За доработките на Mansory има много различни мнения, но едно е сигурно - те никога не са правили скучна модификация. В този конкретен случай немското тунинг ателие слага отпечатъка си върху най-емблематичното високопроизводително комби - новото Audi RS6 Avant.
Mansory искаше да представи доработката си на RS6 на автомобилното изложение в Женева, но засега ще го видим само онлайн, тъй като 90-тото издание на форума бе отменено. Ако издутият бодикит от въглеродни влакна не ви подсказва, че това не е стандартната версия на модела, то странно оформените четириъгълни накрайници на изпускателни тръби със сигурност не са това, което бихте очаквали от Audi. Двойните овални ауспухни накрайници на RS6, които са и най-големите монтирани някога фабрично на RS автомобил, са заменени от комплект с ъглови форми, разположен в дифузьор, който се вижда от километри.
От въздухозаборниците на предния капак и предния спойлер до масивните прагове и големия заден спойлер на покрива, Mansory е оставил своя отпечатък върху високопроизводителното комби от Инголщат. Оранжевите линии и акценти, както и 22-инчовите джанти отговарят на интериора, където може да се открие подобен нюанс при предпазните колани, стелките, таблото и подлакътниците на вратите.
Няма да е пълен пакет на Mansory без промени и под капака. След доработката 4.0-литровият битурбо двигател на високопроизводителното комби вече не генерира максимална мощност от 591 к.с. и максимален въртящ момент от 800 Нм. Модифицираното Audi RS6 Avant от Mansory разполага със 720 к.с. и 1 000 Нм. От 0-100 км/ч надграденото високопроизводително комби ускорява за 3.2 секунди, което е с 0.4 секунди по-малко от стандартния модел. Не е спомената промяна в максималната скорост, но при фабричната изработка на модела тя е 305 км/ч.
С представянето на доработката на RS6 Avant, Mansory официално обяви плановете си за надграждане на повече "аудита" като продължение на модификацията на R8 Spyder от преди много години.