18 Юли, 2018 16:41 5 629 7

Audi освежи TT

  • audi-
  • tt-
  • рестайлинг-
  • фейслифт-
  • модернизация

20 години след появата на първото поколение TT Audi обнови актуалната трета генерация на купето и роудстъра. Моделът вече ще се предлага с един-единствен двигател, а версията TTS е леко дефорсирана.

Модернизираното TT се отличава по новата радиаторна решетка и променените брони с уголемени въздухозаборници. "Напомпаната" модификация е заприличала на топ варианта RS - тя получава същите масивни вертикални въздухозаборници със сребрист или черен кант.

Audi ще предлага обновеното TT в три модификации: 40 TFSI, 45 TFSI и 45 TFSI quattro. Всички те са оборудвани с двулитров турбодвигател, но с различна мощност. Базовата версия развива 197 к.с. (1.8 със 180 коня досега), а 45 TFSI - 245 (230 досега).

Модификацията TTS е загубила четири конски сили от мощността си (306 вместо 310 к.с.), но пък е станала по-бърза. Купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.5 сек., а роудстърът - за 4.8. Преди рестайлинга тези параметри бяха съответно 4.9 и 5.2 сек. Намалението на мощността е продиктувано от прехода към нов цикъл за измерване на разхода на гориво и добавянето на филтър за сажди.

Купувачите ще могат да избират между шестстепенна механична трансмисия или робот с два съединителя и седем предавки.

Базовото оборудване вече ще включва система за промяна на работните режими на електрониката и многофункционален волан. В цветовата гама са добавени три нови предложения. Списъкът с опциите пък се е обогатил с нови модели джанти.

Audi започва да приема поръчки за обновеното TT през септември. Цените на купето в Германия започват от €35 000, а на роудстъра - €37 500. Мераклиите за TTS ще трябва да приготвят минимум €54 500.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 селянин

    15 7 Отговор
    Абе,тия от ваг..чак сега ли почнаа да слагат филтър за сажди,а я се чудим що у щатите се увеличия негрите,още требва да ги съдат и глобяват..що народ почерниха.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Чавдар войвода

    11 1 Отговор

    До коментар #2 от "Емил":

    Бензиновите двигатели с директно впръскване 'произвеждат' сажди. Изглежда, че в много близко бъдеще, производителите ще бъдат задължавани да произвеждат и бензинките с филтри за твърди частици /DPF/.
  • 4 Гошо

    8 9 Отговор
    Браво, VAG отново показва че най-доброто може леко да се подобри. Без конкуренция, цифрите и историята говорят
  • 5 Гост

    8 5 Отговор
    И накрая кво се оказва? Че за 110 000 по нашенски пари вместо TTS мога да си взема BMW М240i плюс някоя екстра или базово М2 с допълнителни поне 40 коня отгоре на Аудито. Харесвам Ауди, но тук вече преувеличават с цените на колите им

    Коментиран от #7

  • 6 vasik atanasova

    0 0 Отговор
    АУДИТО Е ГОЛЯМА КОЛА
    БРАВО ГЕОРГИ ЗА ХУБАВАТА СТАТИЯ
  • 7 Миксер

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    ХаХа господинчо от Факултоето нали бензина беше чист като момина сълза а дизелите бяха печки, какви са тези сажди какво е това чудо :))).
    А и GTIто на голфа спирали пак за сажди, ама за теб няма проблеми твоето ГТИ е камшично :)))