Renault представи Trophy-версия на новото поколение Megane RS. Автомобилът е създаден за писта и има шаси Cup с по-твърди настройки на окачването и диференциал с механичен блокаж.
Под предния капак на Megane RS Trophy работи 1.8-литров турбодвигател с мощност 300 к.с. и 420 Нм (400 в колите с механична предавателна кутия). Ускорението от 0 до 100 с роботизираната трансмисия с два съединителя отнема 5.7 сек. - с една десета по-бързо от стандартния RS, а максималната скорост е 260 км/ч (вместо 255).
Оборудването на горещия хечбек включва 19-цолови джанти с гуми Bridgestone Potenza S001 (от догодина ще се предлага тяхна олекотена версия, която тежи два килограма по-малко), биметални спирачни механизми с апарати Brembo, по-твърди амортисьори, пружини и стабилизатори.
Шасито с четири управляеми колела е същото като в Megane RS. Срещу допълнително заплащане Trophy може да се поръча със спортни седалки Recaro с тапицерия от алкантара.
Renault представи новия Megane RS във Франкфурт миналата есен. Автомобилът има хидравлични ограничители на сгъстяването в амортисьорите, телеметрична система и няколко работни режима на управляващата електроника.