Last news in Fakti

19 Август, 2019 14:09 10 382 42

Американски електромобил с 8800 Нм

  • drako-
  • fisker-
  • gte-
  • електромобил

Младата калифорнийска компания Drako представи първия си електромобил GTE, създаден в сътрудничество с Fisker. Четиривратото купе има по един синхронен електромотор за всяко от колелата с обща мощност 1 200 к.с. и комбиниран въртящ момент над 8 800 Нм.

Разработката на хиперколата е отнела почти десет години. Най-голямата гордост на създателите на Drako GTE е системата за активно управление на вектора на тягата, усъвършенствана на "Нюрбургринг". Тя позволява разпределяне на въртящия момент с 1 000 корекции в секунда.

Американците не разкриват динамичните характеристики на електромобила с изключение на максималната скорост, която е 332 км/ч. В салона има четири седалки, а батерията е с капацитет 90 кВтч.

Шаситата на GTE ще се доставят от Fisker, окачването - Öhlins, а спирачките - Brembo. Купувачите ще могат да избират между 20-цолови джанти с гуми Michelin Pilot Sport 4S или 21-цолови Michelin Pilot Sport Cup 2s.

От Drako Motors планират да изработят само 25 бройки от GTE с цена $1.25 млн. (€1.13 млн.). Поръчки вече се приемат, а доставките на първите готови електромобили ще започват в началото на следващата година.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Авто спеца

    14 18 Отговор
    Hundai 2000г.с Ел. двигател!
  • 2 гост

    27 51 Отговор
    Аз живея в Норвегия и имам Тесла. Всички се опитват да копират Тесла, резултатите са трагични. Тази смешка ще гълта прахта на Тесла Родстер, а цената ще е многократно по висока. Илон е гений.

    Коментиран от #4, #5, #28

  • 3 гол тупан

    25 6 Отговор
    Крайно време е да се разбере от инженер Ганев,че въртящият момент на колелата не може да превиши определена стойност,която зависи от сцеплението!
  • 4 76589

    18 6 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Е доста вече, взе доста да осираш форумите, не мислиш ли? Не пиши с чужди никове!

    Коментиран от #6, #9

  • 5 мнение

    6 14 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Аз пък си мечтая за Илон, без панталон. Тайно се надявам да ми даде да си поиграя с дръжката на Теслата му. Искаш ли да му пишем заедно халебствени слова, до постигане на висш онлайн оргазъм? Толкова ще е хубаво, че само от мисълта за това, пеперудата в мен започва да пърха

    Коментиран от #7, #16

  • 6 76589

    5 6 Отговор

    До коментар #4 от "76589":

    Дреме ми!!!
  • 7 гост

    8 10 Отговор

    До коментар #5 от "мнение":

    Аз съм тайно влюбен в Илон и като ме плющят си представям че е Той
  • 8 Любезния лос

    6 4 Отговор
    Да няма грешка с въртящия момент? Двигателите на тировете имат по 2400-2500 нютона.

    Коментиран от #11, #26

  • 9 Блу

    16 11 Отговор

    До коментар #4 от "76589":

    Ама ТОЙ живее в Норвегия!
    Не разбирате ли - той вече "не живее на село" и има тесла - т.е., издигнал се е и вече не е Ганю, а е "Господин Ганев" :) :) :)
    ДръШте се с него подобаващо :)

    Коментиран от #10, #20

  • 10 гост

    11 5 Отговор

    До коментар #9 от "Блу":

    Всъщност живее точно на село , ако ще да е и в центъра на София !! Щото само пълен селянин не може да измисли нищо повече от това да пише с чужди никове и да си мисли , че прави друго освен реклама на простотията си !!! А ако не си схванал , че прави това , май сте от една дружинка , а ? Хахаххах !!

    Коментиран от #21

  • 11 гост

    10 6 Отговор

    До коментар #8 от "Любезния лос":

    Не , няма никаква грешка ! С една малка , но много съществена разлика ! Както си отбелязал при сегашните "тирове" момента е 2400-2500 , но само в един нищожен диапазон от 4-500 оборота ! И идва изведнъж малко след празния ход и е почти неуправляем !! А при електромотора е налице от 0 до максималните обороти и както са ти написали в случая се УПРАВЛЯВА с хиляда корекции в СЕКУНДА и то на всяко колело по отделно !!!! Нещо , за което умрялото двг не може и да мечтае , дори да сложат на всяко колело по един , което вече си е пълен смях !!!

