Lamborghini със сигурност не е производител в големи обеми. В момента марката за суперавтомобили е на път да продаде приблизително 8 200 автомобила за 2019-та, което би поставило още един рекорд в историята на компанията. Въпреки това, Lamborghini не планира да продължи ръста, който продължава от 2010-та. Доклад от Automotive News Europe твърди, че автопроизводителят иска да стабилизира продажбите си на това ниво, поне за няколко години.
Пред изданието Стефано Доменикали - изпълнителният директор на марката за спортни автомобили, заяви, че Lamborghini има за цел да достигне годишни продажби от 8 500 бройки през 2020-та и да поддържа това темпо за известно време. „Очаква се сегментът на суперколите да расте с около 3 процента годишно, а ние не можем да разчитаме на Urus вечно. Следователно ще ни е необходим четвърти модел, който да ни позволи по 10 000 продажби годишно. Все пак, продуктовото ни портфолио няма да бъде увеличено преди 2025-та“, допълни Доменикали.
Междувременно Urus е най-продаваното превозно средство на компанията, отговаряйки за повече от половината нови продажби на Lamborghini за 2019-та. Понастоящем има деветмесечен срок за чакане, за да се сдобиете с нов кросоувър от италианския автопроизводител. По този начин се поддържа имиджът на ексклузивност. Доменикали обясни, че нетърпеливите купувачи са готови дори да платят за втора ръка Urus доста над пазарната цената на нов, само за да се сдобият с луксозния всъдеход по-скоро.
Достигането на 8 500 продажби през 2020-та ще представлява още един рекорд за Lamborghini. Изглежда, че компанията е решена да се придържа към своя производствен план, но все пак ако търсенето е силно, не се изненадвайте, ако продажбите с по-високи. В крайна сметка е трудно да се каже не на печалбите.