Младата калифорнийска компания Drako представи първия си електромобил GTE, създаден в сътрудничество с Fisker. Четиривратото купе има по един синхронен електромотор за всяко от колелата с обща мощност 1 200 к.с. и комбиниран въртящ момент над 8 800 Нм.
Разработката на хиперколата е отнела почти десет години. Най-голямата гордост на създателите на Drako GTE е системата за активно управление на вектора на тягата, усъвършенствана на "Нюрбургринг". Тя позволява разпределяне на въртящия момент с 1 000 корекции в секунда.
Американците не разкриват динамичните характеристики на електромобила с изключение на максималната скорост, която е 332 км/ч. В салона има четири седалки, а батерията е с капацитет 90 кВтч.
Шаситата на GTE ще се доставят от Fisker, окачването - Öhlins, а спирачките - Brembo. Купувачите ще могат да избират между 20-цолови джанти с гуми Michelin Pilot Sport 4S или 21-цолови Michelin Pilot Sport Cup 2s.
От Drako Motors планират да изработят само 25 бройки от GTE с цена $1.25 млн. (€1.13 млн.). Поръчки вече се приемат, а доставките на първите готови електромобили ще започват в началото на следващата година.