична трансмисия или робот с два съединителя и седем предавки.
Базовото оборудване вече ще включва система за промяна на работните режими на електрониката и многофункционален волан. В цветовата гама са добавени три нови предложения. Списъкът с опциите пък се е обогатил с нови модели джанти.
Audi започва да приема поръчки за обновеното TT през септември. Цените на купето в Германия започват от €35 000, а на роудстъра - €37 500. Мераклиите за TTS ще трябва да приготвят минимум €54 500.