Отидете към основна версия

4 816 4

Новият Mercedes GLE ще е с окачване от S-Klasse

  • mercedes-benz-
  • gle-
  • mbux

Новото поколение на премиум автомобила с повишена проходимост Mercedes-Benz GLE ще се оборудва с окачване от S-Klasse. Новото хидро-пружинно окачване ще позволи контрол на всяко едно от колелата поотделно. Освен това с прецизна точност ще се регулира твърдостта на амортисьорите в зависимост от пътната ситуация.

Системата е с название E-Active Body Control и представлява надградена версия на окачването Magic Body Control, известно от S-Klasse. Мощни сервоприводи непрекъснато контролират степента на сгъстяване на течността в амортисьорите, като това прави излишни досегашните стабилизиращи щанги.

4х4 предаването 4Matic в новия GLE ще се комплектова с централен диференциал с електронно управляем "мокър" съединител, който има възможност да прехвърля до 100% от момента на задната ос и до 65% на предната.

Още една особеност при новото GLE ще е системата Curve Control, първоначално разработена за моделите SL. В завоите тя противодейства на крена на автомобила и натискайки го към вътрешната страна на завоя, го прави изключително стабилен.

Системата E-Active Body Control ще е налична като опция при новото поколение на Mercedes-Benz GLE. Базовата версия ще е с пасивно пружинно окачване и с адаптивни амортисьори.

Още нещо любопитно е, че инфо-развлекателната система MBUX, разработена в България и интегрирана за първи път в новата A-Klasse, ще е налична и гук. Системата събира в себе си управлението на няколко традиционно отделни продукта – инструментално табло, дисплей, хедъп дисплей, аудио система и модул за свързване с мобилни устройства.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини