Опциите за персонализиране на Porsche може да не притежават дълбочината и спектъра на най-ексклузивните марки като Rolls-Royce или Bentley, но въпреки това емблематичният немски автоконцерн от Щутгарт предлага богата програма от възможности за конфигуриране. Компанията е продала точно 35 573 бройки от 911 през изминалата година, което представлява 10% ръст в сравнение с 2017-та и почти всички са били различни.
В интервю за Autocar мениджърът на завода в Цуфенхаузен Кристиан Фридл разкрива, че въпреки постигнатите безпрецедентни нива на продажби Porsche прави идентични превозни средства “максимум два пъти годишно”. Освен това той допълва, че купувачите ще имат още повече възможности за персонализация при моделите 911 и Boxster/Cayman.
Според Фридл разширената палитра от опции за конфигурация на сглобяваните в Цуфенхаузен 911 и 718, които имат невероятните 39 варианта, ще създадат "най-личния автомобил". За справка, моделите Panamera, Panamera Sport Turismo и Macan се произвежда в Лайпциг, докато по-големият Cayenne се сглобява в Братислава, Словакия. Що се отнася до предстоящия електрически седан Taycan, той ще бъде построен у дома, в Цуфенхаузен, заедно с по-приключенския си братовчед, Taycan Cross Turismo.
Не мислете, че само 911 и 718 са налични с многобройни опции за персонализиране, защото през годините от Porsche са предоставяли и много възможности за индивидуализиране на Panamera и на SUV моделите си. Пример за това е представената през октомври 2017-та пурпурната Panamera Sport Turismo E-Hybrid.