Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Audi освежи TT

Публикувана: 18 Юли, 2018 16:41
7 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4668
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

20 години след появата на първото поколение TT Audi обнови актуалната трета генерация на купето и роудстъра. Моделът вече ще се предлага с един-единствен двигател, а версията TTS е леко дефорсирана.

Модернизираното TT се отличава по новата радиаторна решетка и променените брони с уголемени въздухозаборници. "Напомпаната" модификация е заприличала на топ варианта RS - тя получава същите масивни вертикални въздухозаборници със сребрист или черен кант.

Audi ще предлага обновеното TT в три модификации: 40 TFSI, 45 TFSI и 45 TFSI quattro. Всички те са оборудвани с двулитров турбодвигател, но с различна мощност. Базовата версия развива 197 к.с. (1.8 със 180 коня досега), а 45 TFSI - 245 (230 досега).

Модификацията TTS е загубила четири конски сили от мощността си (306 вместо 310 к.с.), но пък е станала по-бърза. Купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.5 сек., а роудстърът - за 4.8. Преди рестайлинга тези параметри бяха съответно 4.9 и 5.2 сек. Намалението на мощността е продиктувано от прехода към нов цикъл за измерване на разхода на гориво и добавянето на филтър за сажди.

Купувачите ще могат да избират между шестстепенна механична трансмисия или робот с два съединителя и седем предавки.

Базовото оборудване вече ще включва система за промяна на работните режими на електрониката и многофункционален волан. В цветовата гама са добавени три нови предложения. Списъкът с опциите пък се е обогатил с нови модели джанти.

Audi започва да приема поръчки за обновеното TT през септември. Цените на купето в Германия започват от €35 000, а на роудстъра - €37 500. Мераклиите за TTS ще трябва да приготвят минимум €54 500.


Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
селянин
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Абе,тия от ваг..чак сега ли почнаа да слагат филтър за сажди,а я се чудим що у щатите се увеличия негрите,още требва да ги съдат и глобяват..що народ почерниха.

Оценка:
-7 +15

2
Този коментар е премахнат от модератор
Чавдар войвода
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #2 от "Емил":


Бензиновите двигатели с директно впръскване 'произвеждат' сажди. Изглежда, че в много близко бъдеще, производителите ще бъдат задължавани да произвеждат и бензинките с филтри за твърди частици /DPF/.

Оценка:
-1 +11

Гошо
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Браво, VAG отново показва че най-доброто може леко да се подобри. Без конкуренция, цифрите и историята говорят

Оценка:
-9 +8

Гост
(гост)

Неутрално
5 Отговор
И накрая кво се оказва? Че за 110 000 по нашенски пари вместо TTS мога да си взема BMW М240i плюс някоя екстра или базово М2 с допълнителни поне 40 коня отгоре на Аудито. Харесвам Ауди, но тук вече преувеличават с цените на колите им

Коментиран от #7


Оценка:
-5 +8

vasik atanasova
(гост)

Неутрално
6 Отговор
АУДИТО Е ГОЛЯМА КОЛА
БРАВО ГЕОРГИ ЗА ХУБАВАТА СТАТИЯ

Оценка:
-0 +0

Миксер
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #5 от "Гост":


ХаХа господинчо от Факултоето нали бензина беше чист като момина сълза а дизелите бяха печки, какви са тези сажди какво е това чудо :))).
А и GTIто на голфа спирали пак за сажди, ама за теб няма проблеми твоето ГТИ е камшично :)))

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Владимир Путин
Руският президент Владимир Путин в коментар в „Пряка линия“ от 2014 г.
Аз не съм приятел, невеста или жених. Аз съм президентът на Русия и моята задача е да отстоявам интересите на руснаците."

Още бисери