Въпреки че колите с три врати постепенно излизат от мода, тривратият хеч на Civic може да предложи много срещу малко. Горещата ни препоръка е насочена към 7-то поколение, чието производство стартира в началото на новия век. То предлага учудващо голямо вътрешно пространство и легендарни бензинови двигатели.
В Европа Civic е достъпен и с много добър 1.7 дизел, дело на експертите в областта - Isuzu. Той е истински изгоден заради надеждността му и ниския данък. И двата мотора не са нови, което е сериозна предпоставка за липса на т.нар. "детски болести". Топ моделът на седмата генерация е Civic Type R, като той е и единственият, който е задвижван от нов i-VTEC (DOHC) двигател.
Тази модификация обаче е рядка и доста сложна и скъпа за обслужване. За препоръчване са стандартните бензинови Civic, но и дизелът е добър вариант. Седмата генерация на Civic се произвежда през периода юни 2001 – септември 2005 година, като фейслифт японците правят в края на 2003 и началото на 2004-а. Вижте какви двуврати екземпляри Civic 7 се продават у нас ТУК.