    Коментиран от #19, #27

  • 12 Яко

    13 16 Отговор
    Аборигените в България ще си карат дизеляците втора употреба, за да може грабежа на Лукойл да е пълен и ще продължават да плащат прескъп ток и газ, понеже са РУСОФИЛИ, АБОРИГЕНИСКИ РУСОФИЛИ!

    Коментиран от #13

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Мая

    20 1 Отговор

    До коментар #5 от "мнение":

    Светът ще свърши, тъпанарите никога!

    Коментиран от #34

  • 17 Алфа Ромео

    7 8 Отговор
    Какви са тези нютонметри бе, вие вред ли сте, не може да е вярно това.
  • 18 гол тупан

    8 4 Отговор
    Инж.Ганев не може да разбере,че тези нютонметри могат да се постигнат и с часовников механизъм при подходяща предавка!
  • 19 Йордан

    9 4 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    С една малка, но много важна корекция. Тука говорим за въртящ момент на колела. Тирът на къси предавки, при предавателно число 0,1. Има въртящ момента на колелата 20-25 000 Нютон метра 😉
  • 20 гост

    9 11 Отговор

    До коментар #9 от "Блу":

    Дойдох в Норвегия защото тук не е срамно да си гей и джендър.!!! В Перник ме биеха и ми се подиграваха, а тук се гордея със сексуалната си ориентация!!!! Всяка година ходя с Теслата на прайда и всички ме адмирират!!!

    Коментиран от #25

  • 21 мнение

    6 5 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    живея при сестра ти, ей сега ще питам какъв е адреса

    Коментиран от #31

  • 22 Антиелектрика

    5 3 Отговор

    До коментар #13 от "Антиелектрика":

    И тук ли си проявяваш шизофренията, пишейки с чужди никове? Няма надежда за теб!

    Коментиран от #23

  • 23 тесларастче от зомбираните

    7 5 Отговор

    До коментар #22 от "Антиелектрика":

    пиша с много никове, но най си обичам "гост"
  • 24 Глупак 13

    6 5 Отговор

    До коментар #14 от "Driving pleasure":

    Промит кух мозък целуващ гъзове от Пенсилвания1600 които ебаха майката на България,ще те питам кои гъзове ще лижеш до 3 години като се покаже водородния двигател зомбиран трол.
  • 25 безпартиен

    6 2 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    И на теслата дръжката отзад по време на гей-парада?

    Коментиран от #29

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Беемвист

    3 4 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Фактите ти са грешни. Тесла роудстър е базирана на Лорис Елис и по памет имаше не повече от 350к.с.=> няма шанс срещу 1200к.с.

    Коментиран от #30

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 гост перничанин от Норвегия

    2 2 Отговор

    До коментар #28 от "Беемвист":

    Приятелю, Илон и собствениците на Тесла никога не грешат!!!!! Това че Лотус Елиз изпозваха някакво жалко ДВГ не значи нищо!!! Дръж се здраво когато батериите и електромоторите на най великата марка се изкажат по темата!!!
  • 31 Devil666

    3 2 Отговор

    До коментар #21 от "мнение":

    Лелеее... колко си елементарен да не кажа прост !

    Коментиран от #32

  • 32 За гостенина гей

    7 2 Отговор

    До коментар #31 от "Devil666":

    Защо съм елементарен? Защото не отидох като теб в Норвегия да се снимам в порно филми за гейове и защото не си намерих дърт любовник да ми купи Тесла?
  • 33 Педерусия

    2 1 Отговор
    И педерусите, щяли нявга да имат такваз кола!
  • 34 96480635465

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "Мая":

    Не те знам Мая ли си, мая ли си..... но това с писането на чужди никове го почнаха тесларастчетата. Дълго време хората ги търпяха, тъпряха.... и най-накрая им отвърнаха със същото. Ся няма кво да ми ревете, че не ви харесвало. Да би мирно седяло, не би чудо видяло. Нъл тъй?

