Излишно е да казваме, че кросоувърите превземат автоиндустрията. Някои автопроизводители дори бяха принудени да забавят или да премахнат леки коли от продуктовата си гама, за да направят път за SUV-та. Тази тенденция предимно бива отдадена на практичността и функционалността, които кросоувърите предоставят.
Въпреки това, не всички са любители на SUV-та и на всъдеходи. Много шофьори предпочитат да карат автомобили, които са малко по-близо до земята. Какво се случва обаче, когато тези клиенти все пак държат на практичността, пространството и функционалността? Тогава се появяват комбитата.
Често този тип автомобили биват определяни като колата на футболната майка или на домакинята, но именно това е средния вариант между джип и лека кола. За щастие, има марки като Audi, произвеждащи високопроизводителни комбита, които могат да задоволят както ентусиазираните бащи, така и практичните майки, особено при наличието RS 6 Avant, което вече ще се продава и в САЩ.
Именно заради гореспоменатите предимства, дилърите на BMW в САЩ смятат, че идва нова ера за този тип превозни средства. По-интересно е обаче тяхното мнение относно евентуалната позиция на баварската марка в този пазар. Според интервю с председателя на Националния форум на дилърите на BMW в САЩ Патрик Уомак, публикувано от Automotive News, представителствата на автоконцерна претендират за липсващо парче в силната си продуктова гама, а именно високопроизводително комби, с което да се конкурират с Audi в Америка.
Ако си мислите за 5-er Touring, който има предстоящ фейслифт, или за 3-er Touring, който стартира през 2019-а, и двата автомобила са само за европейските пазари.
Щом американските дилъри искат високопроизводителни комбита на BMW в своите шоуруми, то е само въпрос на време преди автоконцерна да предприеме стъпки за изпълнението на молбата им. Базираната в Мюнхен компания е известна с това, че се вслушва в своите представителства, както Уомак отбелязва в интервюто.
В отношение на продажбите, 2019-а беше силна година за BMW в САЩ, предимно благодарение на X5 и X7. Добавянето на високопроизводителни комбита обаче със сигурност ще помогне на марката да запази короната на най-продаваната луксозна марка в Америка.