    Коментиран от #35

  • 35 Подкрепям

    5 1 Отговор

    До коментар #34 от "96480635465":

    Напълно съм съгласен, това особено важи за гадното тесларастче което пише с никове гост, мнение, за гъби съм, разни петцифрени числа и пр. Той лъже че е в Норвегия, че има Тесла, че работи и има деца и семейство при себе си, но не е ясно как работодателя и семейството го търпят, при положение че ден и нощ виси по форумите и ги залива с тесларасткия си бълвоч под много никове. Тъй като вече е разкрит премина в атака и в отчаянието си използва чужди никове и вече прекалява с тъпните си.

    Коментиран от #36

  • 36 Антиелектрика

    3 0 Отговор

    До коментар #35 от "Подкрепям":

    То направо се преминаха всякакви граници. Още по-съмнителното обаче е липсата на т. нар. Електрика, който не отстъпваше по тролене и брой мнения на ден под всевъзможни никове. Или е един и същ или са го уволнили от НПО-то БАЕСП.

    Коментиран от #37

  • 37 Подкрепям

    3 0 Отговор

    До коментар #36 от "Антиелектрика":

    Ако завършва всчко изречение с удивителни значи е същото леке!!!
  • 38 Електрика

    1 1 Отговор
    Аз знам какво е мъжка дума и като обещая нещо, го спазвам. Изтриха ми няколко смислени коментара без линкове и обиди, само защото съдържаха факти, категорично оборващи тезата ви. Вижте сега колко падна нивото на дискусиите, откакто не пиша? Никакви технически спорове, само простотии писани сякаш от второкласници. И всички обиди стоят НЕИЗТРИТИ.

    Не виждате ли, че това е целта на сайта - да се спре да се пишат коментари, смислени коментари. Дори не се усещат, че посещаемостта им се дължеше именно на смислените коментари и това с писането с чужди никове ще ви писне след две седмици и дотам с посещенията.

    Хайде със здраве! Пишете си простотии тук и се обиждайте на воля щом ви харесва нивото и темата на дискусиите.

    Коментиран от #39, #40

  • 39 Антиелектрика

    3 0 Отговор

    До коментар #38 от "Електрика":

    Е, то и аз бях казал, че няма да пиша заради такова толериране на писане с чужди никове, но на няколко пъти уж го триеха и после пак се появява. Но очаквах поне да коментираш избухването на модел 3, който уж нямаше проблеми с батерията. Казах ти, че няма да чакаме дълго за самозапалил се модел 3 и той дойде. Нещата не са толкова прости, но ти беше много сигурен. Чакаме и края на годината да видим Тесла на Ринга дали ще слезе под 8 минути и може спокойно да спреш да пишеш тук. Аз също ще го направя, защото вече няма какво да се коментира - фактите сами говорят.

    Коментиран от #41

  • 40 ФауВе

    3 1 Отговор

    До коментар #38 от "Електрика":

    Едни от най-глупавите и най-самонадеяни и невежи коментари в този сайт съм прочел от тебе. А как само си вярваш на глупостите...... И колко хора са те коригирали по сто пъти, а ти се измъкваш с нелепости от сорта на - Ама нали и аз това казвам - след което тотално извърташ нещата, ни *** ял, ни *** мирисал. По-добре ми е без твоите коментари - подправени и напудрени за невежеството на масите, но ужасно некомпетентни за човек с акъл. А това, че омаскаряването с чужди никове било само щото съвпаднало по времето, когато ти не си писал - върха на наглостта. И това ли мъчиш да си препишеш? По-скоро, писането с чужди никове почна тогава, когато ти спря да пишеш, защото самият ти си го причинил.
  • 41 Електрика

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "Антиелектрика":

    Мислиш да ме провокираш да пиша, като ми приписваш изказвания, които никога не съм правил? Не ти се получава. Съвсем спокойно ВЕЧЕ съм спрял да пиша тук и не ми липсва.

    Коментиран от #42

  • 42 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "Електрика":

    Остава огромна доза съмнение, че не пишеш. Ако наистина си спрял да пишеш - адмирации, но повечето не го вярваме. Моя ник беше свързан като контрапункт на твоите писания, защото преди пишех с ник Гост и ти започна да пишеш с него, а после започна да пишеш с всевъзможни никове и имена. Същото беше и с гост, което отвращава всеки нормален човек - така, че не се сърди, че никой не ти вярва!